Skoči na vsebino

Galko

Šerif
  • Število vsebin

    9 254
  • Dan prve porumenitve

  • Zadnji obisk:

  • Dnevne zmage

    90

Galko je zmagal 6. septembra

Bitje Galko je imelo največ lajkane vsebine!

Sloves med gmajno

12 039 Jezus

Več o članu Galko

  • Butast stavek
    Zvezdan!

Nedavni špegarji

Blok z nedavnimi obiski je onemogočen in ni viden ostalim tovarišem ter tovarišicam. Razen gejši, ona kajpakda vidi in ve vse.

  1. Evo, mam 22 ur v Unicorn Overlord pa lahko mal pokomentiram, kaj je to zaen japonski kurac, ki tako je namastil rito Fegetu in dobršnemu delu opisovalcev (86 meta za PS5, 89 za Switch) Kot že rečeno, Vanillaware so ostali true hardcore odbitki in so spet naredili špil, ki je čisto poseben ter ki je hkrati odličen in hkrati malo pusti grenak priokus. In ki ga očitno spet ne bom obrnil, ker sem pri 22 urah na 30% odkritega terena - igrica ima namreč med 60 in 80 ur, odvisno od tega, kok delaš sidequeste Kaj so tokrat naredili japanci? Nič takega, samo izometrično fantasy strategijo, ki se večinoma časa igra sama od sebe V igrici igramo sina ubite kraljice, ki jo je svinjsko načizal njen najmočnejši general, se polastil prestola in zavladal svetu z železno roko. Fast forward 10 let - sine se s celo eno enoto odpravi maščevati generalu, premagati dobesedno celoten svet in zadostiti pravici. Ni najbolj pameten, je pa pogumen (in bolj dolgočasen kot angelB-jevi corona posti). In igrica se se začne. Nekako bi lahko igrico razdelili na štiri dele: - dogajanje v overworldu, - štelanje enot, postavitev in opreme, - taktično premikanje po bojišču ter - posamične bitke. V overworld svetu s protagonistom odkrivamo teren, nabiramo nove enote, raziskujemo, imamo bedne dialoge s folko, kupujemo nove enote, kupujemo opremo, itd. Overworld je jebeno OGROMEN. Sestavlja ga 5 kontinentov, ki jih moraš zavzeti, vsak od kontinentov ima svojo špuro (puščava, vilinski gozd, klasična pokrajina itd). Vsak kontinent ima celega fuka utrdb, folka in en milijon aktivnosti, ki jih lahko delaš, od proper sidequestov do totalne fetchquest japonske driske. Glavna vloga overworlda je v tem, da se odločiš, kam boš šel in predvsem kje se boš lomil z momci. Štelanje enot, postavitev in opreme je eden od dveh glavnih gameplay stebrov špila. Dogaja se v raznih menijih v Overworldu in izgleda tako hardcore, kot se sliši. V tem delu najprej odklepaš "vode" (skupine max 5 stričkov), nato v te skupine razporejaš posameznike različnih classov, jim določaš flow oz mikro taktiko (ne pozabit - bojev dejansko ne igraš, samo gledaš) in jim dodeljuješ opremo. Tako izgleda screen z vodi oz skupinami: Tako izgleda štelanje posamičnega vojaka. To je srce špila in zadeva je narejena absolutno fenomenalno. Pač ko nek gigantski pobarvan excel z macroti Različnih enot imaš toliko, da zadeva pelje scat ko malega otroka razne dark soulse in elden ringe, kar se tiče classov in raznolikosti. V igrici imaš več kot 60 classov Vsak s svojimi pravili, bonusi, malusi in abilityji, ki jih odklepaš z leveli. Notri so hopliti, mečevalci, berserkerji, gladiatorji, čarovniki, jezdeci grifinov, paladini, konjeniki, suličarji, lokostrelci, samostrelci, vitezi, dragon riderji, thiefi, healerji, volkodlaki, itd itd itd, res uno če obstaja arhetip fantasy classa, bosta v tem špilu vsaj dve izvedenki In večina jih je fun as fuck, če jih pravilno kombiniraš in predvsem, če jih uporabiš v pravih situacijah. Recimo thief je class z najvišjim evasionom in z passivnimi obrambnimi skillsi, ki so vsi vezani na izmikanje. Tipov praktično NE ZADANE NIČ. Fukneš jih v prvo vrsto in se smejiš, kako jih zgreši praktično vse. Hkrati delajo kar sweet dmg, če jim connecta poison special attack. Ampak - čim pa pride karkoli mimo, kar ima True strike (recimo lokostrelci ali mečevalci z rapirji), je pa v instantu konec veselja, ker pocrkajo v treh sekundah - lajfa namreč