Lestvica
Priljubljena vsebina
Prikaz vsebin z najvišjim slovesom od 15. 09. 2024 na vseh področjih
-
Mah nekega mraza ni blo na vrhu 2k+ je blo 2 3 stopinje sam sm jst vzel sam zig in gas dol. Nism neki dost slikal neki malega prvi dan. Ponoci tko ne ves kje se furas. Startal nas je ene 80 solo pa se ene 50 ekipc po 2. Zadeva je no race tko da ni blo nekega divanja razen na zacetku da si mal zbezal iz guzve. Jst sm pac mel to prednost da sm poznal vsako cestico in sm cez mesto prsu takoj za letosnjim zmagovalcem. Moj cilj je bil sicer tam da koncam pred drugo nocjo. Kaj bos odfural si si lahko izbral sam. Vecina nas je sla na najbolj oddaljeno tocko na capanna (koca) Adula na 2k visine. K sm prsu spodi sm vidu da smo najebali ker je zgoraj blo ze vse belo. Pred to koco je blo treba se do konc jezera po zeton, brez tega nisi dobil ziga na vrhu. Tle smo bli ze v dreku in snegu Par tunelckov pa po dolini do vrha Startali smo ob 6. Jst sm mel cilj da sm ob 17-18 resu dva najtezja klanca Adula in Cava Ob 13 cca sm bil pod drugim klancem. Pol pa manj k 20km pa skor 2k visincev. Na sreco je okolica cudovita tko da se nekako prezivi. Tle sm pozru do vrha celo vreco taveliko haribo medotov K prides na vrh je blo treba se hajkat 400m pa ene 100 visincev do koce Od tle mas pol dve opcije. Ali se spustis dol v dolino in okoli hriba v drugo dolino in spet 2k visincev do CP 3 ali pa gres peske cca 3h hoje in 900 visincev. Tisti k so sli preko gore so prisparali cca 120km Frend k je bil na CP2 cca 3h za mano je prisel na CP3 pes 30min prej. Je pa reku da so srecali 2 valda zenske k niso mogle naprej sred noci v mrazu hotle preckat 2300 visok prelaz in so jim pol pocasi pocasi pomagali preko. Jst sm pol ob 18 prsu okol hriba in se ustavu doma (ne bi smel ) in se stusiral menjal obleke pojedu pjat paste in sel naprej. Pol je bla kriza 1-2h nekako nism mogu najt ritma spet zacet pedalirat. Sm se ustavi pr eni fontani in spil 2l vode in sm prsu k sebi. Tle sm mel ene 250km pa 5k visincev Po polovici klanca slisim neke zvoncke pa ropot sm reku kaj je zdej zacelo jebat. Valda je nek kamencek nevem zagrablo fedrco in jo skrivilo Ok nekak naravnam ta drek hocem dalje ne gre vec fucking sram od sredine gor na talazje prestave. Cakal me je klancec 9km 10-17% Nekako spet dela mogu sm klikat po 3x da je su po eno prestavo gor pa mal z nogo ga pushnt. Pridem na vrh ob 00:50 spijem caj vzamem star casopis zabasem pod majico plus bidon z vroco vodo. Ob 2:33 sm v dolini se fuknem doma spat do 4:20. GPS tracker sm pustu ob kolesarski cca 1km stran od bajte. Tu sm mel 3 / 6 CP narejene in cca 300km 6k visincev. Cakal me je en tezjih klancev overall v CH Pred klancem se zajtrk Od 1777m mas se 1,2km setanja po stari vojaski cesti k nisi mogu furat Gor sm bil mal pred 12:00 cist skurjen Nafehtam da mi nardi eno minestro plus pasto. Pride se isti frend na vrh k je setal prek gore. Je tudi spal pr frendu doma od 1-5 zjutraj Se spustiva dol in greva pocasi proti Locarnu. Od tam ostaneta se 2 /6 klancev. Grem v trgovino mi mulac menja hanger, pakne, in da nov GX axs menjalnik. Pozrem 3 slajse pizze, 2 ensure, 2 kofejinska boosterja in spicimo na Corona dei Pinci. Jeben ampak kratek klanec Sm upal da sm do 18 na cilju sam tle sm zgubu cca 1h in sm reku grem na easy do cilja brez nekega hitenja ker na konc je isti kurc al sm 20 al 17. Kolega je su tle z mano do cilja mal nosu bidone plus druzba da vsaj mal poklepetas Ob 16:50 resimo tale jajc od klanca in ostane se ena dolga dolina cca 35km v eno smer plus 3km po nekih fukovcih da prides do ziga. Ta zadnja dva klanca ni blo treba nc setat in se jebat da si prsu do ziga Na sredi doline nas ujame tema. Frend gre v restavracijo narocit lazanjo in me pocaka da pridem nazaj. Pozrem in se spustim do cilja. Valda se vlece ko pr norcih te zadnji km k ves da si konc. Mal pred 22:00 sm bil v cilju 30h pedaliranja cca 7h stanja. na konc mislim da 20 mesto Bajk tiptop razen fucking srama Nc defektov Kar me je sfukal je to da so me roke oz rame bolele od zaviranja in pozicije na spustih. Tojto. Zal video posnetkov nemorem tle nalimat Ce bi kdo fural drugo leto tole nekje januarja bodo za 20% mest prijave. Ostalih 80% je na invite only. Povabijo finisherje prejsnjega leta27 točk
