T7ank Objavljeno 28. junij 2020 Share Objavljeno 28. junij 2020 Ne verjamem, da ne obstaja zahteva, da bi lahko prodajali avte v zadnjih 15letih (oz. že prej) brez ("rollover") zaščite za bučo. Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 30. junij 2020 Share Objavljeno 30. junij 2020 majhen / "nov" kanal. Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 30. junij 2020 Share Objavljeno 30. junij 2020 evo ravno naročil da uredim camber zadaj... Navedek Povezava do prispevka
leetspeek Objavljeno 1. julij 2020 Share Objavljeno 1. julij 2020 Kaj pa spredaj? Camber plates? Pokaži ko bo gor! Navedek Povezava do prispevka
bendeho Objavljeno 1. julij 2020 Share Objavljeno 1. julij 2020 če imaš manjši karambol, ena stran kliče policijo, ker ima kasko, potem ti pa policija pobere tablice, ker je avto nevozen, zakaj to počnejo in kako potem tablice dobiš nazaj, greš na policijo po njih? Navedek Povezava do prispevka
bendeho Objavljeno 1. julij 2020 Share Objavljeno 1. julij 2020 (2) Pooblaščena uradna oseba lahko prepove nadaljnjo vožnjo in izloči iz prometa tudi motorna ali priklopna vozila, ki ne izpolnjujejo drugih predpisanih pogojev za vožnjo v cestnem prometu, če bi to lahko vplivalo na varnost prometa. (4) Pooblaščena uradna oseba, ki izloči iz prometa vozilo iz prvega ali drugega odstavka tega člena, lahko odvzame registrske oziroma preizkusne tablice, skladno z določbami zakona, ki ureja motorna vozila. (1) Izločitev vozila traja toliko časa, dokler se ne odpravijo razlogi, zaradi katerih je bila odrejena, ali se pridobi ustrezno dovoljenje. ok našel, se pravi so napisali tak zakon, da lahko poberejo tablice Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 1. julij 2020 Share Objavljeno 1. julij 2020 spredaj ST X coiloverji nima nastavljivega camberja , nimam namena kupovati camber plates vsaj nekaj let še ne, ko bodo teli coiloverji začeli popuščati rja/amortizerji računam na nekako 5-6 let delovanja si bom privoščil verjetno KW V3 ali ST XTA verzijo oba imata spredaj nastavljiv camber, ta ki jim imam sedaj uporablja stock zgornjo "kapo" kot tudi nima nastavljanja amortizerjev. ST XTA je 1500e medtem ko inox KW V3 so preko 2000e, ampak po mojem mnenju je solidno vzmetenje in solidne gume dobra naložba glede na to da za par jurjev konkretno spremeniš obnašanje avta na bolje... sedaj je po optiki spredaj previs -0.7 in zadaj kar -2.7 kar je absolutno preveč za daily driverja ter občasne izlete na Jezerko ali baško grapo... nekako idealno zame kakor sem se pozanimal bi bilo -1.7 spredaj ter -1.1 zadaj sedaj se mi 2 cm gume zadaj sploh ne dotika tal in je oprijem zato zagotovo slabši tudi po ovinkih, tako da bom nastavil na -1 in spremljal temperaturo po kakšni bolj agresivni vožnji Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 1. julij 2020 Share Objavljeno 1. julij 2020 (urejano) ajde en challenge. kateri avto je na desni strani, kjer izstopi ženska? Zadaj se vidi verjetno Regero, vprašanje je za avto na desni. Če je na sliki zadnje kolo/felna potem gre verjetno za nekega 2-seaterja. Možno pa je tudi, da gre za prednje kolo, ampak potem se morajo vrata verjetno odpirat navzgor. https://www.reddit.com/r/tdu3/comments/hizc56/_/ https://media.tenor.com/videos/4c6dcc8b68411093e392f66dae89b0cf/mp4 https://media.tenor.com/videos/39f575a570e64a584c66147737e1bd4b/mp4 1. julij 2020 uredilo bitje T7ank Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 2. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 2. julij 2020 https://www.thedrive.com/news/34547/bmw-is-planning-to-sell-heated-seats-and-more-as-a-subscription-no-really audi tudi to dela, lahko naknadno doplačaš za _razne feature_ (v infotainmentu oz. povezano z njim zaenkrat) samo ne vem, kako bo potem s knofi na volanu, ki jih rabiš za npr. ACC. Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 2. julij 2020 Share Objavljeno 2. julij 2020 kapitalizem. rezervno gumo boš tudi plačeval samo takrat ko jo rabiš? tisti, ki se bodo posluževali takšnih kapitalističnih praks si zaslužijo propad. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 2. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 2. julij 2020 mah kje, to se bo zdaj šele zares začelo saj kako je pa drugače s softverom (SaaS)? tudi tesla ti recimo vzame licenco za autopilot, če kupiš rabljen avto. Navedek Povezava do prispevka
GTA Objavljeno 3. julij 2020 Share Objavljeno 3. julij 2020 Huracan RWD Navedek Povezava do prispevka
moderator Objavljeno 3. julij 2020 Share Objavljeno 3. julij 2020 TurboMan reče pred 1 uro: @moderator sm ti reku za swifta mater tole je pol ure zivljenja. dej povzetk Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 4. julij 2020 Share Objavljeno 4. julij 2020 da je swift max fun za ceno... Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 4. julij 2020 Share Objavljeno 4. julij 2020 Swift+drug turbo+cip == 200hp in pod eno tono. Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 4. julij 2020 Share Objavljeno 4. julij 2020 jebemti počas mi bo še žal da sem kupu hondo in ne swifta Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 4. julij 2020 Share Objavljeno 4. julij 2020 Sej Swift Sport + vsi modi in si s ceno tam nekje, kolkr je bla tvoja Honda. Navedek Povezava do prispevka
