Skoči na vsebino

MisterM

Rumeni jak
  • Število vsebin

    45
  • Dan prve porumenitve

  • Zadnji obisk

Sloves med gmajno

41 Jogurt

Več o članu MisterM

  • Butast stavek
    najraje liže usmrajenega krapa.
  • Skotilni dan 16. 11. 1981

Nedavni špegarji

Skupaj vzeto 1 231 vohunjenj
  1. Nemci so naredili nadaljevanje DOTT. Mi je kar čudno, da nisem opazil, špil so izdali že 2018... je že kdo sprobal? https://returnofthetentacle.de/en/node/1
  2. Gibanje mačke so kar dobro zadeli... na trenutke sicer še vedno deluje leseno, sukanje in skoki pa so skoraj popolni. Če ni spoiler, je kdo morda že ugotovil, ali je naš protagonist mačka ali mačkon?
  3. Turok: dinosaur hunter, decembra 1997. Native Glide. Danes izgleda precej bedno, 25 let nazaj pa je bil kar presežek, če si imel 3Dfx pospeševalec.
  4. @JediEagle To je zapisal maja, ko je bilo na voljo par sličic, na osnovi katerih ni bilo možno kaj dosti povzeti. In ne, takrat še ni bilo širših polemik in pikrosti kot sedaj, ko so pokazali dejanski gameplay. A vzamem nazaj, dejansko mu je uspelo izbrati provokativen in šokanten grafičen stil. A žal, kot je zapisal @amnesia, je razlog za negodovanje pač to, da je ta stil lasten ustvarjalcem YT klipom, ki želijo po čim hitrejšem postopku ustvariti animacijo. Kot če bi Pininfarina rekel, da bo oblikoval novega Golfa (ali kak drug, priljubljen ljudski avto), na koncu pa bi razkril Multiplo.
  5. Pa dobro no, ti komentarji, ki ji je izpostavil Broussard, se mi ne zdijo tako zelo ihtavi in neprimerni. Morda zato, ker vpričo političnih debat še vedno izpadejo dokaj kulturni, izvzemši nebulozne opazke o levičarstvu in woke ideologiji. Grafična podoba je pač čudna in je razumljivo, da je sprožila ogorčen odziv, saj v PAC avanturah igra zelo pomembno vlogo pri ustvarjanju vzdušja. MI je čudovito izgledal v 320x240 z 256 barvami, Curse je prinesel malce abstrakcije v likih in čudovito podobo v 16-bitih, tudi Escape, četudi se je grafično slabo postaral, še vedno sovpada z barvitostjo in diza
  6. Tudi jaz težko razumem, čemu so ubrali tak grafični slog. Kaj je res bil nekakšen konsenz med vsemi developerji češ, ja, to je to, tako hočemo, da izgleda ta špil? Tudi, če bi se zavoljo vseh grafičnih dizajnerjov projekt podražil ali bil zamaknjen za kakšno leto dvomim, da bi to negativno vplivalo na finančni uspeh. A dobro no, počakajmo in bomo videli. Morda bodo zgodba in uganke odtehtale po mojem mnenju precej zgrešen grafičen slog.
  7. Hm, kaj Zangiefu bo dovoljena udeležba pod rusko zastavo?
  8. Curse je tudi visoko. Ob prelomu tisočletja sem se videval s punco, ki ji je bil Curse najljubši špil sploh. Prvih dveh delov sploh ni poznala, Escapa pa ni mogla pognat, ker ni imela 3D pospeševalca.
  9. @Gapi182 Bi lahko tole malo elaboriral? Sicer je od tega minilo že mnogo lun, a jaz sem imel občutek, kot da niso dobro vedeli kaj je Ron želel povedati na koncu dvojke. No, saj je razumljivo, da niso. Tako se je Curse začel z neko plehko razlago češ, da je Guybrush pobegnil iz "Carnival of the damned", končal pa prav tako v nekem čudnem lunaparku na Dinky (ali morda Monkey?) islandu.
  10. Meni prav tako, res škoda, da se takšnega stila ne bodo poslužili v Returnu. Zelo podoben stil je imel tudi Captain Brawe, meni osebno zelo ljuba avantura izpod prstov naših južnih sosedov v nadvse zanimivem svetu, ki žal ni uspela dobiti nadaljevanja.
  11. Ne, tista povsem zadnja scena, ko ga Elaine še vedno čaka na vrvi.
  12. Možno, čeprav ne vem, kako bi v tem primeru vpletli Murraya, ki ga Guybrush sreča na začetku trojke. Zgodbovno mi je bila trojka, izvzemši zadnje poglavje, precej všečna. Plunder Island, El Pollo Diablo, mečevanje z rimanjem žaljivk, Blood Island, veganski kanibali, pogrebnik Mort in šlogarica Xima so mi bili fantastični. A LeChuck's revenge mi je še vedno najljubši (in najtežji) del serije, sem pa menda eden redkih, ki mu je konec v tem delu nadvse všeč. Da sem ga obrnil je trajalo par let, konec sem videl aprila 1998 ob štirih zjutraj in začudeno bulil v zaslon. Šele povsem zadnja scena me j
  13. Jojme, res upam, da se motiš s tem ostarelim Guybrushem. Preklapljanje med liki je sicer zanimivo in tudi Ron se ga je dostikrat poslužil (Maniac Mansion, The Cave, Thimbleweed), a mislim, da je Monkey Island izključno Guybrusheva avantura. Bolj me zanima, kako se bodo lotili razlage canona iz Curse, Escape ter Tales. No, vemo, da bo Murray vključen, tudi sicer mi je zgodba iz Curse še OK, medtem ko na Escape s tistim monkey combatom, Ozzyem, robotsko opico in razlago da je Herman Toothrot v resnici Elainin dedek, lahko mirno pozabim. Tales je bil sicer precej boljši, a če se bo Return pričel
  14. Hm, torej je Gilbert le prišel do pravic za Monkey Island? Že ob Disneyevem prevzemu Lucasa je potožil, da naj mu vendar dovolijo odkup pravic. Vsekakor bo zanimivo videti, če bo res negiral canon od tretjega, četrtega in petega dela. Glede grafične podobe sem sicer ravnodušen a upam, da bo špil vsaj dostojen. Da bi bil pa nek presežek, pa je po mojem mnenju malo verjetno.
  15. Vinetuja so v začetku devetdesetih priredili v odlično radijsko igro in jo izdali na šestih kasetah. Znašle so se tudi na tubi: Kanal ima tudi nabor ostalih vsebin, namenjenih mlajšim v osemdesetih in devetdesetih.
×
×
  • Ustvari novo...