Skoči na vsebino

[PC] DCS World


Priporočeni prispevki

Greetings commanders! o7

 

Katero letalno palco priporocate veterani frcanja po luftu/vesolju @SmukY in ostali? Neki bi kupu za Elite Dangerous, ker jo ze 6 let igram na DS4 kontrolerju. Le-ta sicer cist zadostuje za vecino funkcij, ampak bi rad probal se kaj novega zej, ko nov DLC pride :) Kere stvari mate na mizah? 

Povezava do prispevka

@4Stringed Sam uporabljam Thrustmaster Warthog. To je bila včasih izbira št. 1 za vsakega bolj resnega couch pilota ampak sedaj v ospredje prihajajo raznorazni Virpili in VKB-ji, katerim ni pravično primerjati kvalitete z Warthogom - saj se slednjemu očita obratna raba materialov - zunaj kovina, znotraj plastika, medtem ko je pri Virpilu in VKB-ju ravno obratno - v notranjosti tako prevladuje kovina in na tak način je sigurna daljša življenska doba periferije, s tem da tudi čeprav vso to kovino prekriva plastika, je kvaliteta neprimerno nad Warthogom.

 

Warthog je prav tako znan tudi po nekaterih težavah, npr na throttle panelu jim rado crkne vezje in si ga primoran poslati v Francijo, če imaš srečo, bodo poslali novega nazaj z doplačilom (če je stvar izven garancijskega roka), prav tako elektronika na joysticku tudi zna rada kolcnit. Sam še trkam na les in nimam nobenih težav s tem, imam pa par kolegov ki so imeli težave z omenjenimi zadevami. Kljub temu je Warthog še vedno dobra izbira, vendar se rabiš zanj izkašljati najmanj 300 EUR (če imaš srečo, kot sem jo imel jaz ko sem zadevo našel za 336 EUR), s tem da sploh ni kontrol za vertikalne površine oz. repni rotor kar pomeni obvezen nakup dodatne periferije - rudder pedalov. Sploh pri helikopterjih so le-ti nujno zlo, prav tako znajo biti pri vesoljščinah nepogrešljivi ter ker vesoljske ladje ne "poznajo" takšnih fizikalnih zakonov kot jih avioni / helikopterji in imajo možnost premikanja v več smeri zahvaljujoč breztežnosti.

 

Če pa še nisi prepričan ali bi se zares vrgel v to in ne bi rad dal toliko denarja, je tudi T.16000M (še posebej s pedali) super izbira - bang for the buck. Tudi če ne dobiš s pedali, ima T.16000M na throttlu prav tako nadomestne kontrole za rudder - so lepo razvidne na tej sliki na sprednji strani "gasa".

uredilo bitje SmukY
Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

No ajd, da malo updejtam temo, DCS se lepo razvija ampak bo kar nekaj časa trajalo preden bomo videli neke konkretne spremembe. Uvedli so free triale - ob registraciji računa na www.digitalcombatsimulator.com bo sedaj možnost enkratne aktivacije trial obdobja za 14 dni za vsak modul, tako da v tem času boste lahko potestirali vsak avion ki bi vas zanimal pred nakupom. Če se mene vpraša je to genialna poteza. Ne le da so nekateri moduli precej kompleksni, marsikoga od nakupa odvrne tudi visoka cena, saj gre za nekatere module ogromno dela in časa, predvsem ker so nekateri na tako visokem nivoju da so v bistvu že študijske raziskave - vsaj ti moduli, ki jih proizvaja originalna ekipa (Eagle Dynamics torej).

Sedaj ta mesec (verjetno) ali pa začetek naslednjega je predviden izid legendarnega ruskega bojnega helikopterja Mi-24P s fiksnim 30 milimetrskim obstranskim kanonom.