-
23 točk
-
19 točk
-
18 točk
-
17 točk
-
16 točk
-
Govori model, ki ima doma 15 dual sensov, 3 konzole in 10 let nahordane naročnine na njihov streaming service Res primer uravnoteženega potrošnika, ki da Sonyju jasno vedet, da zanj pa se je res treba potrudit14 točk
-
Jaz sem pa čez vikend obrnil dve igrici, obe WERY nice boy. Astro Bota sem prehvalil podolgem in počez že v njegovi namenski temi, zato ne bom še dodatno neki pameten. Meni je to najboljši platformer na PS4 / PS5 (prej jih nisem igral), eden najboljših platformerjev sploh in od igric, ki sem jaz preigral letos, moj absolutni GOTY 2024 favorit. Ta špil je IMO a must play za vsakega, ki se ima za Playstation fana - špil je od začetka do konca love letter Playstation brandu, glavnim playstation igricam, njihovim protagonistom in tudi igralcem. Hkrati je neverjetno zabaven platformer z najbolj feel-good gameplayem in sobami, kar sem jih videl... mogoče kjerkoli, v 30 letih gaymanja? Pač letošnji must play naslov, jebi ga, ne znam drgač povedat. Potem sem pa včeraj sfiniširal še malo bolj alter robo, ki si pa tudi zasluži OGROMNO pozornosti in igranja - Stasis: Bone Totem. Še en absoluten banger iz 2023, ki totalno delivera na vseh frontah. Kaj Stasis: Bone Totem sploh je. Gre za zelo modernizirano point and click pustolovščino, ki v gameplay doda ogromno nekih okoljskih in situacijskih puzzlov. Point and click del je precej streamlinan - seveda je v svojem jedru še vedno "najdi predmet X in ga uporabi za Y", ampak je precej poenostavljen. Predmetov v inventarju imaš precej malo, tam max 6-7, špil ti pa zelo pametno omejuje prostor in kombinacije, da ne frustrira igralca, tako kot so to znale stare pustolovščine (lep lp, Rincewind). Hkrati doda igrica celega fuka puzzlov in ugank, ki tematsko totalno pašejo v špil in naredijo point and click žanr ful bolj "moderen". Oba dela, point & click in puzzlanje, sta narejena zelo inteligentno in sta 100% on topic. Ni tko da boš iz vezalk naredil špaget, ga zmrznil v pasji ščavnici iz hladilnika in ga zamenjal kuharju za sendvič, s kerim boš podkupil varnostnika, ki ti je omenil, da je lačen. Ne ne. Tukaj je vse smrtno resno - point and click elementi so vsi dejansko videti kot uporabni predmeti (granata, baterija, nož, ročaj od žage, ID kartica, ladijski vijak itd), puzzli so pa sploh mega nice in obsegajo stvari kot so DNA sekvenčenje, iskanje prave frekvence električne napetosti in vrtenje raznoraznih mehanizmov, itd. Hkrati kontroliraš tri like, ki imajo vsak svoj puzzling skill, ki tudi dodatno razgibajo špil - glavni dec je ful močan in lahko razbija / lomi / zvija predmete, glavna baba je inžinir in lahko kombinira / popravlja predmete, tretji lik je pa... ful majhen in lahko dosega področja, ki jih druga ne moreta. Tako da core gameplay je zelo OK, predvsem pa se čuti moderen in svež. Ampak ajde, neki je gameplay. Kjer pa špil zares zasije in kar naredi igrico res posebno, je pa zgodba, okolje, lore, liki in vzdušje. Igrica je najbolj čistokrven horror s tako mastno R-rated oznako, da se razni shooterji in survival horrorji samo poberejo jokat na drevo. Tako evil, moreče, hudobno okolje, kot ga ima ta špil, je zmožna pričarati samo še kaka res brutal horror knjiga. Vse okrog tebe je opresivno ko svinja, temačno ko sam satan (preveč temačno IMO - v par sobah se ne vidi pol kurca), zamorjeno u tri pizde matere, predvsem pa vse okrog tebe trpi take nečlovešle muke, da izgleda Dantejevih devet krogov pekla ko da bereš Palmine aranžmaje za poletje 2025. Stvari, ki jih opisuje in prikazuje špil, RES niso za otroke. Pač kot da bi skombiniral Phantasmagorijo ali Dark Seed z Event horizonom, Dead Spacom, Lovecraftom in eno sobo VHS kaset s