Skoči na vsebino

Stellantis majketi


Priporočeni prispevki

Stellantis.svg

 

Tole je THE najbolj based koncern trenutno.

 

Stellantis N.V. is a multinational automotive manufacturing corporation formed in 2021 on the basis of a 50-50 cross-border merger between the Italian-American conglomerate Fiat Chrysler Automobiles and the French PSA Group. The company is headquartered in Amsterdam, Netherlands. As of May 2021, Stellantis is the sixth-largest automaker worldwide, after Volkswagen Group, Toyota, the Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance, General Motors, and Hyundai Motor Group. The company is listed on Milan's Borsa Italiana, on Euronext Paris and on the New York Stock Exchange.

 

The principal activity of Stellantis is the design, development, manufacture and sale of automobiles bearing its 15 brands of Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram and Vauxhall, and Mopar auto parts. Stellantis has 300,000 employees, a presence in more than 130 countries with manufacturing facilities in 30 countries.

 

Seznam vseh znamk:

 

Brand Founded Brand CEO
Jeep 1941 Christian Meunier
Chrysler 1925 Christine Feuell[34]
Dodge 1914 Timothy Kuniskis
Ram 2010[a] Michael Koval
Fiat 1899 Olivier François
Abarth 1949
Lancia 1906 Luca Napolitano
Alfa Romeo 1910 Jean-Philippe Imparato
Maserati 1914 Davide Grasso
Citroën 1919 Vincent Cobée
Peugeot 1810 Linda Jackson
Opel 1862 Uwe Hochgeschurtz
Vauxhall 1857[35] Paul Willcox
DS Automobiles 2014

 

uredilo bitje sadhu sequencer
  • Solzice 1
Povezava do prispevka

Danes je pač tako. Kaj pa VAG grupa (Audi, VW, Seat, Škoda,)? Dejstvo je, da je združevanja čedalje več. 

Razlog? Jasno nižji stroški. ;)

Cene gredo pa samo še gor. :hmm: Banda!

Je pa vsaj nekaj dobrega v tem. Morda se bo Opel sedaj malce "dvignu". Peugeot je dal dokaj proste roke oplu pri snovanju nove astre kot izgleda in ni samo preoblečen peugeot. 

Kakšna bo prodaja pa ne vem. 

Ob takšnih cenah lahko vsi skupaj samo še zaprejo zaradi mene.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ja Peugeot je z zadnjimi modeli res "zadel". Eni lepših. 

Sploh recimo 508, 3008. 

Mi je pa recimo nova astra lepša od novega 308. Pri novem 308 se mi ne dopade recimo tista vboklina pod zanjimi lučmi in tudi na boku. Sprednji konc je pa kar hud ja. Edin maska je za moje pojme prevelika!

Astra ima velik bolj "clean" design. 

Drugače pa kot pravim si eni od drugih "sposojajo" tehniko (motorje, platforma) tako, da kmalu niti ne bo več velike raznolikosti. 

Čeprav to, da je platforma enaka (308, Astra) še ne pomeni, da se tudi vozijo enako. Vsak proizvajalc lahko priredi podvozje po svoje. Tudi motorje kolikor mu je dopuščeno. 

Opel je recimo uporabljal 1.9/2.0 cdti dizle fiata in po svoje priredil. Ne bom rekel, da na boljše. :D

Danes je pač tako. Kupiš Mercedesa in dobiš (v določenih modelih) renojev dizel noter. :) Kar niti ni slabo. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...
tomzzi reče Dne, 26. 10. 2021 at 19:20:

Danes je pač tako. Kupiš Mercedesa in dobiš (v določenih modelih) renojev dizel noter. :) Kar niti ni slabo. 

...ki se potem vgrajuje tudi v Dacio? Morda sem smotan, a če bi bil kupec Mercedesa zaradi branda in bi plačal branding, bi mi šlo v nos, da ima moj avto katerikoli del vgrajen, ki je enak tudi v nizkocenovniku, sploh pa motor. Pa ne dissam Dacie, je korekten avtomobil, sploh za svoj denar.

Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče Dne, 26. 11. 2021 at 20:18:

Brandinga ni več, razen pri Lexusu, Subaruju in Ferrariju. Lamborghini ima v enem svojem avtu audijev motor, R&R ima bmw motor, nizkocenovne rešitve za vsakogar. Zato je tudi Ferrari pobegnil iz FCA, ker ne želijo niti slučajno biti žrtev kakršnekoli korporativne svinjarije.

 

 

Brandinga glede vgrajevanja delov morda res ni več, cene avtomobilov pa so še vedno takšne, kot da je.

Povezava do prispevka

Ker marketing ljudi smatra za neumne. Na Top Gear so imeli eno odlično metaforo o Peugeotovih capo di bandah. To ni nič novega. Ko je Peugeot zmagoval v reliju, je bil čas da se umaknejo iz relija. Ko je Peugeot zmagoval v Le Mansu, je bil čas da se umaknejo iz Le Mansa. Lahko jim rišeš grafe kako dober imidž so si prislužili, goveda bzoomerska vedo kaj je najbolje za fabriko, če je avto beden in sestavljen na platformi, ki si jo deli 100 drugih avtov opazimo samo doomerji.

 

Ampak še je žarek upanja. Bedno sicer, da so ubili Dodge Viperja, verjetno bi znal Maseratiju hodit v zelje na ameriškem trgu, dobro da so napovedali vrnitev Lancie kot jo pozna zgodovina. Ne vem kaj je pri slednjem treba filozofirat, pač greš do ItalDesign studija in narediš novo Delto in novega Stratosa. Razen če bosta oba SUV. Pol ne vem, upam da jim se nek džihadist razfuka v glavni kancelariji.

 

 

uredilo bitje sadhu sequencer
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Vpiši se za komentiranje

You will be able to leave a comment after signing in



Vpiši se
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...