Da ne bo slučajno kdo mislil, da sem clean
7 wonders: Duel + Pantheon + Agora Odlična igra s kartami za dva igralca. Svetovna klasika polna cutthroat situacij. Razširitev sicer vzame malenkost strateškega planiranja, saj intervencija bogov lahko povsem obrne igro, a je zadeva še vedno super. Tudi Agora deluje na podoben princip, vendar z manj prelomnimi trenutki. 9/10
Sherlock Holmes Consultive Detective: The Thames Murders & Other Cases co-op klasika za ljubitelje detektivskega genija. Primerna tudi za solo play. 10/10
Stone Age preprosta igra z zelo dopadljivim designom, ki temelji predvsem na cutthroat potezah. Zelo primerna za začetnike v svetu družabnih iger 7/10
Terraforming Mars + Prelude eurogame z domiselno mešanico sci-fija in znanosti s sicer nekaj pomanjkljivosti (design, element sreče). Dodatek malenkost pospeši uvodne generacije. 8/10
Castles of Burgundy klasika odlična za dva igralca 9/10
Brass Birmingham Precej kompleksna zadeva z daleč najlepšim production designom. Dopušča ogromno možnosti za razvoj in je morda bolj kot za "stratege" primerna za "taktičarje". Je napeta, zna pa pripeljati do anaylsis paralysis, sploh pri Railway fazi 9/10
Dead of Winter co-op postapokaliptična igra prežeta z gore humorjem. Co-op za dva igralca ni najbolj dodelan, za več igralcev je super. Priporočam igranje na hard. 7/10
Masnions of Madness + Horrific Journeys še ena zanimiva pustolovščina za raziskovanje paranormalnih primerov podprta z aplikacijo. Dodatka še nisem sprobal. 9/10
Dixit domišljija, branje misli, namigov ... Pravljično/pripovedovalni »pictionary«. Super zadevca, primerna za vse družbe. Izjemno lahka za naučit in neverjetno zabavna. 8/10
Air, Land & Sea luštna in kratka igra s kartami za dva igralca, preprosta v svoji kompleksnosti. 8/10
Great Western Trail + The Rails to the North super zabavna s posrečeno tematiko; rančar na Divjem zahodu, ki prodaja krave. Tudi expension je fenomenalen in lepo nadgradi osnovno igro. 9/10
Fog of Love role play ljubezenskega razmerja. BIla mi je tako bedna, da je bila prva, ki sem jo prodal 2/10
Hanamikoji igra s kartami za dva, ki pa mi zaenkrat ni potegnila preveč, je pa res, da ji še nisem dal dovolj priložnosti 6/10
Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island super co-op avantura, ampak precej zajebana 8/10
Sherlock Holmes Consultive Detective: Jack the Ripper & West End Adventures prvi 4. primeri so kampanjski o Jack the Ripperju. So malenkost drugačni, saj jih ne moreš razrešiti tako kot ostale in se bolj osredotočaš na lokacijo umora, priče in poročila mrliških oglednikov. Na eni strani precej kul, ker temelji na resničnih dogodkih (precej brutalno), ampak sam sem bolj fan "klasičnih" primerov 8/10
Chronicles of Crime + Noir : moderna različica Sherlocka, ki se igra za appom. Za moj okus zadeve potekajo prehitro in ne nudijo dovolj poglobljenega mozganja o primerih, je pa zanimiva izkušnja. Expension mi je dejansko še boljši in bi priporočal, da začnete z njim in se potem vrnete na osnovno igro. 6/10
Lost Cities: mini klasika s karticami, ki presenetljivo ponudi precej zabave in mozganja v svoji preprostosti. 7/10
Through the Ages: definitivno najbolj kompleksna in tudi najdaljša igra, ki sem jo do sedaj igral. Proti koncu 2. agea in predvsem v 3. postane zadeva morda malenkost neobladljiva za planiranje, ampak kljub temu igra ponudi ogromno. Super za bolj zahtevne igralce namiznih iger 8/10
The Voyages of Marco Polo glede na to, da sem fan iger z zgodovinsko tematiko se mi dopade, je pa res da je precej zajebana kar se tiče samega razvoja. Igra se namreč konča, ko se šele dobro začne. Mogoče je kakšna runda premalo, poleg tega so nekateri liki malenkost močnejši kot drugi. Odlična v 4. 9/10
