Skoči na vsebino

Psychonauts 2


Priporočeni prispevki

UnKn0wn reče Dne, 27. 8. 2021 at 13:55:

A je mogoce kdo nabavil ps4 verzijo? Kako se obnese?

Jep ,.. Igram na PS5,.. Pravijo da ni 4K da je 1440p (kaj pa vem ko je toliko temporalnega AAja mislim če nebi vedel nebi niti opazil) je pa definitivno 60FPS na PS5 ,.. Izgleda in igra se fenomenalno,.. Mislim pa da bi proper patch komot dvignil rezolucijo kolikor pač hočejo,.. ker dela celo na low na mojem laptopu skoraj lockano 60 na 1080p,.. Ni pa grafika nekaj da dol padeš kot Rachet,.. Je pač stilizirano ,.. kar je pomojem čisto ok.

Povezava do prispevka

Izgleda čisto vredu v 1440p,.. itak ima toliko Antialiaisinga da res nebi uganil rezolucije. Sem pa vesel da je 60 fps,.. ampak grafično tole ni zahtevno sploh,.. mislim da bi komot laufal 120fps kot na xboxu.

 

Celokupno zelo cool špil,..Sem mislim da eno uro ali dve pred koncem,.. Malce preveč panderinga pedrom,.. Jao SJW QlgbtQZPX je huje kot v TLOU2ju...in že tisto je fegget heavy. V TLOU1 so veliko bolje naredili to z Billom,.. ker je bil dobro spisan homo karakter,.. Vse ostalo se mi zdi da pač forsirajo za brezveze,.. Mislim koga kurac briga kam ga kdo vtika v navideznih karakterjih v špilih ,. jao GloboHomo feggy agenda je resniična. Mislim ne doda nič špilu,..Ne odvzame nič ampak izgleda zelo agenda driven,.. ker za razliko od Billa v Tlou ki je dodalo globljemu razumevanj charaterja ,.. tukaj ne doda nič.

 

Drugače nimam pripomb,.. Ne vem če mi ni enka bolj všeč,.. Za platinum bo pa jeba,.. ker vse figmente potolčt ni ravno lahko,.. oziroma ti dopizdi, ker jih je ene par v hitrih segmentih pač treba ponavljat večkrat... Enega celo v tutorial misiji sploh ne najdem,.. pa sem šel čez 5krat. In ne vem če je zabavno drmat vse, ker je že tako dolg špil. Kombat je malce weak, ampat to ni rachet. Menjavanje moči je tudi malke zamudno,.. zlasti ker moraš potrdit,.. Mislim se navadiš, ampak sigurno bi se dalo naresti bolje,.. naprimer narest dva stance-a, ki jih lahko prilagajaš,..

 

Kvaliteta dialogov je na čisto svojem nivoju in ideja da je odkrivanje sveta tako povdarjena je super. Vsekakor zelo dobra ploščadarica z neverjetno dobrimi dialogi in zanimivimi svetovi. Ne vem če je izraz primeren,... Špil se mi zdi samozavesten,.. Double fine vejo točno kaj delajo,.. in so kar se tiče ploščadaric in level designa le teh zelo pri vrhu.

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka

Evo, zaključil s Psychonauts 2, 100% :) Super špil res, kljub ne ravno najboljšemu platformingu, ampak saj to ni Mario špil :) Poudarek je na svetovih, in kako si v glavi ustvariš svet, da se spopadaš s travmami. Prikazano na lahkoten način za mlajše, ki večinoma ne bodo razumeli, bo pa zanimivo izgledalo, jaz pa sem pri nekaterih stopnjah bil kar "DAAAaAAAMN, to so pa kul predstavli." Pa če govorimo o "utapljanju žalosti v pijači", "anksioznosti in občutku, da te sovrstniki skoz ocenjujejo" ali "večvrednostnem kompleksu in biti večna žrtev" (počrnjeno zaradi spoilerjev :)) Grafično špil izgleda, kot bi se spomnil enke, če je nisi videl že od leta 2005 :D (sem pred dvojko zagnal še enkrat prvi del, da sem pridobil še dva manjkajoča achievementa in mi je blo kar rough glede na dvojko :)) 


