Skoči na vsebino

Kitajska - počasi se vrača v svojo zgodovinsko vlogo najbolj napredne države sveta


Kruz

Priporočeni prispevki

edino kar na Kitajskem ni fake je da so fake. Drzava je v gospodarskem freefallu, nepremicniski trg, beg tujega kapitala, rekordna brezposelnost mladih, zadolzenost populacije, industrija pa se sili v Indijo, Vietnam in Mehiko. To je le dokaz da za tale gospodarski cudez je zasluzen Zahod

 

lahko zgradijo vse kar mi ? Fujian je fake, zaprli so vse vodje  tega projekta ker nic ne deluje. EMALS pa ni uporaben

Tufu dreg drzava. Se nobena drzava ni postala super sila na podlagi poceni delovne sile

uredilo bitje VonGriffin
Povezava do prispevka
VonGriffin reče pred 10 minutami:

edino kar na Kitajskem ni fake je da so fake. Drzava je v gospodarskem freefallu, nepremicniski trg, beg tujega kapitala, rekordna brezposelnost mladih, zadolzenost populacije, industrija pa se sili v Indijo, Vietnam in Mehiko. To je le dokaz da za tale gospodarski cudez je zasluzen Zahod

 

lahko zgradijo vse kar mi ? Fujian je fake, zaprli so vse vodje  tega projekta ker nic ne deluje. EMALS pa ni uporaben

Tufu dreg drzava. Se nobena drzava ni postala super sila na podlagi poceni delovne sile

 

Še prevedem ta copium za druge, ker le nismo na gnoju.

 

Drzava je v gospodarskem freefallu = gospodarska rast ni več, 7-8% ampak samo 5%, kar je približno 2x več, kot zahodni svet

Nepremicniski trg = tukaj sicer ni podal komentarja, ker se je spomnil, kako je z nepremičninami povsod

beg tujega kapitala, industrija pa se sili v Indijo, Vietnam in Mehiko = Kitajci imajo že standard, da šivanje superg in kratkih majic je postalo predrago

zadolzenost populacije = tukaj je napisal populacija hehe, zato ker država pa daje posojila zahodu v triljonih. Populacija navadna, je pa še zmeraj manj zadolžena, kot na zahodu.

dokaz da za tale gospodarski cudez je zasluzen Zahod - to je tko neumno, kot da bi rekel, da je Kitajska zaslužna, da se je zahod razvil in zavzel svet, ker so Kitajci izumili Papir, Kompas in Smodnik. :)

 

Povezava do prispevka

5 % za drzavo v razvoju pak ni isto kot 2% v najbolj razvitem delo na globli. Ce ignoriramo dejstvo da statistiko doloca partija.

Kitajska je ocitno tako umetna tvorba kot tvoja mitoloska Juga

 

linkat virov pa mislim da v tej tocki ne rabim  imas o Kitajski deflaciji veliko novic. Ce se Xi pravi da imajo probleme te ves da ze mora drek prihajati do grla

 

uredilo bitje VonGriffin
Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

Šolc zahteva od Kitajske, da zmanjša produkcijo in učinkovitost svojega gospodarstva 

 

Navedek

In his meetings, Mr. Scholz highlighted Germany’s commitment to doing business with China, but he also warned that Beijing had to curb the flood of Chinese goods into Europe

Ahahaha

https://www.nytimes.com/2024/04/16/world/asia/olaf-scholz-germany-china.html

 

Povezava do prispevka

Sj ta komunistična jajca, nekvalitetne izdelke nihče ne kupi v EU. Ne vem zakaj se boji proste trga potem in nabijajo ne vem kakšne carine na avte, kot da lahko ogrozijo BMW, Mečko, Audija...

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
atomic reče pred 3 minutami:

Sj ta komunistična jajca, nekvalitetne izdelke nihče ne kupi v EU. Ne vem zakaj se boji proste trga potem in nabijajo ne vem kakšne carine na avte, kot da lahko ogrozijo BMW, Mečko, Audija...

to je velika laž. kitajski produkti bistvno obvladujejo evropski trg. ker za povprečnika, je kitajski xiaomi, anker ... dovolj dober. Na isti način DEJANSKO EV avtomobili iz kitajske, ki so za dvakrat cenejši od primerljivega evropskega modela in za štiri + krat cenejši od bmwja - grozijo evropskemu gospodarstvu. kitajski produkti so, in to je najbolj pomembno, dovolj dobri za povprečnega uporabnika. 

