Skoči na vsebino

Flegma

Prostozidar
  • Število vsebin

    128
  • Dan prve porumenitve

  • Zadnji obisk

Sloves med gmajno

164 Tabornik

Več o članu Flegma

  • Butast stavek
    PipBoy 2000

Nedavni špegarji

Blok z nedavnimi obiski je onemogočen in ni viden ostalim tovarišem ter tovarišicam. Razen gejši, ona kajpakda vidi in ve vse.

  1. No, jaz nisem nič spremljal, kaj dogaja okoli novega Monkey Islanda. Če je toliko pretresov okoli napovednika, potem je to samo znak, kako zelo pričakovan je špil. Take zadeve pa bodo itak venomer imele ultra nergače kot fanatične zagovornike, nič novega. Ampak to, da so menda avtorji tako izjemno butthurt, me pa malo skrbi: kot da bi bila ta grafična podoba edini selling-point igre. Kot pravi @DaCapo, bodo igralnost, zgodba, predvsem pa uganke tisti, ki bodo podali končno oceno. Bodo pa ti, vsaj zame, ki me je napovednik izjemno razočaral, morali biti res nadpovprečni, da me prepričajo k naku
  2. Ja, malo je zmešnjave glede izrazoslovja. Recimo Fighting Fantasy klasike se še danes tržijo kot gamebooks, dasiravno branje vnese rpg elemente. Ampak ja, itak štekam, kaj misliš.
  3. Z MUD-i nimam nobenih izkušenj, o njih vem le toliko, da so to prapraMMORPG-ji, ki so videti kot tekstovne pustolovščine. Tako, da če si to predstavljaš kot single player, prej dobiš normalno tekstovno pustolovščino (itak so le-te pogosto vsebovale vihtenje orožja in boje, dokler se nista kasneje iz njih razvili dve veji videoiger: pustolovščine in igranje vlog), kot gamebook. Gamebook je dejansko knjiga, ampak z »interaktivnim« besedilom (posamezni odseki se končajo tako, da moraš izbrati odločitev ali metati kocke, nakar je navedeno, kateri odsek bereš naslednji, in tako skačeš čez celo knji
  4. @DaCapo ja, jaz sem preigral, ampak samo prvi in morda tudi drugi del, pa še to na tablici. Pravzaprav je idealno na tablici. To so v bistvu knjige, kjer se vsake toliko časa odločiš, kaj boš storil, tako da na nek način sam izmed ponujenih možnosti gradiš svojo zgodbo. Ali game overaš, dokler ne izbereš prave možnosti. :) Neka v v stilu teh iber kulskih bukvic: Je pa res, da Sorcery in podobni naslovi (recimo: Fighting Fantasy Classics so dokaj standard žanra) vpeljejo še role-playing element, nekakšen D&D light, kjer tvoj lik premore nekaj statističnih atributov,
  5. @tyne v ta paket moraš dodati še: Daron Acemoglu, James A. Robinson: Ožina svoboščin in Zakaj narodi propadajo, Naill Ferguson: Trg in stolp ter Civilizacija, za piko na i, ker potem že iber obvladaš vse o človeški družbi o preteklosti in sedanjosti, vržeš uč še v prihodnost s knjigo Jamesa Lovelocka: Novacen in da ostaneš še aktualen sta tu Joshua S. Goldstein, Staffan A. Qvist s knjigo Svetla prihodnost. Aja, pa z Ridleyjem narediš zelo dober combo z Mariano Mazzucato: Podjetniška država. Pri UMcotu bodo zelo veseli.
  6. Da, da, tudi jaz komaj čakam, da bom lahko tukajle zavil desno: Sicer pa, odkar je prišla prebarvana Avstrija, igram samo to, in sem navdušen. Res so fino naredil. Dve sličici iz potepanja pri naših severnih sosedih: Tale je iz prelaza Großglockner: Aja, @magični kralj bi morda k naslovu teme pripisal še American Truck Simulator? Itak gre za eno in isto zadevo, le drugo lokacijo. Poleg tega pa tudi ATS orenk dopolnjujo. V kratkem nas čaka nov content za Wyoming, poleg tega pa bomo verjetno itak dobili prej nove dlcje za ATS (prvi bo verjetn
  7. če ob izidu ne bo štekalo, potem bo nekaj hudo narobe. Bethesda pač. sicer pa celokupno, mi je tale Starfield frav fajn videti. Upam, da se izkaže za en tak prijeten combo No Man's Skyja, Mass Effecta in Fallouta 4. Če ne drugega, zgleda, da bo špil ogromen.
  8. @Žvrkljotron Roach je Rdečeoka.
  9. @DaCapo ja, nisi veliko zgrešil. V Jokerju so zapisal »da je bolj dolgočasna kot bolgarsko-romunski slovar.« Sicer pa tudi jaz nisem igral, ampak zaradi nanizanke, ki je itak legendarna, mi je ostalo v spominu, da je obskuren špil obstajal. (In zgleda, da za vsako stvar obstaja longplay na youtubu ) Več tukaj, na strani 12: https://joker.muzej.si/pdf/1994/8/index.html
  10. Najboljše leto je bilo vedno tisto, ko sem nabavil nov comp, in so se mi odprla prej nedosegljiva obzorja boljše grafike in višjih framerejtov. Bolj resno: težko rečem, ker običajno vedno bolj retrogejmam kot ne, oziroma igram z zamikov, da pride final različica igre ven (razen redkih primerov: recimo novi izidi špilov zlate dobe Biowarea in podobno), in posledično mi je zavedanje o letu izida videoigre dokaj v ozadju. Sicer pa menda bolj ali manj ofišli kot najboljše leto velja 1998. Nekaj prvih iz metacritica recimo: The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Tekken 3,
  11. Brez skrbi, imaš prav v glavi, ampak špil nenehno nadgrajujejo. Sicer ne vse regije naenkrat, ampak vsa čast jim. Pa še zastonj nadgradnje so. Skoraj No Man's Sky level. EDIT: špil je izšel že 2012. Daleč so prilezeli, ampak se konkretno kažejo omejitve engina, sam najbolj pogrešam letne čase.
×
×
  • Ustvari novo...