torture gore pornom. Folku se z obrnjenim šraufštokom odpira prsne koše, na živo odstranjuje organe, iz žil riše okraske po stenah, vivisekcije so bolj pogosti ko vprašajčki v AC-ju, uno ko vidiš koga živega nabitega na kol si prov uno, o lej ga srečkota, ta jo je pa dobro odnesel. Kdorkoli je pisal te side dogodke in scene... ni najbolj zdrav v glavi. O čem se igrica sploh gre. V zelo temačni in cyberpunkovski prihodnosti (igra se dogaja nekje okrog 2120), kjer je korporativni kapitalizem popolnoma zasužnjil družbo, igraš zelo obupanega moža in ženo, ki imata propadajoč biznis s svojo mini ladjico in ki obupana poskušata zbrati keš, preden zaradi dolgov ostaneta še brez tega. Nekega dne ob obali Mehike prestrežeta SOS klic z ogromne naftne ploščadi v lasti korporacije Cayne - triljonskega podjetja, ki nadzoruje praktično vse aspekte življenja, vključno z religijo, saj ima podjetje med drugim tudi patent, s katerim ti po smrti skopira zavest v nekakšna umetna nebesa, in je zaradi tega v nekaj letih popolnoma izpodrinilo krščanstvo, islam in vse ostalo. Pač oni so the shit, oni nadzirajo svet. Valda gresta pogledat, če so šanse za biznis in mastne pare. Hitro se izkaže, da je naftna ploščad še precej več kot samo to - da gre za ogromen podvodni raziskovalni center - in pa predvsem, da so vsi na ploščadi zaklani oz žrtvovani na najbolj brutalne možne načine. Hitro ti postane jasno, da so modeli nekaj našli na morskem dnu in da je tisto nekaj, kar so našli, bolj žleht od hudiča. In valda, kaj naredita naše dva heroja? Itak da gresta raziskovat, kaj se je zgodilo, le kdo bi rekel ne izdolbljenem truplu brez notranjih organov, ki leži ob svečah in neznanih simbolih, narisanih s krvjo In tako se počasi začne cca 16 ur dolga pustolovščina, polna veselja in sreče. Lika sta super spisana in ful simpatična, taka res človeška. Dec je bolj grunt, baba je bolj smartass, ful imata dobro kemijo in cool VA. Po kaki uri igranja se ti pridruži še tretji lik, AI medved oz igrača, ki jo je imela njuna hčerka. Tudi medved-igrača je VRHUNSKO odigran in spisan, res carsko prehaja od dajanjem nasvetov in toplega, benevolentnega obnašanja do random wtf vložkov, ker je protagonist pač igrača in ne prepozna določenih situacij - npr redno se želi pogovarjati s trupli, ker ima pač ni sprogramiran, da bi vedel, kaj truplo sploh je. Ful je faca, ful se ti prikupi. Tekom špila srečaš še par NPC-jev in vsi so top, sploh Faran, eden od redkih preživelih inžinirjev. Dinamika med glavnimi liki je odlična in ti počasi daje vpogled v družinske zadeve, ki se posredno tudi povežejo z glavno zgodbo. Sama osrednja zgodba oz lore je prav tako top tier. Ne bom spoilal, ampak so avtorji (trije bratje iz JAR-a, btw) napisali tako dober in dejansko smiselen ZF plot, naredili tako brutalne in tako razpičkene antagoniste, da bi kakšen HBO komot posneli 10-delno miniserijo in bi bila totalen hit. Lovecraft bi bil zelo ponosen, eno bolj lovecraftovskih del ever je faking indy videoigrica, hehe. Pa še zelo močno antikapitalistično noto ima - korporacija Cayne in svet, kamor ga je spravil nebrzdan kapitalizem, je prikazan kot največji scum tier depresiven shithole, kjer res NOČEŠ živet. Vzdušje je bolano napeto, temno, srhljivo, tudi špil nima nobenih filerjev in ima odličen tempo, nobenega bullshit dogajanja ali vlečenja igralca za jajca. Skoz ga poka, haha, in poka ga čedalje bolj, doker ne prideš do samega epiloga, kjer je pa vse skupaj absoluten XXX Not rated brutal butcher insanity from hell. Igrica valda ima minuse. Grafika je na bolj loli karfjoli strani, absolutno ne dobi Kočevec seal of approval, plus dostikrat res ne vidiš, kaj se kao dogaja. Kurzor in inventory management je u pizdi. UI je tudi zelo bogi, pač tok da za silo stoji vse skupaj, to je pa to. Pač iz aviona se vidijo indy roots. Ampak ja. Ljubitelji horrorja - dejte špilu šanso, tole je ABSOLUTEN BANGER. Ne boste razočarani. @Vučko3 - če je keri špil spisan zate, je to tale. Igrano v 2024 Prince of Persia: The Lost crown (Polica) Persona 3: Reload (Polica) Robocop: Rogue city Lies of P (Polica) Pentiment (Polica) System Shock Remake (Polica) Elder Ring: Shadow of Erdtree (Polica) Cocoon (Polica) Ace combat 7 (polica) Chants of Sennaar (polica) Stellar Blade (polica)14 točk