 

 

Povezava do prispevka
fauzić reče pred 1 uro:

to je velika laž. kitajski produkti bistvno obvladujejo evropski trg. ker za povprečnika, je kitajski xiaomi, anker ... dovolj dober. Na isti način DEJANSKO EV avtomobili iz kitajske, ki so za dvakrat cenejši od primerljivega evropskega modela in za štiri + krat cenejši od bmwja - grozijo evropskemu gospodarstvu. kitajski produkti so, in to je najbolj pomembno, dovolj dobri za povprečnega uporabnika. 

 

 

 

Ja, samo takoj ko bo zgorel prvi blok, ali se v EU potopil trajekt zaradi Kitajskih EV bo prodaja hitro padla. Kar pa bo kmalu, glede na porocanja iz Kitajske. 

 

Pred kratkim je firma kupila cudovita elektricna jajca iz Kitajske. Bil na servisu ze 3x. Mislim da povprecni uporabnik vseeno zna zracunat kaj je ceneje.

uredilo bitje planetarium
Povezava do prispevka
planetarium reče pred 33 minutami:

 

Ja, samo takoj ko bo zgorel prvi blok, ali se v EU potopil trajekt zaradi Kitajskih EV bo prodaja hitro padla. Kar pa bo kmalu, glede na porocanja iz Kitajske. 

 

Pred kratkim je firma kupila cudovita elektricna jajca iz Kitajske. Bil na servisu ze 3x. Mislim da povprecni uporabnik vseeno zna zracunat kaj je ceneje.

Ravno obratno. 

Problem kitajskega uvoza ni poceni roba iz aliexpress, ampak prav to, da so konkurenčno za končnega uporabnika že dovolj blizu zahodnim produktom. Problem je prav v tem, da nas je kitajska že ujela v inženiringu. Posledično lahko na trgu ponujajo cenejše produkte, ki pa so vsaj primerljivi, predvsem pa imajo boljši price/performance. 

 

EV avtomobili so recimo dobivali top ocene. https://m.youtube.com/watch?v=DHRxnTPrzOQ

uredilo bitje fauzić
Povezava do prispevka
fauzić reče pred 2 urama:

to je velika laž. kitajski produkti bistvno obvladujejo evropski trg. ker za povprečnika, je kitajski xiaomi, anker ... dovolj dober. Na isti način DEJANSKO EV avtomobili iz kitajske, ki so za dvakrat cenejši od primerljivega evropskega modela in za štiri + krat cenejši od bmwja - grozijo evropskemu gospodarstvu. kitajski produkti so, in to je najbolj pomembno, dovolj dobri za povprečnega uporabnika. 

Drugač je bil moj post sarkastičen... Ampak ti vseeno lupetaš gluposti. 4 cenejši od bmwja je reku... si ti kdaj imel električni skiro, ker za avta vem, da nisi imel...

 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 11 minutami:

Drugač je bil moj post sarkastičen... Ampak ti vseeno lupetaš gluposti. 4 cenejši od bmwja je reku... si ti kdaj imel električni skiro, ker za avta vem, da nisi imel...

 

byd seagull je 10k dolarsov. bmw i4 je 50k dolarsov. 

seveda sta avtomobila neprimerljiva. tako kot sta neprimerljiva xiaomi in iphone. AMPAK tako seagull kot xiaomi sta dovolj za povprečnega uporabnika. 

 

bo ok? poanta je da je iphone in bmw overkill za večino. za nekoga, ki živi in dela v Lj je Seagull čisto dovolj. Na tem se "cornera" evropski market. 

uredilo bitje fauzić
Povezava do prispevka
fauzić reče Pravkar:

byd seagull je 10k dolarsov. bmw i4 je 50k dolarsov. 

seveda sta avtomobila neprimerljiva. tako kot sta neprimerljiva xiaomi in iphone. AMPAK tako seagull kot xiaomi sta dovolj za povprečnega uporabnika. 

 

bo ok? 

Ne bo OK. Pa ne deli se pametnega, ker si glup ko kurac. Samo lupetaš skoz neki. Kje imaš Seagula za 10k dolarsov?  Za kako pa ni dovolj Xioami 14 ultra? Karkoli zineš, nimaš prav, ampak skoz misliš, kolk si pameten.

Povezava do prispevka
atomic reče Pravkar:

Ne bo OK. Pa ne deli se pametnega, ker si glup ko kurac. Samo lupetaš skoz neki. Kje imaš Seagula za 10k dolarsov?  Za kako pa ni dovolj Xioami 14 ultra? Karkoli zineš, nimaš prav, ampak skoz misliš, kolk si pameten.

