Skoči na vsebino

[multi] Forza Horizon Serija


Priporočeni prispevki

Pr men sta dva efekta.

V Solo končno normalen promet da zgleda mal živo. Life je še zmer kot vedno mrtvina.

Loadingi niso več ekspresni. Savingi so pa še daljši.

 

 

Sem pa še nekaj dirk odpeljal. Je tu in tam kakšen restart ali 10 treba, ampak se da dirkat na unbeatable kot vedno.

 

Tale sistem barvanja mislim da bi res lahko že mal nadgradil. V osnovi je isto kot v FM2? oz. vsaj 3/4, z dodatki posebnih barv iz FM5.

Tko neoptimalno se mi zdi vse skupaj.

Povezava do prispevka

Js sm odpelju vse kar se trenutno da, razen tist kar je broken (en kup accoladeov in story missionov je še zmer broken, kljub zadnjemu patchu).

 

Še vedno mi pa ne dela online na Telemachu, moram it al na VPN al pa na mobile. Sem malo googlal in vidim da imajo userji na enem Argentinskem ISPju (samo enem specifičnem) identični problem, in je videti kot da IP range blokirajo izkljucno za ta spil (vsem FH3,4 deluje normalno).

 

Je kdo tu ki igra online in ima Telemach?

uredilo bitje nsignific
Povezava do prispevka
VIPER SVB reče pred 6 urami:

Jaz vedno zaprem igro, ne uporabljam quick resume, in vedno popolnoma ugasnem konzolo, ne uporabljam stand by.

 

to nima veze s tem, kar sem napisal :D

 

zgoraj napisano velja, ce se ti pojavi infinite saving problem

 

ampak baje so zdej ze pofixal, tako da nima veze

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
  • 10 mesecev kasneje...

Ojla dirkači in vozači.

Zarad situacije s stanvanjem (manjko njega) imam pri sebi trenutno samo XSX in špile na njem, moje fizikalke so pa tu in tam pri sorodnikih.

 

Kakorkoli, trenutno ne morem do FH5 in posledično je ne morem špilat. Ja, kar boste digitalci zdej komentiral, vam vse pritrdim 😅

Zdajle je en Event ob 10. obletnici serije do tega četrtka in bi zelo rad opravil ter si prislužil mojega VIPERja 😁

 

Mi je kdo pripravljen za 3 dni posoditi fizično kopijo FH5, toliko da odpeljem teh nekaj dirk? Sem iz Ljubljane.

Moja celotna velika zbirka fizičnih špilov začeta leta 1998 je v enakem stanju kot ob nakupu. To je ob nje uporabi, ne muzejskemu showcaseu. Lepi sijoči nespraskani ploščki. Kakršnekoli tiskovine kot iz tiskarne. Enako embalaža. In s tujo lastnino ravnam še bolj previdno.

 

Dobremu samaritanu se že vnaprej zahvaljujem!

Povezava do prispevka

https://forza.net/news/forza-horizon-5-donut-media/
Pogrešam Top Gear dodatke v FM4 :cry:

Sej Dount Media niso slabi, samo to ni to. 
Pač na splošno je igra porazna. ok, na začetku si itak waw grafa, pa neki minor improvements, samo pol vidiš kaj so brez razloga vzeli iz prejšnje edicije. multiplayer je še vedno gnil, niti razmakov med tekmovalci ne prikazuje in na world mapi sploh ne vidiš celga folka. da ne govorimo o recikliraju contenta k je res patetično. 
Realno sem ful nahypan za novo FM, vendar s FH5 v takem stanju mi nastajajo dvomi. 

Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...
  • 2 mesca kasneje...

Če koga zanima bo od jutri naprej na voljo drugi DLC Forza Horizon 5 Rally Adventure Available March 29. Ubistvu je pač rally mapa, zgleda kar dobro (poleg mape seveda tudi par novih vozil, antilag, novi bumperji..) in zna bit da bom kar nekaj ur mojega lajfa posvetil temu DLCju. prihajajoč monthly update bo Flash Your Headlights for Midnights at Horizon (forza.net), ki  bo povečal night time in dodal 4 nove avte. 

 

Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

Eno vprašanje za tiste, ki še igrate Forza Horizon 4 ali pa ste jo ogromno prešpilali.

