Skoči na vsebino

Trenutno igram [04/2022]


Priporočeni prispevki

Skywalker Saga je dejansko precej kul. Ravnokar sem končal prvi del/film (torej epizodo IV, A New Hope). Malce več dolžine bi si želel, ampak ajde, ker so čisto vsi filmi vključeni in potem še itak nebroj ur v "free mode", sem kar zadovoljen.
V glavnem: simpatično, povzeti so tudi vsi "ključni" dogodki, voice acting je OK, malce edino zamorijo deli v tistih zelo zaprtih prostorih (kar me spominja na prve Lego SW igre) in mogoče malenkost preveč poudarjena arkadnost (ampak hej, saj to je SW; laserji in sablje). 

Povezava do prispevka

Just cause 4

4/10

just-cause-4-review-6354.jpg

Ker gre v osnovi za brain=off igro z maskularno svobodo izživljanja nad okolico nafilano z eksplozivnimi preparati, high speed you only live(d) once scenariji (kar je bistvo te serije že od štarta), si le ta igra v moji knjigi le zasluži nekoliko višjo oceno.

 

Ampak ne morem ji oprostiti sledečega (še vedno):

1. Zgodba ni dobra. To je problem ker ne obstaja nič kar bi te vleklo naprej med tem ko 1000x razfukaš isti fuel tank. Bizarno mi je, da je ne poskusijo zarolat na nek komičen za lase privlečen način, čeprav imajo vse pripravljeno, da bi to bilo mogoče.

2. Igra je grozen console port. V menijih si niso vzeli 5 minut cajta, da bi porihtali kontrole. Na koncu samo stiskaš nekaj in upaš, da ne pobrišeš pre-setov.

3. Igra je daleč prelahka.

4. Obstaja mogoče 4 različne misije, ki se potem ponavljajo v nedogled. Isto lahko rečem glede DLCjev, le da je tam samo ena misija, ki jo ponoviš 10x.

5. Kontrole so v večini trenutkov nočna mora, ko se ti baraba ne more odlepit s stene, medtem ko kasiraš 3 tiče v vse tri luknje.

6. AI je slab. Vozil ne moreš v prid sebi uporabljat, ker ko naletiš na bug, kar se zgodi zelo pogosto, le to vozilo razpička in lahko ponavljaš vajo.

7. Antialliasing je obupno slab - oziroma so modeli tako narejeni, da je polno nekih štrikov ipd. Izgleda grozno.

8. Nič novega napram prejšnjim igram.

 

Meh.

 

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Nisem kupil Spiderman-a, ker sem slišal, da je dosti mandatory skrivanja v tistemu špilu, imam pa Spiderman: Miles Morales in je precej fun. Po desetih urah sem obrnil 70% špila, leveling up je dosti hiter, stalno odklepaš nekaj novega, uglavnem, precej podobno kot Ratchet & Clank, samo boljše od tistega 2016 špila.

 

Zih bom igral nadaljevanje, ta špil bo pa poleg Uncharted 4 eden od tistih, ki ga bom spet pognal, ko bom želel nekaj bolj mindless zabave. Špil je čist vreden tistih 25 dollarjev, gladko.

 

 

FP7WGb8XIAI701p.jpg

FP7WM23WUAIK2Bd.jpg

Povezava do prispevka

Dead cells. Kr huda drogica. Ker potujem spilam na p30 pro + razer kishi combo, kadar sem v krajih z obilo štroma. Imam oba dlc-ja. Da sem peljal scat capo di banda sem moral 16x zgubiti kuglo nad vratom. Je pa run tako kot pri vecini(vseh?) rouge like spilih lahko ful zajeban, ali pa izica, glede na buffe in weapone, ki dropajo. Odprl se je 'newgame+'. Ima dovolj idej to keep you hooked?

Povezava do prispevka

Evo, obrnil Star Wars: Jedi Fallen Order, določeni deli so mi bili zelo OK (vizualna podoba teh planetov mi je na momente bila 10/10), določeni deli malo meh (ves ta parkour, ki ga izvajaš tokom igrice kot tudi nekatere izmed ugank), določeni deli so bili pa dokaj tečni (predvsem tisti, ko se ti kamera v kakšnih bolj zaprtih prostorih popolnoma zmede oziroma nezmožnost nastavljanja občutljivosti gobic na gamepadu - posledično mi je bila kamera na gamepadu noro prepočasna). All in all, 6,5/10 zame? 