Prvi google hit: https://www.carscoops.com/2024/03/byds-seagull-ev-now-costs-under-10k-the-west-is-doomed/


Jasno je da ne govorim o flagship telefonih, ampak o telefonih, ki so "affordable" : takih telefonih, ki so dovolj za 80% populacije. Jst trenutno furam redmipro 10 in dobesedno nič več ne rabim. 

 

(kaj je sploh poanta teh tvojih postov? mi pokazat kako mam narobe? v čem točno?) 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 6 minutami:

Primerjaš stvari, ki so neprimerljive. En Kitajski jajček si primerjal z BMW i4, Xiaomi redmi z iphonam, ko pa imata in BYD in Xiaomi dejansko modele, ki konkurirajo i4 in Iphonu.

ampak točno TO je poanta. Kitajci ponujajo relativno kvalitetne izdelke za polovico, četrtino cene. Kot sem rekel : za vožnji po Ljubljani (ali pa vožnjo po Hong Kongu) je tale kitajski jajček dovolj. In ker je konkurenčen do te mere, se vlade bojijo, da bo prevladal. 

 

TO je problem kitajske robe : da ni več zgolj kitajski cheap shit, ampak je, vsaj v rangu poceni zadev, konkurenčna zahodnim/bolj uveljavljenim znamkam. Dokler so Kitajci prodajali cheap shit prek aliexpressa : to ni bil velik problem, ker se je vedlo, da je razlika v kvaliteti prevelika, da bi bili izdelki privlačni zahodnemu trgu. 

 

(bmw i4 velja za vstopni EV model ... kar je drugi problem : cheap shit zahodni EV je dvakrat dražji od kitajskega) 

uredilo bitje fauzić
Povezava do prispevka
fauzić reče pred 1 uro:

ampak točno TO je poanta. Kitajci ponujajo relativno kvalitetne izdelke za polovico, četrtino cene. Kot sem rekel : za vožnji po Ljubljani (ali pa vožnjo po Hong Kongu) je tale kitajski jajček dovolj. In ker je konkurenčen do te mere, se vlade bojijo, da bo prevladal. 

 

TO je problem kitajske robe : da ni več zgolj kitajski cheap shit, ampak je, vsaj v rangu poceni zadev, konkurenčna zahodnim/bolj uveljavljenim znamkam. Dokler so Kitajci prodajali cheap shit prek aliexpressa : to ni bil velik problem, ker se je vedlo, da je razlika v kvaliteti prevelika, da bi bili izdelki privlačni zahodnemu trgu. 

 

(bmw i4 velja za vstopni EV model ... kar je drugi problem : cheap shit zahodni EV je dvakrat dražji od kitajskega) 

 

Nimaš osnovnega razumevanje, kako stvari funkcionirajo. BMW ne bo delal avtov za 20k€, ker je to njihova tržna pozicija, ne zato, ker bi bili dragi, ker niso. So 20% dražji avti, od konkurence, kadar govorimo o istem razredu z isto opremo in močjo. Isto velja za apple. Kar pa ne pomeni, da na zahodu nimamo poceni znamk telefonov in avtomobilov. 

 

Če hočeš imeti nov avto za 12k€, za vožnjo po Ljubljani ali po Hongkongu imaš tudi zahodne avte.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 8 minutami:

 

Nimaš osnovnega razumevanje, kako stvari funkcionirajo. BMW ne bo delal avtov za 20k€, ker je to njihova tržna pozicija, ne zato, ker bi bili dragi, ker niso. So 20% dražji avti, od konkurence, kadar govorimo o istem razredu z isto opremo in močjo. Isto velja za apple. Kar pa ne pomeni, da na zahodu nimamo poceni znamk telefonov in avtomobilov. 

 

Če hočeš imeti nov avto za 12k€, za vožnjo po Ljubljani ali po Hongkongu imaš tudi zahodne avte.

Dej si vsaj preberi članek no :) . Pa meni je jasno, da ne bodo, samo rekel sem da je tale avtoček 5 krat cenejši. Samo kot info nisem ničesar iz tega izpeljeval. Poanta je, da lahko kitajci undercuttajo zahodne cene in si s tem ustvarijo monopol. 

