Chris Objavljeno 7. marec 2023 Share Objavljeno 7. marec 2023 (urejano) 7. marec 2023 uredilo bitje Chris 1 Povezava do prispevka
Panthera Tigris Objavljeno 8. marec 2023 Share Objavljeno 8. marec 2023 https://www.youtube.com/watch?v=OAOCxYDWAeY Originalni video starostno omejen. FFS ... Leclercu in Gallagherju iskreno privoščim uspešno in manj stresno sezono (2024?). Povezava do prispevka
BuLsHiT Objavljeno 8. marec 2023 Share Objavljeno 8. marec 2023 lol teva majmuna ga lahko samo lepo popusita. legleg je pa tako na tabletah Povezava do prispevka
Shadow Objavljeno 8. marec 2023 Share Objavljeno 8. marec 2023 kdo sta te dva random cloveka? brezveze Povezava do prispevka
trpotec65387628363 Objavljeno 8. marec 2023 Share Objavljeno 8. marec 2023 Mattygju se dokončno spipalo ko ne more na wtf1 vec ukradenih memejev dajat. 2 Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 8. marec 2023 Share Objavljeno 8. marec 2023 (urejano) zakaj rabijo dva tedna za premik iz bahrajna v savdsko arabijo? počasnejši kot Pošta Slovenije. 8. marec 2023 uredilo bitje Chris Povezava do prispevka
DrMiha Objavljeno 8. marec 2023 Share Objavljeno 8. marec 2023 Lance je učerej objavu na Instagramu, da je imel nalomljeno tudi levo zapestje in zlomljen palec na desni nogi to je moralo bit peklensko boleče po dirki Povezava do prispevka
Flaming_C Objavljeno 12. marec 2023 Share Objavljeno 12. marec 2023 Charles Leclerc reportedly met with Ferrari president John Elkann following a troublesome F1 2023 season-opener in Bahrain, while a host of staff, including Laurent Mekies, appear to be heading for the exit door. Kolk ene drame po eni kurčevi dirki jebemu matr, isto je pri Mercu kjer majo vsi nosove do tal, mrš goveda Povezava do prispevka
DrMiha Objavljeno 12. marec 2023 Share Objavljeno 12. marec 2023 Frrariju sposobni kadri bežijo, zlasti v UK Povezava do prispevka
Shadow Objavljeno 12. marec 2023 Share Objavljeno 12. marec 2023 kdo pa ne bi usel od tam? ce dobis bols ponudbo pa delas v bolj normalnem okolju... Povezava do prispevka
Suzi Difuzi Objavljeno 12. marec 2023 Share Objavljeno 12. marec 2023 Problem je, da je Elkann entitled nespo, ki je na ključno mesto iz popopolne obskurnosti imenoval Benedetta Vigna, ki se vtika v vodenje moštva in je pospešil odhod Binotta (ki je sam zlobiral napredovanje na mesto Arrivabeneja, čeprav mu ni bil kos, ampak ajde, je vsaj ekspert v svoji panogi), ko je počilo med njima po dirki v Braziliji. Sedaj je na vrsti Vasseur, ki ima nalogo prestrukturiranja moštva, ki je šele leta 2021 začelo nov cikel z Binottom in ciljanjem na naslov v letu 2023, pa gre vse spet na novo iz nule. Totu in Hornerju se lahko samo smeji v čakanju, da bo znova počilo na relaciji Vigna - Vasseur in kot kaže zdaj, še Leclerc. Zadnje uradne informacije iz Ferrarija nakazujejo linijo, vsi za Leclerca za Leclerca vse, česar pa ziher ne bo mirno požrl Sainzov kamp. DTS je ciciban napram temu, kar Ferrari producira na letni ravni. 1 Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 13. marec 2023 Share Objavljeno 13. marec 2023 (urejano) Suzi Difuzi reče pred 8 urami: Zadnje uradne informacije iz Ferrarija nakazujejo linijo, vsi za Leclerca za Leclerca vse, česar pa ziher ne bo mirno požrl Sainzov kamp. Zadnje uradne informacije? Leclerc je v italiji zelo priljubljen že vse od časov alfe/sauberja. Ni ga laha, ki navija raje za sainza, verjemi. Prav tako vsi verjamejo v tandem Vasseur - Leclerc, in vedo, da je to vozilo bilo še delo binotta. le mediji poskušajo nabiti pozornost, tako italjanski, kot španski, ki hajpajo sainza. Vsi makaronarji so se že v štartu strinjali, da je binotto odličen inžinir, vendar so bili skeptični glede njegovih upravljalnih zmožnosti. Sezona je šele na začetku. Lani je bil v podobni situaciji redbull (na progi, ne izven), vse se lahko še spremeni. čene pa ja, druzina elkann je rak italjanskega športa, tako za ferrari kot za juve. 13. marec 2023 uredilo bitje Chris 1 Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 13. marec 2023 Share Objavljeno 13. marec 2023 (urejano) Sploh ne razumem kako bi lahko nekdo preferiral Sainza pred Leclercom. Saj je v redu dečko, ampak zaenkrat se ne zdi prve klase voznik. 