Skoči na vsebino

[multi] No Man's Sky


Tom7i

Priporočeni prispevki

Kupu igro...

 

Neko osnovno varjanto.... 

 

Samo malo sem štartal pa sem spušil skor 2 uri :D

 

Pa sploh ne vem kaj delam hahah :D

 

Mam jo na steamu. Mogoče lahko pol kdaj ko osvojim kej skp delamo.

 

Aja a se da narest da se leti z tipkovnico samo? K me res matra tole z miško.

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 14 minutami:

Kako to misliš prvi galaksiji, vsakega playerja vrže v svojo al?

kolk vem je prva galaksija ista za vse sam vrze te na random mesto

pol pa ko "koncas" potujes v drugo in pol dalje do 255

 

https://nomanssky.fandom.com/wiki/Galaxy

Tadey reče pred 9 minutami:

Kupu igro...

 

Neko osnovno varjanto.... 

 

Samo malo sem štartal pa sem spušil skor 2 uri :D

 

Pa sploh ne vem kaj delam hahah :D

 

Mam jo na steamu. Mogoče lahko pol kdaj ko osvojim kej skp delamo.

 

Aja a se da narest da se leti z tipkovnico samo? K me res matra tole z miško.

samo ena varianta je, vsi dlcji so free

Povezava do prispevka

A niso randomizirane galaksije? Da vsakic, ko zacnes nov sejv, se galaksija zgenerira in ma pol vsak player svojo?

 

Vsaj tako sem jaz razumel, ker mislim da ma spil opcijo hostanja lastnega savegame-a, isto kot Factorio

 

EDIT: Nevermind, sem precital wiki, ampak mi se vedno ni cist jasno. Si torej vsi playerji delimo eno galaksijo oziroma njih vec?

uredilo bitje 5Stringed
Povezava do prispevka

  

Tadey reče Dne, 22. 8. 2021 at 9:46:

Kupu igro...

 

Neko osnovno varjanto.... 

...

Aja a se da narest da se leti z tipkovnico samo? K me res matra tole z miško.

 

Osnovna varianta je all inclusive :) Zaenkrat so vsi DLC-ji zastonj in vdelani v base game po defaultu.

 

En namig za letanje - nekje v nastavitvah imaš dve opciji, ena je tethered mouse ali neki takega, druga pa locked mouse; pri prvi ti kurzor "vleče" ladjo za sabo, pri drugi se pa ladja obrača hkrati s premikom miške. Meni osebno je lažje špilat z locked, pa v nastavitvah imaš tudi nekje hitrost in občutljivost premikanja, tako da probaj malo tam poštelat.

 

Btw, v "x" meniju je opcija za menjat pogled iz prvoosebnega v tretjeosebnega, če je komu tako lažje igrat.

 

5Stringed reče pred 1 uro:

A niso randomizirane galaksije? Da vsakic, ko zacnes nov sejv, se galaksija zgenerira in ma pol vsak player svojo?

 

Vsaj tako sem jaz razumel, ker mislim da ma spil opcijo hostanja lastnega savegame-a, isto kot Factorio

 

Igralec vedno začne v galaksiji Euclid, pol pa ima opcijo ali zaključit Artemis kampanjo, ob koncu katere imaš na voljo skok v eno izmed 4ih drugih galaksij,

 

Navedek

The four options are Lush galaxy (green), Harsh galaxy (red), Empty galaxy (blue) and Normal galaxy (teal)

 

ali pa potovanje na sredo galaksije, kjer te igra prestavi v naslednjo po vrsti.

 

Jaz sicer tudi ne razumem povsem, kako je lahko galaksija hkrati naključna in nenaključna, je pa tako opisano na wikipediji (edit: sem ravno videl, da si ti tudi tam bral :D):

 

Navedek

The defining feature of No Man's Sky is that nearly all parts of the galaxy, including stars, planets, flora and fauna on these planets, and sentient alien encounters, are created through procedural generation using deterministic algorithms and random number generators from a single seed number. This 64-bit value leads to there being over 18 quintillion (1.8×1019) planets to explore within the game. Very little data is stored on the game's servers, as all elements of the game are created through deterministic calculations when the player is near them, assuring that other players will see the same elements as another player by travelling to the same location in the galaxy. The player may make temporary changes on planets, such as mining resources, but these changes are not tracked once the player leaves that vicinity. Only some "significant" changes, such as destroying a space station, are tracked for all players on the game's servers. Until July 2020, the game used different servers for each platform versions; following a July 2020 patch, cross-platform play was enabled for all supported platforms.

