Kočevc Objavljeno 28. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 28. oktober 2020 Drgac pa kot zanimivost, pred 9 leti bla to najsodobnejsa v sloveniji? Pomojm majo v AT ze vsaj 5 let ce ne vec, probleme z rezervnimi deli, ker jih pac ni vec. Obsolete 😄 Navedek Povezava do prispevka
Vantage Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 (urejano) Sej sem napisal star clanek :DDD In ja njihova 1216 serija, ki je identicna temu je bila do prihoda vectronov tudi najsodbnejsa...Pa se to U4F2 verzija te lokomtive je bila razvita za Slovenijo in je potem Oebb narocil enako in prav ta verzija lokomotive drzi hitrosti rekord za lokomotive pri 357km/h Just for info, da te ne bodo stevilke zmedle Kar pa se Kopra tice pa je takratna stevilka iz 72 vlakov na dan prisla na skoraj 95 vlakov na dan in to po enem tiru! Evo pa se danasnja realnost, skoraj ni vec vlaka pod 2000t... 28. oktober 2020 uredilo bitje Vantage Add :) Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 28. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 28. oktober 2020 Ta 357kmh world record lok, je dostkrat na nasi postaji. Sam tko pac glede cifer, tm se je pac avtor zmotil, zal grejo tovorni vlaki100kmh, max 120 ce so res po neki sreci taki vagoni. Drgac Vectron je ful manj pregleden, pa nobenga okna normalnega in je mnde kr problem ponoci delat Bremsprobe, ker nic ne vids kaj ti oni premikac maha 😄 Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 28. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 28. oktober 2020 2000t je pa kr lepa cifra kle ni tolk dost tolk tezkih, pomojm bl zarad geografske lege Navedek Povezava do prispevka
Vantage Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Evo se en svez podatek, danes od 6 zjutraj do zdaj je slo iz Kopra preko postaje Šentilj za Avstrijo 41680t tovora in 680 vagonov, ponoci bo se 20% vec. Proti Madzarski gre pa priblizno se 30% vec Zdaj pa mas dovolj stevilk, pa vprasaj kolko tovora ste pri vas cez dan prekladali 2 Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 28. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 28. oktober 2020 Prek sentilja k je predor zaprt a 😄 Drgac trenutno je relativno malo vagonov dnevno, covid se pozna. Verjetn je okol 1200, drugace pa je normal 1600-1800 na nasi postaji Navedek Povezava do prispevka
Vantage Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Zaprte so Jesenice😂 Vidim, da bolj slabo spremljas 😝😝😝 Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 28. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 28. oktober 2020 Sej pravm da je predor zaprt. Pa cela proga do Fürnitza (Ledenitzen vse to) Navedek Povezava do prispevka
Vantage Objavljeno 28. oktober 2020 Share Objavljeno 28. oktober 2020 Jaz ti pa pravim, davzaradi zaprtih Karavank, gre ves promet preko Šentilja/Spielfelda Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 28. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 28. oktober 2020 Enako 😄 1 Navedek Povezava do prispevka
Vantage Objavljeno 14. februar 2021 Share Objavljeno 14. februar 2021 Oldskool 👌 5 Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 16. februar 2021 Avtor Share Objavljeno 16. februar 2021 Isuse, muzej na tirih 😄 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 17. februar 2021 Share Objavljeno 17. februar 2021 Vse kar čevč tukaj napiše si predstavljam da opisuje razvrat v Bruslju. Zabava za cel večer. 1 Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 17. februar 2021 Share Objavljeno 17. februar 2021 V resnici je lonely boy na vlaku 24/7 Sam on ga razvalja po forumu pa potem še iz avtam. Sicer pa big like na temo! Ne vem kako sem jo uspel spregledat Navedek Povezava do prispevka