13. marec 2023 uredilo bitje ayrton79 Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 13. marec 2023 Share Objavljeno 13. marec 2023 ayrton79 reče pred 40 minutami: Sploh ne razumem kako bi lahko nekdo preferiral Sainza pred Leclercom. Saj je v redu dečko, ampak zaenkrat se ne zdi prve klase voznik. eni pač niso narejeni za biti vodje moštva. Leclerc je vodja. prevzame odgovornost ko zajebe, rešuje stvari interno, ne govori slabo o moštvu z mediji. Sainz je na trenutke prepotenten, objektivno počasnejši od leclerca tekom celotne sezone, in se pogosto sklicuje na napake bolida. Prej ko se uda v usodo drugega voznika bolje bo za njega in za ferrari. 3 Povezava do prispevka
Suzi Difuzi Objavljeno 13. marec 2023 Share Objavljeno 13. marec 2023 Govorim o temu, da lani Ferrari ni imel izrazite politike prvega dirkača, kar se je videlo s popolnoma zgrešenimi taktikami v Monaku in na Madžarskem, kjer so preferirali Sainza namesto hitrejšega Leclerca, ker pač Binotto ni upal udariti po mizi in je podlegel internemu lobiranju Sainzovega klana. To, da je Leclerc v Italiji in Ferrariju zelo priljubljen in novi mesija tifozijev je vsem jasno, zato toliko bolj ni bilo jasno, zakaj na dirkah vlečejo tako idiotske poteze. Nekaj česar npr. RBR ne bi nikoli naredil. Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 13. marec 2023 Share Objavljeno 13. marec 2023 Suzi Difuzi reče pred 47 minutami: Govorim o temu, da lani Ferrari ni imel izrazite politike prvega dirkača, kar se je videlo s popolnoma zgrešenimi taktikami v Monaku in na Madžarskem, kjer so preferirali Sainza namesto hitrejšega Leclerca, ker pač Binotto ni upal udariti po mizi in je podlegel internemu lobiranju Sainzovega klana. To, da je Leclerc v Italiji in Ferrariju zelo priljubljen in novi mesija tifozijev je vsem jasno, zato toliko bolj ni bilo jasno, zakaj na dirkah vlečejo tako idiotske poteze. Nekaj česar npr. RBR ne bi nikoli naredil. milsim da je tukaj še največji problem sponzorji, predvsem santander, ki podpira sainza, leclerc pa nima nekih velikih sponzorjev. podobna situacija s santanderjem je bila v časih alonsa v ferrariju, ko je najebal massa. Povezava do prispevka
Suzi Difuzi Objavljeno 13. marec 2023 Share Objavljeno 13. marec 2023 Možno. Glede Masse pa: bolj kot Santander, je bil problem Massa sam, ker po poškodbi enostavno ni bil več isti dirkač, potem pa še Alonsa faše za moštvenega kolega, ki je bil takrat v prime fazi kariere. 1 Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 13. marec 2023 Share Objavljeno 13. marec 2023 (urejano) Suzi Difuzi reče pred 4 urami: Možno. Glede Masse pa: bolj kot Santander, je bil problem Massa sam, ker po poškodbi enostavno ni bil več isti dirkač, potem pa še Alonsa faše za moštvenega kolega, ki je bil takrat v prime fazi kariere. nekje sem bral, ko je massa podal intervju, da se je ob prihodu alonsa v ferrari popolnoma spremenil bolid v prid alonsa, ki je želel bolj twitchy, understeery formulo, massa pa je imel rad planted vozilo, tako kot kimi. Se strinjam, da je dobil massa po incidentu tudi nekaj strahu, samo mislim da je dokazal potem v williamsu, da je še vedno dober voznik. 13. marec 2023 uredilo bitje Chris Povezava do prispevka
DrMiha Objavljeno 13. marec 2023 Share Objavljeno 13. marec 2023 Masa je bil zlo povprečni voznik drgač ampak bil pa je svetovni prvak za 30 sekund, to pa ja. 1 Povezava do prispevka
