Skoči na vsebino

[uradna] mopij tema


Priporočeni prispevki

k sem bil jaz se mulc ene 15 let nazaj so bli kitajski skuterji res olos. in z olos mislim to, da so meli skos probleme z vziganjem in okvarami.

 

sam svet je sel naprej. vidis da kitajci delajo zdej dost jake stvari, ce se potrudijo. pri motorjih je tko, da ene znamke so okej, druge pa ne. kitajci predvsem agregate kopirajo in so baje dost okej.

 

glede skuterjev pa ne vem. odvisno kolko prisparas. jaz bi vzel kitajca dandanes, bi si pa seveda prej prebral mal na netu. mors tud vedet, da skuter (50ccm) je shiet tier vozilo. lahk das 10 krat vec dnarja kot za kitajca in bo se vedno shiet tier.

uredilo bitje drevored
Povezava do prispevka
MorskaGlista reče Dne, 22. 2. 2022 at 23:38:

Že ki smo pri prikolicah, kupi kdo prikolico za motor? Easytrail, sem kupil 6 let nazaj od enega Avstrijca (naredil sem slovensko homologacijo), vozila se je pa točno enkrat, pa še to, ko sem posodil prijatelju. Imam pač hibrida, ki ne sme vleči več kot 340kg (=ne sme vleči nič), kar sem pogruntal komaj po nakupu prikolice. Je pa prikolica s premičnim podestom, lahko sam zapelješ gor in dol tako, da sediš na motorju. Dal bi nekje za 900€, nova je bila 2.400€.

 

Naceloma bi lahko imel kaj takega. Imas kaksno fotko?

Povezava do prispevka
drevored reče pred 5 urami:

to so mu enega refurbished poslali iz indije pomoje

 

@moderator zakaj si se odlocil za stransko zascito?

Ni iz indije, tale je iz Mattighofna. Fritz se klice.

 

Stranske zascite so zato, da imas kam prijet ko ga iz blata oz. grma ven vlacis.

Povezava do prispevka
moderator reče pred 1 uro:

Stranske zascite so zato, da imas kam prijet ko ga iz blata oz. grma ven vlacis.

 

Pametno. Ko sem jaz (ko sem bil še majhen in še bolj neumen, kot sem zdaj) dvigal boxerja, sem ga primil direkt za cev od avspuha, tam pri cilindru. Rezultat si lahko predstavljaš. :confused:

Povezava do prispevka
Pastir_Matic reče pred 8 urami:

Pac cevi za smekat pred Viki burgerjem al pa OMV Postojna.

 

Ma ni glih res, meni se je GS prekucnil polno naložen s sopotnico po klancu navzdol in razen podrsanih zaščitnih štang in enega počenega žmigavca ni bilo nobene škode.

 

Za zvračanje na mestu oz. offroadu pri nizkih hitrostih je to super. Če pa imaš nesrečo pri višjih hitrostih potem pa ja, naredi več škode kot koristi.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

Meni so se ravno OEM BMW zascite zvile + popraskalo pokrov ventilov (zakaj se faking pokrov ventilov popraska, ce bi morale cevi preprecit to?), ko mi je moped na mestu padel po tleh.

 

Pri visokih hitrostih ti itak nic ne pomaga.

 

Kakorkoli ze, upam, da bodo te Akrapo cevi kej boljs kot OEM resitev. Po parih marketing fotkah, zgledajo isti kurac kot OEM/Touratech ipd.

 

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 11 urami:

Ma jaz imam alu zaščite cilindrov plus cevi. Ker cev se do neke mere zvije (verjetno, da ne potrga navojev na okvirju) in se nasloni na pokrov ventilov, kar ga poškoduje, če nimaš nič čez.

Ni tolk problem v temu (ceprav ce pades in ti cevi stisnejo/premaknejo pokrov tud ni fino), bolj je v tem, da pokrov ventilov se vedno strli izven "zascitnega obmocja stang" in bos zadel z njim v vsakem primeru (kar se je zgodilo meni).

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.

×
×
  • Ustvari novo...