tiesto Objavljeno 7. maj 2024 Share Objavljeno 7. maj 2024 Js sm zdj med prazniki naredu cca 1000km do morcija pa nazaj iz 2.0 TSI, povprecna 7.2. Pa ga nism sparal. Kdo se kupuje dizle lol. Navedek Povezava do prispevka
wicked Objavljeno 7. maj 2024 Share Objavljeno 7. maj 2024 Nič kaj posebna poraba za 2.0T. 1 Navedek Povezava do prispevka
Lebowski Objavljeno 7. maj 2024 Share Objavljeno 7. maj 2024 tiesto reče pred 7 urami: Pa ga nism sparal. Tovrstni deskriptorji so as useless as they can be... Navedek Povezava do prispevka
Lebowski Objavljeno 7. maj 2024 Share Objavljeno 7. maj 2024 (urejano) Pac diesel ma volumensko energijsko gostoto 15% vecjo kt bencin. V splosnem imajo bencinarji tut nizji thermal efficiency kot dizli zaradi drugacnega cikla. Tko da...ob podobni vozji bi primerljivo sodoben diesel pil verjetno manj kot 6l. Ne pravim, da je to razlog za nakup dizla. Sam povem. (BTW, elektro motorji so bistveno bolj efficent, ampak tam imamo vecje izgube&tezave na strani shranjevanja energije) 7. maj 2024 uredilo bitje Lebowski Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Avril Lavigne Objavljeno 8. maj 2024 Share Objavljeno 8. maj 2024 wicked reče Dne, 7. 5. 2024 at 11:28: Nič kaj posebna poraba za 2.0T. lol, to pa je izjava wtf Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 8. maj 2024 Share Objavljeno 8. maj 2024 Lebowski reče Dne, 7. 5. 2024 at 14:24: Pac diesel ma volumensko energijsko gostoto 15% vecjo kt bencin. V splosnem imajo bencinarji tut nizji thermal efficiency kot dizli zaradi drugacnega cikla. Tko da...ob podobni vozji bi primerljivo sodoben diesel pil verjetno manj kot 6l. Ne pravim, da je to razlog za nakup dizla. Sam povem. (BTW, elektro motorji so bistveno bolj efficent, ampak tam imamo vecje izgube&tezave na strani shranjevanja energije) Mazda skyactive ima drugačen cikel. Tako tudi naredijo boljši efficiency. Meni se zdi top kompromis in me čudi da druge znamke niso šle bolj v to (ajde toyota v hibridih z njihovo varianto atkinsona). Ampak kot si omenil, energijska gostota je kot je, še vedno ne moreš porabe kot dizel, se pa lahko približaš. Navedek Povezava do prispevka
Lebowski Objavljeno včeraj ob 08:15 Share Objavljeno včeraj ob 08:15 (urejano) Jap. Sej Mazda je sla tut na povisanje ucinkovitosti s tem 3.3 dizlom. Ampak, ce pravilno razumem, zmeraj zrtvujes nekaj peak power za to. Recimo, za slovenski trg (ki je irelevanten globalno, ampak verjetno relevanten zame) je mal nesrecna kubatura z vidika cestnine + ce ze mam dodatne stroske z dvema dodatnima (ali vec) cilindri, je verjetno zato, ker hocem performans. Super da se naprej vlagajo v razvoj ICE, ker bo ocitno ta tehnologija vsaj se nekaj casa (deloma) aktualna. včeraj ob 08:16 uredilo bitje Lebowski Navedek Povezava do prispevka
Chris Objavljeno včeraj ob 09:55 Share Objavljeno včeraj ob 09:55 tiesto reče Dne, 7. 5. 2024 at 5:53: Js sm zdj med prazniki naredu cca 1000km do morcija pa nazaj iz 2.0 TSI, povprecna 7.2. Pa ga nism sparal. Kdo se kupuje dizle lol. lol moj kombi peugeot expert tepee, dizel z leta 2014 pije 7,5 l / 100 km. to ni noben dosežek. Navedek Povezava do prispevka
tiesto Objavljeno včeraj ob 10:03 Share Objavljeno včeraj ob 10:03 Chris reče pred 5 minutami: lol moj kombi peugeot expert tepee, dizel z leta 2014 pije 7,5 l / 100 km. to ni noben dosežek. Preber se enkrat, kar si napisal. Bencinar 2.0 245 konjev 7.2 povprecna je dokaj nizka poraba, sploh za jajcanje po autobahnu 150-170, kokr je slo do slovenske meje. 1 Navedek Povezava do prispevka
wicked Objavljeno danes ob 06:33 Share Objavljeno danes ob 06:33 Čist primerna poraba za 2.0T bencinarja. Lahko bi bila še manjša recimo 6.5 na 100, če bi se potrudil. 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.