Razne svetove se splača ponovno obiskati, tudi če ste že vse pobrali v prvo, saj Raz malo komentira "spremembe", ponekod se lahko malo pogovoriš z liki, kakšen smešen nov dogodek (knight vs. dragon v knjižnici je zakon, pri ponovnem obisku pa vidiš končni razplet), prav tako obstaja post game vsebina. Kar nekaj skrivnosti/itemov je na voljo šele v "epilogu", prav tako lahko zaključiš Scavenger hunt šele takrat. Na voljo so novi dialogi z liki, kaj so sedaj njihovi načrti, spremljaš njihovo refleksijo na dogodke itn. Celo zadnji side quest se odpre šele tedaj, ki je bojevalno usmerjen :)

 

Sam boj je kar kaotičen, ni ravno gladko potekal, kakšni timingi so mi bili na trenutke čudni (npr., ko "sodnik" meče vate knjigo, se moraš že kar dosti zgodaj umakniti ipd.), ampak po drugi strani je pa kar veliko novih vrst sovražnikov, ki imajo različne slabosti, posledično moraš konstantno menjati sposobnosti. Naenkrat imaš dostop do štirih moči, med menjavo se akcija pavzira, tako da je "hitro" menjavanje možno. Mogoče bi si želel kakšno novo sposobnost več :) Šefi so mi tudi super, in toliko jih imamo prav po zaslugi MSja, vsaj tako pravijo pri Double Fine, ker so jih menda že večino rezali ven, nakup s strani MSja pa jim je omogočil, da so jih vkomponirali nazaj v igro. In res škoda, če jih ne bi bilo, saj je vsak fajt z bossom unikaten. Bom pa več izvedel, ko izdajo še dokumentarec by 2 player productions (fun fact: eden izmed članov 2PP je bil tudi designer ene izmed stopenj, saj je že 2x sodeloval na DFjevem Amnesia Fortnite "dopustu" in prvo izmed njegovih idej so priredili za eno stopnjo v P2 :))

 

Ali se je splačalo 15-16 letno čakanje od enke oz. 6 let odkar je bil crowdfunding? Yes, it did :)

 

Na PCju zadeva laufa super, razen par čudnih utripanj, najnovejše driverje sem pa šele danes instaliral, pa nisem preverjal, če je kaj boljše.

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...
Navedek

New features:

Bonus Psychoseismometer unlocked in Otto's lab after finishing Gisu's quest, making it possible to unlock enemy achievements during post-game state.

Check marks appear in location selection menus to indicate if all collectibles in a location have been found.

Otto-Spot photo filter to show collectibles in the Otto-Shot photo mode.

Show all available figments in the figment viewer menu even if you haven't found them yet.

Bugs fixed:

General stability improvements for all platforms.

Improve environmental collision to prevent player and objects rarely falling through walls and floors.

Fix issues related to fall death and water curse, and preventing them from being broken if interrupted by a cutscene.

Fix duplicate characters and stray animation appearing in some cutscenes.

Fix issue that could cause flickering around objects submerged in water.

Improve save checkpoints to prevent the player's save data getting into a bad state.

Improve photo mode stability.

Expand the mental health advisory message.

HUD improvements to prevent extra health brains from appearing.

Improve PS4 version's resolution and stability on PS5.

Pause PC version when controller is unplugged.

Standardize PC controls between cutscenes and dialogue trees.

Improve xCloud streaming touch controls.

 

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

Psychonauts 2 bi bila cool igrica, če bi imela quest tracker - torej gumb, ki ga pritisneš in ti pove kam moraš iti da narediš quest. Ker potem ko se igrica odpre nimaš pojma kaj moraš v njej sploh početi. Tako da jaz sem nad njo obupal. Tudi gameplay ima ene 15 let za časom.


Tako da vredu za kakšnega obupanega nostalgika, ki še vedno sanja o tem kako so bile prave igrice v dobi NES-a, za sodobnega gajemerja, ki čez dan služi milijone, zvečer pa bi rad užival v sodobnih igricah pa res ne. 

Povezava do prispevka
  • 7 mesecev kasneje...
  • 1 leto kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...