Nekaj učnih rajcnikov, začenši z uvodom v to helikoptersko topnjačo:

 

Hladno (štart s popolnoma ugasnjenimi sistemi, motorji, itd.) kurblanje na poenostavljen način:

 

Lebdenje, taksiranje in vzlet:

 

Uporaba nevodenih orožij, začenši s 30 milimetrskim topom, gunpodom z 12,7 in 7,62 mm kalibroma ter zaključek z nevodenimi S-5 raketami


Če koga zanima kako izgleda gunpod GUV-1 z dvema različnima kalibroma:

Caesar on Twitter: "If it carries the GUV-8700 aerial gun pod, the cannon  under the cockpit is no longer needed.The GUV-8700 aerial gun pod is a  disaster for any ground force.… https://t.co/kmJT0Cj83l"

 

Predvideno pa je, da prideta še 2 videa, prikaz uporabe vodenih protitankovskih raket 9K114 Šturm (ob full releasu modula bodo dodali še 9K120 Ataka z daljšim dometom in težjo bojno glavo), zadnji video pa bo prikaz umetne inteligence z imenom Petrovič, ki bo prevzel mesto topničarja ali pilota v primeru puščavskega letenja, in na koncu seveda še relis early accessa. Prav tako bo Petrovič imel le osnovne funkcije, ko pa bo hind ven iz early accessa, bo dobil AI več naprednejših funkcij, prav tako bodo dodali še advanced damage model, mitraljez KORD za cargobay (slika spodaj), možnost uporabe vitla pod trupom itd., več informacij tukaj.

 

kord-0005.jpg

 

Res je, kar se tehnologije tiče se Mi-24 ne bo mogel približati prihajajočemu AH-64D Apacheu, vendar bo ravno zaradi netehnikalij v kabini svojevrsten izziv za letenje, saj bo pri hindu potrebno uporabljati bistveno drugačne taktike kot so pri Apacheju, ki je bolj "snajper" helikopter, kar pomeni, da gre na neko varno višino in šica z razdalje Hellfireje, nato pa se malo približa in popuca ostanke. Hind je bolj up close and personal.

Pa videji, kjer avtor prikazuje hinda, se dogajajo na prihajajočemu Cipru, ki ga bodo vključili v sirsko mapo.

uredilo bitje SmukY
Povezava do prispevka
  • 3 mesece kasneje...

V glavnem,

 

da ne palamudim preveč, spet krajši update, tudi malo bolj povzemniški kot pa nekaj konkretnega.

V early access je prišla lesena gajba Mosquito ki je prvi večposadkovni (2 crew) dvopropelerski avion za DCS, kar se tiče drugosvetovnovojnih modulov se lahko zato pobaha s precejšnjo oborožitvijo in sicer 4x .303 krilni topovi, 4x 20mmi kanoni Hispano v nosu, nosi pa lahko tudi bombe tako v trupu kot pod krili.

 

 

Druga ta večja novica te čase pa je, da v DCS prihaja en najbolj poznanih helikopterjev in sicer Boeingov AH-64D Apache Longbow

 

 

DCS World se lepo razvija dalje, priča bomo marsikateri novosti in spremembi v bližnji in daljni prihodnosti.

Povezava do prispevka
  • 5 mesecev kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 1 leto kasneje...

V open beta je izšla verzija 2.9.0, video prikazuje bistvene novosti

 

 

Novitete ki so prišle 2.9 in še bodo prišle, ne v tem vrstnem redu:

 

  • New Voice Chat features and immersive radio sound effects
  • Datalink improvements for F-16C, F/A-18C, A-10C II, and AH-64D
  • Radar improvements for the F-16C and F/A-18C
  • Mirage F1 BE variant
  • Updated camera view controls allowing you to use the WASD and QE keys to position the camera on any unit
  • Improved Track Replay System, W.I.P.
  • Improved “spotting dots” that change with resolution and are not affected by zoom, W.I.P.
  • Colour grading option
  • New 3D models that include the B-1B, B-52H, S-3B, C-RAM, and SA-10
  • Transport troops using player-controlled ground vehicles with Combined Arms
  • Nvidia DLSS 3.5 support
  • Rotor wash visual effect W.I.P
  • Airflow effect on vegetation W.I.P
  • New Spitfire Mk. IX cockpit textures and improved details
  • Mission updates for all Warbirds
  • AIM-9 family update R-13M, R-60, R-3R, and R-3S missiles refactor
  • Custom payloads

DCS strumno koraka v prihodnost.

