Skoči na vsebino

bitsurugi

Vesoljc
  • Število vsebin

    465
  • Dan prve porumenitve

  • Zadnji obisk

  • Dnevne zmage

    4

bitsurugi je zmagal 6. februarja

Bitje bitsurugi je imelo največ lajkane vsebine!

Sloves med gmajno

245 Tabornik

Več o članu bitsurugi

  • Butast stavek
    obvlada otorinolaringološko felacijo. V miže!

Nedavni špegarji

Blok z nedavnimi obiski je onemogočen in ni viden ostalim tovarišem ter tovarišicam. Razen gejši, ona kajpakda vidi in ve vse.

  1. Jaz sem pa kar salty, ker kljub patchu in obljubi, da naj bi trofeje popravili (sicer le tisto za lvl 20 mastery), imam še vedno zaglitchani 2 trofeji za Dubai, kljub temu, da imam tam vse na 100%, tako da mi platine noče odklenit. Edina možnost je popoln reset accounta, ampak zgubiš popolnoma vse, iteme, obleke, leaderboard čase ipd. In to za vse mape na vseh 3 igrah.
  2. Jaz sem res vesel, da sem gold dvojko in goty enko vzel tik pred trojko, ker je imel PS 80% sale na Hitman franšizo do dneva izida trojke. Na polno ceno je to res too much. Sem pa prepričan, da prej ali slej bo spet na salu, tako da počakaj, saj se ti ne mudi, še posebej, če si že preigral.
  3. Vidiš, to me pri VSEH videih od DF moti, da rabijo 20-30 min rambla, pol pa človek dejansko rabi točno to, kar si ti lepo povzel v pol stavka. Ker zadnje čase res tolko grejo v debato o vsem, potem pa skoraj bi rabil en TLDW. Če me ful zanima bom res vse pogledal, ampak dear god, ne rabi vsak video bit skoraj pol ure dolg.
  4. Save file na Ps4/5 skoraj kaže 2000 ur. Pol jih imam še ene 200-300 na PC sejvu Itak. V bistvu sem že preorderal. Ker po beti sodeč je tepež in quality of life MHW, dosti je tudi sprememb in je bolj old gen v ''feelu'', zlasti pa zato, ker bodo novi monsterji in stari ''returning'' iz starejših titul in bodo zame popolnoma novi. No, roko na srce vsi stari monsterji, ki so jih dali notri v Iceborne so bili vrhunski, precej boljši kot v starih igrah.
  5. Ko boš prišel do Fatalisa prvič bo zanj daleč, daleč najboljši Long Sword, ki ga dobiš od Alatreona. Za slednjega so dobra orožja od Kulva. Za slednjega Safi in Raging Brachy. V obratnem vrstnem redu je zato priporočljivo zaporedje monsterjev.
  6. Sem špilal beto, Rise pride 26.3. Po leakih sodeč za PC pride cca pol leta kasneje, s tem da bodo novi monsterji v zaostanku in podobno kot je bil PC napram PS4 za World.
  7. Stari deli so sicer dobri, v smislu, da boš imel monsterje, ki so čisti odklop (Vaelstraxx iz MH GU, če imaš Switcha), ampak je preprosto MHW dal tolko ''quality of life'' sprememb, da stare res ne svetujem: recimo farmat materiale za potione je obup, potem v starih nimaš enotne mape, ampak ''manjše cone'', kjer je loading vmes, ni radial menuja, ipd. World je res prva taka mainstream igra iz franšize za ''zahod'' in prej ali slej bodo vsi ta dobri stari monsterji v tem ali onem novem MH. Rise ali World sta res edina, ki bi jih jaz igral. Iz tega razloga tudi nisem začel MH GU, ko
  8. Že dolgo časa me muči, da nimamo svoje teme za to fenomenalno franšizo. Skušal bom naredi nek splošen OT, s tem, da sem probal dat tudi kašen zanimiv info ali nasvet za nove igralce ali firbčne ljudi, ki še niso sprobali, pa bi jih morda zanimalo. Pa ne zamerit, če sem napisal kakšno netočnost, pač nisem Wikipidia Zgodovina MH Franšize ter glavne titule: 2021: Monster Hunter Rise (Switch/kasneje še PC) 2019: Monster Hunter Iceborne (PS4/5, X1, PC) - expansion 2018: Monster Hunter World 2017: Monster Hunter XX – expansio
  9. Kalameet je super easy fight, če pa greš za rep pa postane krepko težje. Boš videl. Takisto velja za Priscillo in onega zmaja v Crystal caves.
  10. Heh, nepresenetljivo sem daleč največ igral MHW (Iceborne kajpak). Nato pa Div2, kar pa je presenečenje.
  11. Edina večja neumnost DS2, ki še ni odpravljena je Soul Memory koncept. Sicer se z Agape ringom nekako omili, ampak boljši je koncept iz trojke, ko se gleda tvoj level in najvišji rang orožja. Čeprav folk bo vedno guljufal pri invejdih. Moteče je nato tudi tisto, ko greš v hrib, z liftom gor, nakar prideš na neko lavo... ne samo da ni svet povezan kot v enki, ampak tudi vizuelno nima smisla ta prehod. Mene to ni preveč motilo. Druga moteča stvar je to, da je to edina Souls igra, kjer i-frejme nimaš statične, ampak so odvisni od adaptability stata. Tako da @Majek če hočeš
  12. Ene par challegov je trenutno 100% vsem zbuganih, tudi tiste, ki naštevaš (jaz jih tudi ne morem odklenit v trojki), zlasti so to za misije iz H1. Je pa bolj moteče, da so trofeje zbugane, jaz sem že vse nardil za platino, imam in game narejeno oz. odkljukano, a ne popne trophy. Bo treba počakat na kak patch.
  13. Težko rečem, ma nekako ta najboljše (mapa plus challengi plus možne variacije ponovnega skozihoda): S Tier: Sapienza, Miami, Berlin, Mendoza, Kitajska A Tier: Pariz, Banka, Haven, Dubai, Dartmoor, Hokaido, Isle of Sgail B Tier: Marakesh, Bankgkok, Mumbai, Desperate Housewives 2.0 level (Creek), Final Test - hangar (ICA) C Tier: Hawke's, Santa Fortuna, Barka (ICA) D Tier: Colorado in Romunija Berlin si zasluži honorable mention za vzdušje (ti si tokrat target, oni tebe huntajo), muziko (top!) in to da je nekaj samosvojega. To ta zadnje je še Dartmoor, a
  14. IOI je že večkrat potrdil, da ne bo novih map. Te kar so sedaj je to to. DLCji bodo kvečjemu kaki escalationi, elusive targeti ali misije v stilu ''The Icon'' Sapienza, ko je nov target na stari mapi. Roko na srce bi res lahko imeli mapo ali dve več v trojki, ker v resnici je le 5 novih map, ker zadnja ni klasična mapa in je bolj kratek linearni zgodbovni epilog (ki svoj namen sicer doseže, ampak ni mapa v pravem pomenu Hitmana - kdor je končal ve kaj imam v mislih).
×
×
  • Ustvari novo...