Skoči na vsebino

Baldur's Gate 3


Priporočeni prispevki

Potezni boj ki rata dosadan in zguba časa že po parih urah. Zadeva umetno podaljša čas igranja za lih še enkrat tok kokr je dejansko materiala v igri. Pa modeli so naredili v tem poteznem gameplayu faking chase sceno. Pa stealth infiltration sceno. Designer na gobicah pa to. Da o puščavski mapi v D:OS 1 sploh ne izgubljamo besed...

Pa nevem kak noro napreden roleplaying vidiš v tem špilu, ki bi bil kaj boljšega kokr je prisotno v večini RPGjev? Companioni so daleč za tem kar zna Bioware pokazati, skoraj noben NPC ne izstopa baš ravno, svet sam je manj organski kot večina RPGjev,...

Pač, Larian naredi nek povprečen RPG, ki ga je sicer vredno preigrati, ni ga pa vredno preigrati 2x. Ajde, soundtrack je top.

Povezava do prispevka

DOS2 na v zaključku precej pade, nekje zadnjih 30%. Pa tut začetek bi se dalo spolirati. Recimo Planescape: Torment mi ima odlično zgodbo in like recimo in precej manjši padec v zaključku. BG še nisem nikoli preigral, ker mi je nekaj zbugal in se nism nikoli vrnil. IWD sem nekje na 40% verjetno, mal mi mori da imam neke random 6 pajacov ki jih lahko sam narediš v začetku igre.

 

Kar se BG3 tiče, mislm da je jasno da ste nekateri tukaj ful preveč občutljivi in pozabljate da je to igrca in ne lajf. Verjetno ne bo dosegel izjemnosti zgodbe BGja, verjetno pa bo dober špil. Get over it.

uredilo bitje Kamahl
Povezava do prispevka

Boj je zelo v redu kakor koli pogledaš. Glede na to da imaš veliko izbire katero taktiko boš ubral in kaj boš namešal skupaj s tem velikim in raznolikim naborom skillov/spellov. Zdej če samo eno in isto drgneš iz boja v boj verjamem, da ti bo ratalo dolgčas.

Se pa ponavadi splača it 2x čez vsaj.. enkrat s frendi kjer se je možno MOČNO zabavati in potem še sam ker ponavadi se v co-op dosti vsebin izpusti... pač zajebancija. Jaz zdaj v drugo sam preiragavam DOS2 pa še kar veliko odkrijem novega zanimivega v svetu. :D

 

Zgodba in Companion-i v DOS niso nič posebnega se pa za BG3 nadevam precejšnjega upgrade-a tega kar smo izkusili v DOS2. Anyway že cutscene bodo nekaj prinesle k boljšemu immersion-u vsaj zame. 

owlbear.gif.5e34d58605427628d7b2e264fbf6ae90.gif

uredilo bitje Merithyn
Povezava do prispevka
Kamahl reče pred 6 minutami:

DOS2 na v zaključku precej pade, nekje zadnjih 30%. Pa tut začetek bi se dalo spolirati.

 

Tole je tudi res, ja. Zadnji svet je dejansko odveč, heh. Pa tudi začetnih 70% špila, torej core del, je dostikrat razvlečen u 3PM - pa to pišem kot precejšen D:OS (2) fan. Tak filing imaš kot da so imeli na lagerju tko ene 300 questov, eden je nastal med malico, eden na poti v službo, eden med shitpostanjem na mnenjalniku... ...in so na koncu fuknili kar vse v špil, content is king al neki :D:D  FUL jim je manjkal en dober urednik za vsebino v špilu (in pa seveda vrhunski pisec; zgodba, lore in vibe ki ga daje okolje nima za posušen zenf proti old school biowarovim titanom).

 

Ampak ja, meni je D:OS (2) še vedno zelo zelo vrhunska roba.

Povezava do prispevka

Jah, če ma špil velke probleme v sami zgodbi, loru, questih, pacingu,... pol ne morš lih rečt da je vrhuski špil.

Pa niti ni problem v prehitrem releasu. Če pogledaš recimo Dragon Age 2, ki bi bil ob pol leta developmenta več najbrš eden najboljših RPGjev sploh, kjer se prov vidi da so hiteli z izidom (recikliranje map recimo, zadeva zgleda kot placeholder). Sam pri D:OS 2 pa ni takega filinga. Če bi bil špil izdan pol leta kasneje, bi bilo najbrš notri nametano še več nekih neumesnih questov, še kaka mapa več, zadeva bi bila še bolj razvlečena.