 

The least expensive EV offered in America, the 40 kWh Nissan Leaf, costs $28,140, and even the cheapest car of any type, the ancient Mitsubishi Mirage, which is similar in dimensions to the BYD, comes in at $16,695.

uredilo bitje fauzić
Povezava do prispevka
atomic reče pred 7 minutami:

Ma vem, sem si že velikokrat rekel. Vsake tolko časa spustijo zavore...

V čem si mel prav in v čem jst nisem mel? 

 

Problem kitajskega trga je da je po kakovosti primerljiv s srednjim in višjim razredom produktov, pri čemer pa je občutno cenejši.

 

Zakaj ne to zanima? Ker se na ta način krha ekonomska povezanost kitajske in zahoda ... Kar pa je glavni garant za naše "prijateljstvo". Če bo zahod moral uvajati sankcije na kitajske produkte ... Ima lahko to ogromne posledice. Danes se namreč Kitajce brzda predvsem z grožnjo sankcij. 

 

Ampak že ta carina na avtomobile je s tega vidika zelo problematična. 

Povezava do prispevka
Berbasecks reče pred 21 minutami:

če primerjamo jabolke in hruške, maš v EU tud Citroen Ami pod 10k

sej za po LJ je

fauzić reče pred 2 urama:

byd seagull je 10k dolarsov. bmw i4 je 50k dolarsov. 

seveda sta avtomobila neprimerljiva. tako kot sta neprimerljiva xiaomi in iphone. AMPAK tako seagull kot xiaomi sta dovolj za povprečnega uporabnika

 

 

Recimo. Samo da Kitajci ponujajo cel avto za to ceno. Nihče razen atomica ne primerja jabolk in hrušk.

Povezava do prispevka
fauzić reče pred 9 minutami:

V čem si mel prav in v čem jst nisem mel? 

Letaš sem in tja nepovezano, kot vedno in zato folk noče s tabo debatirat, ker ji povlečeš v svojo dimenzijo, v dimenzijo nesmislov. Namreč v eni niti govoriš, kako so Kitajski avtomobili konkurenčni, v drugi primerjaš premium EU avto višjega razrede in velikost z micro avtomobilom, v tretji pa kako so 4x cenejši...

 

To so nesmisli. 

 

Kitajci imajo produkte, ki so celo boljši in niti konkurence nimajo na evropskih tleh. Ala DJi Droni in to že 10+ let. Niso najcenejši, celo najdražji so in tudi najboljši. Kitajski avto, ki bo primerljive kvalitete, primerljive velikosti in opreme, bo tudi primerljive cene z Evropskim. 

Države se različno odzivajo na konkurenco, tudi pri nas so novi avtomobili dražji, kot v Nemčiji.

 

Zdej ti pa se najbrž sprašuješ, zakaj EU ali USA ne naredi avto, ki bi bil konkurenčen 10k€ Kitajskemu. Zato, ker je na zahodu ful malo klošarjev, ki bi dejansko kupilo to avto. Zakaj bi se sploh s temu jebal, z nizko dodano vrednostjo, da zaslužiš na novem avtu manj, kot švero na Golf 2. Zahod dela premiume. Dacie pa Twingoti se slabo prodajajo v Švici ali v USA... Naj to dela kdor želi.

 

Recimo, da naredi Kitajc ali pa ne vem Avstralec za 40k€ isto dober avto, kot BMW, ista poraba, isto veliksot, isti perfomasi in 5% cenejši servisi in 5% cenejši. Kerga misliš, da bi povprečen Evropejec kupil, Holden ali Čang Šlang avto, ali BMW?

Povezava do prispevka
fauzić reče pred 2 minutama:

Recimo. Samo da Kitajci ponujajo cel avto za to ceno. Nihče razen atomica ne primerja jabolk in hrušk.

Če bi rad primerjal Byd z BMWjem, je to čisto mogoče.

 

Primerjaj BYD Seal vs BMW i4

 

ČE bi rad primerjav iPhone s Xioamijem lahko primerjaš. Vzemi Xiaomi ultra 14  z Iphone 15pro max.

 

Na koncu potegni črto in poglej koliko kaj stane...

Povezava do prispevka
atomic reče pred 1 uro:

Letaš sem in tja nepovezano, kot vedno in zato folk noče s tabo debatirat, ker ji povlečeš v svojo dimenzijo, v dimenzijo nesmislov. Namreč v eni niti govoriš, kako so Kitajski avtomobili konkurenčni, v drugi primerjaš premium EU avto višjega razrede in velikost z micro avtomobilom, v tretji pa kako so 4x cenejši...