-
13 točk
-
Podarim GOG račun z 263 igrami za staro in mlado. Če si kdo resnično želi starejših in tudi nekaj novejših iger, naj me kontaktira preko zs. Večina iger je prikazanih na spodnjih slikah https://ibb.co/NLJG5qm https://ibb.co/rM0mRbt https://ibb.co/jrBN69C12 točk
-
12 točk
-
12 točk
-
Evo, mam 22 ur v Unicorn Overlord pa lahko mal pokomentiram, kaj je to zaen japonski kurac, ki tako je namastil rito Fegetu in dobršnemu delu opisovalcev (86 meta za PS5, 89 za Switch) Kot že rečeno, Vanillaware so ostali true hardcore odbitki in so spet naredili špil, ki je čisto poseben ter ki je hkrati odličen in hkrati malo pusti grenak priokus. In ki ga očitno spet ne bom obrnil, ker sem pri 22 urah na 30% odkritega terena - igrica ima namreč med 60 in 80 ur, odvisno od tega, kok delaš sidequeste Kaj so tokrat naredili japanci? Nič takega, samo izometrično fantasy strategijo, ki se večinoma časa igra sama od sebe V igrici igramo sina ubite kraljice, ki jo je svinjsko načizal njen najmočnejši general, se polastil prestola in zavladal svetu z železno roko. Fast forward 10 let - sine se s celo eno enoto odpravi maščevati generalu, premagati dobesedno celoten svet in zadostiti pravici. Ni najbolj pameten, je pa pogumen (in bolj dolgočasen kot angelB-jevi corona posti). In igrica se se začne. Nekako bi lahko igrico razdelili na štiri dele: - dogajanje v overworldu, - štelanje enot, postavitev in opreme, - taktično premikanje po bojišču ter - posamične bitke. V overworld svetu s protagonistom odkrivamo teren, nabiramo nove enote, raziskujemo, imamo bedne dialoge s folko, kupujemo nove enote, kupujemo opremo, itd. Overworld je jebeno OGROMEN. Sestavlja ga 5 kontinentov, ki jih moraš zavzeti, vsak od kontinentov ima svojo špuro (puščava, vilinski gozd, klasična pokrajina itd). Vsak kontinent ima celega fuka utrdb, folka in en milijon aktivnosti, ki jih lahko delaš, od proper sidequestov do totalne fetchquest japonske driske. Glavna vloga overworlda je v tem, da se odločiš, kam boš šel in predvsem kje se boš lomil z momci. Štelanje enot, postavitev in opreme je eden od dveh glavnih gameplay stebrov špila. Dogaja se v raznih menijih v Overworldu in izgleda tako hardcore, kot se sliši. V tem delu najprej odklepaš "vode" (skupine max 5 stričkov), nato v te skupine razporejaš posameznike različnih classov, jim določaš flow oz mikro taktiko (ne pozabit - bojev dejansko ne igraš, samo gledaš) in jim dodeljuješ opremo. Tako izgleda screen z vodi oz skupinami: Tako izgleda štelanje posamičnega vojaka. To je srce špila in zadeva je narejena absolutno fenomenalno. Pač ko nek gigantski pobarvan excel z macroti Različnih enot imaš toliko, da zadeva pelje scat ko malega otroka razne dark soulse in elden ringe, kar se tiče classov in raznolikosti. V igrici imaš več kot 60 classov Vsak s svojimi pravili, bonusi, malusi in abilityji, ki jih odklepaš z leveli. Notri so hopliti, mečevalci, berserkerji, gladiatorji, čarovniki, jezdeci grifinov, paladini, konjeniki, suličarji, lokostrelci, samostrelci, vitezi, dragon riderji, thiefi, healerji, volkodlaki, itd itd itd, res uno če obstaja arhetip fantasy classa, bosta v tem špilu vsaj dve izvedenki In večina jih je fun as fuck, če jih pravilno kombiniraš in predvsem, če jih uporabiš v pravih situacijah. Recimo thief je class z najvišjim evasionom in z passivnimi obrambnimi skillsi, ki so vsi vezani na izmikanje. Tipov praktično NE ZADANE NIČ. Fukneš jih v prvo vrsto in se smejiš, kako jih zgreši praktično vse. Hkrati delajo kar sweet dmg, če jim connecta poison special attack. Ampak - čim pa pride karkoli mimo, kar ima True strike (recimo lokostrelci ali mečevalci z rapirji), je pa v instantu konec veselja, ker