 

Začel z Horizon: Zero Dawn, zaenkrat zelo okej, ampak sem še v uvodnem delu. Gameplay (bolj arkaden combat) mi bolj ustreza kot pri SW:JFO, tudi vse skupaj mi je veliko bolj smiselno, na živce mi gre edino dejstvo, da sem od cca 3 preigranih ur sam dejansko preigral kaj, uro pa pol? Vse ostalo animacije/podajanje zgodbe. Saj je kul, zelo je zanimivo zastavljen svet, ampak malo bi človek tudi igral? :D 

Povezava do prispevka
Avion reče pred 8 urami:

Evo, obrnil Star Wars: Jedi Fallen Order, določeni deli so mi bili zelo OK (vizualna podoba teh planetov mi je na momente bila 10/10), določeni deli malo meh (ves ta parkour, ki ga izvajaš tokom igrice kot tudi nekatere izmed ugank), določeni deli so bili pa dokaj tečni (predvsem tisti, ko se ti kamera v kakšnih bolj zaprtih prostorih popolnoma zmede oziroma nezmožnost nastavljanja občutljivosti gobic na gamepadu - posledično mi je bila kamera na gamepadu noro prepočasna). All in all, 6,5/10 zame?

hi5 jz ga nism končal

hotu sm neki 100% completat vse  pa mi je dopizdil se potikat po levelih

realno mi je najbolj dosadil level design in mi je tut daleč najslabša stvar v igri zaradi katere se ne mislim vračat

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka
Avion reče pred 9 urami:

Začel z Horizon: Zero Dawn, zaenkrat zelo okej, ampak sem še v uvodnem delu. Gameplay (bolj arkaden combat) mi bolj ustreza kot pri SW:JFO, tudi vse skupaj mi je veliko bolj smiselno, na živce mi gre edino dejstvo, da sem od cca 3 preigranih ur sam dejansko preigral kaj, uro pa pol? Vse ostalo animacije/podajanje zgodbe. Saj je kul, zelo je zanimivo zastavljen svet, ampak malo bi človek tudi igral? :D

Tudi jaz sem zadnji mesec, mesec in pol, igral Horizon: Zero Dawn. V bistvu sem želel pred dvojko preigrat DLC enke, da bi šel skozi ves content, nato pa sem padel v loop in sem še v osnovni igri flikal kakšne queste, ki jih nisem naredil prej. Spomnim se, da sem ob izidu igri v svojo beležko prilepil 8/10, kar je zame poseben dogodek in nekako priča o tem, kako me je igra navdušila, čeprav sem jo igral nekje tam z Breath of the Wild, kar je verjetno podoben občutek, kot večina doživlja zdaj, ko igra Elden Ring in Horizon 2. Kljub virtuoznem open worldu v BOTW me je Horizon dovolj navdušil, da si je zaslužil mesto na best-of seznamu. Tudi na našem forumu je postal igra leta, če se prav spomnim.

 

A ko gledam za nazaj, ugotavljam, da mi je igra bila zgleda bistveno bolj všeč kot danes. Ugotavljam, da me danes moti veliko več elementov. Kot prvo mi je svet zelo mrtev in nezanimiv, tudi design mape mi ne dogaja več. Zdi se mi premajhna in prehodi preveč intenzivni. Pač razumem v konceptu, želeli so na omejen prostor prilepit vsak videogamey zone možen: gozd, sneg, mesto, džunglo, puščavo. Ampak zaradi tega imam občutek, da so prehodi nenaravni in naravnost iz puščave prideš v najbolj intenziven pragozd na svetu, kar deluje malo smešno. Sicer še vedno na videz lepo, ta BBC look je posrečen, a nekoherentno lepo ... Poleg tega nimam občutka, da bi v raziskovanju mape lahko užival, saj je vedno v bližini preveč robotov, da bi se lahko sprostil. Roboti in boji z njimi so hkrati dovolj zahtevni, da jih ne moreš odstranjevat rutinirano in se splača koristit stealth, in obenem dovolj preprosti, da jim lahko zbežiš s tekom, če te slučajno opazijo. Naselbine so mi bile v principu všeč, na koncu pa razen ene ali dveh premalo raznolike med sabo, da bi me zares navdušile. Skratka: element, ki me je na začetku navduševal (svet), mi je zdaj 'meh'. Po eni strani možno da zaradi vseh RDR-jev 2 in From iger, ki smo jih igrali od tedaj in so koncept open worlda vseeno ponesle na nov nivo, a po drugi strani vsako leto preigram kakšno klasiko, recimo Deus Ex, pa me design svetov zelo navduši, čeprav gre za 20 let stare igre. Se mi zdi, da je bolj problem to, da po površju Horizon resda navduši, ko pa se začneš ukvarjati z globino sveta, pa konkretno pade.

