Lunco Objavljeno 30. april 2024 Share Objavljeno 30. april 2024 (urejano) Pri takih igrah ponavadi lahk nardiš vsake par let en playthrough. Best bang for buck @kemik bandit camp ma ponavadi okoli bandite, občasno pa je kakšen že zapuščen (mogoče so napadli AI in AI ni zavzel kempa). pa banditi majo kar velik aggro range, tako da grejo proti tvojim enotam čez cel ekran. influence je najlažje farmat s kempi, čim hitrej zlvlaš mesto do tiste točke, ko dobiš zastonj orožje. ta enota nabije vsak bandit camp skoraj brez izgub. lahk nardiš še en market, vsak stall se pa da tudi premaknit (kot nekatere druge stavbe, ma tipko move zgoraj desno). baje, da je lokostrelce preveč nerfal in so totalno useless. sem mel en fight, kjer je ai pustil, da se streljavam in sta po več minutah na najvišji hitrosti umrla glih ene dva. 30. april 2024 uredilo bitje Lunco Navedek Povezava do prispevka
seattle Objavljeno 30. april 2024 Share Objavljeno 30. april 2024 Pomojem bi si igrica zasluzla svojo temo 1 Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 30. april 2024 Avtor Share Objavljeno 30. april 2024 (urejano) Evo topick ki si ga zasluži. Moj napredek: Glavna vas ima cca 130 družin. Ene 70% hiš je lvl 2, glavni vir hrane kruh, borovnice potem pa te manjše zadeve ala jajca in zelenjava iz vrtov. Meso me še vedno jebe, ti lovci so v kurcu, neki ni OK in bo verjetno spatchano. Naredil sem precej halberdov in iz tega eno divizijo vojske, drugo tvorijo spearmani, tretjo manjšo tisti dripci iz manorja. Imam še precej lokov ampak ne dovolj moških, ki bi jih vihteli, tako da jih prodajam. Kje je ženska enakopravnost, primi za lok pa pejt streljat sej znaš. Imam manor, cca 1000 treasurija in 800 influenca ter dovolj wealtha za mercenerije. AI kontrolira že skoraj vsa območja razen mojega in še dveh, ko znova udari po sosednem območju. Si rečem fuck it its time, nabavim 2 enoti mercenerijev, rallijam svoje čete in se mu uprem. Dvoboj dobim predvsem zato, ker so moji merceneriji prehiteli njegove, tako da sem najprej opravil z njegovo vojsko, potem pa ločeno še z najemniki. V prejšnji igri je bilo pa obratno, tok časa sem čakal da se najemniki sprehodijo da je bilo že konec. Se mi zdi, da je to glavna težava bojnega dela igre zaenkrat. Moja vas ni več tok mala, ampak vojske imam po filingu zelo malo, ziher precej manj kot AI. Se pa ta številka nekako sklada s številom familij. Torej se zanašaš na najemnike, ampak po logiki bi moralo bit najemnikov manj kot tvoje vojske, drugače bi ti v RLju preprosto zavzeli vas. Druga težava je ta, da se fajt potem spremeni v mercenary race, kateri najemniki bodo prvi na bojišču. Imam tudi občutek, da je na voljo omejeno število najemnikov, če mu torej js poberem vse bo on brez ali pa mu ostane samo ena enota. Pa še na nek način je pay to win (z ingame valuto, ne pravimi €), če imaš keš pač poklikaš enote, ni lih zabavno. On the plus side je boj res fenomenalen. Sicer sem izpustil par Total warov, ampak tole je precej bolj odzivno, posamezne enote se hitreje postavljajo, lokostrelci streljajo takoj ko so posamezniki na mestu in ne čakajo cele enote da se pozicionira, ti ukazi ala charge, defence... imajo ful vpliva in so pomembne. Nad bojem sem res noro presenečen, mislil sem, da bo ta mehanika tako za usput zraven, ampak je model naredil boljši vojni model kot CA z Total Warom, what a time to be alive. Poleg tega je vedno prisoten strah, koliko