Skoči na vsebino

SmukY

Rumeni jak
  • Število vsebin

    45
  • Pristopni dan

  • Zadnji obisk

Sloves v skupnosti

8 Jogurt

Več o članu SmukY

  • Stopnja
    se rad igra s klopotci.

Nedavni obiski profila

Blok z nedavnimi obiski je onemogočen in ni viden ostalim tovarišem ter tovarišicam. Razen gejši, ona kajpakda vidi in ve vse.

  1. Glede na to da obstajajo 3rd party addon makerji, ki svoje avione in letališča izdelujejo na visoki ravni kakovosti ter zanje računajo po 20 dolarjev ali več, je tole še sprejemljivo. Tistemu ki to predstavlja edini način takšnega ali drugačnega, mu ne bo problem dati toliko. Jaz bom prvo na rivjuje počakal potem pa razmislim kako pa kaj.
  2. V premijski različici bo tudi Pipistrelov Virus
  3. Heh, sem se pred kratkim tudi spraševal kaj sploh je Nod, pa je en nekemu forumu zapisal tole: The name "Nod" comes from the Bilble term of "Land of Nod". In the Bible, "Land of Nod" is the region/country to which Cain fled after murdering his brother Abel. It is said to be located "to the east of Eden", thus the fleeing being associated with running from God into exile. (Notice the similarity of the Bible name "Cain" to the C&C name of "Kane", they are pronounced similarly.) In Hebrew, the word "nod" means "wandering". The term "nod" is associated with exile, unrest, wandering without a path. In C&C games, "The Brotherhood of Nod" can be translated as the "The Brotherhood of the Exiled", the members of Nod being the people from poor regions, from regions that have been left out of the care of the strong economic powers. Also, important is the term "Brotherhood", not alliance, not initiative, but brotherhood. In the Bible, Cain is said to have lived with his descendants in The Land of Nod. Similarly, in C&C, Kane is thinking of Nod as a family, as opposed to an organization as GDI. Kar se dobesednega prevoda tiče z želom ni nobene povezave.
  4. Ne spomnim se da bi bil neoptimiziran. Kvečjem je bil celo bolj optimiziran od večine špilov, ki se niso pustili poganjat na slabših mašinah, se je Crysis precej dobro odrezal na takratnih low-mid end mašinah.
  5. Sicer ne vem če je že kje objavljeno, vendar so špili Quantic Dreama, ki so bili ekskluzivno za PS3/4, prišli tudi na PC (trenutno s še 10% popustom) https://store.steampowered.com/app/960910/Heavy_Rain/ https://store.steampowered.com/app/1222140/Detroit_Become_Human/ https://store.steampowered.com/app/960990/Beyond_Two_Souls/
  6. @T7ank Je pa dvojka imela eno ogromno prednost pred enko - gladke ceste in dva otoka, poleg Oahuja še Ibizo kjer si tudi začel. Negladke oz ostrorobne ceste so se mi v enki najbolj zamerile in znale povzročit marsikater freak accident of epic magnitudes lol. Dvojka pa je zamerila z pomanjkanjem nekaterih znamk, npr. Lamborghini in motorjev (čeprav so le-ti prišli kasneje v podobi DLC-jev in to v majhnem številu, saj je ravno tudi v tistem času Atari SA ki je imel čez TDU 1/2 bankrotiral) @4Stringed je napovedan TDU3. Bomo vidli kaj se bo izcimil iz tega.
  7. SmukY

    [udarna] avto tema

    Ko mi je špegel odletel, sem dobil originalne nadomestne dele po menjavi, tako da ne vem in tudi vse dela tipi topi, glede na to da imam ogrevanje, zložljive špegle pa samozatemnitveno (na vseh 3eh). Boste pa verjetno prvi izvedeli kakšna je bila situacija ob večjemu crashu in koliko bo komplikacij, čeprav upam da nikoli
  8. TDU 1/2 sta bila absolutno manj arkadish, vseeno pa še vedno precej daleč od nekega realizma, lahko rečem da mi je TDU morda s tega vidika bil boljši ker si se moral potruditi da si ostal na cesti. Forza je tukaj bolj dopustna do napak na tak način da če končaš izven ceste boš lahko brez problema pokosil in podrl vse in svašta od ograj ter dreves, hiše in večje skale te bodo zaustavile.
  9. SmukY

    [udarna] avto tema

    Sem malo pregledal ostale ponudbe pa so od Save še vedno najcenejši. Tudi zaradi pozitivne izkušnje pri odpravljanju težav (voznik bil na mojemu pasu in zadel v špegu, priznal krivdo) sem se zato odločil ostati še naprej pri Savi. Hvala vam vsem za inpute
  10. SmukY

    [udarna] avto tema

    Kje imate kaj zavarovano plehovje na gumah? Kakšne dobre / slabe izkušnje, kje je letos najbolj ugodno? Zaradi korone so se po mojih zadnjih informacijah tudi zvišale cen zavarovanj, boste iz tega razloga menjali zavarovalnico, če ja, iz kje na kje? Zaenkrat bom verjetno kar ostal na Savi tako za avto kot motor.
  11. Lotil sem se House Flipperja. Guilty pleasure
  12. Mir skozi moč & Enotnost Več kot očitno da je tole kao nekje v Sloveniji Tole je en spacal fanart za TD če se ne motim. Sem pa tudi sam nabavil, vendar žal še nimam časa probat
  13. SmukY

