Skoči na vsebino

[uradna] mopij tema


Priporočeni prispevki

Zorz reče pred 1 uro:

 

Lahko bi bil vsaj tolk fer in bi napisal, da si gor obesil vse, kar se gor obesiti da. Začetna cena je namreč 27k in imaš že tam not praktično vse, kar si lahko želiš. Tisti M paket za 5k ni nič drugega kot šminka.

Ne pravim, da je poceni, ampak tole je pa tudi zavajanje folka.


valda polno opremljen, sej vidis po barvi

 

comp je crni

base je bel

 

comp ima karbon feltne in carbon plastike, billet dele, kar ni sminka glih in je vredno 5k glede na ceno aftermarket karbon felten in billet paketa posamezno

ce alarma in 5 let garancije ne uzames na motorju za 30k pa tut ok ane.

 

kdo pa se kupi base motor no lol

uredilo bitje Lenkas
Povezava do prispevka
Lenkas reče pred 43 minutami:


valda polno opremljen, sej vidis po barvi

 

comp je crni

base je bel

 

comp ima karbon feltne in carbon plastike, billet dele, kar ni sminka glih in je vredno 5k glede na ceno aftermarket karbon felten in billet paketa posamezno

ce alarma in 5 let garancije ne uzames na motorju za 30k pa tut ok ane.

 

kdo pa se kupi base motor no lol

 

Valda da so karbonski deli šminka, kaj pa drugega, lol. Ali boš rekel, da prispevajo k performansam in/ali varnosti? Pogojno bi to lahko rekel za karbonske feltne, ampak dvomim, da je tle kdo na takem nivoju sposobnosti, da bi to razliko občutil. Sploh na cesti.

 

Garancija in alarm skupaj sta cca 500€... 

 

Povezava do prispevka
drevored reče pred 53 minutami:

27k uuu to pa cist spremeni zadevo :)

 

dobro sej predvidevam da je to nek special edition za preseravat se in je kaka osnovna verzija za plebse

 

Ja, to je M izvedenka BMWjevega "športnega tourerja" S1000XR. Tako kot imaš M izvedenke nakeda S1000R in cestaka S1000RR. Slednja dejansko štarta s ceno, ki je orenk severno od 30k.

Temu podobna je denimo Ducatijeva Multistrada, najbolj nabrita varianta (V4RS) je še orenk dražja od tega bemfla.

Povezava do prispevka
Zorz reče pred 2 urama:

 

Valda da so karbonski deli šminka, kaj pa drugega, lol. Ali boš rekel, da prispevajo k performansam in/ali varnosti? Pogojno bi to lahko rekel za karbonske feltne, ampak dvomim, da je tle kdo na takem nivoju sposobnosti, da bi to razliko občutil. Sploh na cesti.

 

Garancija in alarm skupaj sta cca 500€... 

 

 

:rofl:

Povezava do prispevka
moderator reče Dne, 1. 10. 2023 at 18:25:

koji ce mi kurac dynamic ESA ce moras itak vzmetenje menjat. 

 

neki berem, da ma tanov GS sicer revolucionarno vzmetenje, ker lahko prilagajas trdoto vzmeti. pa to ni misljem preload.

 

zdaj za dirkace kot si ti verjetno to ne pomeni dosti. to je bolj uporabno za folk k daje gor in dol sopotnika/prtljago

Povezava do prispevka

Sezona se nadaljuje (sam na drugem kontinentu)

 

Lp iz Tajske

 

Vozijo pa po levi, glede na kaoticnost ki ti deluje ko prides pa vozijo lepse kot Italijani.

 

Noben avto podrsan, motorje/skuterje spuscajo naprej, ce das zmigovc te upostevajo, tudi sami za vse dajejo zmigovc kar je res zakon.

 

Honda CB 500x

 

kar ql motorcek, se mi je zdelo kot da sem na APN6, ker je tolk majhno, ma se da.

 

 

Ma pa stric svega in svasta ma za prvic sm reku sprobam neki u izi.

 

 

IMG_5968.jpeg

IMG_4577.jpeg

Povezava do prispevka

cfmoto 450mt ma 175 kil suh. bleh

 

zdaj pa ne vem kaj bi

 

ajp pr7 je 11 faking jurjev pa pol. (zdaj ma ze isto ceno kot ktm 690 wtf)

 

honda crf300l je lahka ampak ma 7,5 literni tank (spet... what the fuck). za 6 jurjev dobis tudi cungalunga vzmetenje in nasploh dobis zelo malo motorja za ta denar.

 

kove 500x. 7 jurjev. specsi okej. edini problem, da je grd ko smrt adventure stil motorja. pa se ta tip je da sedis "v" motorju in ne "na" motorju.

 

kove 450 rally. hja, maybe. to upam, da bom lahko stestiral. ni mi sicer najbolj vsec da je rally tip. bi rajs mel honda crf300l stil motorja.

 

ne mores zmagat. ne razumem zakaj nihce ne naredi konkurence hondi.

 

 

 

Povezava do prispevka

pigfat

 

kolko opazam majo te manjse/kitajske znamke tak pristop, da naredijo kopijo adv/touring motorja in ti dajo nizjo ceno, mal vec elektronike, mogoce v ceni ze vkljucijo zascito motorja ali pa kovcke. pac na koncu je motor zelo podoben konkurenci ampak dobis vec stvari za manj denarja.

 

to mene ne gane prevec

 

edini proizvajalec, ki gre malce drugacno pot je Kove kolko gledam. njihov pristop je, da so njihovi motocikli lazji od konkurence. evo, s tem me pa lahko kupijo.

uredilo bitje drevored
Povezava do prispevka

hja, mogoce 600+ccm mopeda ne bom dobil glih 150kilskega. zato pa gledam 300-500ccm.

 

glede teze je sicer problem, ker ne ves kolko se proizvajalci zlazejo in kako motor nosi to tezo.

 

yamaha tenere 700 bi naj imela 187kg dry weight. reviewi pravijo da je tudi top heavy.

 

cfmoto 450mt, ki so ga predstavili na eicmi pravijo da bo 175kg dry. to je 12 kil manj, poleg tega je zelo verjetno, da je v to tezo vsteta tudi zascita motorja. kaksno tezisce ime motor bodo sicer povedali sele reviewi. pri tem motorju sicer zrtvujes moc.

 

kove je predstavil na eicmi 800x rally, ki naj bi imel 165kg z zascito motorja. agregat pa bi naj izviral iz ktm 790, torej plenty of power. minusi so, da ma single disc brake naprej (slabs za po cesti), rear subframe je zadost mocen za prtljago, za sopotnico + prtljago pa bogsigavedi.

 

se da, ce se hoce

 

vklopit je treba subse:

 

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...