 

Glede na to, da imamo par novih igralcev, bom tu še prilepil par stvari, ki so mi v preteklosti olajšale igranje. Ob tem še disclaimer - morda se bo v naslednjem DLC-ju kaj od tega spremenilo, vendar zaenkrat še vse deluje kot je prikazano.

 

Najprej rešitve vseh številčnih puzzlov

 

Učinkovit inventory in weapon setup:

 

1711510077_NMSInventorySetup.thumb.png.52f6e4b5a6e6f6e890ef2dd32364734c.png

 

Nato vodiča po izdelkih iz srednje in velike rafinerije; slike so bile tukaj blurry, tako da sem dal raje povezavo in si jih tam povečajte/shranite. Pride pa to zelo prav pri craftingu :sorcerer:

 

https://i.imgur.com/oCjxcC6.png

 

https://i.imgur.com/GzUIsN6.png

 

Pol pa še en mini guide za kupovanje frigat, ko boste tam:

 

Frigate_-_Should_I_Buy.png.b435d114c1ac554c9fc492fb73df3b7c.png

uredilo bitje Tom7i
  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Faking kralj, tenks za inventory setupe, moji so totalen clusterfuck :D

 

Frigate vedno pokupis, kaj pa bos z vsem dnarjem od dupanega chlorina in activated indiuma v late gameu :D:D Ko mamo enkrat mn3njalnicarji svojo galaksijo, zgradimo nujno eno tiskarno dnarja na enem indium rich planetu. Predecessor tega je farma chlorina. We gon git rich AF bois

 

Pa da ne bo kdo slucajno na station terminalu prodajal stackse chlorina, ker sfukas ekonomijo in rabi 5 ur da se vzpostavi nazaj. Nafukavat mormo izkljucno NPCje na landing platformah

uredilo bitje 5Stringed
Povezava do prispevka
BuLsHiT reče pred 15 urami:

pizda sem vceraj nabavil pa zgleda bo slo dosti ur not :D

Ma jest sm zmetu not "že" 10 ur pa še uvoda nism naredu :D

Zdele delam za warp drive :D Pa pridem do nekih "bugov" pa začnem strelat pa se ni dobr končal... +bonus da se mi je igra sesula...

 

@Tom7i je zdj z lock malo lažje letenje :)

 

Jest to singl player igram... A pol lahko prehendlam s tem na multi al morem tam spet od začetka začet?

Povezava do prispevka
Tadey reče pred 15 urami:

Jest to singl player igram... A pol lahko prehendlam s tem na multi al morem tam spet od začetka začet?

 

Nisem čisto ziher; v preteklosti sem igral MP le par dni s punco. Ona je naredila nov MP savegame, jaz sem se joinal, pol pa sem lahko igral v istem savu tudi SP naprej, ko nje ni bilo gor. Kolikor se spomnim od takrat, je glavna fora v tem, da se pri joinanju tuje MP igre sveže spawnaš v istem osončju kot oseba, ki hosta oz. naredi špil; pol se tudi precej lažje in hitreje najdeš, da ne rabiš še iskat velikih warpgatov in resursov za njihovo delovanje. POI za queste imaš tudi na istih točkah kot soigralci.

 

V SP lahko srečaš druge igralce v vesoljski ladji Polota in Nade, tuje poseljene planete pa tudi lahko obiščeš s pomočjo velikih warpgatov, tako da bi se verjetno lahko tudi joinal iz SP igre? Idk lol, bi blo za sprobat, pa bomo pol vidli :)

uredilo bitje Tom7i
Povezava do prispevka

Šišnil si me :D

 

Ampak ja, nov update Frontiers je zunaj, tukaj je še trailer:

 

 

Kar me je takoj navdušilo je, da je igralec v videu zrihtan podobno kot jaz; imam isto čelado in armor, pa cel v sivem - space knight style ;)

 

Dodali so okoli 250 novih gradbenih delov za baze, vmes so tudi taki lepi kamniti; zdaj so v špilu tudi naselbine, ki jih lahko prevzamemo in vodimo, očitno jih bo treba tudi branit. Nove vesoljske meglice za eye candy, novi efekti uničevanja, več save slotov... kar me med drugim precej veseli je tudi prenovitev sistema za gradnjo; prej si moral scrolat levo/desno, zdaj imaš vse elemente pregledno na zaslonu. Novosti bom pa lahko sprobal šele zvečer :P

 

 

 

Ko sem že ravno tu in imam malo časa, še par prigod, ki so se mi v NMS zgodile prejšnji teden.