Povezava do prispevka

Preverite prvi post, je malo posodobljen, saj vsebuje povezavo do kampanj na dnu objave. Le-te so nekatere že priložene ob modulih, nekatere so samostojno plačljive, imaš tudi community made kampanje. Pa prav tako je ogromen poudarek na multiplayerju, kjer je skupnost zelo močna in formirale so se raznorazne virtualne eskadrilije, skupine in se jim lahko pridružiš in kot majhni člen sodeluješ za dosego večjih ciljev. Scenariji so lahko izmišljeni ali pa realistični. Npr sedaj ko je sinajska mapa zunaj in skoraj dovolj avionov zunaj, se skorajda brez problema da reenaktat npr jomkipursko vojno ali pa vojno med Rusijo in Gruzijo,  ... itn.

Priporočam search pod youtube "DCS Enigma Cold War", to je en najbolj popularnih serverjev z letali in helikopterji iz obdobja hladne vojne, torej MiG-21, F-5, Mirage F1, Mi-24, UH-1H, ... novodobnih tehnikalij od F-16, F/A-18, Su-27 itd. ni.

 

Prihaja pa tudi dinamična kampanja.

Kar se občutka letenja tiče je zaradi dovršenosti letalnega modela DCS skorajda verjetno na samemu vrhu pri simulacijah.

Če bi bolj zaradi lušta letel, priporočam kak MSFS2020, X-plane,...

 

image.jpeg.57fc8c9e17fd812a490099276bef1388.jpeg

 

WoW = MSFS2020

LOTR Online = X-plane

POTBSS = IL-2 Sturmovik (2013)

Eve: The Second Genesis = DCS

 

Če vas kater od avionov zanima, priporočam prelet katerega od brezplačnih Chuckovih vodičev. Naj število strani ne prestraši, saj je precej slikovnega materiala. Pač DCS je tukaj tako ... če ne znaš plavati, je DCS tisti prijatelj ki te porine v vodo brez rokavčkov. :) Ni tako grozno, malo strašim, imaš kar nekaj ingame tutorialov ki te lepo povedejo čez jedro aviona, za kaj več pa je potrebno pošpegat v kak YT vodič, si prebrat manual (ki so prav tako dostopni tukaj) in si v glavnem vzeti čas. Pomaga tudi pridružitev somišljenikom (kot prej omenjene virtualne eskadrilije) in folk načeloma rade volje pomaga če kaj ni jasno.

uredilo bitje SmukY
Povezava do prispevka

Kaj dobiš, če na opeko navesiš 2 premočna motorja?

McDonnell Douglas F-4E Phantom II.

 

 

Prednaročniški in razkrivalni trailer Heatblurjevega (AJS-37 Viggen in F-14 Tomcat) F-4E Phantoma. Izid bi znal biti že letos, če ne pa začetek 2024.

uredilo bitje SmukY
Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...

Stancajo terene in (leta nedokoncane) module. Sej vse super, sam manjkajo proper kampanije.
Zato bo pravi gamechanger sele, ko koncno dajo ven dinamicno kampanijo.


Ne morem verjet da svet ni znal sproducirat kej podobnega v zadnjih 20 letih, ko je to naredil Falcon 4. Ta igra je bila res pred svojim casom.

uredilo bitje seattle
Povezava do prispevka

Proper kampanje? Do dinamične kampanje jih imaš imaš tukaj še pa še... je pa res, da se splača počakati na kak sale.