enot ti bo umrlo. Kar zanimivo za špil tega tipa, kjer ti ponavadi popolnoma dol visi, tukej ti pa dejansko umre Marjan iz rudnika in Štefan iz pivnice. Tako po feelingu hiške sicer precej hitro dobijo nazaj druge dedce in ni večje škode, če ti lih ne pocrkajo vsi. Skratka, razbijem modela in od takrat naprej ga nisem več videl. Sem imel pa v glavni vasi kar naenkrat nore težave s hrano, mislim da mi polja niso obrodila dovolj koruze. Ta rotacija njiv je sicer realna, ampak se mi zdi odvečna in nadležna mehanika. Tako da sedaj uvažam in s tem krpam primanjkljaj. Poleg tega še vedno nimam lvl3 kučice, ker nimam dovolj flaxa za cunje, čeprav sem postavil dve manjši njivi na rodovitno območje. Pomoje bo šlo lažje preko ovc in volne, flaxa sem dobil lih za vzorec, ne vem točno kaj je bila fora ker sem med žetvijo bil bitko. Potem sem na zavzeto ozemlje postavil kamp brezdomcev, kjer postavljam novo naselje, juhej. Praktično štartaš iz nule, nimam še mnenja o tem. Sicer je kul ideja ampak niti ne vem če bo možno razvijat več kot 3 mesta hkrati, a je to še fun gameplay? Ker je z gradnjo in vsem kar paše zraven še vedno več micromanagementa kot v npr. Annotu, če primerjam recimo 1 otok in tukaj 1 naselje v eni mapi. Mogoče bi bilo smiselno dodati opcijo, da samo izkoriščaš območje, torej da nekje postaviš samo rudnik, brez da razvijaš celo mesto iz nule. Ne vem niti kakšna je povezava med vasmi, če si lahko podajaš surovine med naselji itd... Je šlo pa v drugo ful hitreje in mi niti ni vzelo toliko časa, čeprav izgleda ful počasen špil. Še vedno pa vleče ko kurba in mesteca, ki jih zgradiš, so zaradi razgibanega plottinga, lepega dizajna in realnega obnašanja vaščanov res lepa in vse skupaj izpade čist hudo. 30. april 2024 uredilo bitje kemik 9 Navedek Povezava do prispevka
Haldim Objavljeno 2. maj 2024 Share Objavljeno 2. maj 2024 Meni se to zdijo Settlersi v Unreal pogonu. Skoraj identična kopija dvojke, razen bojevanja ki je bilo tam avtomatsko. So mi pa Settlersi II ena ljubših iger in sem happy 1 1 Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 13. maj 2024 Share Objavljeno 13. maj 2024 Haldim reče Dne, 2. 5. 2024 at 17:23: Meni se to zdijo Settlersi v Unreal pogonu. Skoraj identična kopija dvojke, razen bojevanja ki je bilo tam avtomatsko. So mi pa Settlersi II ena ljubših iger in sem happy A je bojevanje pain in the ass ali je bolj tako za sproti? Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 13. maj 2024 Share Objavljeno 13. maj 2024 Bolj za sproti, je pa hudo narejeno. Zelo Total War like. Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 13. maj 2024 Avtor Share Objavljeno 13. maj 2024 Zunej je nek beta patch ki popravi par nadležnosti. Sam sem najbolj opazil buge pri njivah (včasih izginejo cropsi), neučinkovitost sawpita in pekarn (to je mogoče povezano z granery (nisem si ogledal niti enega YT videa, ziher je kje razloženo ampak mi sede odkrivat)). Nasploh farming izgleda najbolj bugged, sploh uporaba pluga na njivah nepravilne oblike, včasih traja dlje če momci delajo na roke. Tako da razmišljam da bi začel nov game z patchom, čeprav sem se mal navezal na ti dve že precej veliki mesteci. Navedek Povezava do prispevka
seattle Objavljeno 13. maj 2024 Share Objavljeno 13. maj 2024 Pomojem se splaca pocakat na uraden izid tega patcha, jst bom takrat zacel se enkrat, se mi nc ne mudi. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.