Skoči na vsebino

neuradna tema o kolesarjenju


Priporočeni prispevki

S<3NEC reče pred 29 minutami:

@Šimšalamima Huhu ta izkušnja s hitrim kolesom, ki jo opisuješ, je meni eden izmed najljubših delov cestnega kolesarstva. Hkrati tudi nekaj, kar je treba doživeti, ker iz opisov praktično nihče ne razume.

 

 

Na gravel in specialkah je prednost zame balanca da mas za vec razlicnih polozajev  rok

 

Hitrost mi je res nepomembna

Povezava do prispevka

Ne gre se za moč, porabo kalorij in kremšnite.

 

Gre se za to, da se spustim na dropse in porinem predala na 8 kg kolesu (jebat ga, ni budgeta za manj) s hitrimi plašči in globokimi obroči, ter se na lastni pogon brez težav peljem preko 30 kmh. V vlaku s kolegi pa še malo hitreje.

Seveda razumem, da drugi tripate na druge reči.

  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Zakaj se spuscas na dropse

 

Lepo roke na hoodse in se spustis nizje, bolj aerodinamicen si

 

Pa kva ma veze teza kolesa po ravnem, ker 30+ dvomim da gres v klanc, po ravnem niti teza kolesarja nima veliko vpliva, samo raw power je vazn, nobenih w/kg  se ne gleda

 

Razumem da si vesel da ne goljufas z ebajkom, ampak ves kaksn filing je ko z isto mocjo letis hitreje v klanc, se zmer porabis enako moci, a vseeno si hitrejsi

 

Jaz ze tko ne morm sledit z navadnim v klanc, z ebajkom pa lahk in to je point da kolegom sledim, da gremo lahk skup

 

Ampak rata problem ker kolegom tolce ven strah da jih bos prehitu z ebajkom ja no shit ce je ebajk. Se pac vozis zraven😁

 

 

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 12 urami:

Mam pa sitnosti z Garminom, pa ne vem a je problem v Garminu a v TQju, Garmin namreč ves čas zgublja povezavo s senzorji od bajka, vsake 5-10 minut ti Garmin piska, da je najdu enga od senzorjev. Boris pravi, da majo menda tud drugi proizvajalci s tem motorjem neko tako jebo, če je to res in ni problem v Garminu bi bilo ful na mestu, da popravijo firmware, ker je res nadležno.

 

po opisanem bi reku bolj "pristni Garmin experience".

 

Včasih dela mesece rock solid brez enega senzor dropouta, potem pa pride obdobje ko piska vsakih par sekund ure in ure in izpadajo vsi senzorji, tj. pedala, di2, speed, radar na vsakih par sekund.

 

Vse to se dogaja neglede na to kakšen tip povezave uporabljaš (ANT+ ali BLE).

Povezava do prispevka
e-gorann reče pred 1 uro:

Wat je wat, a poganjas z 200w ebajk ali 200w road

 

Ali 300w ebajk v klanc ali 300w road v klanc

 

Lastna moc je ista

 

Dokler tega ne bos razumel, bos mislu kak si na road ful bolj aktiven

 

 

 

imaš motor, ki ti obrača gonilko in moč meriš na pedalih. je tvoj prispevek od tistih 300W, ki ti jih pedala kažejo enakovreden kot brez elektrifikacije for reals?

Povezava do prispevka

Kako bo prispeval, ce pedala merijo samo prtisk na pedala

 

Jaz gledam samo lastne wate, ne vem koli motor dodaja zraven po logiki bi reku tolk kot mas nastimamo v aplikaciji

Ce je to 35% je to pol 105w+300w lastnih 

 

Hitrejs gres bolj pomaga, si se hitrejsi v klanc pol, ce jaz razumem specializedove strokovnjake je to tko misljeno

 

200w lastnih jee to se plus 70w od motorja zravn...