 

V pripravah na nov update sem namreč zalaufal svoj stari save, ki sem ga štartal v Origins updatu; tam imam že marsikaj poštimano, določene stvari pa so me čakale do zdaj. Najprej sem šel odpikat questline za podmornico in si pol končno postavil tudi svojo prvo podvodno bazo:

 

20210826012347_1.thumb.jpg.9706ad36733cf3c53d1b8e3a544d2b77.jpg

 

Nato sem sklenil dobit enega dobrega fighterja; ker se mi ni dalo čakat na dovolj všečno naključno ladjo, sem šel na No Man's Sky Coordinate Exchange reddit poiskat kak lep primerek. Pol sem par ur samo bluzil gor in dol po tem redditu in gledal slikice, FML :D Vsekakor priporočam, če iščete kak določen stil ladje, freighterja ali zanimivo žival.

 

No, ko sem našel enega kul fighterčka, se mi tudi ni dalo ubadat s čakanjem na S-class in sem kupil malo slabši A-class, misleč "si ga bom pač upgradal". Pol pa na postaji vidim ceno za upgrade iz A v S - 50.000 nanitov :confused:

 

Moj naslednji korak je bil torej poizvedet, kako čim hitreje priti do velike količine nanitov in tako sem naletel na par videov, kot je tale:

 

 

V videih je bilo rečeno, da moraš za največjo šanso curious depositov it v modri sistem in iskat na točno določenih planetih (fungal mold, indium, agresivni sentineli) ter letat naokoli, dokler jih ne najdeš. Naslednjih par ur sem torej letal naokoli po modrih sistemih in nisem našel niti enega depozita, nato pa sem si rekel "F*** that" in šel raje iskat crashed freighterje v okolici moje matične baze.

 

Pol pa se vsedem v avto, se peljem 200u stran od baze in najdem cel kup curious depositov skoraj direkt pred bajto :avadodo: To s točno določenimi sistemi in planeti torej ne drži - če imate dovolj sreče, jih lahko najdete tudi na drugih planetih.

 

Seveda sem si takoj šel rihtat farmo nanitov, ki sem jo dokončal predvčerajšnjem, včeraj pa kako uro farmal. Čeprav gre postopek razmeroma hitro, pa bo očitno vseeno trajalo vsaj par dni igranja, da bom nagrindal 50k nanitov za upgrade, ampak bo že :)

uredilo bitje Tom7i
Povezava do prispevka

Najprej obvestilo, če razmišljate o nakupu igre - NMS je na Steamu do 13. septembra -50%, verjetno imajo tudi drugje kaka znižanja.

 

Tadey reče pred 11 urami:

Na kak način pa iščete ladje? Trejdate? Najdu sm eno malo večjo z ca. 40 sloti :) 

 

Odvisno, če kera dobra/lepa pristane na postaji ali jo najdem kje v divjini. Te zapuščene, ki jih najdeš v divjini so celo zastonj, ker je lastnik mrtev, ampak jih je treba najprej popravit :P Samo to je pač loterija, randomizacija pa to; lahko naletiš na kako dobro/lepo ali pa na 50 slabih... to je pol tudi odvisno od tega, kaj ti je na ladjah všeč ali ne oziroma če iščeš kak določen tip ladje.

 

Ladje, freighterji, orožje in upgradi so razdeljeni na razrede - C, B, A in S, pri čemur je običajno C najslabša varianta, S pa najboljša, pa tudi najredkejša. Višji kot je class, večje so šanse za že obstoječe inventory slote, damage potencial itd. zato se ti načeloma najbolj splača kupit ali menjat za A ali S class. Če ti je pa kakšna ladja prav posebej všeč, a ima nizek razred, se jo da na postaji tudi upgradat v višji razred, ampak to je kot rečeno dokaj drago.