 

Še ena stvar, ki me zelo moti, je odnos do živali. To je povsem enak problem, kot ga imajo Assassin's Creedi in tudi druge igre, ki imajo mehanike lova na živali. V Horizonu me samo še bolj moti, ker je v ozadju ta neka grand narativa o svetu, ki je uspel preživeti, (kobajagi ponovno) vzpostaviti življenje, o naravi ... A hkrati 'lov na živali' zgleda v povprečju tako, da se Aloy zašprinta proti divji svinji in pol bashaš R2, da jo udariš s palico, pobereš meso in tečeš naprej. Zdi se mi razvrednotena mehanika. Štekam, da ne morejo ravno vključit Deer Hunter mehanik, kjer boš 1 uro v opazovalnici stalkal srno, ampak tudi ne bi rabili divjih živali prikazovat kot počasnih, okornih bitij, do katerih stečeš in jih pretepeš. Ker če je kdo imel priliko v real life spoznat kakšno divjo svinjo, ve, da bo ta prej konkretno poškodovala človeka kot obratno.

 

No, naslednja stvar je pa res repetativno igranje vsega, kar ni glavni quest. Komplet vsi side questi (razen v DLC-ju, tam so zgleda že naštudirali vsebino do te mere, da je kvalitetnejša) so dolgočasni. Side questi bi morali služiti temu, da bi kaj počel drugače, bolj subverzivno, zanimivo, ne pa da v bistvu igraš še bolj dolgočasne stvari kot v main questu. Imam občutek, da je 90 % side questov na foro: huntali smo robote, potem pa je moj prijatelj padel in si zlomil roko, prosim reši ga. Ah ja. Tudi razvoj likinje mi je neposrečen. V kolikor je na začetku res žur, ker se vsak skill zdi zelo uporaben in konkretno razgiba combat, nekje tam pri levelu 28 odkleneš vse zanimive skille in ostanejo samo neke smeti, za katere je v bistvu vseeno, če jih odkleneš ali ne, ker jih ali ne uporabljaš ali pa prinesejo zelo malo učinka. Krvavo potreben bi bil skill, ki bi omogočil avtomatično pobiranje vej in rastlin, ker kolikor je v uvodni coni še žur, da hodiš ob strugah rek in nabiraš kamilice, je v tridesetih urah to najbolj jadna scena možna. Prav tako se mi zdi, da je čisto preveč enostavno abusat fast travel. Nekje po dvajsetih urah, ko sem odklenil celotno mapo, sem se za večino misij še samo teleportiral, ker za raziskovanje ni več posebne motivacije. Kje boš našel razne audio loge in ostale zgodbovne stvari ti postane jasno, zato nekega smisla za jahanje po džungli ni, prav tako v naravi praktično ni side questov, ampak samo najbolj jadne stranske stvari v slogu corrupted zone. 

 

Na koncu pridem do tega, da mi je od vsega paketa najbolj všeč zgodba. Tukaj dam igri velik plus, da je odkrivanje lora zelo simpatično, da so razni audio in text logi presenetljivo zanimivo napisani in pretajeno log za logom razkrivajo ozadje te tragične, apokaliptične pop zgodbe. Tudi nekateri liki so povsem simpatični, škoda da jih igra ne razvije kaj bolj, saj Aloy po svojem mentorju v bistvu ni več v nekem pomenljivem odnosu. Odnos s črncem na vokitokiju bi lahko bil veliko kvalitetneje razvit. Kot da bi drugi ljudje pisali osnovno zgodbo in te story bitse, ki jih najdeš razsute po svetu v obliki logov. 

 

Glede boja, nekako bistva igre, je pa tako. Posamezni spopadi so mi bili zanimivi, ampak na kraju se mi jih je zdelo preveč in na koncu sem že imel dovolj vsega, sploh pri bolj tanky robotih, kjer sem prav vedel, da me čaka pol ure šicanja puščic v štiri neke kvazi izpostavljene dele. Ampak dobro. Boj je zelo cinematičen in nikakor slab, le malo prevečkrat uporabljen.

 

Skratka, suma sumarom je igra spodobna, mislim pa, da je bila moja ocena 8/10 malo prenagljena in po premisleku in refleksiji si je prvi Horizon ne zasluži. Igra preprosto ni tako boljša od raznih Assassin's Creedov, ki jim vedno brezsramno dajem oceno 6/10, saj mi niso vredni več. Je dobra popcorn mainstream open world igra brez presežkov. Tako da retroaktivno nižam oceno v beležki na 7/10 in ugotavljam, da mi tako nobena od teh skill-tree open world Sony ekskluziv (Ghost of, Horizon, Days Gone) ni vredna osmice. Se pa drugega dela Horizona vseeno veselim, saj sem prebral, da so dosti stvari, ki jih tukaj izpostavljam, dejansko popravili. 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

hzd primerjat z AC se mi zdi kar na mestu

 

sicer se rahlo ne strinjam (v smislu da je ac slabši) , ampak to je zgolj in samo za to ker sem ACjev preigral več, v končni fazi pa imata oba isti recept ki se prehitro izpoje... če bi hzd šopal sedmič ga ziher ne bi povohal