Concordia + Aegyptus/Crete + Gallia/Corsica + Concordia - Salsa: eurogame s tematiko rimskega imperija, ki temelji na karticah. Precej zabavna zadeva, ki je zelo enostavna za naučiti, a precej zakomplicirana za masterat. Še posebej težko je slediti točkam in igraš bolj po občutku kako narazen si si z nasprotniki. Dodatni mapi sem si kupil, ker večinoma igrava v dva in so bolj tight. Salse še nisem sprobal. 8/10
Chicken Cha Cha Cha: simpatična verzija spomina primerna tudi za najmlajše 5/10
Grand Austria Hotel: odlična za 2 igralca, v več še nisem sprobal. Klasični eurogame, ki dopušča ogromno poti do zmage, tako da so si igre, ki jih igrate med seboj precej različne. 9/10
Blue Moon City: zaenkrat jo še nisem preigral dovolj, ampak gre za neko "3D" variatno Lost Cities. Posledično je tako kot omenjena preprosta v svoji kompleksnosti. 5/10
Rhino Hero: Super Battle: sinko je nad gradnjo stolpov navdušen pa tudi meni ni švoh. Fajn za mladež, da se malo vadi v prostorski predstavi, potrpežljivosti in mirni roki. 6/10
Santiago de Cuba: lahkoten špil z zelo ličnim artom, ki sede, če je treba kdaj kaj odigrati na hitro. 6/10
Sherlock Holmes Consultive Detective: Carlton House & Queen's Park: drugi iz serije. Klasični primeri, kjer so ustvarjalci v igro dodali detajlen načrt hiše/park, po kateri se išče namige + kampanijo na koncu primerov. Ponovno zelo napeto in živce kravžljajoče. 9/10
Architects of the West Kingdom: nadgradnja Stone Age. Klasična worker placement zadeva with a twist, ki ponuja zanimiv nabor akcij. Morda malo prekratka. 7/10
Carcassone: včeraj odigral prvič. Težko se je vrniti po heavy eurogamih na nekaj tako preprostega kot je Carcassone. Verjetno, če bi jo igral bolj na začetku kariere bi mi ta svetovno znana klasika bolj dogajala, a je kar je. 5/10
Twilight Struggle: odigral natanko enkrat in začutil, da mi ta klasika s hladno vojno tematiko ne bo dogajala. Prevelik struggle in muka, ki se je vlekla skozi 5 ur. Verjamem, da bi mi čez čas zagotovo bolj prirasla k srcu, a nimam časa, ker je toliko drugih vrhunskih iger za sprobat. 4/10
Spirit Island: fajn coop. Je trajalo kar par iger preden nama je dejansko uspelo zmagati, kar mi je pri coop igrah super, da niso takoj same kljukce. Zaenkrat mi je bil Robinson Crusoe malenkost boljši, a verjamem, da bo Spirit Island po še nekaj odigranih igrah in različnih scenarijih zrastel po lestvici. 7/10
The Taverns of Tiefenthal: tematika (srednjeveška krčma), kocke in vibe se mi zelo dopadejo, a igra ne ponudi neke prave globine. Vsi igralci namreč igrajo precej enako, veliko po je odvisno od zadnjega meta oz. zadnje runde. 7/10
Merlin + Queenie 1 & 2: do sedaj igral samo enkrat tako, da težko podam neko relevantno oceno. Noro se mi dopade art in igra kljub kockam in z njimi povezano srečo ponuja nebroj možnosti za izvedbo akcij. 7/10
Catan Junior: fino za uvajanje otrok v svet družabnih iger, da se spoznavajo z raznimi mehanikami. 5/10
War of the Ring (second edition): počasi ugotavljam, da nisem ravno fan pretirano dolgih iger, ki niso euro. Je pa špil noro avtentičen v smislu knjižne oz. filmske adaptacije, a za moj okus premalo tekoč. 6/10
Newton + Great Discoveries: trenutno je Simone Luciani moj najljubši ustvarjalec namiznih iger in tudi Newton e mi je dopadel iz prve. Tako kot ostale njegove, ki sem jih preigral, je tudi dotična izjemno tight. Nemalo možnosti in želja, a premalo turnov. 7/10
Sherlock Holmes Consultive Detective: The Baker Street Irregulars: Trenutno zadnja v seriji meni tako ljubega detektiva in zaenkrat tudi najboljša. Klasični in izjemno domiselni primeri, ki kravžljajo možgane in ponudijo nesluteno mero zadovoljstva ob rešitvi. Priporočam, da začnete s to serijo. 10/10
