Skoči na vsebino

Baldur's Gate 3


Priporočeni prispevki

DA2 nima problema kontenta. Ima problem uporable placeholder map, ker mape niso dokončane. In to je tko edina pomankljivost.

DOS2 pa ima za pomankljivosti: razvlečen, nekonsistenten plot; slab nekonsistenten lore; bedni companioni; bedni nasprotniki (na sploh dobesedno noben NPC ni zapomljiv, z izjemo Mary Sue kapitanke ladje); tukaj zelo hvaljen kombat pa samo razvleče dolžino špila za 3x, in je zanimiv lih ene 10 ur, dokler ne naštudiraš kaj je najbolj optimalno....

Ne pravim da DOS2 ni za preigrati, ni pa popolnoma noben presežek (in ni za preigrati 2x...)

Povezava do prispevka

DA2 je po tej logiki glih tak poden kot DOS2. Vsi companioni so še iz časov NWN narejeni po istem kopitu. Lajhaš se z njimi okoli, dokler ti ne zaupajo svojega questa, ko ga končaš so ti ful zvesti, kar šteje za end game. Waw ful zapomljivo itd itd, ne spomnm se kdaj sem modern špil preigral. Vrjetno Mass Effect.

Povezava do prispevka

That is just like your opinion, man.

 

Fane npr je beden kompanjon?

 

Drgac men je DOS style combat boljsi kot recimo v Pillars of Eternity. Lepo umirjen in nadzorovan combat. V PoE si splaniras kako bos neki naredil pol se pa enemiji engagajo cist drugace in tvoj model ni uzgal specialke ze 5 min v fajt, ker se je engagal z enim drugim in nima dostopa do moba na kerga si kliknil. Da ne omenjam priesta in druida z miljon nekimi spelli k ne ves ce kaj pomagajo al ne glavno da neki castas sem in tja. Tud na predzadnji tezavnostni stopnji vecino fajtov steamrollas. Zdaj sem nekje na tretjini igre se mi zdi in vecina fajtov je enakih. Priesta in Druida se mi ne da studirat k ni potrebe. Golda mam da glava pece ampak itak ne vem kaj bi z njim k se je tko tezko odlocit in na koncu je itak nepomembno tko da se mi realno ne da ukvarjat s tem.

 

Pozdravljam potezni boj BG3 ceprav zna mal najedat, ce se encounterji ponavljajo in vsakega obrnes na isto foro. Edin mal mi gre na zivce pri vseh teh igrah, da majo podobne ampak vseeno razlicne statse. Pillars of Eternity in Tyranny podoben ampak razlicen. D&D kolko vem je bil ze 3rd edition implementiran v igrah, potem je Pathfinder in zdaj bo 5th edition. Meni kot noobu mi gre na zivce da morm pri vsaki igri na polno studirat kaj in kako. Na koncu te pa itak zajebejo in steamrollas skoz vse.

Povezava do prispevka
nimious reče pred 1 uro:

DA2 nima problema kontenta. Ima problem uporable placeholder map, ker mape niso dokončane. In to je tko edina pomankljivost.

DOS2 pa ima za pomankljivosti: razvlečen, nekonsistenten plot; slab nekonsistenten lore; bedni companioni; bedni nasprotniki (na sploh dobesedno noben NPC ni zapomljiv, z izjemo Mary Sue kapitanke ladje); tukaj zelo hvaljen kombat pa samo razvleče dolžino špila za 3x, in je zanimiv lih ene 10 ur, dokler ne naštudiraš kaj je najbolj optimalno....

Ne pravim da DOS2 ni za preigrati, ni pa popolnoma noben presežek (in ni za preigrati 2x...)

 

Kaj pa malo raznovrstnih sovražnikov, konstantno najedanje s plezanjem novih sovražnikov v combat, ki je izrazito poenostavljen napram predhodnici in infinity engine igram.  Pa da ne govorimo o tem, da tudi v DA štorija ni ravno perfektno tekoča in tempirana, nekateri comapnioni so spisani precej švoh. Ne samo, da so lokacije ponovno uporabljene, tudi sicer so dolgočasne, prazne, nedodelane, grde, cel Kirkwall je prelepljen z isto jebeno teksturo. In to so samo pritožbe, ki se jih iz glave spomnim za špil, ki sem ga igral vsaj 7 let nazaj. Prav spomnim se, kako sem cel čas igranja škripal z zobmi... Na koncu so devi vzpostavili slamnatega konja, kao ljudje zamerijo, da nisi več vsemogočni rešitelj, ampak samo nek begunec, ki je pomemben samo v Kirkwallu. Ne, modeli, izdal ste špil v alpha stanju, ki bi rabil še orengi poliranje...   

