-
Število vsebin
15 -
Dan prve porumenitve
-
Zadnji obisk:
Sloves med gmajno
8 JogurtVeč o članu Patton
-
Butast stavek
Želvak brez oklepa
Nedavni špegarji
Blok z nedavnimi obiski je onemogočen in ni viden ostalim tovarišem ter tovarišicam. Razen gejši, ona kajpakda vidi in ve vse.
-
HIDDEN STRIKE (2023) Jackie Chan in John Cena se skupaj v tej puščavski Mad Max akcijadi malo tepeta med sabo,malo razbijata in streljata druge,vmes stresata dialoge ki so večinoma nesmešni,akcija zna biti spektakularna a je preveč računalniško obdelana,kot bi gledal akcijsko videoigro. Film vseeno ne izgleda preveč cheap,dobimo le obris Chanovih comedy fight scenes ki so ga krasile nekoč,tako da .....vsaj.povprečno zabavno. 6/10 PROJECT WOLF HUNTING (2022) Že dolgo nisem gledal tako krvavega filma kot je ta .Ko na ladji skupina okorelih kriminalcev in policajev naleti na zombija z zašitimi očmi,kruto ubijalsko "mašino" se začne pravi gore fest, njegove žrtve izgubijo litre in lire krvi v par sekundah,eh... Konec me je razočaral,zato ocena nižje,kjub temu mi je bil ta južnokorejski horror cool. V odjavni špici še dobil cool pesem ki sem jo moral takoj najti na youtubu:) Vseeno film ni za tiste s slabšim želodcem. 7/10
-
Če še kdo to gleda,začela se je 7.sezona serije "Outlander":)
-
1.The Crow 2.Scarface 3.Saving private Ryan 4.Predator 5.Dances with Wolves 6.Terminator 1 7. Last Samurai 8.Se7en 9.Glory 10 Ravenous
-
TILL (2022) 8/10 Hočeš,nočeš,tale žalostinka po resničnih dogodkih o rasizmu v 50 tih letih prejnjega stoletja se te resnično dotakne,glavna igralka si zagotovo zasluži oskarja,čustven,žalosten film THE VILLAINESS (AKNYEO) (2017) 7/10 Mešanica francoske Nikite s ščepcem Johna Wicka,bejba ga seka (jih seka) kot za šalo,skupno gledano dokaj soliden in krvav akcijski film z motivom maščevanja
-
1 .DEF LEPPARD-Diamond Star Halos 2.KORN-Requiem 3.DEAD CROSS-dead cross 2 4.COLLECTIVE SOUL-Vibrating 5.SLIPKNOT-The end,so far 6.ALTER BRIDGE-Pawns& Kings
-
Iz mojih izkušenj predlagam THE SINNER (sploh prva in 4.sezona sta top):) THE NIGHT OF (tle itak ne moreš zgrešit,od prve do zadnje epizode,ne morš nehat gledat,vsaj jaz:))) THE MISSING ( zelo všečni obe sezoni britanske kriminalke) THE KILLING ( desetletje stara a še vedno verjetno ena boljših "whodunnit" serij)
-
Yay,končno nova polnokrvna grozljivka režiserja,ki nam je nekoč dal odlične grozljivke DOG SOLDIERS in THE DESCENT:)) Ampak navdušenje ne traja dolgo,kmalu ugotoviš,da gre za precej generičen izdelek,dokaj cenen,saj so mutanti( pol ljudje pol alieni) dolgočasno dizajnirani,v njih pa kaskaderji v gumijastih kombinezonih, gravža je itak samo za par sekund, nobene zapomnljive scene ,venomer dolgočasni strelski obračuni med vojaki in krvoločnimi hibridi, film itak izgleda kot deseti del horror franšize FEAST:((( Slabo,Neil Marshall,zelo slabo THE LAIR (2022) 4/10
-
SPEAK NO EVIL (2022) 6,5 Moraš pa res imeti jajca ,da ustvariš takšen film ,nedvomno film ,ki ga pogledaš samo enkrat in nikoli več:) RUN (2020) 7,5 Zelo dobra psiho srhljivka,pogledaš v šusu:)))
-
Se strinjam z zadnjim mnenjem,takšnega dolgčasa na kubik pa res nisem pričakoval
-
OLD HENRY (2021) 8/10 Zelo dober gun fight western
-
HIGH LANE (2009) Francoska" Wrong Turn" grozljivka ki se dogaja kao na Hrvaških planinah Sicer klišejska tipična klavšćina v drugem ,a v prvem delu filma preseneti z dinamičnimi, odlično posnetimi scenami plezanja Kar solidno. 6,5/10 BLOOD RED SKY (2021) Še ena evropska grozljivka v višavah,tokrat nemška z vampirji in teroristi v letalu. Mama vampirka skuša zaščititi sina pred teroristi ,na koncu pa vsi plešejo akcijsko krvavi ringlšpil visoko nad oblaki Solidno,dokaj 6,5/10
-
Bitje Patton je spremenilo svojo profilno sliko
-
CALIBRE (2018) Nizkoproračunski,preprost in temačen gozdni britanski triler,oziroma,včasih je priznanje krute resnice boljše kot preprosta laž,ki lahko povzroći še hujše posledice Zelo dobro 8/10
-
FORGOTTEN ( 2017) 8,5 / 10 Zelo dober južnokorejski mystery triler, z nepredvidljivimi preobrati
-
PEARL JAM-Gigaton FIVE FINGER DEATH PUNCH-F8 AWOLNATION- Angel miners & The lightning riders COREY TAYLOR-CMFT MR.BUNGLE.--The Raging Wrath of the Easter Bunny