Eva Objavljeno 4. julij 2020 Share Objavljeno 4. julij 2020 ej @TurboMan ker je ze un gospod avtomehanik iz kamnika Navedek Povezava do prispevka
GTA Objavljeno 4. julij 2020 Share Objavljeno 4. julij 2020 @TurboMan upam da si bil to ti Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 5. julij 2020 Share Objavljeno 5. julij 2020 Paljo se ruga reče pred 14 urami: Sej Swift Sport + vsi modi in si s ceno tam nekje, kolkr je bla tvoja Honda. ja sej v hondo je tud že šlo neki keša coiloverji 950, feltne in gume 1300, keramika 700, camber kit 300... mašino bom pustil stock nekaj časa me je mikala hondata na nekih 205hp pa bodo težave na tehničnem zaradi plinov in kakor sem prebral je stock sklopka precej švoh glede navora tako da to ostane nedotaknjeno... bom pa takoj ko je izven garancije peljal h car avdio empire da zamenjajo vse zvočnike ter v prtlažnik en konkreten basovc... računam na okoli 1-1.5k... sej nič ne rečem če primerjam swifta 2007 in civica je civic zagotovo hitrejši o tem ni dvoma po ovinkih swift ne pride blizu vsaj mk1 ne pri hondi mi je do sedaj samo enkrat zadnji konec postal nemiren brzina 130+ in močno zaviranje v blag ovinek, sicer se glede na ceno avta in za kaj je namenjen pelje hudičevo dobro po ovinkih, z tem vzmetenjem je sploh uživancija razlika med stock in coiloverji je ogromna, tudi fedri sami niso pretrdi za vsakdanjo rabo 7k spredaj in 5k zadaj, čeprav pridejo dnevi ko bi se rad peljal bolj udobno in preklinjam naše razfukane ceste v bistvu glavna razlika, ki jo lahko dam med swiftom in civicom, pri swiftu so bile brzine manjše ter vedno si nekako vedel koliko imaš oprijema če si pretiraval ti je avto vedno "povedal" da se bližaš limitu in te ni bilo strah da te bo naenkrat odneslo nekam... pri hondi nimam takega občutka ali se drži bolje kot si jaz upam zvozit ovinek, ali pa je avto nagnjen k temu da naenkrat izgubi oprijem brez predhodnih znakov, ne vem še swifta se je dalo terat varno... oba sta bila na coiloverjih samo da swift je imel mnogo trše fedre in je bila vožnja precej brutalna... pozna se medosna po ovinkih swift: 238cm honda: 270cm Navedek Povezava do prispevka
Eva Objavljeno 5. julij 2020 Share Objavljeno 5. julij 2020 TurboMan reče pred 18 urami: A za bmwje? Pocesnk a sam za bmwje je? Navedek Povezava do prispevka
Eva Objavljeno 5. julij 2020 Share Objavljeno 5. julij 2020 včeri je motor ripnu sred hribov verjetn se je sam mal zmatru al pa kej, pol k se je ohladil je blo vse safe sam ga bom imo pelala pogledat 1 Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 5. julij 2020 Share Objavljeno 5. julij 2020 eva a si to ti 1 Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 5. julij 2020 Share Objavljeno 5. julij 2020 Da ne grem gledat prvo celega neta, vprašam tukaj. Ima kdo kakšne informacije o tem zadnjem ford focus st, če ima folk z njimi kakšne težave? So prisotne kakšne večje porodne težave (ker je čisto nova serija) ali je bolje počakat še nekaj mesecev, da se ti problemi potencialno porihtajo z novem letniku (če so seveda sploh obstajali)? Ne vem, če je že v Slo dobavljiv, ampak nekatere države so dobile še automatik verzijo. sam bi sicer vzel manual. 1 Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 5. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 5. julij 2020 (urejano) z avtomatiki je imel ford težave, so fasali še class action lawsuit. ne vem pa, do katerega leta. grajajo jih edino, da so zelo dragi. najdražji st so na autoscoutu 40k (najdražji celo 47k). 5. julij 2020 uredilo bitje bainit Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 5. julij 2020 Share Objavljeno 5. julij 2020 cena je kakšna pač je. bolj me zanima vse ostalo =D je pa tudi res, da je cena tu-tu z rabljenimi RSi... ampak je verjetno ST bolj prijazen familiji, že zaradi kuferama (karavan). Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 5. julij 2020 Share Objavljeno 5. julij 2020 Drugače so cene rabljenih s 15-20k km 28-31k, novi pa so do 39-40k (ful oprema + performance paket). ne vem kaj si ti gledal za 47k focusa, to je že volvo nivo =D Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 6. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 6. julij 2020 (urejano) na autoscoutu sem pač dal najdražji naprej. en outlier je bil 47, drugi pa tam okoli 40k oz. malo manj a boš kupu novega al malo rabljenega (en kup jih je tam, recimo okoli 30k) https://www.autoscout24.de/angebote/ford-focus-turnier-st-styling-paket-2-3-ecoboost-pano-benzin-blau-1e3d76f3-b1b0-411b-ba59-56d7b12620df?cldtidx=3&cldtsrc=listPage 6. julij 2020 uredilo bitje bainit Navedek Povezava do prispevka
GTA Objavljeno 6. julij 2020 Share Objavljeno 6. julij 2020 Ford bencinarji so imeli tudi hude tezave z direct injectinom. Zaradi tega so sli na direct+port injection. Samo ne vsi. Navedek Povezava do prispevka
Gost Objavljeno 6. julij 2020 Share Objavljeno 6. julij 2020 kocevc posnel slajdshow Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.