👽drevored Objavljeno 28. oktober 2023 Avtor Share Objavljeno 28. oktober 2023 27k uuu to pa cist spremeni zadevo dobro sej predvidevam da je to nek special edition za preseravat se in je kaka osnovna verzija za plebse Navedek Povezava do prispevka
Lenkas Objavljeno 28. oktober 2023 Share Objavljeno 28. oktober 2023 (urejano) Zorz reče pred 1 uro: Lahko bi bil vsaj tolk fer in bi napisal, da si gor obesil vse, kar se gor obesiti da. Začetna cena je namreč 27k in imaš že tam not praktično vse, kar si lahko želiš. Tisti M paket za 5k ni nič drugega kot šminka. Ne pravim, da je poceni, ampak tole je pa tudi zavajanje folka. valda polno opremljen, sej vidis po barvi comp je crni base je bel comp ima karbon feltne in carbon plastike, billet dele, kar ni sminka glih in je vredno 5k glede na ceno aftermarket karbon felten in billet paketa posamezno ce alarma in 5 let garancije ne uzames na motorju za 30k pa tut ok ane. kdo pa se kupi base motor no lol 28. oktober 2023 uredilo bitje Lenkas Navedek Povezava do prispevka
Lenkas Objavljeno 28. oktober 2023 Share Objavljeno 28. oktober 2023 je special edition ja m1000xr osnovni je s1000xr tut cena osnovnega base s1000xr je 17k Navedek Povezava do prispevka
Zorz Objavljeno 28. oktober 2023 Share Objavljeno 28. oktober 2023 Lenkas reče pred 43 minutami: valda polno opremljen, sej vidis po barvi comp je crni base je bel comp ima karbon feltne in carbon plastike, billet dele, kar ni sminka glih in je vredno 5k glede na ceno aftermarket karbon felten in billet paketa posamezno ce alarma in 5 let garancije ne uzames na motorju za 30k pa tut ok ane. kdo pa se kupi base motor no lol Valda da so karbonski deli šminka, kaj pa drugega, lol. Ali boš rekel, da prispevajo k performansam in/ali varnosti? Pogojno bi to lahko rekel za karbonske feltne, ampak dvomim, da je tle kdo na takem nivoju sposobnosti, da bi to razliko občutil. Sploh na cesti. Garancija in alarm skupaj sta cca 500€... Navedek Povezava do prispevka
Zorz Objavljeno 28. oktober 2023 Share Objavljeno 28. oktober 2023 drevored reče pred 53 minutami: 27k uuu to pa cist spremeni zadevo dobro sej predvidevam da je to nek special edition za preseravat se in je kaka osnovna verzija za plebse Ja, to je M izvedenka BMWjevega "športnega tourerja" S1000XR. Tako kot imaš M izvedenke nakeda S1000R in cestaka S1000RR. Slednja dejansko štarta s ceno, ki je orenk severno od 30k. Temu podobna je denimo Ducatijeva Multistrada, najbolj nabrita varianta (V4RS) je še orenk dražja od tega bemfla. Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 28. oktober 2023 Share Objavljeno 28. oktober 2023 https://www.ducati.com/ww/en/bikes/multistrada/multistrada-v4-rs Raj to k BMWja. Ker pornic hjooo. Navedek Povezava do prispevka
Lenkas Objavljeno 28. oktober 2023 Share Objavljeno 28. oktober 2023 Zorz reče pred 2 urama: Valda da so karbonski deli šminka, kaj pa drugega, lol. Ali boš rekel, da prispevajo k performansam in/ali varnosti? Pogojno bi to lahko rekel za karbonske feltne, ampak dvomim, da je tle kdo na takem nivoju sposobnosti, da bi to razliko občutil. Sploh na cesti. Garancija in alarm skupaj sta cca 500€... Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 1. november 2023 Avtor Share Objavljeno 1. november 2023 tale fortnine je cedalje vecji shill pa neki mu je zmanjkal idej za dobre videje zgleda Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 2. november 2023 Share Objavljeno 2. november 2023 @moderatorkdaj bos nabavu tole? https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/motorcycles/sport-heritage/pdp/xsr900-gp-2024/ Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 2. november 2023 Avtor Share Objavljeno 2. november 2023 kva je novi himalayan grd. Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 3. november 2023 Share Objavljeno 3. november 2023 Pajeet shitbox. Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 4. november 2023 Avtor Share Objavljeno 4. november 2023 (urejano) kdo trola in se pretvarja da je boomer? 4. november 2023 uredilo bitje drevored 1 Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 4. november 2023 Avtor Share Objavljeno 4. november 2023 moderator reče Dne, 1. 10. 2023 at 18:25: koji ce mi kurac dynamic ESA ce moras itak vzmetenje menjat. neki berem, da ma tanov GS sicer revolucionarno vzmetenje, ker lahko prilagajas trdoto vzmeti. pa to ni misljem preload. zdaj za dirkace kot si ti verjetno to ne pomeni dosti. to je bolj uporabno za folk k daje gor in dol sopotnika/prtljago Navedek Povezava do prispevka
mr.killer Objavljeno 4. november 2023 Share Objavljeno 4. november 2023 Sezona se nadaljuje (sam na drugem kontinentu) Lp iz Tajske Vozijo pa po levi, glede na kaoticnost ki ti deluje ko prides pa vozijo lepse kot Italijani. Noben avto podrsan, motorje/skuterje spuscajo naprej, ce das zmigovc te upostevajo, tudi sami za vse dajejo zmigovc kar je res zakon. Honda CB 500x kar ql motorcek, se mi je zdelo kot da sem na APN6, ker je tolk majhno, ma se da. Ma pa stric svega in svasta ma za prvic sm reku sprobam neki u izi. 3 Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 6. november 2023 Avtor Share Objavljeno 6. november 2023 jutri se zacne EICMA. eden izmed meni bolj zanimivih bajkov bo cfmoto 450mt. verjetno bo cenejsi od Kove 500x (6.999eur), zgleda dost boljse kot kove, vprasanje je samo teza (vzmetenje itak lahko nadgradis) Navedek Povezava do prispevka