 

Kar se tiče DOS2 je pa tukaj bistvo: Nekaterim ljudem je peskovniškost špila, kjer se lahko igračkaš s sistemi, ki držijo svet skupaj, dosti bolj pomembna, kot usmerjena štorija, kjer si kot vlak vpet na tire. Saj se tiri cepijo, ampak s tirov pa še vedno ne moreš. Tebi ni, samo ni potem treba tvojega mnenja postavljati za objektivnega. Tudi mene ne boš vidu komentirat raznih MMOjev, pa multiplayer šuterjev pa diablo klonov, ker so mi odurne zvrsti in ne bi mogel nič objektivnega ali pozitivnega napisat o njih. Isto je s poteznim bojem, tebi je dolgočasen, številnim je RTwP kaotičen.

 

Pod črto, kaj je Larianu uspelo z DOS2, je definitvno presežek. Uspeli so narediti RPG, kjer se lahko igraš s fiziko, okoljem, imaš precej bolj različno rešljive kveste kot izberi odgovor a, b ali c v dialogu, vse skupaj z močnim poteznim bojem. V primerjavi z DOS1 pa so uspeli narediti konkreten korak naprej tudi tam, kjer so bili najbolj šibki: dialogih, štoriji. Glede na to, da imajo sedaj na voljo Forgotten Realms lore in da se predpostavlja še dodaten napredek glede kvalitete writinga, zna biti BG3 zelo dober špil, tudi če bo samo prebarvan DOS3.

 

drevored reče pred 42 minutami:

Se nisem igral. Ko koncam pillarse bom pathfinderja, ce bo laufal na laptopu. a je to official dodatek al kaksen mod za potezni boj?

 

Ko so portal igro za konzole, so hkrati dodali uraden turn-based način. tako da, če prav razumem, bi moral biti na voljo z osnovno verzijo igre...

uredilo bitje debelinko
Povezava do prispevka
debelinko reče pred 28 minutami:

Kar se tiče DOS2 je pa tukaj bistvo: Nekaterim ljudem je peskovniškost špila, kjer se lahko igračkaš s sistemi, ki držijo svet skupaj, dosti bolj pomembna, kot usmerjena štorija, kjer si kot vlak vpet na tire. Saj se tiri cepijo, ampak s tirov pa še vedno ne moreš. Tebi ni, samo ni potem treba tvojega mnenja postavljati za objektivnega. Tudi mene ne boš vidu komentirat raznih MMOjev, pa multiplayer šuterjev pa diablo klonov, ker so mi odurne zvrsti in ne bi mogel nič objektivnega ali pozitivnega napisat o njih. Isto je s poteznim bojem, tebi je dolgočasen, številnim je RTwP kaotičen.

 

Pod črto, kaj je Larianu uspelo z DOS2, je definitvno presežek. Uspeli so narediti RPG, kjer se lahko igraš s fiziko, okoljem, imaš precej bolj različno rešljive kveste kot izberi odgovor a, b ali c v dialogu, vse skupaj z močnim poteznim bojem. V primerjavi z DOS1 pa so uspeli narediti konkreten korak naprej tudi tam, kjer so bili najbolj šibki: dialogih, štoriji. Glede na to, da imajo sedaj na voljo Forgotten Realms lore in da se predpostavlja še dodaten napredek glede kvalitete writinga, zna biti BG3 zelo dober špil, tudi če bo samo prebarvan DOS3.

Kak peskovniškast špil, kjer se igraš s sistemi? Zadeva je lih tok railroadana kot tipičen Biowarov špil (s tem da ti Bioware navadno da neko iluzijo izbire, tuki pa še tega ni). Sam da je zgodba sama nekoherentna.

Fizika in okolje sta relativno ok narejena, sam tudi tisti environmental puzzli ratajo s časom dosadni. Kar se pa tiče različno rešljivih questov pa lahka počas nehaš nabijat. Razen res majhnega števila le teh (recimo on Galkotov iz enke, pa recimo pobeg iz forta na začetku dvojke) so precej tipično straightforward. Pillarsi recimo dajo več možnosti v povprečju.

V primerjavi z DOS1 so naredili korak naprej v dialogih, ter v gameplayu (resno, retard k je naredu potezno chase sceno si zasluži kastracijo ne sam odpovedi), ne pa ravno v štoriji. V enki je bla bolj koherentna. Je pa res da imajo zaradi Forgotten Realms lora bolj zavezane roke, kar pomeni, da bo najbrš korak na bolje.

 

Povezava do prispevka

Kakorkoli obrneš je Original Sin 2 precejšen napredek proti enki. Tako da lahko upamo, da bo trojka pač napredek na dvojko. Dragon Age 2 pa velik velik korak nazaj proti enki. Inqusition je pa sploh sranje. Tako da Larian se z Original Sin sago stalno izboljšuje, tako da jaz sem optimističen glede igrice. Mi pa potezni boj tudi ne sede preveč, ampak na konzolah pač proper Baldur's gate mehanike ne moreš ufurat, oziroma je ta precej lesena (vsaj glede na Pillars of Eternity console port).

