Skoči na vsebino

Oktanc 95 vs. 100


Interceptor

Priporočeni prispevki

doz reče Dne, 22. 1. 2024 at 7:27:

 

že v stock obliki (moj ni nič tunan in tudi ne bo, itak ti motorji so že precej našponani in ni nekih gainov kot pri naprimer golfih, in jaz jih tudi ne rabim) so razlike na dynotu med 95 in 100oktancem, kar pomeni da mora motor zamikati vžig, in že to pokaže da se motor bolše počuti pri več oktanih, ne pozabi da oglaševanje da taki avti delajo tudi na 95tki, je tudi marketing, podobno kot servisi na 30k in podobni nesmisli. Kot sem tudi že lepo napisal da tankam boljše gorivo in ne minimum je predvsem zaradi drugačnih paketov dodatkov, predvsem imajo precej več detergentov, ki skrbi da je vse čistejše česar se gorivo dotakne, in to so same drage stvari, od pumpe dalje, injektorji, zabasan injektor lahko uniči motor,  dokazano boljše gorivo ne pušča toliko karbonskih oblog na batih, in težava tega je da lahko pride do takoimenivanih vročih točk, ki pti takih navitih motorjih povzdročajo klenkanje, kar je je izjemno slabo, kot tudi solidno gorivo zelo vpliva v kombinaciji z oljem na katalizator in GPF, zato morajo olja nujno biti taka z majhno vsebnostjo sulfatov, fosforja in žvepla.

Imo rahlo  pretiravaš. Tako točnih toleranc ni, stock mapa je narejena za vse možne razmere in ima malo safety lufta. Novodobni ECUji pa imajo tako in tako sprotno prilagoditev vžiga.

 

Tud temperatura zunanjega zraka močno vpliva na to koliko bo treba vžig zamaknit, pa še kaj.

Zato pozimi prideš bistveno lažje skoz s tankanjem 95 oktanca, če pa je ful vlažen zrak pa še toliko bolj, ker para vhodni zmesi pač znižuje temperaturo. Naravni water injection.

 

Za detergente, pa kljub predpisanemu 100 oktancu, men še vedno na uradnem servisu na 10k dajo neki za v tank z gorivom zmešat. Ergo, niso prepričani da so res pravi detergenti v 100 oktancu.

 

Glede olja se strinjam.

Povezava do prispevka

v nedeljo sem bil na hrvaskem in sem se zajebal pa natankal on njihov faking premium bencin k je oznacen isto kot 95 sam da pac zraven pise se premium

 

vglavnem motor se je drl ko zverina, pospeski so bli 20% boljsi, asflat je kr trgalo izpod zadnjega kolesa

 

not

 

za brezveze placal 1.8x eur po litru

  • Račka +1 1
  • Solzice 1
Povezava do prispevka

Kolikor sem tankal na hrvaškem ima Petrol najbol pošteno urejeno, ker je praktično enako kot v Sloveniji. Ne pa po balkansko, kjer je le ena ročka normalna cena, drugih 10 pa premium. 

Tudi EU bi se lahko malo poenotil z temi oznakami goriv ne da moraš dobesedno googlat, kaj pomeni katero gorivo, ko greš cez mejo in po možnosti ne poznaš jezika.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...