    Vesolje

    Ne bo držalo. Možnost human errorja je tukaj enostavno prevelika in so te zadeve odkar ljudi pošiljamo v vesolje popolnoma avtomatizirane. Pristanki so tudi avtomatizirani do določene točke, ta pa je postavljanje plovila na primerno mesto za vstop v atmosfero - razen pri spaceshuttlu je po vstopu v atmosfero prevzel človeški pilot in zadevo pristal kot najdražji jadralni avion na svetu.
  14. SmukY

    [PC] DCS World

    V early access sta izšla vrček in rokavski preliv. Če si 'wait, what', brez skrbi, razlaga je spodaj. DCS: P-47D Thunderbolt Republic P-47 Thunderbolt je bilo ameriško lovsko letalo 2. svetovne vojne. Bil je eno od največjih in najtežjih enomotornih lovskih letal z batnim motorjem v zgodovini, polno naloženo je tehtalo skoraj osem ton. Kot lovski bombnik je lahko v napad ponesel 2x po pet 5" nevodenih raket (127 mm) ali 1.200 kg bomb. Na dolge polete je letalo lahko nosilo približno polovico bombnega tovora "leteče trdnjave" Boeing B-17 (pri čemer je imel B-17 znatno večji dolet). P-47 je bil zasnovan okoli takrat najzmogljivejšega Pratt & Whitney R-2800 Double Wasp zvezdastega zračno hlajenega motorja z 2.000 KM (pozneje tudi več). Pred P-51 Mustangom je bil P-47 spremljevalni lovec ameriških bombnikov na kratke in srednje razdalje in za boje na večjih višinah, po uvedbi Mustangov pa so mu namenili vlogo lovskega bombnika. Zaradi trpežnosti, trdoživosti, velike ognjene moči, nosilnosti in hitrosti se je pokazal kot izrazito primernega tudi za jurišnika za napade na cilje na tleh, tako na evropskem kot na pacifiškem bojišču 2. SV. Takrat je bila navada, da ko je lovski bombnik odvrgel bombe, postal jurišnik za napade na tleh ali morju. V ta namen so imela letala strojnice, topove in/ali podkrilne nevodene rakete. Ta vloga je bila P-47 pisana na kožo - v njej je blestel. Med piloti je zaradi zavaljene oblike trupa v obliki vrčka za pivo dobil vzdevek "Jug" (vrček). vir: wikipedia (ukradeno brez sramu) Ni kaj, začetni A-10 je upravičen naslednik tega aviona, zato si z njim tudi deli vzdevek Thunderbolt II. Kasnejšni model (A-10C) se je nato preimenoval v Warthoga. povezava za nakup - sedaj je 20% off The Channel Map Ko navadnemu sleherniku omeniš zračne bitke v drugi svetovni vojni nad Evropo, je zelo velika verjetnost da bo najprej pomislil na bitko za Britanijo. Seveda, nad Rokavskim prelivom so se odvijali najsrditejši boji na evropskem nebu, zato teritorij okoli dotičnega preliva predstavlja kot dobro osnovo za vse mogoče vrste misij med letoma 1940 in 1945. Zemljevid bo obsegal jug Britanije in sever Francije. Tisti ki ste v DCS boste znali povedati, da že obstaja mapa Normandija 1944, vendar je le-to naredila druga ekipa in jo pesti kar nekaj težav in netočnosti (le en primer od mnogih). Kaj bo z Normandijo od UGRE, po pravici povedano nimam pojma, vem le, da jo je potrebno prenoviti in updateati. ED pa je svojo mapo (po drugi strani je tudi precej večja) naredil kot obljubo da prekinjeni kickstarter projekt WWII za DCS vendarle spelje do konca. Pomnimo. Povezava za nakup - sedaj je 20% off Slikosukajoča prikolica: Kar se tiče WWII projekta, sta naslednja od avionov de Havillandov Mosquito in Messerschmittova kibla smrti Me-262 če me spomin ne vara. Dodatne AI leteče, talne in morske enote ED pridno naprej štanca. Ostale novičke: Izboljšava letalnega modela A2A rakete AIM-120 Kup novitet za Horneta v bližnji prihodnosti, med drugim tudi air-to-ground radar, A2G in A2A posodobitve za sršenov targeting pod in IZLAR (In Zone Launch Acceptable Region) za JDAM, klik za ogled videa.
  15. Zdejle špilam Emergency 20 in kolnem ob nenadzorovanih požarih ki se razvlečejo čez 3pm po celi hosti. Would do it again. Ni tolk švoh špil. Najbolj na kurac mi pa gre izredno butast pathfinding sistem. Včasih bo AI šel čisto lepo po cesti, enkrat se mu bo pa odpeljalo in bo fural čisto vsepovsod samo tam ne kjer bi moral. Pa ko se 2 srečata vštric ki že imata začrtano pot, se zna zgodi, da se bosta zataknila in ne bosta znala it mimo. Se mi zdi da je to večna hiba teh Emergency špilov odkar so 3D - prvi verziji ki sem ju kot pokovc špilal sta bili 2D in sta se mi ohranili v lepem spominu.
×
×
  • Ustvari novo...