Povezava do prispevka

Ma Pillarsi v večrešljivosti kvestov ne pridejo blizu DOSu. Ravno zaradi tega, ker lahko stalno cheesas sisteme. Praktično vsak encounter je lahko puzzla zase. Lahko tut pobiješ vse NPCje in igraš naprej. Ne da se mi pisat, evo ti link: https://www.pcgamer.com/our-best-stories-from-divinity-original-sin-2/

 

Navedek

One of the things we love about it is its 'brute force' style of RPG design: fill the world with items and spells and NPCs and quests and scripts and things that you can do that theoretically all work together, and then watch the virtual dungeon master try its best to keep up. For every time that approach breaks something, it builds a bizarre personal story that makes up for it and then some.

 

 

Povezava do prispevka
Feget reče pred 11 minutami:

Kakorkoli obrneš je Original Sin 2 precejšen napredek proti enki. Tako da lahko upamo, da bo trojka pač napredek na dvojko. Dragon Age 2 pa velik velik korak nazaj proti enki. Inqusition je pa sploh sranje. Tako da Larian se z Original Sin sago stalno izboljšuje, tako da jaz sem optimističen glede igrice. Mi pa potezni boj tudi ne sede preveč, ampak na konzolah pač proper Baldur's gate mehanike ne moreš ufurat, oziroma je ta precej lesena (vsaj glede na Pillars of Eternity console port).

A Dragon Age Inqusition si ti igral? Pismo, jaz sem enkrat ene 4h, pa sem skenslal, ker mi je bilo tako bedno ... Sam ker imam kupljeno GOTY izdajo, me vsake toliko zamika še dat eno priložnost 

Povezava do prispevka

Jep prišel do konca main igre, potem je pa še precej obilen dlc (cca 6-8 ur), ki kao konča zgodbo, ampak se mi ni več dalo.

 

Mislim saj je fun trash špil, ampak kot celotna izkušnja je precej povprečen - po mojem ene 75/100, zelo pozabljiva izkušnja, absolutno nevredna ponovnega preigravanja. Torej ista katerogija kot Days Gone, Ghost of Crapshima in podobni.

 

Po drugi strani sem pa malo nazaj preigral ponovno celo Mass Effect trilogijo in užival na polno, poleg tega pa končal tudi vse DLCje. Kljub starosti so špili par nivojev nad tem novejšim Bioware sranjem. Enako velja za Dragon Age Origins, ki je še danes eden top old school frpjev in mu po mojem razni Divnitiji in Pillarsi ne pridejo niti blizu.

Povezava do prispevka
Feget reče pred 11 urami:

Jep prišel do konca main igre, potem je pa še precej obilen dlc (cca 6-8 ur), ki kao konča zgodbo, ampak se mi ni več dalo.

 

Mislim saj je fun trash špil, ampak kot celotna izkušnja je precej povprečen - po mojem ene 75/100, zelo pozabljiva izkušnja, absolutno nevredna ponovnega preigravanja. Torej ista katerogija kot Days Gone, Ghost of Crapshima in podobni.

 

Po drugi strani sem pa malo nazaj preigral ponovno celo Mass Effect trilogijo in užival na polno, poleg tega pa končal tudi vse DLCje. Kljub starosti so špili par nivojev nad tem novejšim Bioware sranjem. Enako velja za Dragon Age Origins, ki je še danes eden top old school frpjev in mu po mojem razni Divnitiji in Pillarsi ne pridejo niti blizu.

 

Dragon Age Origins+dodatek me mika že nekaj časa da bi preigral še enkrat, ker se mi je igra tako vsedla v spomin. Enkrat sem jo sam, enkrat pa sem backseat gejmal z drago, ki se je šla completionista in je obrnla skoraj vse queste v šplili na najtežje. Boj mi je bil fenomenalen, zgodba proper, art in lore ok. 2 nima nič od tega. Ajde zgodba je na nekih mestih dokaj ok. DOS 1 Sem igral lani in zato nisem mel hroščev, ki so jih vsi tako napovedovali. Boj mi je bil za malenkost slabši od DAO, zgodba mi je bla malo za lase privlečena, art in lore prav tako malo bolj meh. Ampak igralne mehanike mi naredijo igro... V DOS 2 se podajam zdej.

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

Tole z early releasi in masovnimi beta testiranji je ena od zadev, ki mi je v PC gamingu ful všeč :)  Folk, ki hoče asap igrati in biti del communityja, imaš tako pokrit in zadovoljen; znižajo se ti stroški testiranja; končni špil za tiste, ki želijo igrati spolirano verzijo, pa bo verjetno še ful boljši kot bi bil brez early release mnenj in testiranj. Res uno tripple win. 