Dune Imperium: glede na ves hype in trenutni rang na bgg, moram reči, da sem bil kar malo razočaran. Nekako ne najdem flowa in igra mi je premalo tekoča. Tudi nizko točkovanje se mi ne dopade, je pa špil tako kot borba za Arrakis tight za popizdit. Mi pa noro dogaja solo varianta. 7/10
Gaia Project: po dolgem času me je špil povlekel tako močno, da sem ga igral par dni zapored. Nore mehanike in raznolikost. Dopade se mi tudi goofy space design, ki gre nekaterim v nos. Skratka heavy euro game za sladokusce. 10/10
Dragon's Breath: enostavna in simpatična igra za tiste najmlajše, ki šele vstopajo v svet družabnih iger. Z njeno pomočjo bodo izpilili predvsem mehaniko predvidevanja, zraven pa razvili tudi finomotorične skille. 3/10
Zombie Kidz Evolution: fantastična legacy igra prav tako namenjena najmlajšim. Zombiji, misije in kuverte presenečenja; what's there not to like 5/10
Forum Trajanum: prava solata točkovanja v Feldovem stilu, ki kljub svoji kompleksnosti in malim morjem možnosti na turnu teče precej lepo. 7/10
Gentes: odličen art in tudi sama igra me je izjemno pozitivno presenetila glede na to, da jo popreje nisem poznal. Fina kombinacija deck buildinga in nekega kvazi worker placementa 8/10
Lost Ruins of Arnak: pred kakšnim letom izjemno popularna igra, ki kombinira worker placement, resource menagement in deck building. Izjemno preprosta za naučiti se in igrati; le malenkost nad entry level. Posledično zame morda celo preveč preprosta, a kljub temu zelo zabavna ter precej boljša z višjim številom igralcev. Fina tudi za solo. 7/10
Colt Express: še ena primerna predvsem za igranje z mularijo oz. otvoritev ali zaključek board game večera 4/10
Gugong: precej spominja na Great Wstern Trail tako po designu kot po mehanikah. Morda bi jo označil kar za okrnjeni GWT z nekaj razlikami. Igra, ki se je naučite dokaj preprosto in poteka zelo tekoče in kjer se mi najbolj dopade worker placement mehanika z izmenjavo kart. 7/10
Village: morda ji še nisem dal dovolj priložnosti, a me po prvih dveh igrah ni več poklicala. Sicer pa gre za klasiko, kjer ima worker placement rahel twist (akcije ti dejansko ni potrebno izvesti). Velik plus pri življenju v srednjeveški vasici je prcanje vsemogočne katoliške institucije. 6/10
Sushi Go Party: fina zadevščina za sproščeno igro in ljubitelje sushija. Dopušča kar nekaj variacij igre in je primerna za takrat, ko paše odigrati nekaj na hitro. 6/10
Underwater Cities: Suchy se pri meni trmo vzpenja po lestvici designerjev in tudi Underwater Cities ne razočara. Tako kot pri večini njegovih špilov je na voljo nebroj odločitev, ki mi nemalokrat paralizirajo možgan. Ampak vseeno zelo kul špil. 8/10
Praga Caput Regni: meni še bolj ljuba kot zgoraj opisana. Ogromen board, z veliko možnosti, ki te kaj hitro lahko zavedejo, Izpolnil bi namreč rad vse želje kralja, a žal ne gre. Ima tudi nekaj gibljivih delov, ki dodajo k prdukcijski vrednosti in uživanciji v špilu. 9/10
Raccoon Robbers: simpatična zadevica za mladež kjer kot rakun plezate po stavbah in napredujete proti zakladu smeti. 4/10
Zombie Teenz Evolution: nadaljevanje Tobie Kidz. Fajn legacy game za mladež z malenkost spremenjenim gameplayom, novimi liki, misijami in superpowerji. Tako kot pri predhodniku je največji draž odpiranje novih kuvert. 5/10
Ticket to Ride: Europe - 15th Anniversary: sine je nor na vlake tako da je bilo nujno kupiti za smešno nizko ceno. Ogromna mapa in nasploh zelo dodelan dizajn. Igra pa zelo primerna za entry level v svet boardgejmanja. 6/10
Tzolk'in The Mayan Calendar: shelf of shame
Santa Maria + American Kingdoms: shelf of shame
Bonfire: shelf of shame
Golem: shelf of shame
Crown of Emara shelf of shame
Everdell: shelf of shame
Coimbra shelf of shame
Marco Polo II: In The Service of the Khan: shelf of shame