╭∩╮ gorann Objavljeno 25. julij 2024 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2024 Kak se ne mors sfukat na ebajku😁 Navedek Povezava do prispevka
pumpahhh Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 Boris reče pred 48 minutami: Se ne cudim da je razpadu gate mas isto tko posrane? vap sm mel na servisu, sm nabil not zdej 80 stopinjsko vodo za 3 min pa se sija da bi lahko jedu z njega 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ gorann Objavljeno 25. julij 2024 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2024 S<3NEC reče pred 29 minutami: @Šimšalamima Huhu ta izkušnja s hitrim kolesom, ki jo opisuješ, je meni eden izmed najljubših delov cestnega kolesarstva. Hkrati tudi nekaj, kar je treba doživeti, ker iz opisov praktično nihče ne razume. Na gravel in specialkah je prednost zame balanca da mas za vec razlicnih polozajev rok Hitrost mi je res nepomembna Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ S<3NEC Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 Dober cope. Z lastno močjo poganjati eno bolj učinkovitih mašin je res užitek. 3 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ gorann Objavljeno 25. julij 2024 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2024 Wat je wat, a poganjas z 200w ebajk ali 200w road Ali 300w ebajk v klanc ali 300w road v klanc Lastna moc je ista Dokler tega ne bos razumel, bos mislu kak si na road ful bolj aktiven Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ S<3NEC Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 Ne gre se za moč, porabo kalorij in kremšnite. Gre se za to, da se spustim na dropse in porinem predala na 8 kg kolesu (jebat ga, ni budgeta za manj) s hitrimi plašči in globokimi obroči, ter se na lastni pogon brez težav peljem preko 30 kmh. V vlaku s kolegi pa še malo hitreje. Seveda razumem, da drugi tripate na druge reči. 1 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ gorann Objavljeno 25. julij 2024 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2024 Zakaj se spuscas na dropse Lepo roke na hoodse in se spustis nizje, bolj aerodinamicen si Pa kva ma veze teza kolesa po ravnem, ker 30+ dvomim da gres v klanc, po ravnem niti teza kolesarja nima veliko vpliva, samo raw power je vazn, nobenih w/kg se ne gleda Razumem da si vesel da ne goljufas z ebajkom, ampak ves kaksn filing je ko z isto mocjo letis hitreje v klanc, se zmer porabis enako moci, a vseeno si hitrejsi Jaz ze tko ne morm sledit z navadnim v klanc, z ebajkom pa lahk in to je point da kolegom sledim, da gremo lahk skup Ampak rata problem ker kolegom tolce ven strah da jih bos prehitu z ebajkom ja no shit ce je ebajk. Se pac vozis zraven😁 Navedek Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 Šimšalamima Huhu reče pred 12 urami: Mam pa sitnosti z Garminom, pa ne vem a je problem v Garminu a v TQju, Garmin namreč ves čas zgublja povezavo s senzorji od bajka, vsake 5-10 minut ti Garmin piska, da je najdu enga od senzorjev. Boris pravi, da majo menda tud drugi proizvajalci s tem motorjem neko tako jebo, če je to res in ni problem v Garminu bi bilo ful na mestu, da popravijo firmware, ker je res nadležno. po opisanem bi reku bolj "pristni Garmin experience". Včasih dela mesece rock solid brez enega senzor dropouta, potem pa pride obdobje ko piska vsakih par sekund ure in ure in izpadajo vsi senzorji, tj. pedala, di2, speed, radar na vsakih par sekund. Vse to se dogaja neglede na to kakšen tip povezave uporabljaš (ANT+ ali BLE). 1 Navedek Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 e-gorann reče pred 1 uro: Wat je wat, a poganjas z 200w ebajk ali 200w road Ali 300w ebajk v klanc ali 300w road v klanc Lastna moc je ista Dokler tega ne bos razumel, bos mislu kak si na road ful bolj aktiven imaš motor, ki ti obrača gonilko in moč meriš na pedalih. je tvoj prispevek od tistih 300W, ki ti jih pedala kažejo enakovreden kot brez elektrifikacije for reals? 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ gorann Objavljeno 25. julij 2024 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2024 Ne stekam tega glih, a mislis ce motor sjebe pedala da vec kazejo Navedek Povezava do prispevka