 

Povezava do prispevka

Zato pa jaz lastno tezo iznicim z motorjem da sm konkurencen v klanc 

 

O tem govorim ze skoz

 

 

Je pa se nekj kar sm opazu

 

Namrec 300w na ebajku v klanc me manj sjebe kot 300w z navadnim, verjetno zarad vecje hitrosti in boljsega odvajanja toplote, morm spet začet nosit pascek za utrip da viidm kolk srce trpi

 

Alpa sm se tolk ojacal na ebajku ze😁

 

Povezava do prispevka

En vprašanje, mal razmišljam, kam bi kej šel na kolo v naslednjih tednih, pa sm strasiral tole turco:

 

 

komoot.png

 

Ma kdo kej izkušenj, kakšna je tale cesta od Bleda čez Koprivnik al reverz smer od Boginja proti Bledu?

uredilo bitje dilar
Povezava do prispevka

bled pokljuka jereka bohinjsko jezero je super, bohinj bled se da pa že dosti po kolesarski, ki jo sicer še gradijo in je z znaki prepovedana vožnja. po glavni cesti pa jaz v tej sezoni in gužvi nebi rinil

 

dobra varianta bi bila nazaj grede bohinjska bistrica - jelovica - dražgoše - kropa - radovljica, samo to je dodatnega jurja višincev pa 25km makedama...če se ti da

uredilo bitje pumpahhh
Povezava do prispevka
e-gorann reče pred 3 urami:

Wat je wat, a poganjas z 200w ebajk ali 200w road

 

Ali 300w ebajk v klanc ali 300w road v klanc

 

Lastna moc je ista

 

Dokler tega ne bos razumel, bos mislu kak si na road ful bolj aktiven

 

 

 

To je bulšit, pri visoki kadenci v kakšni dolgi ravnini ali blagem konsatntnem klancu lahko lagano štepam 230-250 wattov in gre, pridem na konkretn klanc kjer kadenca pade in takoj ko padeš vn iz ritma se kolo praktično ustavi me držat 250 pobira. Je mogoč ista za računat tvoje kalorije, samo efekt na noge je pri men zelo drugčen. In iz tega razloga je ebajk ful šparanje, srce mi bolj reagira na dekolteje ob cesti ko na teren.

Povezava do prispevka
pumpahhh reče pred 27 minutami:

bled pokljuka jereka bohinjsko jezero je super, bohinj bled se da pa že dosti po kolesarski, ki jo sicer še gradijo in je z znaki prepovedana vožnja. po glavni cesti pa jaz v tej sezoni in gužvi nebi rinil

 

dobra varianta bi bila nazaj grede bohinjska bistrica - jelovica - dražgoše - kropa - radovljica, samo to je dodatnega jurja višincev pa 25km makedama...če se ti da

 

Sem videl tisto pot ja, sam to je mal too much za trenutno formo + ne vem, kok je tisti makadam sprejemljiv za cestaka...

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 1 uro:

 

To je bulšit, pri visoki kadenci v kakšni dolgi ravnini ali blagem konsatntnem klancu lahko lagano štepam 230-250 wattov in gre, pridem na konkretn klanc kjer kadenca pade in takoj ko padeš vn iz ritma se kolo praktično ustavi me držat 250 pobira. Je mogoč ista za računat tvoje kalorije, samo efekt na noge je pri men zelo drugčen. In iz tega razloga je ebajk ful šparanje, srce mi bolj reagira na dekolteje ob cesti ko na teren.

Lepotane

 

Povedou si isto kar govorim ze odkar sm kle

Ce kadenca pade je tezje drzat visoke wate, zakaj mislis da sm skoz govoru da bi rabu manjsi zobnik spredaj na roadu da bi mel visjo kadenco

Kle lahk drzim dost visjo in zato je tud lazje drzat 300w pri 70 kot 300w pri 50 kadence, tnx kolega nism vedu tega 

 

Se zmer je wat wat, zato obstajajo razlicna razmerja, ne glede na kadenco bos mel isto hitrost pri istih watih, kot si rekel ja visja kadenca boljs je, se strinjam, ne zanikam

 

Ze na temu opazim da zmanjka kadence na eco na 15% klancih, pol morm saltat na trail

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...