Boris Objavljeno 14. marec 2023 Share Objavljeno 14. marec 2023 England rider complains about the team not listening to his feedback on the development of the W14 Hamilton's renewal with Mercedes is moving away, the English driver (like anyone who races in F1) would like to race in Ferrari 2 Povezava do prispevka
rajc Objavljeno 14. marec 2023 Share Objavljeno 14. marec 2023 kar malo težko vrjamem, da bi šel v ferrari. Kaj pa je vir tega navedka? Povezava do prispevka
Boris Objavljeno 14. marec 2023 Share Objavljeno 14. marec 2023 Simon Lazenby, Sky Sports journalist interviewed by the Express Povezava do prispevka
rajc Objavljeno 14. marec 2023 Share Objavljeno 14. marec 2023 Tale Express ne deluje glih legitimna novičarska stran. 5 člankov na dan o F1, ampak vsak samo s parimi povedmi in nič oprijemljivega. Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 14. marec 2023 Share Objavljeno 14. marec 2023 glede ferrarija dokler gazzeta ne piše se ni za sekirat. Povezava do prispevka
Suzi Difuzi Objavljeno 14. marec 2023 Share Objavljeno 14. marec 2023 Šure, na stara leta se je odločil, da se bo šel v Ferrari spravljat ob živce, preden gre v penzijo. Lewis je marsikaj, ni pa neumen in mazohist. 4 Povezava do prispevka
B-Magic Objavljeno 14. marec 2023 Share Objavljeno 14. marec 2023 So pa sigurno mokre sanje marsikoga, da bi šel v F1 in jih čudežno spravil kot mesija spravil do prvaka, schumi style Realnost pa bi blo "Bonito, mio tyres are adio" - "copy, we are checking!". 1 Povezava do prispevka
Shadow Objavljeno 14. marec 2023 Share Objavljeno 14. marec 2023 ja sam da v primeru Merca k si slisal tole si vedu da bo padlo par Q krogov in bo potem kruzal do zmage, pr ferrariju bi pa dejansko koncal v kakm pesku pa tisto so bel mokre sanje tifosov kokr pa resna novica, sej ni mona da bo seu k tistm klovnm. 1 Povezava do prispevka
Ripper Objavljeno 15. marec 2023 Share Objavljeno 15. marec 2023 Pri Ferriju vse poka po šivih, kar je logično. Pričakovali so (če ne drugi Legleg) naskok na vrh, glede na lanski bolid, dobili pa še enkrat tak zaostanek za RBR kot lani. Verjetno je isto stanje tudi v Mečki, samo da tam so švabi, ki so tiho ko rit in tepejo sami sebe (nekaj je sicer jamral Lojze), pri glasnih Italijanih gre pa vse takoj v cajtenge in potem se pere umazano perilo sem in tja. Nič fajn za nadaljevanje sezone, oziroma Astonu se tu verjetno samo smeje, ker bo iz obeh ekip pobral smetano. Vseeno nekaj upa še polagam v Mečko, da mogoče že ta vikend dostavijo kak omembe vreden del in poskušajo zatesniti prepad do 2 mesta. Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 15. marec 2023 Share Objavljeno 15. marec 2023 (urejano) Hja vsa moštva vedo, da jim počasi teče voda v grlo. Prvo leto novih regulacij pustimo stat ker se vsi iščejo in poskušajo različne experimente, ampak drugo leto je pa že nekako pokazatelj na to kako bodo moštva rankirala v času teh regulacij (aka do 2026 če se ne motim, ko se bo ponovno nekaj večjega spremenilo na področju agregata?). Zaenkrat zgleda da bo redbull dominiral to ero, mogoče ne v taki meri kot merk in redbull prej, vendar vseeno to pomeni frustracijo ostalih moštev in dirkačev. 15. marec 2023 uredilo bitje Chris Povezava do prispevka
Suzi Difuzi Objavljeno 15. marec 2023 Share Objavljeno 15. marec 2023 Mene resnično zanima, ali bo sistem omejitev razvoja (vetrovnik + CFD) med sezono, glede na uvrstitev v WCC, prispeval k večji uravnoteženosti. Marsikaj bo jasno že letos, še bolj jasno bo naslednje leto, ker bo omejitev vplivala tudi na razvoj koncepta za naslednje leto (ter na odločitve, a damo poudarek na letošnji boj, ko imamo šanse ali se osredotočimo na naslednje leto...). Sistem vsaj na papirju deluje veliko bolj smiselno, kakor token sistem ob začetku hibridne ere, ki je dobesedno zacementiral prednost Mercedesa za nekaj let Pa da vidimo. Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki