Skoči na vsebino

Formula 1 S2023


OBELIX

Priporočeni prispevki

Problem je, da je Elkann entitled nespo, ki je na ključno mesto iz popopolne obskurnosti imenoval Benedetta Vigna, ki se vtika v vodenje moštva in je pospešil odhod Binotta (ki je sam zlobiral napredovanje na mesto Arrivabeneja, čeprav mu ni bil kos, ampak ajde, je vsaj ekspert v svoji panogi), ko je počilo med njima po dirki v Braziliji. Sedaj je na vrsti Vasseur, ki ima nalogo prestrukturiranja moštva, ki je šele leta 2021 začelo nov cikel z Binottom in ciljanjem na naslov v letu 2023, pa gre vse spet na novo iz nule. Totu in Hornerju se lahko samo smeji v čakanju, da bo znova počilo na relaciji Vigna - Vasseur in kot kaže zdaj, še Leclerc. Zadnje uradne informacije iz Ferrarija nakazujejo linijo, vsi za Leclerca za Leclerca vse, česar pa ziher ne bo mirno požrl Sainzov kamp.

 

DTS je ciciban napram temu, kar Ferrari producira na letni ravni.

  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Suzi Difuzi reče pred 8 urami:

Zadnje uradne informacije iz Ferrarija nakazujejo linijo, vsi za Leclerca za Leclerca vse, česar pa ziher ne bo mirno požrl Sainzov kamp.

Zadnje uradne informacije? Leclerc je v italiji zelo priljubljen že vse od časov alfe/sauberja. Ni ga laha, ki navija raje za sainza, verjemi. Prav tako vsi verjamejo v tandem Vasseur - Leclerc, in vedo, da je to vozilo bilo še delo binotta. le mediji poskušajo nabiti pozornost, tako italjanski, kot španski, ki hajpajo sainza. Vsi makaronarji so se že v štartu strinjali, da je binotto odličen inžinir, vendar so bili skeptični glede njegovih upravljalnih zmožnosti. 
Sezona je šele na začetku. Lani je bil v podobni situaciji redbull (na progi, ne izven), vse se lahko še spremeni. 

 

čene pa ja, druzina elkann je rak italjanskega športa, tako za ferrari kot za juve.

uredilo bitje Chris
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
ayrton79 reče pred 40 minutami:

Sploh ne razumem kako bi lahko nekdo preferiral Sainza pred Leclercom. Saj je v redu dečko, ampak zaenkrat se ne zdi prve klase voznik.

eni pač niso narejeni za biti vodje moštva. Leclerc je vodja. prevzame odgovornost ko zajebe, rešuje stvari interno, ne govori slabo o moštvu z mediji.

Sainz je na trenutke prepotenten, objektivno počasnejši od leclerca tekom celotne sezone, in se pogosto sklicuje na napake bolida. 
Prej ko se uda v usodo drugega voznika bolje bo za njega in za ferrari. 

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Govorim o temu, da lani Ferrari ni imel izrazite politike prvega dirkača, kar se je videlo s popolnoma zgrešenimi taktikami v Monaku in na Madžarskem, kjer so preferirali Sainza namesto hitrejšega Leclerca, ker pač Binotto ni upal udariti po mizi in je podlegel internemu lobiranju Sainzovega klana.

 

To, da je Leclerc v Italiji in Ferrariju zelo priljubljen in novi mesija tifozijev je vsem jasno, zato toliko bolj ni bilo jasno, zakaj na dirkah vlečejo tako idiotske poteze. Nekaj česar npr. RBR ne bi nikoli naredil.

Povezava do prispevka
Suzi Difuzi reče pred 47 minutami:

Govorim o temu, da lani Ferrari ni imel izrazite politike prvega dirkača, kar se je videlo s popolnoma zgrešenimi taktikami v Monaku in na Madžarskem, kjer so preferirali Sainza namesto hitrejšega Leclerca, ker pač Binotto ni upal udariti po mizi in je podlegel internemu lobiranju Sainzovega klana.