nimajo nobenega. Hkrati ne morejo ščiti enot za njimi, pač samo skačejo gor in dol ko eni komarji. Ali pa konjenica. Dobri ko prasci, uravnotežena obramba in napad, lahko se ščitijo, hitri so ko svinja, mečejo si buffe, tko res izgledajo OP... do sekunde, ko srečaš težke enote s kiji in buzdovani, ki modele dobesedno zmeljejo. Da ne omenjamo letečih enot, ki imajo prov anticavalry buff. Itd itd itd, pač kot rečeno, različnih enot je 60, k temu dodaš še opremo, različne level in različne postavitve, pa imaš res top top top glavni del špila. Ker kot rečeno, v eni skupini imaš lahko do 5 enot. Boš dal v prvo vrsto 210 kg merjasca z 2 m ščitom in za njega tri čarovnike? Ali boš imel štiri thiefe, ki bodo evadali praktično vse, in eno čarovnico za ritjo, ki jih bo buffala? Boš imel cel vod konjenice, ki bo samo letela po bojišču in mlela vse pred sabo, doker se pač ne zaleti v nekaj s krili ali v modela, ki ima v roki gorjačo z žeblji? In kako boš vsakega lika spisal, da bo optimalno oddelal bitko? Delaj kar ti paše, sinko. Drugi glavni del špila je taktično premikanje po bojišču. Ko v Overworldu označiš, da naj se bitka začne, se špil preseli na bolj podroben real-time zemljevid, kjer so vidne vse sovražnikove enote in postojanke. Ti moraš tvoje vode oz skupine premikati po bojišču, zmagovati fajte, se pravočasno healati in počivati, mečeš lahko supportive abilityje (npr lokostrelci lahko poleg direktne borbe supportajo še kerkoli skupino, ofenzivni čarovniki isto itd), osvajati postojanke itd. Ko pride do stika s sovražnikom, ti da špil na voljo tvoje vse enote, ki so dovolj blizu, še enkrat lahko spremeniš taktiko in piješ potione oz se pripraviš, ker boš potem samo še gledal bitko Največji rofl lol twist - špil ti v naprej pove, kako se bo bitka končala Pač na veliko ti ven fukne rezultat, koliko boš ti kasiral dmg-ja, koliko nasprotnik, pa lep lp. Ta del je tudi fun as fuck. Sovražnikove enote so lahko zelo hude in ti fino raztegnejo šupak (recimo uleti skupina s 4 letečimi griffin riderji, ti imaš pa zraven 3 skupine, v kateri so sami momci za bojevanje proti konjenici, torej debeli prašiči s kiji - good luck boyz), skoz so neki mini twisti tipa katapulti na bojišču, neprehodni deli, pasti po terenu itd, pač res ni dolgčas. In se dobro da ni dolgčas - v posamični bitki oz scenariju je lahko tudi do 50 spopadov med enotami Zadnji del je pa gledanje bitke Pač lahko fast forwardaš ali pa lepo počasi gledaš, kako se bo razpletla bitka, za katero itak 100% ziher veš, kako se bo razpletla, yaaay Ampak - proti vsem pričakovanjem in trollanju navkljub, zadeva je cool Ta del igrice je res lepo narisan, poka ga itak ko svinja, pač luštno je. In to je to, evo. Špil bi bil lahko absoluten beast in +90 igrica z lahkoto... ampak ni. Zaradi dveh razlogov, kar se mene tiče. Kot prvo - igrica ima ene od najslabših npc-jev, zgodb in dialogov v zgodovini gaminga Kako je lahko firma, ki je naredila 13 Sentinels in Odins Sphere, nakracala tole sranje, mi ni jasno. 12-letnik s ChatGPT-jem ti napiše manj generično robo z manj kretenskimi liki in bolj smiselnimi dialogi. Na začetku še ni taka panika, ker je gameplay (oz watchplay hehe) tako dober, globok in zanimiv. Po prvih 10 urah je top. Po 20 urah nažiganja battlov bi počasi že imel kako cool zgodbo in like, za katere bi mi bilo mar več kot 1%, ampak priznam da še vedno vleče ko svinja. Drug minus je pa, da je špil prevelik. Sploh v kombinaciji z najbolj generičnimi liki in dialogi in zgodbo je to killer. Kot rečeno, zaenkrat še vse drži skupaj. Ne vem pa, kako hudiča bo izgledalo po 40, 50, 60, 70 urah igranja?? In IDENTIČNO je bilo pri 13 Sentinels in Odins Sphere. 