Skoči na vsebino

Trenutno igram [03/2022]


Priporočeni prispevki

trenutno igram ... mah failam letošnjo okoli novoletno zagnanost, ko so me ravno takrat obsedel kratke narativnice (walking simi in podobno), da bom poskusil kaj podobnega preigrat vsaj 1x na 14 dni, pa od prvega tedna januarja nisem še nič takega instaliral, kaj šele igral. :) Mah, no, sem pa pri Dark Soulsih Remastered od takrat naredil že kakih 40 ur, čeprav so tudi zaradi joba trenutno na pavzi, tako da se občasno samo prevračam po hribih ali pogreznem v močvirje v Snow Runnerju, tu pa sta seveda še dobra stara Euro 2/American Truck Simulatorja, idealna za 30-minutno zen sproščanje. Ekola, trenutno sem na Portugalskem:

spacer.png

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

HI ITS CARA

 

Gta V furam performance+RT

Adaptive trigerje so dal

Mal so se igral s traffic diversity in gostoto

Zvok je tut boljsi na 6d slusalkah, prej je bil naravnost ogaben

60fpsjev, nic vec gadnih ograj in kablov

Furam taxi, rock radio, uzivam v soncku

 

Vse achievmente dobivam od zacetka drgac, neki so obljubljal da bo preneseno.

Lah da hoce soyni spet ps+ da mas za to.

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka
Anders reče pred 2 urama:

Ravno preigral Plague Tale, ki sem ga igral počasi in sem navdušen, je mini dragulj (čeprav mi ni bilo čisto enostavno ob koncu :)).  Se veselim nadaljevanja. In zdaj je čas, da v storu stisnem buy Gran Turismo 7 :D

 

Letos pride Plague Tale 2, m m mmmm :)

 

Ta studio Asobo je drgač res brutalen, vmes so še zadnjo Flight Simulator razvili... sem ful vesel, da jih ni Microsoft popapcal

Povezava do prispevka

Je poskusil kdo Shredders? Danes izšla, kao realistična simulacija snowboardanja. Kar sm vidu gameplaya ko folk igra deluje zlo zanimivo in sam 30€. Steep mi je bil kar epic, Riders Republic sicer fun ampak mal step back kar se tiče snowboardinga ker je dosti bolj arkadno in imaš manj kontrole čez smuči/bord. Tole zgleda sicer mal slabši ker je manjši team ampak sam gameplay me zelo zelo mika.

 

tle gameplay enega youtuberja

Povezava do prispevka

Zalaufal sm fallout 4 k sm ga enkrat kupu pa nikol igral sam sm ga pol zbrisal pa neironicno installal skyrim, ps5 verzijo

 

Imo se je kr lepo postaral, nic vizualno da bi mi blo preslabo, spil pa itak ogromen.. me kr ma da bi ESO su reskirat

 

Se hotline miamija sm za en big mac dons poklikal kr tko, zarad lune

 

Povezava do prispevka

Sicr res tesko najdem ocitke skyrimu

Za un cajt je bil res epski, zdaj mogoce deluje manjsi  svet ko iz whiteruna vids vse gore, njive, mline, takrat je bil pa drawing distance glih ene 100m in je deloval se tok bolj ogromno.

 

Se najvecji ocitek bi bil tone ponavljujocih dungeonov, ampak ce bi se vec kot 1/3 teh dogajala na povrsju bi bil svet ze prenaseljen. Pa  vsec so mi fore da te dostkrat ne pelje za rokice spil, pac ce si prebral pa se kaj poigral, say, dal wooden mask na glavo pa sestel 1+1 ko si vidu oltar si pac vedel..kdaj pa se toliko hinta nisi dobil. Take force so mi najbl osec

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Dokončal Yakuza Kiwami

 

Valda, ni tako dobra kot 0, ne po side questih, ne po glavni zgodbi, ima tudi dosti krajšo štorijo, samo dejansko sem užival bolj kot sem pričakoval. Fighting system so kar pobrali iz 0 in upgradat lik potrebuje manj grinda, kar sta dva velika plusa. Je res, da je zgodba dokaj predvidljiva in da liki ne dobijo dovolj časa, da zares zadihajo, je pa vseeno moje navdušenje za Yakuzo zaenkrat še na visokem nivoju, in glede na to, da se Kiwami 2 in 6ko precej hvali, prav tako Like A Dragon, nisem še končal s to serijo špilov.