pocrkajo v treh sekundah - lajfa namreč nimajo nobenega. Hkrati ne morejo ščiti enot za njimi, pač samo skačejo gor in dol ko eni komarji. Ali pa konjenica. Dobri ko prasci, uravnotežena obramba in napad, lahko se ščitijo, hitri so ko svinja, mečejo si buffe, tko res izgledajo OP... do sekunde, ko srečaš težke enote s kiji in buzdovani, ki modele dobesedno zmeljejo. Da ne omenjamo letečih enot, ki imajo prov anticavalry buff. Itd itd itd, pač kot rečeno, različnih enot je 60, k temu dodaš še opremo, različne level in različne postavitve, pa imaš res top top top glavni del špila. Ker kot rečeno, v eni skupini imaš lahko do 5 enot. Boš dal v prvo vrsto 210 kg merjasca z 2 m ščitom in za njega tri čarovnike? Ali boš imel štiri thiefe, ki bodo evadali praktično vse, in eno čarovnico za ritjo, ki jih bo buffala? Boš imel cel vod konjenice, ki bo samo letela po bojišču in mlela vse pred sabo, doker se pač ne zaleti v nekaj s krili ali v modela, ki ima v roki gorjačo z žeblji? In kako boš vsakega lika spisal, da bo optimalno oddelal bitko? Delaj kar ti paše, sinko. Drugi glavni del špila je taktično premikanje po bojišču. Ko v Overworldu označiš, da naj se bitka začne, se špil preseli na bolj podroben real-time zemljevid, kjer so vidne vse sovražnikove enote in postojanke. Ti moraš tvoje vode oz skupine premikati po bojišču, zmagovati fajte, se pravočasno healati in počivati, mečeš lahko supportive abilityje (npr lokostrelci lahko poleg direktne borbe supportajo še kerkoli skupino, ofenzivni čarovniki isto itd), osvajati postojanke itd. Ko pride do stika s sovražnikom, ti da špil na voljo tvoje vse enote, ki so dovolj blizu, še enkrat lahko spremeniš taktiko in piješ potione oz se pripraviš, ker boš potem samo še gledal bitko Največji rofl lol twist - špil ti v naprej pove, kako se bo bitka končala Pač na veliko ti ven fukne rezultat, koliko boš ti kasiral dmg-ja, koliko nasprotnik, pa lep lp. Ta del je tudi fun as fuck. Sovražnikove enote so lahko zelo hude in ti fino raztegnejo šupak (recimo uleti skupina s 4 letečimi griffin riderji, ti imaš pa zraven 3 skupine, v kateri so sami momci za bojevanje proti konjenici, torej debeli prašiči s kiji - good luck boyz), skoz so neki mini twisti tipa katapulti na bojišču, neprehodni deli, pasti po terenu itd, pač res ni dolgčas. In se dobro da ni dolgčas - v posamični bitki oz scenariju je lahko tudi do 50 spopadov med enotami Zadnji del je pa gledanje bitke Pač lahko fast forwardaš ali pa lepo počasi gledaš, kako se bo razpletla bitka, za katero itak 100% ziher veš, kako se bo razpletla, yaaay Ampak - proti vsem pričakovanjem in trollanju navkljub, zadeva je cool Ta del igrice je res lepo narisan, poka ga itak ko svinja, pač luštno je. In to je to, evo. Špil bi bil lahko absoluten beast in +90 igrica z lahkoto... ampak ni. Zaradi dveh razlogov, kar se mene tiče. Kot prvo - igrica ima ene od najslabših npc-jev, zgodb in dialogov v zgodovini gaminga Kako je lahko firma, ki je naredila 13 Sentinels in Odins Sphere, nakracala tole sranje, mi ni jasno. 12-letnik s ChatGPT-jem ti napiše manj generično robo z manj kretenskimi liki in bolj smiselnimi dialogi. Na začetku še ni taka panika, ker je gameplay (oz watchplay hehe) tako dober, globok in zanimiv. Po prvih 10 urah je top. Po 20 urah nažiganja battlov bi počasi že imel kako cool zgodbo in like, za katere bi mi bilo mar več kot 1%, ampak priznam da še vedno vleče ko svinja. Drug minus je pa, da je špil prevelik. Sploh v kombinaciji z najbolj generičnimi liki in dialogi in zgodbo je to killer. Kot rečeno, zaenkrat še vse drži skupaj. Ne vem pa, kako hudiča bo izgledalo po 40, 50, 60, 70 urah igranja?? In IDENTIČNO je bilo pri 13 Sentinels in Odins Sphere. 13 Sentinels je epic zf triler, ma se vse skupaj tako počasi vleče in zapleta in razpleta in še boj zapleta in se še doda par likov in še par dodatnih time travelov, da ti vse skupaj samo še pade dol. Odin Sphere isto - top zgodba, top gameplay... ampak kar ni ne konca ne kraja ne konca ne kraja, kar novi in novi in novi questi in dogajanje, doker te vse skupaj ne mine in samo prodaš špil na Bolhi. Ne vem kaj je s temi Vanillaware modeli, če špil nima 3x preveč contenta se ga sploh ne splača delat, al neki. Tipčki so meni absoluten n.1 kandidat med vsemi developerji za proper editorja. To je že njihov tretji banger, ki bi bil pri meni najbolj železen Polica repertoar, če bi bil bolj pametno tempiran in poeditiran. Tko da ne vem točno, kje sem s tem špilom. Po eni strani je noro zabaven in cool. Po drugi strani pa že čutim, kako se me počasi loteva naveličanost. Pojma nimam, lahko me bo dejansko držal in mi bo do konca zabaven, lahko pa bo popustil. Tako kot še vse do zdaj od Vanillawara. Je pa špil vsekakor mega fun vsaj teh prvih 20 ur, evo Igrano v 2024 Prince of Persia: The Lost crown (Polica) Persona 3: Reload (Polica) Robocop: Rogue city Lies of P (Polica) Pentiment (Polica) System Shock Remake (Polica) Elder Ring: Shadow of Erdtree (Polica) Cocoon (Polica) Ace combat 7 (Polica) Chants of Sennaar (Polica) Stellar Blade (polica) Astro Bot (Polica) Stasis: Bone Totem (Polica, če kadarkoli pride na physical) Space Marine 211 točk
-
11 točk
-
11 točk
-
11 točk
-
danes sm su pogledat kako bo drugi klanec na dirki Vmes je 500m spusta k ga spet mores zgrindat k gres nazaj v dolino. in je kr jeben kot sm pricakoval. drugi klanec je ene 2km sfukanega pozrtega betona k so nametal na cesto plus klanc je 12-17% setnjica do koce pa nazaj dol 400m cca kdor bo to delal ponoci je rip na spustu skoraj nabasal na grupo. Stojijo in gledajo11 točk
-
Death Stranding yo! Tole je bila izkusnja. Ociten dokaz, ce imas dobre igralce, dobre voice acterje, igra bo v svojem svetu. Sploh ne vem, s cem lahko primerjam ta nivo profesionalnosti, produkcije in prezentacije. Kar me pa najbolj veseli v celi tej dogodivscini, je karakter igrice. Nacin, kako vsi igralci na koncu tvorijo celoto, z lastnimi zgodbami, vsak na svoji poti, ampak popolni v kontekstu sveta. Hudo vesel, da sem igri dal drugo šanso, niti sekunde se nisem pocutil zdolgocasen, ali pa kot, da moram dokoncati. Kritike so totalno nepomembne, combat je kar je, ampak VSE ostalo je fenomenalno.10 točk
-
Gorc smo ze na 5700 pa 280 spijem cappuccino in se zadnjih 30% su spat za dve ure na zadnjem CP je blo 0. Mi je model nafilal bidon z vrelo vodo in sm dal pod majico da sl prezivel vsaj prvih 500visincev spusta10 točk
-
ej kekit a si danes že narisal kako BABO S TIČEM hhehehehehhehe peder10 točk
-
10 točk
-
V svetu obstajajo tri plati eksistence: običen svet, »plaža«, ki je neka varianta vic, ki jo moraš prebrodit, da prideš do tretje plati eksistence, torej sveta mrtvih. Plaža se vsakemu realizira malce drugače, nekateri ljudje pa si jo sharajo. Nekega dne se je zgodil apokaliptični dogodek, ki se imenuje death stranding. Zakaj točno je prišlo do njega, se ne ve, glavna posledica pa je bila konec civilizacije. Namreč vsako truplo je po 48 urah od smrti prešlo v stanje nekakšne antimaterije (v igrici ga imenujejo »BT«), kjer ob kontaktu z živim človekom (materijo) eksplodira. Apokalipsa se je torej zgodila kot posledica teh eksplozij, preden so preživeli pogruntali, da morajo trupla uničit v roku 48 ur. Zaradi death strandinga je vse več stvari iz sveta mrtvih, ki ga omenjam zgoraj, začelo prehajat v običajen svet. Nekateri ljudje so pogruntali, da lahko to izkoriščajo in so pridobili neke vrste superpowerje (DOOMs). Nekateri ljudje pa so repatriati in imajo power, da se lahko iz vic vrnejo nazaj v življenje. Znanstveniki so delali razne poskuse in ena izmed znanstvenic je ugotovila, da so lahko dojenčki, ki so še povezani s popkovino na svojo možgansko mrtvo mater, nekakšna vez med svetom mrtvih in živih. To je ljudem omogočilo, da vidijo BT-je in se jim izognejo pred eksplozijo. Ljudje so spet zgradili neko približno civilizacijo in v njej obstaja služba pešhonda kamionđije, ki prenaša pakete levo in desno. Igrica se začne, ko Norman kamionđija