 

Po veliko urah igranja FH3 sem prešaltal na štirico in ena stvar, ki me v primerjavi s predhodnikom strašno moti in bega (ne vem, če je feature ali nek bug/težava z mojim hardverom) je ful slaba in čudno implementirana kvaliteta tekstur trave, peska in zemlje ter renderinga rastja, in to na max grafičnih nastavitvah v 1080p (dynamic rendering izklopljen, vse na maksimumu v Advanced nastavitvah).

 

V FH4 je vsaj pri meni ful opazen neke vrste texture streaming oz. postopen pop-in, kjer je med vožnjo s hitrostjo neposredna okolica ob cesti (bankine, zemlja, trava, pesek - vse, kar ni asfalt ali pločnik) zelo opazno low-res in razmazana, ko pa se na hitro ustavim oz. upočasnim, lahko vidim, kako špil postopno na teh površinah začne prikazovat bolj podrobne teksture (več faz). Izgleda ful očitno in grdo v špilu, kjer je sicer vse ostalo podobno čudovitega videza kot v FH3. Najbolj hudo je med cross-country dirkami in med uporabo Rewind funkcije, kjer se cele zaplate trave in zemlje sploh ne uspejo izrisat dovolj hitro; špil rabi več sekund mirovanja (ustavljen čas), da se prikaže prava high-res tekstura ali pa manjkajoča trava, pogosto neposredna okolica celo ostane v nekem blurry, napol naloženem stanju.

 

Zadeva je prisotna tako v Freeroamu kot v posameznih eventih (kjer igra res nima za naložit in prikazovat velikega območja) in enaka ob vklopljenem in izklopljenem motion bluru. FH3 teh težav preverjeno ni imel - nobenega očitnega streamanja tekstur, tam je vsa neposredna okolica ob cesti in rastje blizu avta vedno brezhibno, izrisano v high-res podobi, le (logično) nekoliko zamegljeno zaradi motion blura ob hitrosti, ampak opazno manj grafično ubogo v primerjavi s FH4.

 

A je v štirici to, kar opisujem, namenski feature zaradi optimizacije (večja karta, špil tudi ne trpi za občasnim stutteringom v Freeroamu kot trojka) ali je to neka težava z mojim PC-jem/grafično? Sicer igram na Geforce 1660 Ti s 6GB, ki res ni nek beast, je pa nad recommended specsi in lahko z vsem na max vzdržuje 60 fps brez problema, sploh ni 100% zaseden GPU. 

 

 

Povezava do prispevka
Raz reče Dne, 16. 4. 2023 at 10:42:

Eno vprašanje za tiste, ki še igrate Forza Horizon 4 ali pa ste jo ogromno prešpilali.

 

Po veliko urah igranja FH3 sem prešaltal na štirico in ena stvar, ki me v primerjavi s predhodnikom strašno moti in bega (ne vem, če je feature ali nek bug/težava z mojim hardverom) je ful slaba in čudno implementirana kvaliteta tekstur trave, peska in zemlje ter renderinga rastja, in to na max grafičnih nastavitvah v 1080p (dynamic rendering izklopljen, vse na maksimumu v Advanced nastavitvah).

 

V FH4 je vsaj pri meni ful opazen neke vrste texture streaming oz. postopen pop-in, kjer je med vožnjo s hitrostjo neposredna okolica ob cesti (bankine, zemlja, trava, pesek - vse, kar ni asfalt ali pločnik) zelo opazno low-res in razmazana, ko pa se na hitro ustavim oz. upočasnim, lahko vidim, kako špil postopno na teh površinah začne prikazovat bolj podrobne teksture (več faz). Izgleda ful očitno in grdo v špilu, kjer je sicer vse ostalo podobno čudovitega videza kot v FH3. Najbolj hudo je med cross-country dirkami in med uporabo Rewind funkcije, kjer se cele zaplate trave in zemlje sploh ne uspejo izrisat dovolj hitro; špil rabi več sekund mirovanja (ustavljen čas), da se prikaže prava high-res tekstura ali pa manjkajoča trava, pogosto neposredna okolica celo ostane v nekem blurry, napol naloženem stanju.

 

Zadeva je prisotna tako v Freeroamu kot v posameznih eventih (kjer igra res nima za naložit in prikazovat velikega območja) in enaka ob vklopljenem in izklopljenem motion bluru. FH3 teh težav preverjeno ni imel - nobenega očitnega streamanja tekstur, tam je vsa neposredna okolica ob cesti in rastje blizu avta vedno brezhibno, izrisano v high-res podobi, le (logično) nekoliko zamegljeno zaradi motion blura ob hitrosti, ampak opazno manj grafično ubogo v primerjavi s FH4.