 

Edino kar me pri takem principu razvoja moti je to, da pač en folk že ful časa igra igrico in hoče vedno več in več contenta (valda, ker je pač že vse dal čez, če ga špila že od alfa testiranja). In člani te skupnosti so verjetno najbolj glasni / imajo boljši dostop do developerja. Posledično developer dodaja content (ker misli, da ga pač mora oz da zadovolji najbolj core publiko) na content, v končni fazi pa ima tudi final verzija špila preveč contenta. Potem se ti pa zgodi Divinity: OS 1 in OS 2, ki bi imela komot 30% manj vsebine, in bi bila zaradi tega dejansko BOLJŠA špila. Bolj fokusirana, več bi lahko naredil z razvojem likov in zgodbo itd. Vsaj za nekoga, ki gre prvič skozi špil "šele" v final verziji - meni recimo se je na koncu že prov obračal želodec od vseh questov in veriženja questov, prov uno fuck off, zaposlite enega proper content editorja al neki.

 

Moj konzolaški pogled na vse skupaj :D 

Povezava do prispevka

Koncept early access mi je carski iz vseh teh razlogov, edino kar mi gre v nos je full price. To mi dost smrdi. Ja sej na koncu imas spil, ki si ga preigral ze 3x vklucno z vsemi bugi in se ti ga sigurno ne bo dal igrat seenkrat ko pride final version. Plus dobesedno jim placas da opravljas en job za njih. 

 

Ce bi bil price cca 15-20 EUR bi takoj skocu na bandwagon. Tko pa raj pocakam na final verzijo. 

Povezava do prispevka

Pa sej nikjer ne piše, da morate igrati early access igrico. Pač igrica še ni izšla, jebi ga - tole zdaj je beta testiranje, s tem da ti nihče nič ne plača - oz še bolje, ti plačaš njim :D:D

 

Ampak kar je pa zares pomembno je možnost izbire. Za razliko od kakega No Man Sky ti v tem primeru na faci piše EARLY ACCESS PAY ONLY IF YOU ARE MEGA FAN OTHERWISE WAIT FOR FULL RELEASE. Tako da tisti, ki želijo plačati 60 € za demo, to lahko storijo. Ampak tisti, ki pa želijo plačati 60 € za full complete game - pa lahko tudi to storijo, ko špil zares izide. 

 

Drgač pa a ni Larian znan po tem, da par let polira svoje špile, ne se zdej glumit kot da je dolg early access neko presenečenje ffs :D  Plus da je vsaj meni mega hypa vredna ta informacija, da bo na tisoče folka 1 leto testiralo špil in ga pomagalo narediti še boljšega, moooo, meni je to top info.

 

Povezava do prispevka

Mislim, da je samo prvi act na voljo v early accessu. sicer ne vem kolko je to kolicinsko, ampak mal slaba da 1 leto skos igras sam to.

 

pa kolko sem gledal te lets playe je ze zdaj super spil. pomoje ne bo tko dolgo trajalo razen, ce morajo narediti se vse preostale pokrajine, characterje ipd. mehanike se mi zdi, da so ze dost izpiljene.

Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

 

prišel do konca. cca 30 ur

 

replayability je enormen, saj je različnih odločitev nebroj (ampak vse poti vodijo k istemu koncu) načinov premagovanja ovir/bitk ogromno.

naredil sem en skozihod pa se mi zdi (glede na debate ma redditu) da sem falil pol možnih odgovorov, romanc ali magical itemov.

na splošno je špil še zelo nespoliran (inventar, kamera, targetting, party pathing, AI nasprotnikov v bitkah,...) in kar (tudi game breaking) hroščat, vendar se da igrat in uživat v zelo veliki mapi (dveh!) prvega dejanja.

 

nekateri jamrajo, da je preveč divinitija v baldurju. osebno ne vem točno kaj želijo s tem povedat in če je to slabo. :beer:

 

 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Res je dost buggov. En se mi je tak pripetil, da mi je v eni veliki bitki umrl pomemben NPC in zdaj sem zgubil moznost nadaljevanja najbolj pomembnega quest lina. Fajt je trajal eno uro in sem ga komaj zmagal, tako da mi res ni za ponavljat tega. Tudi ne vem kako bi ga naj obvaroval med bitko.

 

Drugac pa ok spil. Upam, da res pofiksajo te buge, ker trenutno mi ni jasno kaj je posledica buga in kaj je dejansko. Bolj podroben combat log se mi zdi, da bi tudi bil skoraj nujen, ker za pol buffov in debuffov ne vem od kod pridejo.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...