sadhu sequencer Objavljeno 24. oktober 2021 Share Objavljeno 24. oktober 2021 (urejano) Tole je THE najbolj based koncern trenutno. Stellantis N.V. is a multinational automotive manufacturing corporation formed in 2021 on the basis of a 50-50 cross-border merger between the Italian-American conglomerate Fiat Chrysler Automobiles and the French PSA Group. The company is headquartered in Amsterdam, Netherlands. As of May 2021, Stellantis is the sixth-largest automaker worldwide, after Volkswagen Group, Toyota, the Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance, General Motors, and Hyundai Motor Group. The company is listed on Milan's Borsa Italiana, on Euronext Paris and on the New York Stock Exchange. The principal activity of Stellantis is the design, development, manufacture and sale of automobiles bearing its 15 brands of Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram and Vauxhall, and Mopar auto parts. Stellantis has 300,000 employees, a presence in more than 130 countries with manufacturing facilities in 30 countries. Seznam vseh znamk: Brand Founded Brand CEO Jeep 1941 Christian Meunier Chrysler 1925 Christine Feuell[34] Dodge 1914 Timothy Kuniskis Ram 2010[a] Michael Koval Fiat 1899 Olivier François Abarth 1949 Lancia 1906 Luca Napolitano Alfa Romeo 1910 Jean-Philippe Imparato Maserati 1914 Davide Grasso Citroën 1919 Vincent Cobée Peugeot 1810 Linda Jackson Opel 1862 Uwe Hochgeschurtz Vauxhall 1857[35] Paul Willcox DS Automobiles 2014 24. oktober 2021 uredilo bitje sadhu sequencer 1 Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 24. oktober 2021 Share Objavljeno 24. oktober 2021 Amerikanerji bodo zjebal citroen pa pižo jao. Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 24. oktober 2021 Share Objavljeno 24. oktober 2021 a nima fiat več ferarija? Povezava do prispevka
╭∩╮ Adriano Objavljeno 25. oktober 2021 Share Objavljeno 25. oktober 2021 Rip alfa Povezava do prispevka
╭∩╮ Adriano Objavljeno 25. oktober 2021 Share Objavljeno 25. oktober 2021 jlpktnst reče pred 11 urami: Amerikanerji bodo zjebal citroen pa pižo jao. In kako bi se jih dal še dodatno zjebat? Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 25. oktober 2021 Avtor Share Objavljeno 25. oktober 2021 (urejano) bainit reče pred 19 urami: a nima fiat več ferarija? Ne že 7 let več nimajo Ferrarija. Ferrari se je takrat 2014 odločil iti ven. Pežojev direktor: "I think I know what I am doing." 25. oktober 2021 uredilo bitje sadhu sequencer 1 Povezava do prispevka
tomzzi Objavljeno 25. oktober 2021 Share Objavljeno 25. oktober 2021 Danes je pač tako. Kaj pa VAG grupa (Audi, VW, Seat, Škoda,)? Dejstvo je, da je združevanja čedalje več. Razlog? Jasno nižji stroški. Cene gredo pa samo še gor. Banda! Je pa vsaj nekaj dobrega v tem. Morda se bo Opel sedaj malce "dvignu". Peugeot je dal dokaj proste roke oplu pri snovanju nove astre kot izgleda in ni samo preoblečen peugeot. Kakšna bo prodaja pa ne vem. Ob takšnih cenah lahko vsi skupaj samo še zaprejo zaradi mene. 1 Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 25. oktober 2021 Share Objavljeno 25. oktober 2021 Mopar pežo. Al pa mogoče spet maseratijev motor v citroenu? Povezava do prispevka
Ivan JJ Objavljeno 26. oktober 2021 Share Objavljeno 26. oktober 2021 (urejano) . 25. februar 2022 uredilo bitje BotoxPutler Povezava do prispevka