zve, da bo njegova krušna mama, ki je vmes zasnovala kompleksno idejo o povezovanju preživelih naselbin med sabo, umrla. Na smrtni postelji mu zaupa nalogo, da v bistvu nadaljuje z njenimi načrti. Sam je za to posebej dober, ker kot prvo ima superpower, da lahko detecta določene anomalije, hkrati pa je repatriat, skratka se lahko po smrti vrne v življenje. Vzame bejbija, ki je neke vrste wallhack senzor, in gre hajkat. Pojavi se antagonist iz Jagtena, ki ima ful DOOMs superpowerjev, sledi mal ganjanja, streljanja in prenašanja paketov, pomembna je tudi Normanova fake sestra, za katero se zve, da je v bistvu neke vrste apokaliptična entiteta, ki je bila v stvarnost manifestirana, da bi triggerala apokaliptične dogodke. Civilizacije bi naj tako imele možnost, da so uničene in se ponovno udejanijo v boljši obliki (npr. taki, ki ne hejta woke trannyjev). Apokaliptična fake sestra podvomi v svoje poslanstvo in se odloči, da bo človeško civilizacijo do konca uničila, ker to uničevanje in ponovna rast nista cool. Norman jo uspe prepričati, da ne uniči sveta, nato pa začne umirat dojenček, ki ga jaga s sabo. Zakoni velijo, da moraš dojenčka, ko začne umirat, zažgat. On se odloči, da ga ne bo, medtem pa ima flashback, da je v bistvu bil norman prvi repatriat in je s svojo prvo vrnitvijo v življenje sprožil death stranding. Dojenčico uspe rešiti, nato pa se odklopi iz mreže in se odloči, da bo jo vzgajal, ločen od ostale civilizacije.10 točk
-
Ten Hag walks into a bank to cash a cheque. As he approaches the cashier he says, "Good morning, Ms could you please cash this cheque for me?" Cashier:"It would be my pleasure. Could you please show me your ID?" Ten Hag:"Truthfully, I did not bring my ID with me as I didn't think there was any need to. I am Erik ten Hag, Manager of Manchester United”. Cashier: "Yes, I know who you are, but with all the regulations and monitoring of the banks because of impostors and forgers and requirements of the legislation, etc., I must insist on seeing ID." Ten Hag: Just ask anyone here at the bank who I am and they will tell you. Everybody knows who I am." Cashier: "I am sorry, Mr Hag but these are the bank rules and I must follow them." Ten Hag:"Come on please, I am urging you, please cash this cheque." Cashier: "Look sir, here is an example of what we can do. One day, Tiger Woods came into the bank without ID. To prove he was Tiger Woods he pulled out his putter and made a beautiful shot across the bank into a cup. With that shot we knew him to be Tiger Woods and cashed his cheque." "Another time, Andre Agassi came in without ID. He pulled out his tennis racket and made a fabulous shot where the tennis ball landed in my cup. With that shot we cashed his cheque. So, sir, what can you do to prove that it is you and only you?" Erik stands there thinking and thinking and finally says, "Honestly, my mind is a total blank...there is nothing that comes to my mind. I can't think of a single thing. I have absolutely no idea what to do. I don't have a clue." Cashier: "Will that be large or small notes , Mr Ten Hag?”10 točk
-
10 točk
-
10 točk
-
10 točk
-
9 točk
-
9 točk
-
Ja mas 6 tock pa ene 10 taglavnih cest blokiranih tako da si mogu najt kaksne makadamske ceste al pa trejle. Tisti k so sekal in so sli pes cez goro so mel 350km total Ce pogledas na mapi vidis na sredini dve tocke k sm jst okol fural so oni sli preko. je blo ene 20% folka na mtbjih. Nic ne bi profitiral razen bolj udobne pozicije k bi se spuscal v dolino. Bi bil pa fulll pocasen po ravninah. Pa tezje se peljes na klance. Jst pac nism na mtbja navajen drugace pomoje se da. Kolega je fural na XC trdaku prsu 4h za mano pa je tko mal bl mocn od mene. Samo zjutraj k sm mogu po 2h spanja spet na kolo sam je kava nardila svoje. Sem naredu detox kave 14 dni pred dirko. Ko spet pedaliras si notr in sibas. So lepi kraji za prefurat pa ni nikoli dolgcas9 točk
-
9 točk
-
9 točk
-
9 točk
-
9 točk
-
9 točk
-
Weraziel copium, ko zve, da v resnici ni raper, ampak gay aerobik9 točk