 

Kar se samih ladij tiče, si lahko za več informacij ogledaš wikipedijo, tam ti tudi piše razmerje števila slotov glede na razred in tip ladje (shuttle, fighter, hauler itd.) in lahko primerjaš, če imaš dobro ali slabo varianto. 40ish slotov se mi zdi kar vredu :)

 

Ko sem lani štartal nov save, sem na eni vesoljski postaji naletel na S-class exotic in sem si ga takrat takoj kupil, kasneje pa sem nekje drugje randomly naletel na še en S-class shuttle. To sta bili do zdaj moji dve glavni ladji, zdaj sem si pa zaželel še enega fighterja :mafija: Ampak tokrat se mi ni več dalo čakat, da bom nekje naključno naletel na kakega lepega in sem šel pogledat na un reddit.

 

Tam imaš na sliki napisano kombinacijo šifer za velike alien portale, ki se nahajajo na planetih (basicly stargate varianta), ampak je treba pazit, za katero galaksijo so - z isto šifro namreč prideš drugam, če jo vtipkaš v Euclidu ali v Eissentamu (če si še v prvi oz. Euclid galaksiji, glej za Euclid). No, pol pa moraš najt en tak portal in ga rechargat z raznimi materiali, vtipkat šifro in it skozi.

 

Popularne ladje imajo pol običajno na drugi strani že postavljene kake waypointe ali obvestila, kje najt najbližji trade outpost; za najhitrejši ogled vseh možnih ladij se namreč najbolj splača it v en tak outpost, ker imajo hitrejšo menjavo ladij kot vesoljske postaje in jo pol tudi hitreje najdeš. Te outposte lahko drugače najdeš tudi s pomočjo economy scannerja, ki ga vgradiš na ladjo.

 

 

 

Btw, še en info glede moje nove podvodne baze: ta je imela v bližini tudi majhen otoček, kjer sem postavil base computer, pristajališče in par solarnih celic za elektriko. Včeraj sem pol preverjal, če še vse štima in ob pristanku naletim na ta prizor:

 

20210902014821_1.thumb.jpg.a79589af729c8dd76a0665e9fa407597.jpg

 

Cel otoček je po updatu dobesedno izginil, če pa hočem prestavit base computer, mi bo to zbrisalo še bazo in bom moral vse še enkrat postavit.

 

I was like

 

seaaaan.jpg.730ef7fe7e0a6af411aeec33272c4246.jpg

 

Ni panike drugače; z novim menijem bo itak šlo dosti lažje in hitreje :D

uredilo bitje Tom7i
  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

En kratek update: komaj zdaj vem, da mešanje med težavnostmi v NMS ne gre, jaz pa sem tu pisal o stvareh, ki jih imam v survival-u :rolleyes: Ko sem špil kupil, sem najprej igral na normal, lani pa sem štartal v survival in pol pozabil na game mode :D

 

Anyway, zdaj sem štartal nov špil v normal in sem spet space hobo - osnovna oprema, pa nobenega denarja in prostora :P Moj glavni cilj trenutno je končat questline za farming ter nato postavit enak farming setup, kot ga imam v survival; upam, da so ista razmerja sestavin, če ne bom pa kasneje javil razlike. Ko imaš keš pa je itak vse ostalo lažje :)

 

Kje ste pa vi kaj v špilu? 

Povezava do prispevka

Kaj pa vem... Delam main queste in sm zdj unga "rešu" z nalaganjem...

 

Sem pa dobil en anomaly v spacu... In FUL dnarja (okol 40.000.000) :D pa wanted do jaja :D pol pa warpu haha

 

To bi mogl en disord met ... Ne znam pa še narest farminga...  

 

Pa "zajebu" in pozabu upgrejdat inventory na obleki :O oz nism vedu da na vsaki postaji to lahko delaš...

 

Ps. Najdu en "črnobel" planet :D Pa sam voda skor, sem pa tja kak otoček. Kaj je že specialen planet al neki :O

 

 

 

uredilo bitje Tadey
Povezava do prispevka

jaz sem dost na začetku ker sem ko en pes skos pa laufam za zivljem po planetih namesto da bi gradil kaj hhh

 

Tadey reče pred 3 urami:

 

 

To bi mogl en disord met ... Ne znam pa še narest farminga...  

 

 

 

 

 

lahko na mojega joinas, invite je na gnoju pa bom nardil nov kanal za te building igrice ce nam rata kdaj skupaj joinat hh

Povezava do prispevka
Tadey reče pred 8 urami:

Pa "zajebu" in pozabu upgrejdat inventory na obleki :O oz nism vedu da na vsaki postaji to lahko delaš...