tomzzi Objavljeno 26. oktober 2021 Share Objavljeno 26. oktober 2021 Ja Peugeot je z zadnjimi modeli res "zadel". Eni lepših. Sploh recimo 508, 3008. Mi je pa recimo nova astra lepša od novega 308. Pri novem 308 se mi ne dopade recimo tista vboklina pod zanjimi lučmi in tudi na boku. Sprednji konc je pa kar hud ja. Edin maska je za moje pojme prevelika! Astra ima velik bolj "clean" design. Drugače pa kot pravim si eni od drugih "sposojajo" tehniko (motorje, platforma) tako, da kmalu niti ne bo več velike raznolikosti. Čeprav to, da je platforma enaka (308, Astra) še ne pomeni, da se tudi vozijo enako. Vsak proizvajalc lahko priredi podvozje po svoje. Tudi motorje kolikor mu je dopuščeno. Opel je recimo uporabljal 1.9/2.0 cdti dizle fiata in po svoje priredil. Ne bom rekel, da na boljše. Danes je pač tako. Kupiš Mercedesa in dobiš (v določenih modelih) renojev dizel noter. Kar niti ni slabo. 1 Povezava do prispevka
cashman Objavljeno 26. november 2021 Share Objavljeno 26. november 2021 tomzzi reče Dne, 26. 10. 2021 at 19:20: Danes je pač tako. Kupiš Mercedesa in dobiš (v določenih modelih) renojev dizel noter. Kar niti ni slabo. ...ki se potem vgrajuje tudi v Dacio? Morda sem smotan, a če bi bil kupec Mercedesa zaradi branda in bi plačal branding, bi mi šlo v nos, da ima moj avto katerikoli del vgrajen, ki je enak tudi v nizkocenovniku, sploh pa motor. Pa ne dissam Dacie, je korekten avtomobil, sploh za svoj denar. Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 26. november 2021 Avtor Share Objavljeno 26. november 2021 Brandinga ni več, razen pri Lexusu, Subaruju in Ferrariju. Lamborghini ima v enem svojem avtu audijev motor, R&R ima bmw motor, nizkocenovne rešitve za vsakogar. Zato je tudi Ferrari pobegnil iz FCA, ker ne želijo niti slučajno biti žrtev kakršnekoli korporativne svinjarije. 2 Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 27. november 2021 Share Objavljeno 27. november 2021 pa bojo vseen delal električnega suva... 1 Povezava do prispevka
cashman Objavljeno 4. december 2021 Share Objavljeno 4. december 2021 sadhu sequencer reče Dne, 26. 11. 2021 at 20:18: Brandinga ni več, razen pri Lexusu, Subaruju in Ferrariju. Lamborghini ima v enem svojem avtu audijev motor, R&R ima bmw motor, nizkocenovne rešitve za vsakogar. Zato je tudi Ferrari pobegnil iz FCA, ker ne želijo niti slučajno biti žrtev kakršnekoli korporativne svinjarije. Brandinga glede vgrajevanja delov morda res ni več, cene avtomobilov pa so še vedno takšne, kot da je. Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 4. december 2021 Avtor Share Objavljeno 4. december 2021 (urejano) Ker marketing ljudi smatra za neumne. Na Top Gear so imeli eno odlično metaforo o Peugeotovih capo di bandah. To ni nič novega. Ko je Peugeot zmagoval v reliju, je bil čas da se umaknejo iz relija. Ko je Peugeot zmagoval v Le Mansu, je bil čas da se umaknejo iz Le Mansa. Lahko jim rišeš grafe kako dober imidž so si prislužili, goveda bzoomerska vedo kaj je najbolje za fabriko, če je avto beden in sestavljen na platformi, ki si jo deli 100 drugih avtov opazimo samo doomerji. Ampak še je žarek upanja. Bedno sicer, da so ubili Dodge Viperja, verjetno bi znal Maseratiju hodit v zelje na ameriškem trgu, dobro da so napovedali vrnitev Lancie kot jo pozna zgodovina. Ne vem kaj je pri slednjem treba filozofirat, pač greš do ItalDesign studija in narediš novo Delto in novega Stratosa. Razen če bosta oba SUV. Pol ne vem, upam da jim se nek džihadist razfuka v glavni kancelariji. 4. december 2021 uredilo bitje sadhu sequencer 1 Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Vpiši se za komentiranje
You will be able to leave a comment after signing in
Vpiši se