 

Preigrala sva tudi Detroit Become Human, ki je vsekakor boljši experience napram Fahrenheitu in Heavy Rain špilu. Za razliko od tistih dveh je tu skoraj brez jankinessa, igralci niso leseni, grafika je fantastična, odločitve res konkretno vplivajo na razplet. Tok slab zaključek sem imel ;D, da vem da rabim vsaj še enkrat it skoz. Taprau špil za špilat skupaj z boljšo polovico.

Naslednja stvar bo pa It Takes Two. Woo

 

 

 

Razmišljam, da bi začel tole, ker je PC/Switch game in se dost hvali

 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Sem imel mlajše sorodnike na obisku in smo igrali anime igrice, mainly Jump Force, ki sem ga kupil prav za ta namen že nekje januarja. Zdaj sem si šel malo brat o igrici in vidim, da bodo avgusta 2022 ugasnili serverje. RIP. Luškana igrica sicer, 56 igralnih likov z vseh možnih Shonen Jump franšiz, kar ne prideš do konca seznama. V bistvu smo eno uro igrali story mode, da smo odklenili vse like, potem pa samo random battle. Škoda, da je malo aren (okoli 10, kar je res malo za igrico s 56 igralnimi liki in stotinami unikatnih napadov iz animejev). 

 

Skratka, če imate otroke, ki so fani Shonen animejev, je igrica goldmine.

Povezava do prispevka

Doom II, pizda je dobra igrica. Razen melee in pištole ti da konkreten razlog, da uporabljaš vsa orožja, ne vem kdaj sem imel v modernih fpsjih ta filing, to mi je res ful dobro. Pa mater pumparca dobro poka, prav ne morem se naveličat streljat z njo, ne morejo nove igrice z vso napredno tehnologijo in znanjem prekosit tega filinga. Pa arhitektura levelov je bolano dobra, ta igrica me prav zadovoljuje. 

Povezava do prispevka

Po Elden Ringu začel Cyberpunk 2077,.. In kljub temu da se očasno pojavi še kak glitch mi je špil odličen,.. Za razliko od prvikrat ko sem ga probaval,.. sem tokrat od začetka šel kar na main queste in nisem grindal neki brezveze,.. In moram rečt da je zelo kul in zgodba kar vleče. Ravnokar presegel Street Credit 20 tako da obil gorila pesti kaj to razbija.

Povezava do prispevka

Naveličal se gt7, prednaročil skywalker saga (ok, priznam, zaradi ekskluzivne lego figurice), dal snowrunner mal na pavzo in zacel spilat novo klaso v Hell let loose.

do zdej sm bil sveta trojica officer/medic/engineer, zdej pa kosim z mg42 puskomitraljezom.

tam nekje od 20 do 40 killov na match, fun!!!

Povezava do prispevka

Dark Souls 2: Scholar of the First Sin

7/10

Leder_Faca.thumb.png.7d71d77aaa9aa788fbea66feced56aaf.png

 

Sem končal še dvojico, ki je napram prvi igri napredek. Ponucal sem 85 urc (verjetno 15 ur ALT TABnjen). Dial-back so naredili pri weapon-wall hitboxih, ker v prvi igri kaj drugega kot sulico nisi moral uporabljat v ozkih prostorih. Sedaj summonirani kolegi tudi single-handedly ne razfukajo določenih bossov, kot v prvi igri. :rolleyes: Najbolj všeč mi pa je težavnost. Ne vem ali je to čisto povezano z buildom (v prvi igri sem se vrgel na dexterity, zdaj sem pa igral sorcererja in do konca igre zbuildal tudi strength). V trojici pa bom izbral big dick brez ščita.

 

DLCji konkretno dvignejo težavnost. Ko sem zaključil z njimi sem v prvo odlomil zadnja dva bossa in opcionalnega v istem runu. :D Končal sem na levelu 214 za prvi playthrough. Prefukal sem tudi vse opcionalne šefe in izpolnil tabelco. Najbolj jebeni so mi bili trije kolegi v Cave of the dead (DLC content).

 

Slabost igre je tudi nenormalno slabi meniji, ki ne prikažejo kaj točno določen atribut naredi (kje so točke diminishing returnov) in za koliko ti določen item poviša atribute (kaže prej in kasneje, ne pa v stilu "+20"). Ravno tako bi pasal mode, kjer ti pokaže atribute itema ko je ta čisto zlevelan. Torej še vedno igra sili, da konstantno ALT+TAB. Všeč bi mi bilo tudi, da je opisano kaj določen item da (recimo koliko soulov, ne da morem po internetu iskat vsakič). Poleg tega ima igra probleme s switchanjem orožij in dodgeanjem. Včasih prestavi orožje, včasih ne in sem se neštetokrat znašel v situaciji, ko sem hotel narediti piv piv, naredil pa sem wush v prazno in fasal big dick čez faco.