 

https://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/campaigns/

 

Tukaj si razfiltriraš na svoj avion pa vidiš če je kaj zanimivega. Rivjuje boš verjetno našel bolj kot ne na Steamu ali pa na forumu.

Kar se pa tiče dinamične kampanje bo verjetno vmes kaj drugega prej prišlo kot izboljšave in popravki, saj je potrebno odpraviti še nekaj 'logističnih' težav za proper dinamično kampanjo ... recimo zastarel ATC sistem, umetno pamet za enote na tleh in v zraku, pehoto, moralo (trenutno so na bojišču terminatorji brez čustev in te namerijo še preden te slišijo, če jih zrafaliraš jih to ne gane popolnoma nič in je precej game breaking ... za primerjavo v ArmA 3 če ti z mitraljezom suppresaš skupino vojakov, bodo imeli slabši aim, poskušajo se skrivati za zaščito ki jo najdejo ... itd. V DCS jim vržeš 2000 pound JDAM, nekaj enot ubije, preživeli se malo prelocirajo in jih boli kurac).

Da ne omenjam da nevodene rakete zaradi pomanjkljivega poškodbenega modela ne naredijo skoraj absolutno nič. Je še kup takih stvari, sicer ni konec sveta zaradi njih gredo pa malo v nos.

Je pa kakor jaz vem v ozadju najprej delan strateški element, potem resursi, pathfinding, fronte, ... itd. Potem ko bo to urejeno, se lahko začne delati osnova za kampanjo.

Več o tem so se razpisali v zadnjemu lanskoletnemu newsletterju.

uredilo bitje SmukY
Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Čas za update.

 

Če vam dogajajo pesek, izkazovanje svoje superiornosti nad reveži s hiluxi in zarustanimi kalašnikovi ter bombardiranje kameltrajbarjev, bo Afganistan pisan na vašo kožo. Šalo na stran, čeprav bo še ena peščena mapa več, enostavno ne gre mimo dejstva da je Afganistan že več tisočletij 'grobišče' marsikaterega cesarstva - od Aleksandrovega (ok, dobro no, makedonskega) imperija mimo faljenega sovjetskega poskusa vzpostavitve komunizma in vse do zadnjega ameriškega aviona ob talibanskemu prevzemu oblasti.

 

 

Mapa bo postavljena v obdobje med 2008 in 2010.

 

https://www.digitalcombatsimulator.com/en/news/2024-03-29/

 

Ne vem pa sicer zakaj so se odločili za delitev afganistanske mape ... namreč lahko boš nabavil le en del Afganistana od treh (sever, vzhod in jugozahod) ali pa celotno mapo. Zagotavljajo da če boš ti nabavil sever, tvoj kolega pa vzhod naj to ne bi predstavljajo večje težave v multiplayerju, on pač ne bo videl severa v detajlih, vzhod zate pa bo low-poly ali nekaj takšnega. Ob novici brez parodij seveda ni šlo, tako da vam izrekam toplo dobrodošlico v halfganistanu. Skratka, sumim tudi da gre za neke tihe predpriprave na oneworld sistem - podobno, kot ga ima MSFS2020. Sicer ne bo tako kmalu ampak so pri Eagle Dynamics to zadevo bolj kot ne že potrdili za nepredvidljivo prihodnost. Čez dva tedna™.

uredilo bitje SmukY
Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

Hehe, ma lej, se mi zdi da je to edini forum kjer se da dokaj normalno pogovarjati brez da se slovenci (priča verjetno 5+ crknjenim slovenskim discordom za DCS) skregamo, tako da pač mirne volje objavljam novičke in razsvetljujem slovensko občestvo s to precej nišno sceno. Saj me ne moti, zato pa tudi vsake toliko postam ko imam kaj časa ali pa pride kakšna preudarna novica ven.

Meni, kot zrakomlatglavci (mislim da je že po nazivu in avatarju jasno) so novitete o helikopterjih številka ena, potem pa vse ostalo, zato so tukaj te novice prioritetne hočeš nočeš. :D

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...