-
9 točk
-
8 točk
-
Do zdele igral Hospital del igrice. Sem kar prav čutil, potem ko gre Maria "počivat", rata vse skupi precej precej bolj pestro M m mmm, trinadstropna psihiatrična bolnišnica + klet v takem špilu, gotovo ne bo padal driskač na vsake 3 metre. Pa res masterclass tempiranja levela: - iz začetnega relativno svetlega levela s cool kompanjonko v -> še vedno svetel level z občasnim mosntrumom; sledi -> grozna klet, ma še vedno manageble in še vedno maš družbo. Nato -> ostaneš sam, level rata precej bolj zjeban in temen in strašen, monsterji povsod, -> bereš zgodbe treh pacientov, delaš glavni napredek, level ratuje hardcore grozljiv. -> boss -> dokončni odfuk sobe (kle sem trenutno). Še en VRHUNSKI level, tale špil gre pa pri meni dejansko čedalje bolj proti Astrobotu za GOTY kandidata, če bo šlo tkole naprej. Ajde je malo janky (v resnici ni blizu RE 2 / RE 4 v produkciji in polishu), tudi malo dosti je invisible wallov, "overworld" je rahlo kulisast, kar se ti pri modernih Resijih spet ne bo nikoli zgodilo... ma pod črto je tole zares top tier "resen" horror špil, eden najboljših kar sem jih špilal. Resident evili so vsi na polno cool, campy in trashy, pač imajo neko svojo survival horror dušo, ki je rahlo trashy tudi v najbolj "resnih" izvedenkah, ne vem, v RE 1 recimo. ...nič ni cool, trashy ali campy v Silent Hillu, dragi kolegi. Samo žalost, groza, bolečina, strah, osamlejnost in razpad. Mi je zdaj jasno, zakaj serija ni blizu popularnosti od REja. Tole je preprosto preveč resen in preveč naporen špil, da bi bil za mase, svinjska kvaliteta gor ali dol. Še Dead Space izgleda zabaven in osvežilen proti tej horror depresiji, ffs8 točk
-
Thank you so much DC my grandpa hasn't been able to walk for the last 60 years. Today while watching the movie, he stood up and walked out. Thank you8 točk
-
8 točk
-
8 točk
-
Hehehe sony vas vrti okoli prsta kot sukanec, kok se jim smeji med tem ko jim mlade japonke lizejo riti v konferencni sobi.8 točk
-
8 točk
-
Bessie stari kjes z glavo po šestdesetih letih še kar kupuješ to kramo uoyo vinilko everdrive pa laro sam človk realno bo treba nabavit viagro yo weraziel na odru zglejaš ko tutorial mob moj rap te useka ko endgame boss tvoj flow je počasen tvoje rime brez baze v rap igri si hollow, ne zbetlaš me niti do druge faze sam če že smo pri bossu, naj razbijem še mit bigboss82 ti niti približno nisi legit zajeban model dok je po tvoje ko se podissa forzo pa za tri leta spizdiš na svoje8 točk
-
@Skunko: na prvem resnem spustu (~18km) do Završnice so mi stegna čisto zablokirala, isto kot v zadnjih dveh tednih. Praktično nisem mogel dve minuti sploh hodit, sem skoraj jokal od bolečine, malo pa od tega, da bo šel ves trud že kmalu po začetku v nič. Sem premasiral in si rekel, da pridem vsaj do vznožja in če ne bo boljše odstopim. Sem nekako prišepal mimo štarta 50ke, potem je počasi steklo in sem uspelo priti do Valvasorja. Tam sem padel v gužvo počasnel na 50km in sem jih moral ene 20 prehitet na spustu. Na zadnjem vzponu do grebena nekje na 1700m me je pičila v gleženj osa, tako da me je še to uro in pol bolelo.🙈 Naprej je potem šlo, vmes malo psihološke krize, ker me je celo pot špikalo v stegnih. Sem moral precej previdneje na spustih, da se mi ne ponovi blokada. Na Dovjem sem zamenjal nogavice, superge in majico, res pomaga. Na koncu sem vesel, da sem sploh prišel do cilja, kjer Garmin kaže malo pod 80k in okoli 3000 višincev. Čas sem si želel sicer boljši (<8 min/km) in v top 10%, ne pa v 15%. Ampak je tudi to ok glede na težave in izkušnja za naprej. Race report je iz Garmina, ker Strava prikazuje samo čas v gibanju, ne pa dejanskega. Aprila pa UTVV 110k😁8 točk
-
...in tako je dr. feget, po letih hvalisanja z xbox dealom, osramočen in izigran, s suknjiča odstranil medaljo dealhunterja ter kot navaden, neveden potrošnik kupil ps5 BR pogon po polni ceni naj mu bo zemlja lahka in preplačana igrica dobra8 točk
-
8 točk
-
8 točk