Skoči na vsebino

Hernier

Aluminat
  • Število vsebin

    6 269
  • Dan prve porumenitve

  • Zadnji obisk

  • Dnevne zmage

    74

Hernier je zmagal 30. junija

Bitje Hernier je imelo največ lajkane vsebine!

Sloves med gmajno

6 572 Jezus

Več o članu Hernier

  • Butast stavek
    Blagorodni don zalega lica in norčave čudi.

Nedavni špegarji

Skupaj vzeto 3 294 vohunjenj
  1. A si jo obrnil? Stisni čez prvih par stopenj, zadnja stopnja "Core" in DLC praktično nimata zgodbe, po dolžini pa predstavljata praktično 50 % igre, ker sta tako težka Prav tako ima vsak level še Side B in Side C verzijo, ki sta story free
  2. Ma tok kokr se je Hrvaška v enem letu podražila, še jaz nisem jemal v lajfu, pa dosti potujem po celem svetu :D. Pa še sploh sezona ni. Bye bye (šilc) Hrvaška kot low budget yolo destinacija
  3. Se ne bi povsem strinjal. Sicer povsem legitimno mnenje, ampak kaj je 'point' žanra in kaj v kakšnem žanru 'nima nič za iskat' pa vseeno ne bi tako radikalno sklepal. Vseeno se mi zdi, da je neko žanrsko preseganje dobrodošlo, sicer bi preigravali samo enake igre . Konec koncev smo dobili kar nekaj zanimivih iger, ki so vnašale zgodbo v igralne koncepte, kjer zgodbe (razen par alinej) tradicionalno ni bilo. Tudi Celeste mi je tak primer, kjer je zgodba povsem funkcionalno vključena v celoto. Iskreno v bistvu menim, da poleg Hellblade v "širši javnosti" še ni bilo igre, ki bi tako dobro portret
  4. Mislim, da so lahko samo med prednastavljenimi izbirali, zato ta del foruma ful ni personaliziran
  5. Kaj pa ti v Celeste ni všeč? Nisi fan platformanja nasploh? Ker meni se zdi, da stvarno ni boljšega 2d platformerja (gledano na nadzor in mehanike, ne vizualnost), Rayman Legenda in kak Super Mario World če morda konkurirata
  6. Mislim, valda ti plačam svoj delež. Sem zelo za. A to se torej da podobno sharat kot netflix accounte?
  7. Drgač zakvaj je rupa HBO max tako omejen, pač gor imamo tako 20 % vsega contenta, ki ga ima ameriški. The fuck. A lahko kako dostopam do unega ne da bi plačeval za VPN?
  8. Spiderman je v redu mindless fun, zabavaš se par ur med swinganjem po mestu, pol pa na autopilotu do konca. Dobra 5/10 oziroma malo šibka 6/10 IMO
  9. Ko EA odkrito taunta ljudi, ki igrajo samo SP igrice
  10. Ne, realno mi je že na joypad teško Also, zdaj igram z likom, ki je "colorblind", lih neki zame, ko sem fan črno-belih filmov, ker to dobesedno pomeni, da je igrica v č-b Ne vem zakaj, samo res je ful smešna igrica, ravno za to vročino, ko sploh ne vem, kaj naj iz lajfom
  11. Also zakaj noben od forumskih roguelite fegetov ni povedal, kako huda igra je Rogue Legacy 2. Dej kako huda igrica, to je meni po combat mehanikah uizi on par s Hollow Knight po uživanciji. S tem, da v Rogue Legacy 2 imaš 15 classov in komot bi s posameznimi naredil celo singleplayer igro, tako se razlikujejo med sabo. Zdaj trenutno drkam lokostrelca in je res carsko, da imaš čisto svobodno merjenje. Prava pošast postaneš, ko šicaš sovražnike . Dosti sem igral klasičnega knighta in sprobal tudi čarovnika, ampak ga nisem znal igrat. Poleg tega igrica res ne zahteva nič grinda, vsaki
  12. Pa pri tem skipanju na hitro nimate občutka, da tekst kar šiba mimo vas, @Vse_je_najslabse in ostali? Tudi jaz namreč to počnem, pa imam potem pri kakšnih igrah filing, da samo na pol sledim vsebini. Se tudi zgodi, da zaradi neskoncentriranega branja preskočim nek pomemben tip v npr. point and click pustolovščini in pol kot debil ne vem, kaj narest . Ampak obenem mi ful zmanjkuje potrpljenja za počasno oziroma normalno branje
  13. Ma droga od igrice, meni konkretno bolj dogaja kot Dead Cells. Pa tudi vidim, da ima 90 na Metacriticu. Samo zgleda smo jo na Konzolcu komplet spregledali, ne vem, če jo je kdo omenjal, odkar je izšla v 1.0. Ampak res carska igrica, škoda da je vizualno malo ološ, ker še z dobro vizualnostjo bi to bila brutalija od releasa.
  14. dober meltdown, samo zmoreš boljše, 6/10
  15. Cuphead bom kmalu v celoti kompletiral, tako da lahko napišem en malo daljši komentarček. DLC je v bistvu le in samo 'more of the same', ampak v dobrem smislu. Če torej kdo razmišlja, ali bi to igro sploh igral: najlažje jo opišem kot bullet hell-type boss fight igro. 90 % igre predstavljajo boss fighti, ki že od prve sekunde zahtevajo igralca na vrhuncu pozornosti. Spomnim se, da so ob izidu na Eurogamerju igro primerjali z mister Miyagi trening sekvencami v Karate Kidu in v bistvu je točno to: igranje ene in iste stopnje, dokler je ne obvladaš do mere, da jo skorajda miže obrneš (dobesedno,
×
×
  • Ustvari novo...