bainit Objavljeno 19. avgust 2020 Share Objavljeno 19. avgust 2020 https://www.thedrive.com/news/35850/2021-porsche-taycan-has-subscription-based-safety-features-but-its-not-all-bad bravo Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 19. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 19. avgust 2020 Navedek Povezava do prispevka
Samodejno Objavljeno 19. avgust 2020 Share Objavljeno 19. avgust 2020 Johnny Smith (Fifth Gear fame) pri Car Pervert YT kanalu, testira finalno produkcijsko 1st Edition verzijo VW ID.3 Je rear drive Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 21. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 21. avgust 2020 Tudi po sloveniji se že testira. Do konca tedna bodo že v salonih. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 21. avgust 2020 Share Objavljeno 21. avgust 2020 (urejano) zakaj pa rwd? spredi je fajn plac za elektromotor recimo pa v splošnem je boljši fwd oz. bolj varen za običnega userja - npr. sneg, včasih, ko avti niso imeli ESP, understeer je tudi baje bolj varen od oversteerja itd. 21. avgust 2020 uredilo bitje bainit Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 21. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 21. avgust 2020 Več je razlogov. * ni kardana tko da je vseeno kje je. Mogoče so tako tud lažje maso razporedili. Motor je toliko velik, da gre v ruzak. * bo tudi dual motor, tako da bo tudi na sprednji pogon. Nekako RWD da eno novo vozno dinamiko. BEV ima najvišji navor in moč že tudi takoj pri speljevanju. Vemo, da se masa prestavi na zadnja kolesa. Verjetno je bolje, da je potem pogon na zadnja kolesa. * kolesa so lahko bolj naprej. Tako, da je obračalni krog smešen. Za običajnega userja je tudi Tesla 3 preko 400KM mišji prdec za vozit. 1 Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 21. avgust 2020 Share Objavljeno 21. avgust 2020 Lep je, morm priznat. Ni Tesla, ni pa klasicen VW. Par stvari me je sicer konkretno zmotilo v zgornjem videu, ampak nic takega, da bi bilo treba koga na vislice dat. Samo iskreno, ko vidim ceno, vedoc koliko stane baterija...fakoff VW, vec kot jasno je, da hocejo s tem ID razredom zakrpati luknjo od Dieselgate-a. Jaz iskreno mislim, da ni vreden svojega denarja, ampak that's just me. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 21. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 21. avgust 2020 Zdaj, če je res, da v ceno Tesle še ni upoštevana subvencija potem lol raje kupim 3jko dual motor za nekaj tisočakov več. pa imaš pol baterijo 50kWh vs. 75kWh. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 21. avgust 2020 Share Objavljeno 21. avgust 2020 every tesla m33t ever kotlič a ma tole samo X al tut drugi (samo utripanje luči)? Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 21. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 21. avgust 2020 Ne vem. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 22. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 22. avgust 2020 Porshe je se enkrat dražji. Saj pride S Raven, ker ta je že nekaj časa na trgu. Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 22. avgust 2020 Share Objavljeno 22. avgust 2020 Si moram it ta teden malo ogledat Model3 v salon. Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 27. avgust 2020 Share Objavljeno 27. avgust 2020 Fantje jaz ne vem kaj se to dogaja, ampak mi scijemo kri dobesedno, v lijaku je tok e-projektov, da glava pece. Zgleda kot da OEMi samo se e-avte razvijajo jebemumast. Koncept na koncept na koncept na koncept. Ponudbe sibajo ven tak da fax komi folga pozirat. Pa cifre tut vedno lepse zgledajo, kar se lifetime volume zadev tice. Niso to se ICE serije, ampak se malo pa bo milijon baterij standard. Nic kaj, vi samo kupujte e-avte, pa bo, to sem hotu rect. Ajde. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 27. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 27. avgust 2020 Kje delaš? Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 28. avgust 2020 Share Objavljeno 28. avgust 2020 Pri J korejcih. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 28. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 28. avgust 2020 Lepa. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 29. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 29. avgust 2020 To si moram dati na majco. Navedek Povezava do prispevka