Gogy Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 Ne da sjebe da več kažejo. Ampak, da motor vsekakor nekaj od teh Wattov prispeva. Verjetno je motor tam z nekim namenom, ne? Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ gorann Objavljeno 25. julij 2024 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2024 Kako bo prispeval, ce pedala merijo samo prtisk na pedala Jaz gledam samo lastne wate, ne vem koli motor dodaja zraven po logiki bi reku tolk kot mas nastimamo v aplikaciji Ce je to 35% je to pol 105w+300w lastnih Hitrejs gres bolj pomaga, si se hitrejsi v klanc pol, ce jaz razumem specializedove strokovnjake je to tko misljeno 200w lastnih jee to se plus 70w od motorja zravn... 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ S<3NEC Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 Nah, kar nameri na pedalih je njegova lastna moč. Motor potem še doda za skupno moč. 200 W pa nameri, ker je to v tem slučaju 2 W/kg in ni nek bav bav za nekoga, ki redno kolesarji. 2 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ gorann Objavljeno 25. julij 2024 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2024 Zato pa jaz lastno tezo iznicim z motorjem da sm konkurencen v klanc O tem govorim ze skoz Je pa se nekj kar sm opazu Namrec 300w na ebajku v klanc me manj sjebe kot 300w z navadnim, verjetno zarad vecje hitrosti in boljsega odvajanja toplote, morm spet začet nosit pascek za utrip da viidm kolk srce trpi Alpa sm se tolk ojacal na ebajku ze😁 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ S<3NEC Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 Itak si manj zjeban, če (skoraj) pol manj časa goniš v isti klanec z isto močno. 1 Navedek Povezava do prispevka
Boris Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 Dobr vidim da danes tu vas jebe pa je mir v nasem chatu. Vi ga kr futrajte. Wat je wat 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ gorann Objavljeno 25. julij 2024 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2024 S<3NEC reče pred 29 minutami: Itak si manj zjeban, če (skoraj) pol manj časa goniš v isti klanec z isto močno. Ze od zacetka klanca je lazje, nima veze cajt. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ gorann Objavljeno 25. julij 2024 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2024 Boris reče pred 25 minutami: Dobr vidim da danes tu vas jebe pa je mir v nasem chatu. Vi ga kr futrajte. Wat je wat Lepotane, zdaj se menjajo ploscice na bajku 1 Navedek Povezava do prispevka
Boris Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 kila je kila a pa se je skurlo pakne Navedek Povezava do prispevka
Boris Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 S<3NEC reče pred 51 minutami: Itak si manj zjeban, če (skoraj) pol manj časa goniš v isti klanec z isto močno. nima smisla glej skoda tvojega casa in energije. 1 Navedek Povezava do prispevka
dilar Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 (urejano) En vprašanje, mal razmišljam, kam bi kej šel na kolo v naslednjih tednih, pa sm strasiral tole turco: Ma kdo kej izkušenj, kakšna je tale cesta od Bleda čez Koprivnik al reverz smer od Boginja proti Bledu? 25. julij 2024 uredilo bitje dilar 1 Navedek Povezava do prispevka