modriadsl Objavljeno 6. november 2023 Share Objavljeno 6. november 2023 drevored reče Dne, 2. 11. 2023 at 23:19: kva je novi himalayan grd. Meni pa na posnetkih sploh ne zgleda slabo🤷♂️ Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 7. november 2023 Avtor Share Objavljeno 7. november 2023 cfmoto 450mt ma 175 kil suh. bleh zdaj pa ne vem kaj bi ajp pr7 je 11 faking jurjev pa pol. (zdaj ma ze isto ceno kot ktm 690 wtf) honda crf300l je lahka ampak ma 7,5 literni tank (spet... what the fuck). za 6 jurjev dobis tudi cungalunga vzmetenje in nasploh dobis zelo malo motorja za ta denar. kove 500x. 7 jurjev. specsi okej. edini problem, da je grd ko smrt adventure stil motorja. pa se ta tip je da sedis "v" motorju in ne "na" motorju. kove 450 rally. hja, maybe. to upam, da bom lahko stestiral. ni mi sicer najbolj vsec da je rally tip. bi rajs mel honda crf300l stil motorja. ne mores zmagat. ne razumem zakaj nihce ne naredi konkurence hondi. Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 7. november 2023 Share Objavljeno 7. november 2023 Jaz bi rekel Kove 450 Rally. Dobiva izredno pozitivne komentarje pa poceni je glede na komponente. Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 10. november 2023 Share Objavljeno 10. november 2023 To kup drevored. Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 10. november 2023 Avtor Share Objavljeno 10. november 2023 (urejano) pigfat kolko opazam majo te manjse/kitajske znamke tak pristop, da naredijo kopijo adv/touring motorja in ti dajo nizjo ceno, mal vec elektronike, mogoce v ceni ze vkljucijo zascito motorja ali pa kovcke. pac na koncu je motor zelo podoben konkurenci ampak dobis vec stvari za manj denarja. to mene ne gane prevec edini proizvajalec, ki gre malce drugacno pot je Kove kolko gledam. njihov pristop je, da so njihovi motocikli lazji od konkurence. evo, s tem me pa lahko kupijo. 10. november 2023 uredilo bitje drevored Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 10. november 2023 Share Objavljeno 10. november 2023 A ti bi mel 150kg moped al kaj? Vso sreco dobit neki takega danes. Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 10. november 2023 Avtor Share Objavljeno 10. november 2023 hja, mogoce 600+ccm mopeda ne bom dobil glih 150kilskega. zato pa gledam 300-500ccm. glede teze je sicer problem, ker ne ves kolko se proizvajalci zlazejo in kako motor nosi to tezo. yamaha tenere 700 bi naj imela 187kg dry weight. reviewi pravijo da je tudi top heavy. cfmoto 450mt, ki so ga predstavili na eicmi pravijo da bo 175kg dry. to je 12 kil manj, poleg tega je zelo verjetno, da je v to tezo vsteta tudi zascita motorja. kaksno tezisce ime motor bodo sicer povedali sele reviewi. pri tem motorju sicer zrtvujes moc. kove je predstavil na eicmi 800x rally, ki naj bi imel 165kg z zascito motorja. agregat pa bi naj izviral iz ktm 790, torej plenty of power. minusi so, da ma single disc brake naprej (slabs za po cesti), rear subframe je zadost mocen za prtljago, za sopotnico + prtljago pa bogsigavedi. se da, ce se hoce vklopit je treba subse: Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 10. november 2023 Share Objavljeno 10. november 2023 Ce mislis dva furat, jst nebi gledal nekih 300-500cc mlinckov tbh. Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 10. november 2023 Avtor Share Objavljeno 10. november 2023 ma to samo za obcasno tolko da se malo zapeljes v dva je boljse vzet unga k ma dobre bremze pa gre pocasneje kot pa unga k gre hitreje pa ma slabe (offroad) bremze Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 10. november 2023 Share Objavljeno 10. november 2023 Enojni disk nima veze z tem, da bi kaj slabše zaviralo kot dvojni disk, sploh pri nizki teži motorja. Problem je lahko edino s pregrevanjem, če pretiravaš, ma dvomim, da je pri takem motorju to lahko sploh težava. Navedek Povezava do prispevka
modriadsl Objavljeno 12. november 2023 Share Objavljeno 12. november 2023 Prej sem menjal kable na Givi kovčku za zavorno luč. Kjeri debili, ne moreš tako tankih nekvalitetnih kablov dati na motor kjer so vibracije. Tako tankih kablov ne najdeš še v najbol cheap otroških igračah🤦🏻♂️ Navedek Povezava do prispevka
aceofs Objavljeno 15. november 2023 Share Objavljeno 15. november 2023 Lenkas reče Dne, 31. 7. 2023 at 20:11: https://elpec-ebikes.com/collections/ktm zanimivo Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 16. november 2023 Avtor Share Objavljeno 16. november 2023 mmm mamljivo https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=18970184 Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 Btw uvoznik je naročil 25 komadov Kove 450 Rally, vsi so že prodani v naprej. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.