 

Pa tudi mehanika zniževanja HPja glede na število smrti mi ni bila blizu. Upam, da je v tretji igri ni. :)

 

Spoiler

slika.thumb.png.25b9315663ac6cdb9b5885916dc4e646.png

 

 

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Thronebreaker: The witcher tales

4/10

2021-06-15-thronebreaker-the-witcher-tal7Wk5jey.jpg

 

Gre za GWENT igro (Igra s kartami od CDProjectRED), ki so ji dodali story dimenzijo. Tako razdvojen glede ocene igre pa se ne spomnem kdaj sem nazadnje bil.

V igri igraš Kraljico Meve of Rivia (ki je tudi karakter v knjigah in se v enem trenutku knjiga in ta zgodba srečata). Da hodiš se premikaš s klikanjem in pobiraš razne iteme, ki so raztroseni po svetu, da si pridobivaš ljudi, les in zlato. Vmes skrbiš za moralo z določenimi odločitvami v zgodbi. Lahko si craftaš karte, ki jih sproti odklepaš z zgodbo, side questi ali nadgradnjami, ki stanejo zlato in les.

 

Kar je v igri vredno ocene 10/10 je voice acting. In koliko tega le je. Res je bilo delight poslušat. Zgodba je dokaj OK, text je visoko kvaliteten tako kot v samih knjigah, sličice pomagajo pri vizualizaciji. Kontenta je res ogromno. Kar me privede v prvi problem.

Igra je predolga. Kljub dobri zgodbi, so jo preveč razvlekli in iz tega razloga postane dolgočasna. Igral sem jo aktivno približno 50 ur. Največji problem je to, koliko stranskih spopadov je, ki znajo biti zelo generični in daleč prelahki. Celo igro sem preigral na najtežji težavnosti brez problema.

Glede na dolžino igre bi nujno morali skinit večino postranskih stvari, ker je bila njihova kvaliteta dosti nižja.

Odločitve v zgodbi ne vplivajo skoraj na nič razen na moralo. Vse kar lahko upgrejdaš storiš do sredine igre, potem pa se ti zlato in les samo nabirata v prazno. Pa še tistih upgrejdov v resnici nisi rabil. Ne vem čemu so sploh namenjeni.

 

Naslednja stvar, ki je problematična in glavni razlog za slabo oceno so buggi v sami mehaniki igre. Karte večkrat sploh ne naredijo kar piše pod določenimi pogoji. Kdorkoli je programiral te mehanike definitivno ni dovolj pretestiral. To pomeni, da v določenih situacijah določene karte sploh ne moreš uporabit, ker veš, da bo samo izginila v graveyard brez efekta. Ravno tako, je dokaj enostavno na začetkuz igre sestavit top deck s katerim rušiš vse povprek in potem, ko dobivaš druge karte enostavno niso boljše. To naredi igro zelo dolgočasno glede na njeno dolžino.

Stvar, ki jo delno rešuje so postranski questi, ki so prirejeni (v stilu uganke) in dobiš druge karte in scenarij, ki ga moreš premagati. Tukaj pa težavnost zelo niha in ni neke pametne konsistence.

 

Skratka trash mechanics, sprejemljivo dobra zgodba in izvrsten VA.

uredilo bitje MaDrung
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Sicer nisem preigral Thronebreakerja, sem pa preigral kar nekaj Gwenta. A je možno da pač nisi razumel kako naj bi karte delovale? Ker sam sem v online dvobojih izgubil kar nekaj rund na rovaš nerazumevanja kako karta deluje. 

 

Mislim, saj konec koncev očitno nima veze, če si že z basic deckom raztural. Bi pa mogoče z naprednimi kartami lahko delal kakšne res nore kombinacije, kar je vsaj meni bilo vedno vredno vsaj toliko kot zmaga proti nasprotniku. 

Povezava do prispevka

Meni je bil Thronebreaker zelo luškan. Res pa je, da sem imel zaledje iz Gwenta, tako da sem lažje pogruntal mehanike in lahko uporabljal kompleksne karte. Sam neke nekonsistentnosti nisem opazil. Ampak, kot rečeno, imel sem zaledje iz Gwenta, mogoče so v Thronebreakerju same po sebi nekonsistentne, ma jaz tega nisem opazil, ker sem poznal delovanje od prej :D 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...