 

Ps. Najdu en "črnobel" planet :D Pa sam voda skor, sem pa tja kak otoček. Kaj je že specialen planet al neki :O

 

Sem pozabil to omenit :P No ja, saj to z inventarjem se da porihtat, če imaš čas in voljo; samo pogledaš, v katerih sistemih si že bil, pol pa se prestavljaš iz postaje na postajo z onimi teleporti na postajah. Je pa tudi vsak upgrade dražji od prejšnjega, tako da ti grind za keš ne uide ;)

 

Oni črno-beli in podobni so hudi ja; prav un creepy feeling, kot da bi bil v kaki grozljivki :ninja: Jaz sem tudi kaka dva tedna nazaj našel enega podobnega:

 

20210821224722_1.thumb.jpg.48606a6fea5d94f2dfbef99b078fea4a.jpg

 

magični kralj reče pred 4 urami:

lahko na mojega joinas, invite je na gnoju pa bom nardil nov kanal za te building igrice ce nam rata kdaj skupaj joinat hh

 

Evo, to sem tudi mislil vprašat, če ima @Tadey dostop do gnoja in lahko prebere tamkajšnjo temo, je notri tudi link na discord. Jaz pridem danes zvečer tudi kaj gor, več o tem na gnoju^^

uredilo bitje Tom7i
Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...
Navedek

No Man's Sky is offering another chance to unlock Mass Effect's Normandy SR1

 

No Man's Sky's first Expedition, Pioneers, launched in March and was followed by Beachhead, which concluded with that delightfully unexpected Normandy reveal. The really very excellent Cartographers was up next - providing a wonderful re-entry point for lapsed players - and the year's Expeditions concluded with Emergence, a deliciously dark adventure for those that can't get enough of No Man's Sky's giant sand worms, and would very much like one of their own.

 

All four Expeditions will be cycled back into No Man's Sky in chronological order, with players having two weeks to complete each one before it makes way for the next. Expedition 1 (Pioneers) will be available from tomorrow, 24th November, until 7th December, and the Normandy is up for grabs again as part of Expedition 2, returning from 8th-21st December. Expedition 3 (Cartographers) is back between 22nd December and 4th January, and Expedition 4 (Emergence) makes a big, noisy entrance from 5th-19th January.

 

Mass Effect's Normandy Ship Comes To No Man's Sky In Crossover Event - On  Digital Shop

Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...

HDYDGeks.jpg.86d94e74cf428e19d993dc86e1f390cf.jpg

 

Nekaj časa (spet) nisem igral NMS, danes pa me je presenetila novica o novem updatu, poimenovanem Sentinel.

 

Hello Games še kar razvaljivajo :ododava:

 

Če se vam ne da vsega brat, nekaj meni osebno najboljših novosti:

Navedek
  • Planetary Sentinel forces have a significant new tool in their armoury – the Hardframe Battle Mech. Though heavily armoured, its high-powered jetpack gives it terrifying battlefield mobility.
  • A new Cloaking Device is available to research aboard the Space Anomaly. This powerful new Multi-Tool extension allows users to evade planetary Sentinels, even in the midst of combat.
  • Travellers may now install a Minotaur AI Pilot within their Exomech. This advanced battle computer will allow the Minotaur to follow its master as they explore the planet, and to serve as a powerful ally in combat.
  • Combat has been significantly improved to create a faster-paced, more varied and dynamic experience.
  • Travellers can now research a brand new Multi-Tool weapon – the Neutron Cannon. This charged energy weapon can be used both as a rapid-fire projectile launcher and also charged up to release a deadly, close-range barrage of destruction.
  • The cap on the number of Multi-Tools a Traveller can carry has been raised from three to six, allowing players to own a greater diversity of Multi-Tool styles and loadouts. :mafija:
  • The Multi-Tool caches found both in space stations and in buildings across planets have had a visual overhaul, improving their visibility and giving players a preview of the tool within.
  • A sinister new structure can now be found on planets across the universe. The Sentinel Pillar serves as a highly-guarded control post for local Sentinel forces.
  • Sentinel combat patrols have received a significant firepower upgrade in the form of specialist Heavy Combat Drones.Sentinel drones now have access to a range of weapons, including rapid fire lasers, close-range scatter blasters, and long-distance explosive mortars. These devastating barrages can blow holes in the planet’s surface, reshaping the battlefield on the fly by creating new obstacles and cover.
  • Sentinel combat forces now deploy specialist repair drones, small, highly agile units that rapidly repair other drones. While themselves weak and lightly armed, these mobile engineers represent a serious threat and should be tactically elimated.
  • Players may now temporarily clear a planet of Sentinels. Defeating the Sentinel forces that are summoned on maximum alert level will now suppress any additional Sentinels across that planet, for a limited time. In addition, players who are able to locate and breach a Sentinel Pillar can activate its shutdown process and lock down the Sentinels without having to engage in such a large battle.
  • A new advanced rotation mode has been added to the Build Menu. This allows builders to freely rotate pieces around any axis, opening up new creative avenues of construction.
  • Teleporting between bases and space stations within the same star system has been significantly optimised, allowing for rapid travel between planets.

