[]D [] []V[] []D Objavljeno 20. februar 2024 Share Objavljeno 20. februar 2024 (urejano) Datum izida: 22. februar 2024 Official page: https://www.pacificdrivegame.com/ Wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Pacific_Drive_(video_game) Steam: https://store.steampowered.com/app/1458140/Pacific_Drive/ EPIC: https://store.epicgames.com/en-US/p/pacific-drive PSN store: https://store.playstation.com/en-us/concept/10006288/ Trailer: + survival horror walking/driving simulator + pacific northwest + crazy supernatural sci-fi shit + spolni odnos med clovekom in avtomobilom whats not to like? 5. marec 2024 uredilo bitje []D [] []V[] []D 1 Navedek Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 20. februar 2024 Share Objavljeno 20. februar 2024 yaay škoda edino da retail malo zamuja 1 Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 23. februar 2024 Share Objavljeno 23. februar 2024 Kako kaze Navedek Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 23. februar 2024 Share Objavljeno 23. februar 2024 slabo :/ kar whatever igrica, žal Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 23. februar 2024 Share Objavljeno 23. februar 2024 (urejano) igram na pcju, sem dejansko kupu, ker mi zgleda fantastično. sem odigral skozi tutorial in prvi gameplay loop (greš z avtom nekam in lootaš) in mi je zelo všeč. pač, točno to kar piše na škatli in v reviewih - take igre so meni pisane na kožo. vse ful dobro dela. tudi izgled je hud, edino teksture v notranjosti so malenkost puste. zmotilo me je še, da so bila na nekaterih stavbah vrata, ki se jih ni dalo razrezati/odpreti. na prvo žogo bi primerjal z dredge. aja, pa ko si v svetu in lootaš, se ne da shranit (čeprav nisem pa probal it samo ven iz igre), kar je mal bedno, če si prisiljen prekinit igranje. 23. februar 2024 uredilo bitje Lunco Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 (urejano) woke game alert 24. februar 2024 uredilo bitje Lunco 2 Navedek Povezava do prispevka
seattle Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 Berem reviewe da je game just boring. Pac roguelike kjer je nabiranje surovin zlo dolgocasno, s tem da je premikanje ful slow, ko si enkrat izven avta. Mislim da bom kr skippal tole... Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 ja, mal je preveč repetitive in premal unique gameplaya je. izstopanje in vstopanje v avto rata mal tedious, če boste igral, si pod utilities odklente avtomatsko ročno čimprej. Navedek Povezava do prispevka
stari Objavljeno 25. februar 2024 Share Objavljeno 25. februar 2024 Tole gre na seznam in nakup ob resnem znižanju … enkrat. 1 Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 28. februar 2024 Share Objavljeno 28. februar 2024 Jaz sem zaenkrat napraskal cca 10 ur v igri in mi je ratalo dolgčas v prvem delu zone. Pa tudi dosti stvari sem že raziskal in montiral na avtu, kjer potrebujem stable energy. Imam ravno task, da najdem vhod v 2 cono in sporočim, če bo kaj bolj zajebano v tisti coni Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 29. februar 2024 Share Objavljeno 29. februar 2024 Takoj, ko začneš grindat za kakšne dele, rata igra boring. Bi odsvetoval pure grindanje za dele in energijo - sploh energijo, ki je hitro nabereš dovolj. Ko odkleneš zone 2, moraš še vedno furat skozi zone 1 do tja (vmes so sicer kakšne bližnjice, ampak tudi bližnjica ima na polovici del za prevozit) in se je enostavno ustavit in pobrat orbe pa pofarmat kakšen avto/hišo. Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 29. februar 2024 Share Objavljeno 29. februar 2024 Kako pa je velika ena zona v tej igrački? Imaš tak proper filing potovanja od A do B, ali je to bolj like 5 minut vožnje, ampak je vmes tok nekih pizdarij, da moraš nehat vozit, pa se tako raztegne igralni čas? Pač res jadno, ker koncept igračkice mi je super, samo mnenja pa fucking pri vseh ista: na začetku cool, pol pa vedno slabše Navedek Povezava do prispevka
stari Objavljeno 29. februar 2024 Share Objavljeno 29. februar 2024 Hernire reče pred 3 urami: Pač res jadno, ker koncept igračkice mi je super, samo mnenja pa fucking pri vseh ista: na začetku cool, pol pa vedno slabše Tako kot poroka! PASS za številne 1 Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 29. februar 2024 Share Objavljeno 29. februar 2024 Ma ne vem, mogoče mi bo res dolgčas ratalo, ko bo pune razvit avto. Trenutno sem v takšni fazi z vagnom Nekaj ekstra baterije, bencina pa malo lead platinga. Ravno sem odkril točko, kjer lahko prideš v drugi del zone. Kolikor sebe poznam, bom sfajtal igro do konca, ker nekako še vseeno uspem uživati v zone. Je pa res, da se stvari začnejo zelo ponavljati. Loot in prostori za loot so praktično isti šmorn. Upam, da bo v zone 3 ratalo souls like hendlanje anomalij Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 2. marec 2024 Share Objavljeno 2. marec 2024 Lunco reče Dne, 29. 2. 