13 Sentinels je epic zf triler, ma se vse skupaj tako počasi vleče in zapleta in razpleta in še boj zapleta in se še doda par likov in še par dodatnih time travelov, da ti vse skupaj samo še pade dol. Odin Sphere isto - top zgodba, top gameplay... ampak kar ni ne konca ne kraja ne konca ne kraja, kar novi in novi in novi questi in dogajanje, doker te vse skupaj ne mine in samo prodaš špil na Bolhi. Ne vem kaj je s temi Vanillaware modeli, če špil nima 3x preveč contenta se ga sploh ne splača delat, al neki. Tipčki so meni absoluten n.1 kandidat med vsemi developerji za proper editorja. To je že njihov tretji banger, ki bi bil pri meni najbolj železen Polica repertoar, če bi bil bolj pametno tempiran in poeditiran. Tko da ne vem točno, kje sem s tem špilom. Po eni strani je noro zabaven in cool. Po drugi strani pa že čutim, kako se me počasi loteva naveličanost. Pojma nimam, lahko me bo dejansko držal in mi bo do konca zabaven, lahko pa bo popustil. Tako kot še vse do zdaj od Vanillawara. Je pa špil vsekakor mega fun vsaj teh prvih 20 ur, evo Igrano v 2024 Prince of Persia: The Lost crown (Polica) Persona 3: Reload (Polica) Robocop: Rogue city Lies of P (Polica) Pentiment (Polica) System Shock Remake (Polica) Elder Ring: Shadow of Erdtree (Polica) Cocoon (Polica) Ace combat 7 (Polica) Chants of Sennaar (Polica) Stellar Blade (polica) Astro Bot (Polica) Stasis: Bone Totem (Polica, če kadarkoli pride na physical) Space Marine 2
  2. Kar se mene tiče je vse od 2004 dalje good enough
  3. Če bo taka igrica zapečena na CDju in ne bo zahtevala neki AI posodobitev ali da se karkoli vleče iz interneta - bring it nigger john!!!!
  4. Mislim da sta SH 1 in SH 3 povezana, SH 2 je pa marc soler gimenez
  5. KONAMI je pred cca 10 leti javno razglasil, da se umika iz gaminga, in folk je bil zaradi tega zelo jezen, ker imajo par res hudih franšiz (Pro Evo, Metal Gear Solid, Silent Hill, Kontra, Castlevania, Gradius itd). Kot da hočejo še bolj drkat folk v glavo, so dejansko nadaljevali s svojimi gaming franšizami... ...na način, da so jih dajali na Pachinko avtomate (japonske igre na srečo) TEAM BLOOPER kot developer so tudi mega povprečni. Sem nekje prej zalepil metascore njihovih iger v zadnjih 10 letih in mislim, da je avg ocena njihove igrice tam nekje 69 lol Hkrati so oboji totalno zajebali s promocijo SH 2 R in so za prvi gameplay trailer pokazali nek mega kisel shooting segment, ki baje v ničemer ne spominja na "pravi" SH 2 CAPCOM je po drugi strani zadnja leta delal hit za hitom in so nekakšen japonski golden boy AAA scene, kot so že ostali povedali. Sploh RE 2 R in RE 4 R veljata za zlati standard Remakov - bolje kot to praktično ne gre.
  6. velik IMO, ampak če ne bi na škatli pisalo faking KONAMI in zraven še jebeni TEAM BLOOPER in bi namesto tega pisalo CAPCOM bi zdele gledali metascore 90-91
  7. jaz NBA zadnja leta skor vedno poslovenim haha, torej EN BE A pa pol vsakič pobožam slikico od Kekca in Dončiča
  8. u u uuuuuuuuuu NICE torej prav na trdo, prov G T A ???? Zelo za, tudi cool verzija
  9. GE TE A all day, any day nigger ne poznam niti enega nemškutarja, ki bi neki neki fejkal z Đi Ti Ej
  10. https://www.metacritic.com/game/silent-hill-2/ Ne da bi se hvalil, ampak še čisto vsakič zadanem oceno znotraj 1 točke, kadarkoli smo se šli tole Pač MARKETING GOD, nimaš kle kej Also tole pade day 1. Kje je najboljši deal? EnaA ima za 62 eur, ne vem če je kje še nižje
  11. Višji metascori bodo tole fantje, prenizko letvico ste dali men gre tole po filingu čedalje bolj v 85-90 vode
  12. Jaz sem spucal Urejena ženska in topic je ključ do dolgega življenja Nisem pa vedel, da premakneš tudi aktivne člane skupaj s posti, hahahah, carsko Lahko na ta način mal obujaš manj popularne dele foruma, mal prenašaš poste in uporabnike naokrog
  13. https://www.rtvslo.si/svet/vojna-v-ukrajini/rusija-bo-za-25-odstotkov-povecala-vojasko-porabo-na-najvecjo-raven-doslej/722806 Na klele imaš še en fun fact za pred spanjem, pa preden daš dekco čez še poglej ma zemljevidu, koliko držav je med SLO in UKR Pa eno lepo ,lahko noč
×
×
  • Ustvari novo...