Če ga primerjaš recimo s Pillars of eternity, torej nekim primerljivim modernim RPGjem, je slednji boljši v popolnoma vseh pogledih (no, razen soundtrack je v Divinity seriji boljši)

Povezava do prispevka

Nima velikih problemov - našteti elementi so OK oziroma good enough. Niso presežek niti niso slabi. Tko nekih 7,5/10, če probam dati v številsko lestvico. Ampak če ima špil boj 9,5/10 in role playing 10/10, potem meni ta dva elementa potegneta špil dovolj visoko, da ga imam za vrhunskega, da. 

 

Pillars of Eternity ima meni sicer boljši zaplet, bolj proper dark lore, ima mi fenomenalno vzdušje... Ampak ima pa tako jebeno beden boj in tako je počasen in slabo tempiran špil - tok se vleče napredovanje - da mi je za razred slabši od D:OS. Pač vse to in še mnogo mnogo več, kar hoče biti PoE, je že BG 2. 

Povezava do prispevka
Karanin reče Dne, 19. 6. 2020 at 14:47:

Lahko bi rekli, da sprva niso bili vsi navdušeni nad BG3. Se pa mnenja obračajo bolj na pozitivno s tem (novim) videom. Čeprav mi osebno še zmeraj preveč deluje kot Divinity: Original Sin me je vseeno povleklo notri. Ta slastni občutek avanture.

 

 

 

 

nisem vedel da larian dela to zadevo, koliko vem predhodnikov ni

mi pa vizualno deluje kot kak divinity

tako da sami plusi, glede na to da sem velik divinity fan že od samega začetka franšize

 

Povezava do prispevka
Galko reče pred 8 urami:

Nima velikih problemov - našteti elementi so OK oziroma good enough. Niso presežek niti niso slabi. Tko nekih 7,5/10, če probam dati v številsko lestvico. Ampak če ima špil boj 9,5/10 in role playing 10/10, potem meni ta dva elementa potegneta špil dovolj visoko, da ga imam za vrhunskega, da. 

 

Pillars of Eternity ima meni sicer boljši zaplet, bolj proper dark lore, ima mi fenomenalno vzdušje... Ampak ima pa tako jebeno beden boj in tako je počasen in slabo tempiran špil - tok se vleče napredovanje - da mi je za razred slabši od D:OS. Pač vse to in še mnogo mnogo več, kar hoče biti PoE, je že BG 2. 

Še vedno nisi povedal kaj točno daje temu špilu 10/10 glede roleplayinga.

 

Je pa očitno combat stvar okusa. Ker v PoE je bil za moje pojme combat precej bolj fluiden, ker tisto potezno sranje se je na polno vleklo. Vsak combat je trajal po 10+ krat več časa, kot bi bilo to zares potrebno.

Povezava do prispevka

Larian pohvalno še kar krpa DOS2, ampak po vseh teh letih mi res ni jasno, kako, da niso popravili par zelo očitnih hroščev. Sem šele pred kratkim igral, a vseeno ne moreš govoriti s premikajočimi NPC-ji, boj se avtomatsko konča (in te statusi komot ubijejo) in NPC-ji hodijo vsepovprek po škodljivih stvareh.

Povezava do prispevka

  

nimious reče pred 1 uro:

Še vedno nisi povedal kaj točno daje temu špilu 10/10 glede roleplayinga.

 

Je pa očitno combat stvar okusa. Ker v PoE je bil za moje pojme combat precej bolj fluiden, ker tisto potezno sranje se je na polno vleklo. Vsak combat je trajal po 10+ krat več časa, kot bi bilo to zares potrebno.

 

Ne vem, koliko mi je smiselno odgovarjati nekomu, ki ima o role-playing elementu takole mnenje: 

nimious reče pred 11 urami:

Potezni boj ki rata dosadan in zguba časa že po parih urah. Zadeva umetno podaljša čas igranja za lih še enkrat tok kokr je dejansko materiala v igri. Pa modeli so naredili v tem poteznem gameplayu faking chase sceno. Pa stealth infiltration sceno. Designer na gobicah pa to. Da o puščavski mapi v D:OS 1 sploh ne izgubljamo besed...

Pa nevem kak noro napreden roleplaying vidiš v tem špilu, ki bi bil kaj boljšega kokr je prisotno v večini RPGjev? Companioni so daleč za tem kar zna Bioware pokazati, skoraj noben NPC ne izstopa baš ravno, svet sam je manj organski kot večina RPGjev,...

Pač, Larian naredi nek povprečen RPG, ki ga je sicer vredno preigrati, ni ga pa vredno preigrati 2x. Ajde, soundtrack je top.