2024 at 11:33: Takoj, ko začneš grindat za kakšne dele, rata igra boring. Bi odsvetoval pure grindanje za dele in energijo - sploh energijo, ki je hitro nabereš dovolj. Ko odkleneš zone 2, moraš še vedno furat skozi zone 1 do tja (vmes so sicer kakšne bližnjice, ampak tudi bližnjica ima na polovici del za prevozit) in se je enostavno ustavit in pobrat orbe pa pofarmat kakšen avto/hišo. Držim se tvojega nasveta in si ga jemljem na izi. Meni je res zabavna igra in mi ni toliko grind. Sploh po temu, ko sem obrnil Planet Crafter Atmosferičnost so zelo zadeli, samo pa so pomankljivosti predvsem v diverziteti itemov pa premalo jih je. Also, patch je prinesel neke mile oblike sejvanja med premikanjem po coni. https://store.steampowered.com/news/app/1458140/view/4113546234714112722?l=english Navedek Pacific Drive saves every time you travel to a new level , which means that the most progress you can lose by quitting without saving is the progress from the level you’re currently in. Most levels will give you maximum ~30 minutes of play time before it becomes a very good idea to leave (thus triggering a save game on level transition) , though mission levels do not have timers. The intro/first mission of the game calls for longer sessions as you're getting to grips with it and figuring out the systems, but the save cadence evens out afterwards. And obviously you can spend a long time on perpetual stability levels (including mission levels), but the open structure of each level means that you, to a large degree, have control over how long you spend in a level and therefore how frequently these mid-run checkpoint saves get created. You can manually save at any time while at the garage (of course, this isn’t terribly relevant to the issues y’all have been having—just including it for completeness). While out on an expedition in the Zone, you can pause the game at any time if you need to step away for a bit and come back later to get to a save point. If you have a few minutes to spare before you need to stop playing, you can trigger a save by heading for a stable access road (the level exit checkpoint thing) and traveling to the next junction, or by opening a gateway and returning to the garage, though that might take a few extra minutes if you don’t already have your the ARC device charged up enough. If you can’t do any of the above, you can abandon your trip, which will return you to the garage (triggering a save). By default, this will act like a failed run and you’ll lose your items, but there is an option in the Settings screen to change this penalty. If you want to have the default experience for failed/abandoned run penalties overall but you really need to stop playing right now but don’t want to lose your items, you can open the settings screen to change the penalty, abandon your trip to trigger the save, and then change it back. If you don’t bother changing the settings or you abandon your trip, the next time you play and your inventory does get left behind, there’s a recovery mechanic you can use to sort of ‘undo’ losing your items: you’ll be able to drive back to the junction where you abandoned the trip and collect the items you had gathered on that run—look for a husk of a station wagon at the location where you abandoned from. Not all is lost! Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 2. marec 2024 Share Objavljeno 2. marec 2024 (urejano) Jaz sem še vklopil, da ti natanka in popravi avto, ko se vrneš v bazo. Svetujem, da prižgete to enkrat v zone 2, ko rata tedious upkeep v bazi. Me res ful spominja na Dredge, ki sem ga preigral pred kratkim. Tko ful kul osnovno ogrodje za igro, pol pa (ker je indie) mal zmanjka človeških ur, da se zadeva še bolj podrobno izoblikuje in naredi res vrhunsko. 2. marec 2024 uredilo bitje Lunco Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 3. marec 2024 Share Objavljeno 3. marec 2024 Res je, z atmosfero so res zadeli v piko. Tudi zone sam po sebi izgleda res prijetno in tudi vozilo je proper za hendlat. Upam, da bodo še naprej pilili igro ter mogoče še dodajali content, ker je meni ideja res carska. A to vklopiš v menijih? Meni iskreno ni tedious zaenkrat to početi, ker mi je del immersiona. Zna pa bit, da mi bo dopizdilo Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 4. marec 2024 Share Objavljeno 4. marec 2024 Že kr spedenan vag za daljše izlete v drugo cono. Mi pa v drugi coni vedno totalno zjebe avto in je vse v rdečem. Po moje bom moral bolj dat poudarek na to kakšne zadeve mi uničujejo pleh v coni. Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 4. marec 2024 Share Objavljeno 4. marec 2024 (urejano) Tam je večinoma kislina največji problem. Če se ne motim, je igra narejena tako, da voziš s sabo različne dele za različne zone in jih potem vmes menjaš. Zdaj imam v zoni 2 misijo, kjer ti reče, da nek poseben del, ki se inštalira namesto bumperja, daj kar v prtljažnik. Sem odklenil tudi vse dodatne prostore za prtljago in maš vbistvu res ful placa, ko imaš vse nameščeno. 4. marec 2024 uredilo bitje Lunco Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 5. marec 2024 Share Objavljeno 5. marec 2024 Sem si omislil strešni prtljažnik pa potem povečan gepek prtljažnik in še na sides imam en dodatni kufer. Dejansko sem že razmišljal v tej smeri, da bi si vsaj na strešni prtljažnik natrpal če ne drugo vsaj gume za različne terene. + zamenjal sem avtomatsko ročno za eno večjo baterijo, ker sem si še ION shield zmontiral na streho Je pa naprimer humidity charger za baterije kar life saver, ker skos dežuje in ti spotoma dosti fila baterijo. Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 12. marec 2024 Share Objavljeno 12. marec 2024 Tole je bil pa najbolj thrill run do sedaj. Pa še stvari so se zgodile, ki se prej niso Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.