 

A je v štirici to, kar opisujem, namenski feature zaradi optimizacije (večja karta, špil tudi ne trpi za občasnim stutteringom v Freeroamu kot trojka) ali je to neka težava z mojim PC-jem/grafično? Sicer igram na Geforce 1660 Ti s 6GB, ki res ni nek beast, je pa nad recommended specsi in lahko z vsem na max vzdržuje 60 fps brez problema, sploh ni 100% zaseden GPU. 

 

 

To je feature, da bolj učinkovito loada svet in ni nekih pause bufferingov. Tudi v FH5 je, pa še bolj očiten je (vidi se predvsem ko furaš 300km/h in nato daš rewind). Samo to je še majhen problem FH4, bolj me so me motili zvoki motorjev, kot nek render. 

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka
Chris reče Dne, 17. 4. 2023 at 14:19:

To je feature, da bolj učinkovito loada svet in ni nekih pause bufferingov. Tudi v FH5 je, pa še bolj očiten je (vidi se predvsem ko furaš 300km/h in nato daš rewind). Samo to je še majhen problem FH4, bolj me so me motili zvoki motorjev, kot nek render. 

 

Hvala za odgovor, da se ne žrem po nepotrebnem, da je na moji strani kak problem.

 

Je pa to zame res kisla cena za večjo optimizacijo :( takoj sprejmem kake pol sekunde dolg stutter (ali buffering pause ali kakorkoli že temu rečeš), ki jih imam v FH3 kljub ostarelemu hardveru zelo redko, pa še to le v Freeroamu (v posameznih evenith nikoli), v zameno za to, da teksture in detajli na max nastavitvah res izgledajoi tako, kot je treba. 

 

Te razmazane, low-res in napol naložene teksture pa v FH4 v raznih Cross Country in ostalih offroad eventih med vožnjo izgledajo res ubogo, ne glede na nastavitve - zato sem najprej pomislil, da je to nek bug in ne feature. Velik kontrast napram asfaltu in mestnim površinam, kjer dejansko vse izgleda na proper detajlih.

 

Še eno stvar sem opazil - v Freeroamu se en kup avtomobilov ostalih Drivatarjev (AI, ker zaenkrat igram offline) najprej vozi naokrog z belimi platišči in belo obarvanim spodnjim delom karoserije, šele čez ene 10-15 sekund se 'naloži' prava barva platišč in avtomobila... kot bi se spet zaradi optomizacije zadeva postopno izrisovala.

 

Skratka, razočaran nad tem, da špil v primerjavi s FH3 forsira neke grafične kompromise, ne glede na nastavitve.

Povezava do prispevka
Raz reče pred 3 minutami:

 

Velik kontrast napram asfaltu in mestnim površinam, kjer dejansko vse izgleda na proper detajlih.

 

Še eno stvar sem opazil - v Freeroamu se en kup avtomobilov ostalih Drivatarjev (AI, ker zaenkrat igram offline) najprej vozi naokrog z belimi platišči in belo obarvanim spodnjim delom karoserije, šele čez ene 10-15 sekund se 'naloži' prava barva platišč in avtomobila... kot bi se spet zaradi optomizacije zadeva postopno izrisovala.

 

Skratka, razočaran nad tem, da špil v primerjavi s FH3 forsira neke grafične kompromise, ne glede na nastavitve.

No saj tudi asfalt ima to karakteristiko. Ko greš hitreje, ne vidiš manjših razpok, ko se pa ustaviš jih igra generira. 
Glede drivatarjev pa meni ne kaže tega tbh, oziroma nisem dal nikoli pozornost temu. 
Franšiza gre precej downhill čene ja.

Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...

Danes je na voljo nov story v FH5, kjer nastopijo ponovno osebnosti Dount Media. Tokrat naj bi bila zgodba boljša, saj dobimo poleg tega tudi High in Low Car (Nissan 350Z) iz njihovih YT serij / challengov. Upam da zgodba ne razočara: Experience Donut Media’s Hi-Low Cars in Forza Horizon 5 Upgrade Heroes
Včeraj sem sprobal malo nov test track, ki so ga dodali češ za razvijati in tunati bolide in sem ostal kar razočaran. lahko se le prosto voziš po Horizon Mexico Circuit, kateremu so dodali bannerje češ da je več layoutov na voljo (moder banner road course, oražnen rallycross...). Vse skupaj se mi spet zdi slabo izvedeno, brez možnosti lap timinga, ali sektor timinga.  
Poleg tega je na voljo tudi nov DLC s 4 novimi avti, katerega moramo doplačati tudi tisti, ki smo kupili ultimate verzijo igre: FH5 DLC: Horizon Racing Car Pack | June 2023 - Forza Horizon 5 / FH5 Discussion - Official Forza Community Forums  Sam zagotovo ne bom kupil tega DLC-ja. Igra je itak že v zatonu in jeseni dobimo novo FM, za katero je prišel pred tednom dni trailer za kampanijo, ki končno da malo vzpodbude, kljub temu da se ne strinjam s določenimi spremembami v igri (XP-ji za upgrejde in še vedno brez quali v kampaniji zgleda):