Samodejno Objavljeno 29. avgust 2020 Share Objavljeno 29. avgust 2020 (urejano) Audi S5 Quattro pogonom in z Tesla P85 drivetrainom in batko 29. avgust 2020 uredilo bitje Car Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 30. avgust 2020 Share Objavljeno 30. avgust 2020 Matej24 reče Dne, 27. 8. 2020 at 14:36: Fantje jaz ne vem kaj se to dogaja, ampak mi scijemo kri dobesedno, v lijaku je tok e-projektov, da glava pece. Zgleda kot da OEMi samo se e-avte razvijajo jebemumast. Koncept na koncept na koncept na koncept. Ponudbe sibajo ven tak da fax komi folga pozirat. a za hibride (ala audi z 48v systemi) al EV? Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 31. avgust 2020 Share Objavljeno 31. avgust 2020 Vse je šlo v luft, še najmanj za 48V, največ (razumljivo) za PHEV in neki srednjega za EV. Ravno dobili nov projekt za LKW platformo (PHEV), iščem podatek o teži baterije...ampak če vam povem, da je število celic notri >100.000 vam bo verjetno jasno, da je baterija zverinska. Zanimivost: Zahteva kupca je, da je zadeva modularna in se da baterijo po delih odstraniti in zamenjati, 1 modul sestavlja 1/5 baterije in je zamenljiv. In kar je najbolj hecno, sploh ne gre za BIG TRUCK, ampak za nek komunalni tovornjaček. Sploh nočem vedet kak obi zadeva zgledala za enga spodobnega vlačilca, ki mora tregat 24t na prikolici. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 31. avgust 2020 Share Objavljeno 31. avgust 2020 (urejano) za take komunalce je elektro še najbolj smiselno imo. tut redarji se po bledu furajo z elektro golf avtočki recimo. za vlačilce je problem, k maš veliko maso in hitro pokuriš baterijo. 31. avgust 2020 uredilo bitje bainit Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 31. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 31. avgust 2020 Jaz saj več ali manj BEV imajo več sklopov v bateriji. Če kakšen modul crkne je vozilo vozno samo ima manj dometa. Kot drugo lahko module vežeš poljubno. Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 31. avgust 2020 Share Objavljeno 31. avgust 2020 Vodokotlič: daj pojdi malo primerjat notranjost med id3 (majo v aleji sicer najcenejši model) in model3 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 1. september 2020 Avtor Share Objavljeno 1. september 2020 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 1. september 2020 Avtor Share Objavljeno 1. september 2020 Morski reče pred 12 urami: Vodokotlič: daj pojdi malo primerjat notranjost med id3 (majo v aleji sicer najcenejši model) in model3 Bom ob priliki. Navedek Povezava do prispevka
hawa meyta Objavljeno 1. september 2020 Share Objavljeno 1. september 2020 Vodokotlič reče pred 9 urami: odlično. kako ga Škoda razvaljiva - za nas plebse - zadnje čase, nerealno. cena na Nizozemskem in v Nemčiji bo 35k, se pravi ob nadaljni državni radodarnosti bo malo pod 30k osnovni model. 1 Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 1. september 2020 Share Objavljeno 1. september 2020 pa tut osvetljen grille kot x6 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 1. september 2020 Avtor Share Objavljeno 1. september 2020 Morski reče pred 23 urami: Vodokotlič: daj pojdi malo primerjat notranjost med id3 (majo v aleji sicer najcenejši model) in model3 En k ga poznam je dobro opisal: Danes odpeljal testni krog z ID-3. Avto me ni prepričal. Če primerjam avto kot celoto z e.golfom s katerim sem se pripeljal na test in neposredno po vožnji z ID-3 odpeljal nazaj domov, mi je e.golf osebno bolj všeč. Plusi ID-3: - doseg je ob napolnjeni bateriji kazal 344km (dolgoročno povprečje avta je bilo nekaj čez 21, povprečje moje 20km testne vožnje 19.8) - uravnoteženo podvozje, udobno a hkrati dovolj trdo tudi za dinamično vožnjo (precej trši kot e.golf) - pospešek do cca 60km/h je boljši kot e.golf Minusi testnega vozila (osnovna verzija 1st): - zatemnitev notranjega vzratnega ogledala je mehanska (pa sej se hecajo pri avtu za 40k eur) - naslon zadnje klopi je deljiv 1/3 - 2/3, ni odprtine za daljše predmete (smuči) - sedeži so slabi, prekratek sedalni del (sedeži so pri vseh stopnjah opreme enaki) - plastika na vratih, okviru vetrobranskega stekla je cenena - informacijski zaslon za volanom ima omejene informacije in nudi bistveno manj podatkov kot npr. aktivni zaslon pri golfu - toplotne črpalke pri 1st ni pri nobeni stopnji opreme - ni ogrevanega vetrobranskega stekla - ni vzratne kamere - pri višjih hitrostih pospešuje enako kot e.golf, kje je 150 kW moči ne vem, občutiti jih ni - ob zadnjem pogonu bi v sport mode pričakoval možnost odklopa sistema proti spodrsavanju koles in s tem vsaj malo vožnje "na počez" pa odklop ni možen - poraba je visoka, e.golf bi ta testni krog ob enaki dinamiki z lahkoto odpeljal s cca 15 kWh/100km, 19,8 je preveč - regeneracija ima samo "avto mode" v D načinu in burst mode v B, v D naj bi avtomatika sama prilagajala moč regeneracije, sam kakšne razlike v regeneraciji v D nisem opazil, v B dela enako kot v e.golfu - celotna notranjost ni primerljiva z golfom, v salonu je golf 8 in ko se iz ID-3 presedeš vanj, je občutek v golfu bistveno drugačen, boljši - notranjost naj bi bila primerljiva s passatom. V lasti imam tudi passata l. 2016 in ID-3 niti približno ni enako prostoren kot passat, je čisto primerljiv z golfom (prostora je sicer dovolj) - prtljažnik nima dvojnega dna, ima pa eno manjšo "vdrtino" kamor bi verjetno lahko pospravil kabel ali prvo pomoč Moja ocena je da 40k EUR avto s takšno opremo ni vreden. 3 Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 2. september 2020 Share Objavljeno 2. september 2020 Vodokotlič reče pred 23 urami: WoW Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.