WinterThane Objavljeno 15. januar 2024 Avtor Share Objavljeno 15. januar 2024 Zabelezeno. Sicer idej je ful prevec, tak da je najprej treba naredit nekaj, kar bo sploh delovalo. Drugac, eno izmed vprasanj je tut, kak velik in hiter naj bo player - kolk casa rabi player da pride iz cisto levega roba do cisto desnwga konca igralnega ekrana? Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 16. januar 2024 Share Objavljeno 16. januar 2024 Katere shoot em upe pa si kaj preigral v pripravi na delanje lastnega? Navedek Povezava do prispevka
WinterThane Objavljeno 16. januar 2024 Avtor Share Objavljeno 16. januar 2024 Blue Max 1 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 16. januar 2024 Share Objavljeno 16. januar 2024 Lol. Blue Max je bila ena mojih prvih iger na Spectrumu. Ure in ure smo to preigravali. Good old times! 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 17. januar 2024 Share Objavljeno 17. januar 2024 WinterThane reče pred 19 urami: Blue Max Resno sprašujem. Pač zanima me, ker se mi zdi, da je dobro poznat top igre žanra, kjer delaš nekaj novega. Mogoče se motim, nisem game dev Navedek Povezava do prispevka
WinterThane Objavljeno 17. januar 2024 Avtor Share Objavljeno 17. januar 2024 (urejano) Poznam dost, da vem kaj hocem nardit. Mislim pa da ima poznavanje zanra dobre in slabe strani. Ce ne poznas 2D top-down shoot'em all igrc, ti mogoc rata nardit neki unikatnega, ce poznas veliko takih igrc, je lazje pobrat vse dobre stvari in jih implementirat v svoj projekt. Moj glavni cilj je ucenje C# + MonoGame + Shader, zdej ce nardim neki uporabnega, lahko razvijam naprej, ce ne, pa zacnem nek nov projekt. Pred mnogimi leti sm ze neki delal, sam sm bil prevec len da bi naredu kaj vec. Ze takrat sm mel problem, da sm mel prevec idej in sm pol neki zabluzu in ko ni blo napredka je tut volje zmanjkalo. Zdej sm si pa pripravu mini projekt, ki ga hocem realizirat in ko je nek game loop in template narjen, lahko dodajam nove stvari. Pa zdej si sprot belezim ideje, ki bi mogoce ble zanimive za implementacijo. 17. januar 2024 uredilo bitje WinterThane Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 17. januar 2024 Share Objavljeno 17. januar 2024 Bessie reče Dne, 12. 1. 2024 at 7:31: To si opisal vse 194x arcade, večina jih v tem stilu... Ne ne... n bilo 1943 sigurno ne, ker se dogajalo v modernem obdobju. Navedek Povezava do prispevka
The Mothership Objavljeno 23. januar 2024 Share Objavljeno 23. januar 2024 WinterThane reče Dne, 10. 1. 2024 at 15:23: Eno random vprasanje: Kaksen HUD je boljsi oz manj motec pri takih igrah? a.) panel, ki pobere nekaj prostora b.) overlay, ki se izrisuje prek vsega ostalega na ekranu rekel bi a), ker je bistveno bolj pregleden kot b) Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.