 

 

EDIT: Dount story je meh. 

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...

Včeraj je bil nov stream Forza Monthly, kjer so predstavili nove detajle Forze Motorsport (nič bistvenega), poleg tega pa so pokazali kaj bo novega v prihajajočem mescu v Forzi Horizon 5. V series 23 si bomo lahko med drugimi preigrali tudi novo Toyoto GR86.

image

 

Dobili smo tudi teaser za series 24 v katerem je razkrito, da bomo v igro končno dobili avtomobile italijanskih znamk skupine stellantis (alfa, fiat, abarth in lancia). 

image

 

Zgleda da devi končno poslušajo.

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...

Ima morda tukaj kdo kakšno idejo - ne morem odinštalirati FH 5 v celoti, da bi si naložil clean verzijo, saj mi igre že dalj časa ne zažene. Pojavi se okno "nepričakovana napaka" ob zagonu in to je to.

Poizkusil sem vse, uninstall preko windowsov, CCleaner, IObit Uninstaller (tukaj med programi je npr. sploh ni, tudi ko naj bi bila naložena). Karkoli naredim, mi zbriše FH 5 v parih sekundah, pod windows app pa očitno ostanejo vse datoteke, saj se mi prostor na disku ne sprosti. Grem v Microsoft Store in pri FH 5 kliknem naloži - pojavi se "Prenašam" ali nekaj podobnega, po parih minutah pa kao končano in ko dam "Zaženi", isto kot prej, igra krešne. 

Semtudi nekaj preko windows powershell pa razne ideje preko gugla probaval, ampak sploh ne deluje tako kot v tutorialih, javi neko napako oziroma da ne najde FH 5.

Format windowsov pa ne pride v poštev. 

Povezava do prispevka
dzuko reče pred 22 urami:

Ima morda tukaj kdo kakšno idejo - ne morem odinštalirati FH 5 v celoti, da bi si naložil clean verzijo, saj mi igre že dalj časa ne zažene. Pojavi se okno "nepričakovana napaka" ob zagonu in to je to.

Poizkusil sem vse, uninstall preko windowsov, CCleaner, IObit Uninstaller (tukaj med programi je npr. sploh ni, tudi ko naj bi bila naložena). Karkoli naredim, mi zbriše FH 5 v parih sekundah, pod windows app pa očitno ostanejo vse datoteke, saj se mi prostor na disku ne sprosti. Grem v Microsoft Store in pri FH 5 kliknem naloži - pojavi se "Prenašam" ali nekaj podobnega, po parih minutah pa kao končano in ko dam "Zaženi", isto kot prej, igra krešne. 

Semtudi nekaj preko windows powershell pa razne ideje preko gugla probaval, ampak sploh ne deluje tako kot v tutorialih, javi neko napako oziroma da ne najde FH 5.

Format windowsov pa ne pride v poštev. 

 

 

 

Predvidevam, da ne moreš odpret mape WindowsApps. Meni je zadevo rešil program Take Ownership. Install / klikni z desnim miškinim gumbom na mapo/klikni Take Ownership /potrdi/izbriši.

 

https://m.majorgeeks.com/content/page/take_full_ownership_of_files_folders.html

uredilo bitje Matija Cestnik
Povezava do prispevka

Drugače sem sedaj odinštaliral xbox aplikacijo, naložil ponovno, in preko njega odinštaliral fh5, pa dal inštalacijo fh5 ponovno in mi sedaj prenaša 167 gb fh5. Preko raznih drugih programov mi fh5 ni zbrisalo v celoti oziroma kot sem dejal, par mb prenosa in se je fh5 spet pojavila. Bom videl sedaj kaj se bo zgodilo - pri moji liniji bo še trajalo. ;)

 

Če pa to ne bo delovalo, bom pa tvoj nasvet probal. Tnx. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...