Skoči na vsebino

[PS5] Stellar blade


Priporočeni prispevki

Ne vem kateri je pred predzadnji boss v ER, Maliketh ali Morgott, ampak oba sem ubil v 2 poskusih. To nic ne pove o kvaliteti ali tezavnosti. 

 

Govoril sem objektivno, in igra je veliko bolj zajebana v zadnji tretjini. Ali je zajebana meni, ali mujotu za vogalom, ni pomembno.

Povezava do prispevka
Ronin.si reče pred 9 urami:

6 smrti za pred pred tazadnjega bosa ni glih nekaj :D Sicer mi je bil zadnji boss najbolj zajeban, ker ni praktično nič breathing tima med napadi. Sem pa pri vseh treh doživel da sem jih spravil v neko čudno fazo ko se kar niso pobral iz stuna (L3+R3 takoj po stunu in lahko spamaš do konca durationa en kombo brez da se premaknejo)
 

Tole je pomoje bug, ker se je meni isto zgodilo in sem bil sam WTF. Sicer nevem če je bilo takoj po stunu sam model mi je pustil spamanje.:D

Povezava do prispevka

To je absolutno bug. Sploh je ta mode preveč OP, v NG ga nisem uporabljal na bossih. Kratos rage mode, ampak 6x daljši in abilitiji stunlockajo, sam si pa nesmrten. Malo overkill. 

Drgač glede težavnosti je tako. Tole ni igra, kjer sta težavnost in tuning core gameplay mehanikl tko kot v soulsih. V Nier ne vem če sem 5x umrl na vseh bossih skup, pa nisem tega nikoli vzel za slabo plat igre. Also tam ni NG+ in hard moda.

 

In tko kot je Vučko rekel enkrat, mi gledamo iz vidika Souls veteranov. V celem Dark Souls 1 ni enga bossa, ki ima toliko mehanik kot tukaj ker od end bossov. Šele v DS3 pridejo v zvrsti proper multifazni, multi ability boss fajti. In evolucija je šla do te mere, da so v Elden Ring morali dat Margita za prvega bossa in ga tunat ter razvit tako, da zablokira tako veteran Souls patricije, kot umazano plebejčad. 

Stellar Blade tega ne rabi, ne stoji na ramenih predhodnikov, zaradi katerih bi morali tunat zadevo visje ali naredit mega kompleksne bosse, da ne bo folku boring. Cilj igre je imeti free flowing dober fun combat s flashy bossi, ki so v dizajnu simple, ampak simple nam, ki smo videli evolucije action rpg bossov zadnjih 15 let, katerim sta zdej Ornstein in Smaugh smeh smehov, nekoč so bli pa litmus test če si gaymer ali ne. 

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 1 uro:

Ne vem kateri je pred predzadnji boss v ER, Maliketh ali Morgott, ampak oba sem ubil v 2 poskusih. To nic ne pove o kvaliteti ali tezavnosti. 

 

Govoril sem objektivno, in igra je veliko bolj zajebana v zadnji tretjini. Ali je zajebana meni, ali mujotu za vogalom, ni pomembno.

Dokler nisi Melanie ubil v 2 poskusih je vse kul. Če bi jo, bi meli pa problem 

Povezava do prispevka

Pa tudi če bi Malenio ubil v dveh poskusih ne bi bilo nič narobe. Lahko da prideš do nje čisto preveč OP in jo izšolaš v par poskusih. Lahko da ti boss leži, parry kingom je Malenia tako kot Maria v BB ne tako zafukan boss kot je roll dodge plebom. 
Ni vsak boss 4 phase Ishin, kjer se moraš vsako fazo učit zase. Al pa recimo Orphan of Kos in Maliketh, meni nista tako težka, ker mi aktivni bossi z malimi okni za damage ležijo. V bistvu mislim da sem na predzadnjem bossu v Stellar Bladu umrl večkrat kot na Orphan of Kos. Do pankrta sem pršel locked in po tem ko sem pobil celo vas Lovecraftian monstrumov, kaj je še en. Tle sem pa v relativno laganini igri prišel do tipa, ki ima kr naenkrat 8 muvov, ne pa 3. Aja pa najbolj cheesy of cheeses one shot beam, kar je res cheap in low. Ne zdej da sem tle grindal kot kakega Ishina, ampak Če sem za Unindentified rabil 5 poskusov, nikol nisem umrl več kot 3x na Orphanu, tudi prvič na njem. Pa bi se marsikdostrinjal da je Orphan en težjih bossov ever v igrah. 

Tko da "težavnost" ni neka konstanta enaka za vsakega. 

Povezava do prispevka

Jaz imam navadno interni set pravil, po kerih pol igram določen playthrough. Če igram pure dex, str ali quality, pol ne bom nucal ranga in magije. Če sem boinko boinko, nema ničesar kar ni veliko kladivo. V BB ne parryam Marije,  ne cheesam bossov (razen unga debila Bloodstarved beast, sam kolk je cheesanje "hodi v levo?").  V Elden Ringu ne summonam, razen če igram summoning build, tistih npc summnov pa nisem nikoli nucal tako ali drugače. Po drugi strani, pa če mi gre nek boss na kurac ga bom scheezal takoj, Ceaceless Discharge recimo. Ampak to je interni ruleset, saj sem že obrnil Dark Souls s pyrom, bom pa vsakemu odsvetoval ta build za prvo ali drugo igranje, ker trivializira enga od pointov igre. 


V Stellar Blade ne nucal kot rečeno L3+R3 na bossih, ne delam jim neskončne combo stringe ker bi mi nardilo fajte prelahke, ni to Sekiro... zato so mi debate o težavnosti malo mimo, vsak doživlja stvar drugače, razen res izjem tipa Sekiro kjer je vsak na bossu identično močan ima vsak playthrough svojo zgodbo. Malenia je lahko v dveh igranjih oneshot ali pa 20 smrti mučenje.

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 20 minutami:

Meni je L3 R3 v Stellar dokaj useless. Itak najvecji damage pride z visceral, torej parry. Imam pa cel build fokusiran na burst skillih.

 

Parry v Bloodborne je bil carski, glede na to, da ne znam parryat v souls igrah, BB je bil god given. 

Sekiro je še vedno kralj parrya.

Kar bi pohvalil pri Stellar Bladu je tudi kamera enostavno nisem imel momenta, ko bi šla v tri krasne. Tudi recimo pri blink, ko skočiš za hrbet, se hitro postavi in ti da res dober pregled.

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...