 

Mi poveš en mainstream AAA / AA frp, kjer imaš toliko svobode pri pristopu do questov in napredovanju? Kjer lahko določene zadeve rešiš tudi na štiri, pet različnih načinov? Kjer ti polovica NPC-jev da drugačne odgovore že samo glede na tvojo jebeno raso? Kjer je vse skupaj narejeno tako organsko in neposiljeno, da imaš res občutek, da si v svetu, kjer lahko delaš, kar želiš? Kjer dejansko rešuješ zadeve z nekimi smiselnimi dejanji in ne s črno-belimi A/B odločitvami v smislu press X for paragon, press Y for renegade? Kjer se neka tvoja odločitev naprej veriži še tko v tri kveste naprej? 

 

Prov spomnim se kako sem padel na rit pri D:OS 1, ko je del faking main story questa pregledati hišo od nekega tipa, ki se ga sumi za umor. Že ful ful dolgo je od tega, kar sem špilal zadevo, ampak v grobem:

- v hišo lahko vdreš kot tat

- ključ do hiše lahko spizdiš lastniku iz žepa

- lastnika lahko zaštihaš ko kurca in mu vzameš ključ

- lastnika lahko prepričaš da ti odpre, če imaš dovolj visok persuasion

- vrata lahko zlomiš če si nabit merjasec

 

 

In ko si enkrat notri in najdeš dokaze o umoru, se spet lahko odvije XY različnih scenarijev glede na to, na kakšen način si prišel notri in kako reagiraš, ko najdeš dokaze.

 

BTW, ta mikro role-playing po mojem mnenju dejansko na momente škoduje igrici. Ker so toliko ukvarjaš s temi role-play detajli in toliko časa posvetiš temu, da špil izgubi na veličini in epskosti oziroma ne zna narediti postopnega preskoka iz tega mikro role-playanja v širše, bolj površne ampak bolj impactful roleplay odločitve, ki bi iz špile naredile proper ep. Oz to ne naredi tako kvalitetno kot mikro role-play. FUCK kok sem jaz pameten zakaj ne delam igric :D 

 

Ampak ja, OK, ni ti všeč špil, ok kul, imaš vso pravico. Sam ne pa sekat takih česnov da vidiš tako dober role-playing v večini RPG-jev. Ker ga ne. Ultima 7 je imla po spominu precej insane role-play elemente, ma ne do te mere kot ta insanity od D:OS (2).

Povezava do prispevka

Različen odziv NPCjev na tvojo klaso/raso ima tudi PoE, za katerega praviš da je meh. Al pa recimo DA. Pa od starejših recimo Gothic (ki po roleplaying elementih in samem immersionu poseka vse novodobne RPGje).

Različen pristop do questov pa tudi ni nekaj, kar je nekaj unikatnega za DOS. Niti roko na srce večine questov ne moraš narediti na več načinov. Sam koncept je pa bolje dodelan v številnih špilih, recimo Deus Exi, pa Bloodlines, da kakih Falloutov sploh ne omenjamo. V IE špilih maš queste, ki se jih da narediti na različne načine. Še v Witcherju imaš queste, ki se jih lotiš na več načinov. In questi v Witcherju majo več globine kot karkoli v DOS. Še faking Elder Scrolls serija omogoča različen pristop do questov in napredovanja, pa gre za špil, ki pooseblja koncept kvantiteta>kvaliteta.

Pa tudi impactful odločitve so v precej RPGjih bolje dodelane kot v DOS (Resno, kaj točno se ti v DOS veriži v 3 queste naprej? In kok točno je takih stvari?). To je mel že Witcher enka za par nivojev bolje. No, al pa ME, kjer so odločitve iz enke vplivale na 3jko.

Sploh pa, tudi če bi bil DOS presežek v teh pogledih (kar ni, ker Deus ex/Bloodlines/Fallout ga prekašajo v vseh pogledih), to ne more odtehtati plastičnosti NPCjev in sveta. Svet in NPCji so nekako toliko živi kot v original Baldurju. In slednji zaradi tehnoloških omejitev svojega časa ni mogel biti boljši v tem aspektu.

 

Zame top role-playing elementi ne pomenijo, da lahko igraš karkoli in delaš karkoli. Tisto je nek sandbox koncept, ki ga je težko združiti z role playing elementi. Role playing je da se lahko res uživiš v neko vlogo. In ni pretirano bistveno, a je ta vloga že precej dobro definirana, kot je recimo v primeru Witcherja/ME. Manjše zmanjšanje svobode izbire je precej nizka cena za izboljšavo vseh ostalih aspektov RPjanja.

Pa pomoje je tebi teh par questov v DOS, kjer imaš precej svobode tok ostalo v spominu, da pozabljaš na 99% ostalih questov, kjer tega pač ni. No, pa preigraj kak Bloodlines, kjer so našteti elementi izpiljeni skoraj do perfekcije (sploh s plus patchom je koncept impactful odločitev nor; eden od koncev je dosegljiv le, če se nečesa 30 ur pred koncem lotiš nečesa na določen način). Da vidiš kaj je top RPG.