 

zabavn kombat ki rata utrujajoč in odvečen, manjka globine. AC je imel dejansko mogoče več bolj zanimivih side questov, je imel pa mogoče malce lažje , morda pa težje (kakorkoli si pač razlagaš) delo ker je lahko črpal iz zgodovine

hzd1 je imel naravnost ogabne side queste  ki so te rers šetal gor dol kot kokoš

 

najbl sm se pa počutil neumno da sem neki šparal keš pa sockete k je itak  whatevs

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

@HernierSmetana in na splošno večina folka tle na forumu je vedno pripisovala HZD ful večjo vrednost, kot si jo po moje v resnici zasluži.

Men je igra nadpovprečna izključno zaradi boja proti res dobrim mecha dinozavrom. Nikoli nisem razumel navdušenja nad ostalimi elementi igre, vključno z zgodbo, ki je po moje prav tako povprečna.

Mainstream 7/10 igra za moje pojme.

 

P.S. Dober post.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Meni je bila pa carska AAA izkušnja.

 

Godlike grafika in art; carski, precej zahteven combat z roboti; ful enih stvari za odkrit in zbrat; super zgodba z evil twistom - kva še češ več od takega summer AAA blockbusterja :) 

 

Meni špil pljune in prdne na vsak AC, Spidermon in vse ostalo, kar ni GTA, RDR ali Batman.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

11-11 memories retold

5/10

3600.jpg?width=465&quality=45&auto=forma

Story walking simulator z občasnimi simplističnimi ugankami, ki je umeščen med drugo svetovno vojno. Igraš karakter nemca in američana, ki se srečata med prvo svetovno vojno. Zgodba je simplistična, vendar dokaj všečna, ker ni CoD: You Bad, We Good in pokaže vojno na čustveno intenziven event, kot v resnici je.

Poslužuje se še prej osebno ne videnega grafičnega stila, ki zna na trenutke odvrniti ali pa občuditi. Voice acting je dober, writing nekoliko manj. Definitivno ni segla do srca, čeprav je nekaj poskušala.

Če si res ljubitelj teh tipov iger bo definitivno kul izkušnja. A igro uničuje zelo slaba tehnična izpeljava. Dosti krat mi je igra zmrznila, ali pa je kakšen aspekt preprečeval progress (recimo vagon se zatakne in moreš restartat...). Tudi ob vklopljenem V-syncu, nabije FPS do konca in je torej grafa vedno 100% utilizirana. For no reason whatsoever.

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Spyro: Reignited trilogy

Spyro_Reignited_Trilogy_20181126133652.p

Prva igra, ki ji ne bom dal ocene. Razlog je v tem, da je igra obviously narejena za otroke. Ampak ne mislim tako, kot je recimo Crash bandicoot, ampak tudi v simplističnosti gameplaya.

Sama izvedba igre je fenomenalna, kar se tiče grafike, animacij ter okolice, vendar žal obstajajo ravno trije tipi sovražnikov igri, ki so konstantno reskinani in jih ubiješ na enak način.

 

Preigral sem prvo igro izmed treh in jo izbrisal. Kul igra za otroke.

Povezava do prispevka

Tak bi jaz to primerjal. 

 

Hzd 1 > Valhalla 

Hzd 1 > Odiseja

Hzd 1 = Origins

 

Ostale Assassine pustim pri miru. 

 

Forbidden west je kar se mene tiče konkretno boljsi od enke. Svet je spet lep, poln, strukturiran dokaj smiselno. Side questi, tudi če so včasih preprosti, majo neki twist, da izpadejo spodobni in velikokrat odlični. Zgodba zaenkrat tudi lepo vozi. 

 

Aloy še vedno krava.

 

 

Ps. Assassins creed 2 brotherhood se poscije po Hzd enki in dvojki in trojki in stirki

Povezava do prispevka

Lol no, AC Origins, to je ta k si v egiptu ane. Press X za vse, skok, parkour in se kaj. Sm skor zaspal od dolgcasa ko sem se prebijal ven iz one zgradbe cist na zacetku. Sem prisel ven na plano in zadihal od zadoscenja, da sem brez skrbi odinstaliral igrco. HZD je ene 10x boljsa

Povezava do prispevka

Narobe razmisljas. Origins ni tako hudo dobra, HZD 1 je pac povprecna razen combata, ki je zelo dober. In se nekje izenacita glede plusov in minusov. Hzd combat je boljsi, origins exploring je boljsi, svet je ful bolj zabaven in kompleksen, medtem ko je Hzd 1 prazen, brez karakterja, razen tistih 5 npcjev. 

 

In definitivno nima smisla komentirat, glede na to, da nisi igral.

uredilo bitje Vučko3
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...