 

To so nesmisli. 

 

Kitajci imajo produkte, ki so celo boljši in niti konkurence nimajo na evropskih tleh. Ala DJi Droni in to že 10+ let. Niso najcenejši, celo najdražji so in tudi najboljši. Kitajski avto, ki bo primerljive kvalitete, primerljive velikosti in opreme, bo tudi primerljive cene z Evropskim. 

Države se različno odzivajo na konkurenco, tudi pri nas so novi avtomobili dražji, kot v Nemčiji.

 

Zdej ti pa se najbrž sprašuješ, zakaj EU ali USA ne naredi avto, ki bi bil konkurenčen 10k€ Kitajskemu. Zato, ker je na zahodu ful malo klošarjev, ki bi dejansko kupilo to avto. Zakaj bi se sploh s temu jebal, z nizko dodano vrednostjo, da zaslužiš na novem avtu manj, kot švero na Golf 2. Zahod dela premiume. Dacie pa Twingoti se slabo prodajajo v Švici ali v USA... Naj to dela kdor želi.

 

Recimo, da naredi Kitajc ali pa ne vem Avstralec za 40k€ isto dober avto, kot BMW, ista poraba, isto veliksot, isti perfomasi in 5% cenejši servisi in 5% cenejši. Kerga misliš, da bi povprečen Evropejec kupil, Holden ali Čang Šlang avto, ali BMW?

Ne. Skoraj vse kar si napisal je mimo dejstev. 

Navedek

Letaš sem in tja nepovezano, kot vedno in zato folk noče s tabo debatirat, ker ji povlečeš v svojo dimenzijo, v dimenzijo nesmislov. Namreč v eni niti govoriš, kako so Kitajski avtomobili konkurenčni, v drugi primerjaš premium EU avto višjega razrede in velikost z micro avtomobilom, v tretji pa kako so 4x cenejši...

Nihče ni primerjal. Samo omenil sem, da je najcenejši BMW-jev EV trenutno na trgu za 4 kratnik cene. 
Zakaj sem sploh to omenil? Zadeva je relativno enostavna. Tehnologija ima svoj "višek". Na neki točki funkcije najdražjega izdelka na trgu več ne upravičujejo cene (to je nikoli ne, ampak ok). Kaj to pomeni? Enostavno rečeno, če si pogledamo na primeru : razlika med Iphone-om Max in nekim srednjerazrednim Samsungom še NIKOLI ni bila tako majhna kot je danes. Razen kakšnih ekstra funkcij, malenkost hitrejšega vmesnika in boljše kamere : med njima skoraj ni razlike. Povprečnik je danes že v situaciji, ko je razlika med appleovim flagshipom in middle range Samsungom tako majhna, da nakupa Iphone-a več ne more upravičiti. 

Podobno se dogaja z avtomobili. Seveda so BMW-ji hitrejši, udobnejši ... ampak razlika med BMW i4 in nekim srednjerazrednim BYD modelom je neprimerljivo manjša kot je bila razlika med Mercedezom in stoenko. Na neki točki se bo tudi pri avtomobilih smiselno vprašati ali so vredni 5 kratnik cene. To je "realnost" tehnologije. Seveda delno še živimo v neki postfevdalni družbi, kjer si sleherni povprečnik želi razkazovati svoje "premoženje": ampak tudi to počasi usiha. 

Navedek

 

Kitajci imajo produkte, ki so celo boljši in niti konkurence nimajo na evropskih tleh. Ala DJi Droni in to že 10+ let. Niso najcenejši, celo najdražji so in tudi najboljši. Kitajski avto, ki bo primerljive kvalitete, primerljive velikosti in opreme, bo tudi primerljive cene z Evropskim. 

Države se različno odzivajo na konkurenco, tudi pri nas so novi avtomobili dražji, kot v Nemčiji.

 

Zdej ti pa se najbrž sprašuješ, zakaj EU ali USA ne naredi avto, ki bi bil konkurenčen 10k€ Kitajskemu. Zato, ker je na zahodu ful malo klošarjev, ki bi dejansko kupilo to avto. Zakaj bi se sploh s temu jebal, z nizko dodano vrednostjo, da zaslužiš na novem avtu manj, kot švero na Golf 2. Zahod dela premiume. Dacie pa Twingoti se slabo prodajajo v Švici ali v USA... Naj to dela kdor želi.