 

Last but not least:

Navedek

PC players with compatible RTX cards can now take advantage of NVIDIA’s DLAA technology, producing an image of the very highest visual fidelity. NVIDIA DLAA is an AI-based anti-aliasing mode for users who have spare GPU headroom and want the highest levels of image quality.

 

Thanks, Skynet :P Pa še patch trailer:

 

 

uredilo bitje Tom7i
Povezava do prispevka
  • 1 leto kasneje...

En bump, ker je NMS pred kratkim praznoval 7 let obstoja :fun: Vsa čast za vse brezplačne update, hands down the best redemption arc in gaming :ododava:

 

 

Na koncu tega videa so teasnili tudi najnovejši update Echoes, ki je tudi največji update letos. Novosti si lahko ogledate in preberete v videu in linku, sem se pa pune rore hamre stršal ob sledečih izboljšavah vesoljskega bojevanja:

 

Navedek

STARSHIP COMBAT DEPTH

Maximise your starship’s capabilities by diverting power to engines, shields, or weapons – depending on your current combat situation. Supercharge your engines to close in on your enemies at top speed, then obliterate them with max-powered weapons!

 

DESTRUCTIBLE FREIGHTERS

Realise your raiding ambitions with explosive space combat. All capital ships – from outlaw dreadnoughts to merchant freighters – can now be reduced to stardust, allowing piratical pilots to earn additional scrap after looting each and every cargo pod. A brand-new combat HUD tracks the hull integrity of large vessels, allowing starship pilots to plan their attacks with precision.

 

PRECISION FREIGHTER COMBAT

Tactical space combatants can target individual freighter modules to eliminate defences and sabotage weaponry. Destroy generators to disrupt shields, cripple engines to prevent warps to safety, and eradicate artillery turrets to protect merchant vessels.

 

TRENCH RUN

Even the odds against outlaw Dreadnoughts by swooping directly into their superstructure! Utilise all the precision and agility of your starship to strike at the vulnerable core of these huge, hulking capital ships.

 

PIRATE FRIGATES

Destroying the outlaw dreadnought will leave its support fleet desperate and vulnerable. Recruit these survivors to add pirate frigates to your fleet! These sleek and intimidating crafts are certain to strike fear into the hearts of enemies on combat-focused fleet expeditions.

 

 

Ostaja mi le eno vprašanje:

 

Polje Igra, kdo bo tebe ljubil igral?

 

NMS se je namreč iz igre, kjer prvotno nisi imel po nekaj urah nič več za počet razvil v epopejo, kjer še po nekajmesečnem igranju ne veš, česa bi se naslednjega lotil, ali zbiral, ali iskal. Vsakič, ko se spet spravim igrat, me špil "zaklene" vsaj za par mesecev in se mi pol dejansko več sploh ne da počet in odkrivat novih stvari, ker se pol lahko z eno samo rečjo - recimo gradnja mecha ali urejanje svoje kolonije - ukvarjaš par tednov po tamalem (seveda tudi odvisno, kolko se ga igra).

 

Zaenkrat imam na krožniku tolko drugih stvari, da ga še nisem ponovno zalaufal, ampak tudi to še pride na vrsto. Upam, da v bližnji prihodnosti...

Povezava do prispevka

Jaz sem jo 2x kupil, igral sem jo pa cist na zacetku, mislm da atlas rising. Fast forward par let, igra je tolk drugacna pa tolk vec vsega da dobesedno ne vem vec kaj delat sploh. Tolk se je za naucit, da bi lah posvetil par mesecev zivljenja oz par 100h sam v to igrico lol 😆 tko da vsaka cast avtorjem, najboljsa igrica, ki se mi jo ne da igrat.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...