pumpahhh Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 (urejano) bled pokljuka jereka bohinjsko jezero je super, bohinj bled se da pa že dosti po kolesarski, ki jo sicer še gradijo in je z znaki prepovedana vožnja. po glavni cesti pa jaz v tej sezoni in gužvi nebi rinil dobra varianta bi bila nazaj grede bohinjska bistrica - jelovica - dražgoše - kropa - radovljica, samo to je dodatnega jurja višincev pa 25km makedama...če se ti da 25. julij 2024 uredilo bitje pumpahhh 1 Navedek Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 e-gorann reče pred 3 urami: Wat je wat, a poganjas z 200w ebajk ali 200w road Ali 300w ebajk v klanc ali 300w road v klanc Lastna moc je ista Dokler tega ne bos razumel, bos mislu kak si na road ful bolj aktiven To je bulšit, pri visoki kadenci v kakšni dolgi ravnini ali blagem konsatntnem klancu lahko lagano štepam 230-250 wattov in gre, pridem na konkretn klanc kjer kadenca pade in takoj ko padeš vn iz ritma se kolo praktično ustavi me držat 250 pobira. Je mogoč ista za računat tvoje kalorije, samo efekt na noge je pri men zelo drugčen. In iz tega razloga je ebajk ful šparanje, srce mi bolj reagira na dekolteje ob cesti ko na teren. 2 Navedek Povezava do prispevka
wicked Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 Saj to je point ebajka…. da se ne utrudiš… Navedek Povezava do prispevka
dilar Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 pumpahhh reče pred 27 minutami: bled pokljuka jereka bohinjsko jezero je super, bohinj bled se da pa že dosti po kolesarski, ki jo sicer še gradijo in je z znaki prepovedana vožnja. po glavni cesti pa jaz v tej sezoni in gužvi nebi rinil dobra varianta bi bila nazaj grede bohinjska bistrica - jelovica - dražgoše - kropa - radovljica, samo to je dodatnega jurja višincev pa 25km makedama...če se ti da Sem videl tisto pot ja, sam to je mal too much za trenutno formo + ne vem, kok je tisti makadam sprejemljiv za cestaka... Navedek Povezava do prispevka
wicked Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 Ni sprejemljiv nikakor za cestaka. Navedek Povezava do prispevka
Jake the Mess Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 dilar reče pred 21 minutami: Sem videl tisto pot ja, sam to je mal too much za trenutno formo + ne vem, kok je tisti makadam sprejemljiv za cestaka... Kdaj greš to? Saj iz Bleda greš pol do Lesc in čez Lancovo, pa pol na Jamnik zmlinčkat, pa si že skoraj v Železnikih. Navedek Povezava do prispevka
Tihi Mi53k Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 tja in nazaj greš čez Pokljuko, da sprobaš vse poti 1 Navedek Povezava do prispevka
pumpahhh Objavljeno 25. julij 2024 Share Objavljeno 25. julij 2024 dilar reče pred 34 minutami: Sem videl tisto pot ja, sam to je mal too much za trenutno formo + ne vem, kok je tisti makadam sprejemljiv za cestaka... pol pa pojdi tko kot si si zadal, bo čist ok. pametne alternative glede višincev in razdalje mislim da nimaš. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ gorann Objavljeno 25. julij 2024 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2024 Šimšalamima Huhu reče pred 1 uro: To je bulšit, pri visoki kadenci v kakšni dolgi ravnini ali blagem konsatntnem klancu lahko lagano štepam 230-250 wattov in gre, pridem na konkretn klanc kjer kadenca pade in takoj ko padeš vn iz ritma se kolo praktično ustavi me držat 250 pobira. Je mogoč ista za računat tvoje kalorije, samo efekt na noge je pri men zelo drugčen. In iz tega razloga je ebajk ful šparanje, srce mi bolj reagira na dekolteje ob cesti ko na teren. Lepotane Povedou si isto kar govorim ze odkar sm kle Ce kadenca pade je tezje drzat visoke wate, zakaj mislis da sm skoz govoru da bi rabu manjsi zobnik spredaj na roadu da bi mel visjo kadenco Kle lahk drzim dost visjo in zato je tud lazje drzat 300w pri 70 kot 300w pri 50 kadence, tnx kolega nism vedu tega Se zmer je wat wat, zato obstajajo razlicna razmerja, ne glede na kadenco bos mel isto hitrost pri istih watih, kot si rekel ja visja kadenca boljs je, se strinjam, ne zanikam Ze na temu opazim da zmanjka kadence na eco na 15% klancih, pol morm saltat na trail Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.