motika Objavljeno 5. marec 2024 Share Objavljeno 5. marec 2024 doz reče Dne, 22. 1. 2024 at 7:27: že v stock obliki (moj ni nič tunan in tudi ne bo, itak ti motorji so že precej našponani in ni nekih gainov kot pri naprimer golfih, in jaz jih tudi ne rabim) so razlike na dynotu med 95 in 100oktancem, kar pomeni da mora motor zamikati vžig, in že to pokaže da se motor bolše počuti pri več oktanih, ne pozabi da oglaševanje da taki avti delajo tudi na 95tki, je tudi marketing, podobno kot servisi na 30k in podobni nesmisli. Kot sem tudi že lepo napisal da tankam boljše gorivo in ne minimum je predvsem zaradi drugačnih paketov dodatkov, predvsem imajo precej več detergentov, ki skrbi da je vse čistejše česar se gorivo dotakne, in to so same drage stvari, od pumpe dalje, injektorji, zabasan injektor lahko uniči motor, dokazano boljše gorivo ne pušča toliko karbonskih oblog na batih, in težava tega je da lahko pride do takoimenivanih vročih točk, ki pti takih navitih motorjih povzdročajo klenkanje, kar je je izjemno slabo, kot tudi solidno gorivo zelo vpliva v kombinaciji z oljem na katalizator in GPF, zato morajo olja nujno biti taka z majhno vsebnostjo sulfatov, fosforja in žvepla. Imo rahlo pretiravaš. Tako točnih toleranc ni, stock mapa je narejena za vse možne razmere in ima malo safety lufta. Novodobni ECUji pa imajo tako in tako sprotno prilagoditev vžiga. Tud temperatura zunanjega zraka močno vpliva na to koliko bo treba vžig zamaknit, pa še kaj. Zato pozimi prideš bistveno lažje skoz s tankanjem 95 oktanca, če pa je ful vlažen zrak pa še toliko bolj, ker para vhodni zmesi pač znižuje temperaturo. Naravni water injection. Za detergente, pa kljub predpisanemu 100 oktancu, men še vedno na uradnem servisu na 10k dajo neki za v tank z gorivom zmešat. Ergo, niso prepričani da so res pravi detergenti v 100 oktancu. Glede olja se strinjam. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 6. marec 2024 Share Objavljeno 6. marec 2024 za dodatne detergente pa to boš pomoje moral tankat petrol in omw premium benz, ne pa običnega 100. Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 6. marec 2024 Share Objavljeno 6. marec 2024 v nedeljo sem bil na hrvaskem in sem se zajebal pa natankal on njihov faking premium bencin k je oznacen isto kot 95 sam da pac zraven pise se premium vglavnem motor se je drl ko zverina, pospeski so bli 20% boljsi, asflat je kr trgalo izpod zadnjega kolesa not za brezveze placal 1.8x eur po litru 1 1 Navedek Povezava do prispevka
mr.killer Objavljeno 6. marec 2024 Share Objavljeno 6. marec 2024 Treba bit previden na hrvaškem, lani so cigani stavili vezice na navadne pumpe in je bil sam "premium" na voljo. Šel okoli vseh pump in dobil eno k ni mela vezice, lepo premaknil motor in natankal res ciganske fore Navedek Povezava do prispevka
modriadsl Objavljeno 6. marec 2024 Share Objavljeno 6. marec 2024 Kolikor sem tankal na hrvaškem ima Petrol najbol pošteno urejeno, ker je praktično enako kot v Sloveniji. Ne pa po balkansko, kjer je le ena ročka normalna cena, drugih 10 pa premium. Tudi EU bi se lahko malo poenotil z temi oznakami goriv ne da moraš dobesedno googlat, kaj pomeni katero gorivo, ko greš cez mejo in po možnosti ne poznaš jezika. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.