 

Kitajci so apriori tu v prednosti. To je SRŽ te debate. Kitajski kapitalizem je boljši, bolj efektiven in cenejši od zahodnega. Zato bodo  kitajski produkti na odprtem marketu vedno cenejši. Zakaj je temu tako?

a.) top down ekonomija. Vse kar Kitajci delajo je "požegnano s strani države" in DEL večjega plana (Kitajci navadno planirajo 50+ let naprej svoje poteze). Na zahodu so investitorji daleč največji problem : ker njihov interes je navadno kratkoročen - hočejo "čimveč dobička na kratki rok"in v tem smislu zahodni kapitalizem nima usmeritve, ampak ga na noter trgajo sami investitorji. 
Zakaj je BYD naenkrat postal najmočnejša EV tovarna na svetu? Razlog je enostaven : ker imajo neposredni dostop do baterij (kitajskih seveda). Če poznaš debato, boš vedel povedati, da so drugi EV proizvajalci priznali, da ne morejo tekmovati s cenami BYD prav zaradi baterij. BYD pa je, takoj ko so ga kitajski overlordi prepoznali kot prominentnega igralca, dobim neposreden dostop do baterij. 

b.) poceni delovna sila : o tem ni treba izgubljati besed

c.) neizpolnjevanje okoljevarstvenih standardov : tudi to v bistveni meri prispeva k temu zakaj je Kitajska zlahka tako konkurenčna

 

Zaradi vsega tega : zahod NE MORE konkurirati kitajskemu kapitalizmu. Nadalje, kar delajo Kitajci (recimo v primeru byd) je, da namerno spodbijajo zahodne cene - včasih celo v svojo škodo - z namenom osvojitve trga. HUAWEI je daleč najboljši primer tega kako so Kitajci osvojili evropski in ameriški trg in bili do te mere konkurenčni, da jih je moral ZDA : preprosto prepovedati. Zakaj? Zato ker so pretili zahodni ekonomiji.  Predvsem 5g. 

(podobno gledamo pri teh "iz riti potegnjenih carinah za EV avtomobile : gre za poskus zajezitve točno tistega kar je Huawei naredil 5-10 let nazaj) 

 

Še beseda ali dve o tem kako "evropejec ne bo kupil cenejšega avtomobila". To je mentaliteta naših dedkov in babic : cena ZAGOTAVLJA kvaliteto (a je to kdaj bilo res ali ne je vprašanje). Ampak danes temu ni tako. Prej omenjen primer Huaweija že kaže na to. Zakaj bi, po tvoje, neki voznik Citroena ali Renaulta ali ... v prihodnosti ne vozil neke kitajske znamke za 10k €, ČE se ta kitajska znamka dejansko izkaže kot konkurenčna? Škoda je menda bila en tak primer, za katero se je razvedelo da je konkurenčna in kar naenkrat so vsi vozili Škode. 

 

Aja, pa še to. BYD je od letos največji proizvajalec EV. Zakaj? Zato, ker so Kitajci "čunga lunga" prepoznali kot boljšo in cenejšo alternativo Teslam in praktično danes na Kitajskem kraljuje BYD. Toliko o čunga lungah 

uredilo bitje fauzić
Povezava do prispevka

To je zanimivo, ker zahod brzda Kitajsko s sankcijami. Če bodo Kitajski produkti postali prekvalitetni in prepoceni, potem bo zahod moral hočeš-nočeš apriori omejiti dotok Kitajskega blaga v Evropo in USA. 

 

In tako bi znala nastati "Ruska situacija", v kateri Kitajcev zahodne sankcije praktično ne bi zadevale (ker bi bili itak že povečini benani iz evropskega trga). Tu je Evropa/USA v zelo zanimivi situaciji v kateri mora po eni strani zaščititi globalni interes (to, da se Kitajska ne razleze po okoliških državah - in za to ima edino učinkovito sredstvo sankcije), po drugi pa nacionalni/internacionalni interes - kjer bodo zahodne firme v velikem zaostanku napram Kitajskim produktom, ki bodo enako kvalitetni, a cenejši. To bo še posebno zanimivo, ko se bo Kitajska do te mere razvila, da ji ne bo več v interesu bit "tovarna zahoda" in bo lepo nagnala razne apple pa nike-je pa kar se danes še izdeluje tam (praktično vse). 

 

Ker TAKRAT bo pa zahod res najebal : ko bo moral za vsak izdelek zahodnjak plačati zahodne stroške delavne sile

 

uredilo bitje fauzić
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...