Skoči na vsebino

drevored

👽Vzporedni vesoljc
  • Število vsebin

    2 672
  • Dan prve porumenitve

  • Zadnji obisk:

  • Dnevne zmage

    3

drevored je zmagal 21. novembra 2022

Bitje drevored je imelo največ lajkane vsebine!

Sloves med gmajno

2 257 Jezus

Več o članu drevored

  • Butast stavek
    je nastal iz veliko drevesne sperme!

Nedavni špegarji

Skupaj vzeto 10 052 vohunjenj
  1. naredil sem act 1 z witch. bolj kul kot slam warrior. nisem hotel igrat minion route ampak sem uporabljal essence drain in DOT curse, ki se razsiri. dobro je blo. prisparal sem 15 passive skill pointov ki se mi ni dalo raziskovat kam naj dam. to bom zdaj. a lahko navaden shield, ki ima block, rolla spell dmg modifier? nisem se nobenega videl
  2. a priporoca kdo kak dober loot filter? vidim po streamih da jim izpostavi tabolse iteme, da padejo v oci. pa verjetno si bom sam moral prilagodit, da mi obarva quality iteme. ker quality iteme lahko razgradis in si izboljsas wpn mislim da +20%. skille pa se nisem tocno pogruntal kako jim zvisas quality in ce se ta quality ohrani po tem ko lvl upas skill. aja pa zdi se mi da mi je od zacetka skos kazalo iteme na tleh. zdaj mi jih pa pokaze samo sekundo ko padejo potem pa moram stisnit alt da se prikazejo. a sem kaj zjebal nastavitve?
  3. kupil sem si currency in gem stash taba. feels good man
  4. problem je v dodge rollu. ali nerfajo dmg monsterjev, da ne bo vec tolko one shottov (v bistvu naredijo dodge roll trivialen) al se bo pa igralec moral vedno zanasat na dodge roll. ce se moras vedno zanasat na dodge roll zna igro naredit mal bedno. se posebej ce bo cena smrti velika (neki berem na netu da je 15% experienca) v elden ring naprimer smrt ni zelo kaznovana in lahko nekega bossa treniras v nedogled preden ti ga uspe fentat. v poe2 pa ce bos vedno zgubil 15% experienca bo pa to kar hard swallov v endgamu. no, bomo videli.
  5. tale igra bo mela velik problem balansirat endgame. kar trenutno vidim skozi playthrough mi ne daje najvecjega upanja da bodo to sposobni balansirat. trenutno igra vlece ker grem skozi nov content in premagujem ovire na poti. igra me tudi ne kaznuje za smrti. v endgame pa ne vem kolk se bo folku dalo matrat s tem. zaenkrat mi je no rest for the wicked combat nekak bolj vsec, ce se ze gremo igro z dodge rollom in parryjem. poe2 ima pa graficno podobo, soundefekte, raznolikost skillov vglavnem skoraj vse ostalo boljse.
  6. najprej sem moral nardit nek mini quest, da sem ubil djinna in je vrgla na tla kovanec. pol sem dal ta kovanec not v starodavni avtomat. potem sem moral dat not neko zaro, ki je mela neke atribute gor. zdaj spet zahteva od mene kovanec tko da moram nekje kovance dobit. upam da je to random drop tko kot orbi. pa te relice ne vem kje se dobi. vglavnem triali so kar okej. spet je melee gimpani because why not. mogoce je tko natunano da melee zgublja manj honorja? nevem. movement speed bootse bo vsekakor treba nabavit. glavno vprasanje pa je kako je izbran zadnji boss? kaj ce je naprimer full neugoden za tvoj build?
  7. kupil sem si macolo, zapravil tiste dragocene orbe in pol je nekak normalno slo nardit unga velikana. zanimivo je da po tem tezavnost dejansko pade, ker niso tko zoprni monsterji dalje tam pol sem pa se trial naredil in ascendal. trial je bil sumljivo lahek. jaz bedak sem sicer honor vedno top upal, ker sem mislil, da bom na podlagi tega dobil nagrado. i was wrong. kako zdaj lahko ponovno grem v trial? also, a bom se kdaj dobil dodaten spirit? mam ene support geme za spirit skill ki bi jih full rad uporabljal ampak mam samo 30 spirita. scepterjev pa ne uporabljam.
  8. aja pa dajte mi malo povedat kako se currency uporablja mam 1 orb of alchemy. kako vem, da je normal item zadost dober, da se splaca orb porabit na njemu? 2 regal orb. ce prav razumem se tukaj item ne spremeni razen tega da dobi 1 modifier in postane rumen. ker je rare potem lahko dalje uporabljas exalted orb, da dofilas modifiejerje? kaj ce so shit? a se da rerollat specificnega?
  9. jee fuck this guy. model ma miljon lajfa, polovico attackov se sploh ne registrira na njem ker so hit boxi sfukani. vcasih kr dol iz platforme padem in me teleportira nazaj gor. dagger, ki te oneshotta je pa full na random al te ubije al ne. grem raje mal witch izprobat kako se igra
  10. z warriorjem se mi je zataknilo act 2 pri nekih titanih. elemental dmg od enih malih pizdunov in od pajkov me zdemolira. ko pridem pa do tavelkega bossa ga tam nekaj bozam po rokici itak mu ne delam nic dmga. ko sem videl da bo fight trajal 10+ min sem samo zaprl igrico. wpn mam ze 15 20 levelov in se pozna da boss fighti trajajo dooolgo. ene rumene monsterje sem ze srecal ki jih nisem mogel ubit, ker sem delal premalo dmga. life regen al pa energy shield aura to je teoreticno nemogoce da ubijem. mana drain bi mogoce ubil, ce bi mel cel dan cajta.
  11. ne, res je odlicen boss vsepovsod je led, da se lahk full hitro premikas kot melee. vsake tolko cajta postane invinvible da stun buildup izgine iz njega. res so balancali za melee vidim
  12. ok tale geonor, act 1 boss je kr neki za melee characterja. ko pride zadnja faza skos samo ice napade spusca ki te oneshottajo povecini. najhujs je pa tisti ice attack ki bljuva led, ker je skoraj instanten brez da boss nakaze da ga bo uporabil
  13. ja pise naprimer shockwave radius is 2 meters. ampak nisem pogledal kolko je blo prej. tko da pac ne vem zdaj al je to zagrablo na ta attack al ne. skratka basla
  14. zakaj ne morem pogledat kolko +area of effect stata mam? se vedno ne vem teh weapon set passivov uporabljat. sem dal v area of affect node na obeh straneh in jaz rabim vse te node, ne da mi samo polovico nodov deluje. in ne vem zdaj to preverit niti ne vem popravit zakaj ne morem videt od kod mam -5% movement speeda? a ni to igrica od avtistov za avtiste?
  15. sam sem pred gradom tko da ne poznam vseh map. je pa bla do zdaj fajna mesanca odprtih in ozkih map. pri d4 me je zmotilo da so tud zunanje mape ble zelo "tunelaste". prav tako vsako mapo do konca raziscem. sej je glaven cilj da ubijas mobe tko da ce jih vec ubijem se mi ne zdi narobe. mi je pa malo sumljivo da so vsi bossi "najavljeni" na mapi. torej ko najdes rumenega in unique monsterja se res skorajda ne splaca vec raziskovat mape. ker pol lahk najdes se samo modre bosse. upam da bo kasneje vec rumenih bossov pa da bodo random posejani okrog
×
×
  • Ustvari novo...