 

Povezava do prispevka

Če definiraš "role playing" kot vživljanje v neko vlogo, potem so najače role playing igrice tiste, ki nimajo nobene veze z RPG-ji. Red Dead Redemption 2, The Last of Us 2, razne indie igre ... Pač itak so žanri iger zmerno do pretežno neumno poimenovani in mamo zdaj to, kar pač mamo. No, želel sem reči, da znotraj okvirjev, kaj naj bi dober RPG bil in kateri elementi naj bodo pri dobrem RPG-ju izpostavljeni, je DOS 2 dosti top, sploh od sodobnih naslovov. 

 

Bom rekel takole. Pillarji so mi bili cool, nice tekst in vse, zanimive zgodbovne fore. Sam igralno pa mi je bil precej jaden in nezanimiv, sploh ko prečkaš 30 ur gameplaya. Jaz v glavnem vsak dan izberem DOS 2 pred Pillarji, kljub nezanimivi pripovedi v prvem. Bloodlines mam pa tudi jaz še namen preigrat enkrat.

Povezava do prispevka

Lej uporabnik nimious, ne da se mi prepucavat. Jaz sem ti napisal, zakaj je meni špil top. Tebi nič od tega ni dovolj dobro, stvari relativiziraš oziroma celo pišeš stvari, ki niso resnične (večine questov ne moreš narediti na več načinov, questi se ne verižijo itd). Pa zraven uletavajo primerjave še s prvoosebnimi frp-ji in celo immersive simi. Čakam, da prileti še kakšen Doom Eternal primerjava pri prikazovanju, kako slaba je borba in akcija v D:OS.

 

Nimam časa za tole - ni produktivno. Oziroma tisto kar sem želel napisati, sem že napisal. Pa lep ,lp.

  

ĆAMIR reče pred 4 minutami:

Bom rekel takole. Pillarji so mi bili cool, nice tekst in vse, zanimive zgodbovne fore. Sam igralno pa mi je bil precej jaden in nezanimiv, sploh ko prečkaš 30 ur gameplaya. Jaz v glavnem vsak dan izberem DOS 2 pred Pillarji, kljub nezanimivi pripovedi v prvem. 

+1

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 1
  • Nekul -1 1
Povezava do prispevka

Načeloma se strinjam z uporabnikom nimious. Sicer je lepo videt, da rpg-ji s top down pogledom niso umrli, kolikor se spomnim je ta novi val začel Obsidian s Pillars serijo, tu je še Tyranny, Wasteland, Original Sin, Pathfinder,... mogoče sem še kaj pozabil. Meni je glavni problem teh iger preprosto to, da so igre dejansko dobre, ampak niti ena pa ni za 90+ po kriterijih dobrega starega Jokerja. Žal sem že toliko starina (relativno?), igram igre 20+ let, in enostavno se mi več ne da igrat dobrih iger. U easy - dolgčas.

 

Sem mislil da imam nostalgia goggles, pa sem lani za foro ponovno inštaliral BG EE, z najboljšimi aktualnimi modi - nisem mogel pustiti dokler nisem ponovno končal celotne serije. Boljše kot karkoli zgoraj omenjeno za en razred. Jebiga tako je.

 

Častna izjema Pathfinder - sem ga končal, tile Rusi imajo kar talent, mi je bil špil zanimiv do konca.

Povezava do prispevka

Age of Decadence je kr kul. Samo je avtorjem manjkalo ene 5 dodatnih ljudi/1 dodatno leto developmenta. Začetek je bistveno bolj dodelan kot konec. Pa balance ni najbolj dober, ker kokr igra promovira alternativne načine igranja, sle ko prej pride do combata. In non-combat build pol jebe ježa.

Povezava do prispevka

Kaj? Bila je totalno nedokončana, to je res. Sam razen tega je bla pa super. Če bi bla izdana kakšno leto kasneje, bi bla med najboljšimi RPGji desetletja. Liki, atmosfera, zgodba, lore, vse to je blo res na nivoju. Sam pač faking EA, in niso mel šanse dokončat map in vsega.

Povezava do prispevka

Nimious definitivno svoje subjektivno mnenje prodaja kot objektivno. DA2 bi z več kontenta definitivno lahko bil dober špil. Ampak ga nima. Kaj bi bilo, če bi bilo in vse to. V realnosti je DA2 objekltivno slabši od DOS2.

 

Pač, morda BG3 ne bo špil za nimiousa. še vedno sem kar prepričan, da bo dober špil...

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...