 

To, da je Leclerc v Italiji in Ferrariju zelo priljubljen in novi mesija tifozijev je vsem jasno, zato toliko bolj ni bilo jasno, zakaj na dirkah vlečejo tako idiotske poteze. Nekaj česar npr. RBR ne bi nikoli naredil.

milsim da je tukaj še največji problem sponzorji, predvsem santander, ki podpira sainza, leclerc pa nima nekih velikih sponzorjev. podobna situacija s santanderjem je bila v časih alonsa v ferrariju, ko je najebal massa.

Povezava do prispevka
Suzi Difuzi reče pred 4 urami:

Možno. Glede Masse pa: bolj kot Santander, je bil problem Massa sam, ker po poškodbi enostavno ni bil več isti dirkač, potem pa še Alonsa faše za moštvenega kolega, ki je bil takrat v prime fazi kariere. 

nekje sem bral, ko je massa podal intervju, da se je ob prihodu alonsa v ferrari popolnoma spremenil bolid v prid alonsa, ki je želel bolj twitchy, understeery formulo, massa pa je imel rad planted vozilo, tako kot kimi. Se strinjam, da je dobil massa po incidentu tudi nekaj strahu, samo mislim da je dokazal potem v williamsu, da je še vedno dober voznik.

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka

ja sam da v primeru Merca k si slisal tole si vedu da bo padlo par Q krogov in bo potem kruzal do zmage, pr ferrariju bi pa dejansko koncal v kakm pesku :D  

 

pa tisto so bel mokre sanje tifosov kokr pa resna novica, sej ni mona da bo seu k tistm klovnm. 

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Pri Ferriju vse poka po šivih, kar je logično. Pričakovali so (če ne drugi Legleg) naskok na vrh, glede na lanski bolid, dobili pa še enkrat tak zaostanek za RBR kot lani. Verjetno je isto stanje tudi v Mečki, samo da tam so švabi, ki so tiho ko rit in tepejo sami sebe (nekaj je sicer jamral Lojze), pri glasnih Italijanih gre pa vse takoj v cajtenge in potem se pere umazano perilo sem in tja. Nič fajn za nadaljevanje sezone, oziroma Astonu se tu verjetno samo smeje, ker bo iz obeh ekip pobral smetano. 

 

Vseeno nekaj upa še polagam v Mečko, da mogoče že ta vikend dostavijo kak omembe vreden del in poskušajo zatesniti prepad do 2 mesta. 

Povezava do prispevka

Hja vsa moštva vedo, da jim počasi teče voda v grlo. Prvo leto novih regulacij pustimo stat ker se vsi iščejo in poskušajo različne experimente, ampak drugo leto je pa že nekako pokazatelj na to kako bodo moštva rankirala v času teh regulacij (aka do 2026 če se ne motim, ko se bo ponovno nekaj večjega spremenilo na področju agregata?). Zaenkrat zgleda da bo redbull dominiral to ero, mogoče ne v taki meri kot merk in redbull prej, vendar vseeno to pomeni frustracijo ostalih moštev in dirkačev.

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka

Mene resnično zanima, ali bo sistem omejitev razvoja (vetrovnik + CFD) med sezono, glede na uvrstitev v WCC, prispeval k večji uravnoteženosti. Marsikaj bo jasno že letos, še bolj jasno bo naslednje leto, ker bo omejitev vplivala tudi na razvoj koncepta za naslednje leto (ter na odločitve, a damo poudarek na letošnji boj, ko imamo šanse ali se osredotočimo na naslednje leto...). Sistem vsaj na papirju deluje veliko bolj smiselno, kakor token sistem ob začetku hibridne ere, ki je dobesedno zacementiral prednost Mercedesa za nekaj let 

 

Pa da vidimo.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...