-
Število vsebin
15 -
Dan prve porumenitve
-
Zadnji obisk:
Vrsta vsebine
Profili
Izbe
Trgovina
Koledar
Prispevki od Patton
-
-
Če še kdo to gleda,začela se je 7.sezona serije "Outlander":)
-
1.The Crow
2.Scarface
3.Saving private Ryan
4.Predator
5.Dances with Wolves
6.Terminator 1
7. Last Samurai
8.Se7en
9.Glory
10 Ravenous
-
TILL (2022)
8/10
Hočeš,nočeš,tale žalostinka po resničnih dogodkih o rasizmu v 50 tih letih prejnjega stoletja se te resnično dotakne,glavna igralka si zagotovo zasluži oskarja,čustven,žalosten film
THE VILLAINESS (AKNYEO) (2017)
7/10
Mešanica francoske Nikite s ščepcem Johna Wicka,bejba ga seka (jih seka) kot za šalo,skupno gledano dokaj soliden in krvav akcijski film z motivom maščevanja
- 1
-
1 .DEF LEPPARD-Diamond Star Halos
2.KORN-Requiem
3.DEAD CROSS-dead cross 2
4.COLLECTIVE SOUL-Vibrating
5.SLIPKNOT-The end,so far
6.ALTER BRIDGE-Pawns& Kings
- 1
-
Iz mojih izkušenj predlagam
THE SINNER (sploh prva in 4.sezona sta top):)
THE NIGHT OF (tle itak ne moreš zgrešit,od prve do zadnje epizode,ne morš nehat gledat,vsaj jaz:)))
THE MISSING ( zelo všečni obe sezoni britanske kriminalke)
THE KILLING ( desetletje stara a še vedno verjetno ena boljših "whodunnit" serij)
- 3
-
Yay,končno nova polnokrvna grozljivka režiserja,ki nam je nekoč dal odlične grozljivke DOG SOLDIERS in THE DESCENT:))
Ampak navdušenje ne traja dolgo,kmalu ugotoviš,da gre za precej generičen izdelek,dokaj cenen,saj so mutanti( pol ljudje pol alieni) dolgočasno dizajnirani,v njih pa kaskaderji v gumijastih kombinezonih,
gravža je itak samo za par sekund, nobene zapomnljive scene ,venomer dolgočasni strelski obračuni med vojaki in krvoločnimi hibridi, film itak izgleda kot deseti del horror franšize FEAST:(((
Slabo,Neil Marshall,zelo slabo
THE LAIR (2022)
4/10
-
SPEAK NO EVIL (2022)
6,5
Moraš pa res imeti jajca ,da ustvariš takšen film ,nedvomno film ,ki ga pogledaš samo enkrat in nikoli več:)
RUN (2020)
7,5
Zelo dobra psiho srhljivka,pogledaš v šusu:)))
-
Se strinjam z zadnjim mnenjem,takšnega dolgčasa na kubik pa res nisem pričakoval
-
-
OLD HENRY (2021)
8/10
Zelo dober gun fight western
- 1
-
HIGH LANE (2009)
Francoska" Wrong Turn" grozljivka ki se dogaja kao na Hrvaških planinah
Sicer klišejska tipična klavšćina v drugem ,a v prvem delu filma preseneti z dinamičnimi, odlično posnetimi scenami plezanja
Kar solidno.
6,5/10
BLOOD RED SKY (2021)
Še ena evropska grozljivka v višavah,tokrat nemška z vampirji in teroristi v letalu.
Mama vampirka skuša zaščititi sina pred teroristi ,na koncu pa vsi plešejo akcijsko krvavi ringlšpil visoko nad oblaki
Solidno,dokaj
6,5/10
-
CALIBRE (2018)
Nizkoproračunski,preprost in temačen gozdni britanski triler,oziroma,včasih je priznanje krute resnice boljše kot preprosta laž,ki lahko povzroći še hujše posledice
Zelo dobro
8/10
-
FORGOTTEN ( 2017)
8,5 / 10
Zelo dober južnokorejski mystery triler, z nepredvidljivimi preobrati
-
Pravkar pogledano
in Slikosuk
Objavljeno
HIDDEN STRIKE (2023)
Jackie Chan in John Cena se skupaj v tej puščavski Mad Max akcijadi malo tepeta med sabo,malo razbijata in streljata druge,vmes stresata dialoge ki so večinoma nesmešni,akcija zna biti spektakularna a je preveč računalniško obdelana,kot bi gledal akcijsko videoigro.
Film vseeno ne izgleda preveč cheap,dobimo le obris Chanovih comedy fight scenes ki so ga krasile nekoč,tako da .....vsaj.povprečno zabavno.
6/10
PROJECT WOLF HUNTING (2022)
Že dolgo nisem gledal tako krvavega filma kot je ta .Ko na ladji skupina okorelih kriminalcev in policajev naleti na zombija z zašitimi očmi,kruto ubijalsko "mašino" se začne pravi gore fest, njegove žrtve izgubijo litre in lire krvi v par sekundah,eh...
Konec me je razočaral,zato ocena nižje,kjub temu mi je bil ta južnokorejski horror cool. V odjavni špici še dobil cool pesem ki sem jo moral takoj najti na youtubu:)
Vseeno film ni za tiste s slabšim želodcem.
7/10