Vantage Objavljeno 17. februar 2021 Share Objavljeno 17. februar 2021 Kočevc reče pred 9 urami: Isuse, muzej na tirih 😄 Ne crkne pa, da ga jebes😂😂😂 Ni elektronike ni problemov😅😅😅 Navedek Povezava do prispevka
Minto Objavljeno 13. september 2021 Share Objavljeno 13. september 2021 Malo bumpam. LP iz 1293 v tandemu z 541 😄 3 Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 14. september 2021 Avtor Share Objavljeno 14. september 2021 1216 😜😜 Kako se ti je peljat v Vectronu? To si tm zabarikadiran za pultom kt kojn s plasnicami. Niti pozdravit ne mores normaln plus to stransko okno 😅 Navedek Povezava do prispevka
Minto Objavljeno 14. september 2021 Share Objavljeno 14. september 2021 Ni tku švoh no, se navadiš v dveh letih od kar so na naših tirih... je pa 1216 kar se tiče preglednosti in kontrole nepredstavljivo boljša na Vectronu maš okno maš tm za hrbtom na vratih, preglednost maš pa približno tako kot konj ja (vsaj na 1293 ki ima SCMT - italijansko varnostno napravo v kabini), signala za telefon več al manj nimaš ker je kabina tku ''zadihtana'', strojnica je cela razmetana ker je vsaka varovalka na svojem koncu, kamere maš namest špeglov itd. v zadnjih dveh letih so precej izpodrinle 1216, katero zdaj že bolj redko dobim. Sicer pa da od sebe več vlečne sile in manj spodrsava kot 1216, zato se da kakšno tono več z njo potegnit iz Kopra ven Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 14. september 2021 Avtor Share Objavljeno 14. september 2021 Ja ni cudno, ker ze nevem 5 let nazaj ni blo vec rezervnih delov za 1216, tko da jih bo cedalje manj zunej. Kok sploh kej vids na kameri k ti premikac dela zavorni preizkus, podnev al pa ponoc? Pa se neka glupa fora je z rocno zavoro (ne znam slovenskih izrazov, samo nemske), neki da se lah sama sprosti al kaj je ze Navedek Povezava do prispevka
Minto Objavljeno 15. september 2021 Share Objavljeno 15. september 2021 No, uceraj po cudezu sem imel celo nocno dve 1216 😄 bore malo vidis s kamero, js jo uporabljam predvsem v ksnih krivinah in ovinkih, da vidim kaj se z vlakom dogaja, sicer je pa prakticno neuporabna... ko se dela zavorne preizkuse se pa itak po GSMR pogovarjamo in dajemo signalne znake, drugace pa pac glavo skozi okno pa gledas kaj ti maha 😄 mele so en problem ja, ker je mende ventil od Federspeicher bremse popustu (V/A zavora) in se je parkirana masina nekje odpeljala, zato smo ob zapustitvi vedno obracali pipo od le-te na zavornem modulu. Je pa potrebno ob zapustitvi odpreti tudi zunanjo pipo GZV na čelu 😊 Sicer pa ja, v nezasedeni strojevodski kabini se jo da z gumbom preprosto odvret, kar pa na drugih serijah preprosto ni mogoce... Razen na herkulesu mogoce 😄 Navedek Povezava do prispevka
Minto Objavljeno 15. september 2021 Share Objavljeno 15. september 2021 ... za pokušino 😄 Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 16. september 2021 Share Objavljeno 16. september 2021 Minto reče Dne, 15. 9. 2021 at 11:55: ... za pokušino 😄 In tam desno niso mogl še kakega okna dat? jao Drgač pa props Navedek Povezava do prispevka
Flosar Objavljeno 17. september 2021 Share Objavljeno 17. september 2021 Minto reče Dne, 15. 9. 2021 at 11:55: ... za pokušino 😄 kaj je tist velik rdeč knof na levi fuck this shit i'm out button? Navedek Povezava do prispevka
Minto Objavljeno 17. september 2021 Share Objavljeno 17. september 2021 Flosar reče pred 32 minutami: kaj je tist velik rdeč knof na levi fuck this shit i'm out button? Nekej v tem smislu ja, panic button 1 Navedek Povezava do prispevka
Minto Objavljeno 17. september 2021 Share Objavljeno 17. september 2021 Tadey reče Dne, 16. 9. 2021 at 14:25: In tam desno niso mogl še kakega okna dat? jao Drgač pa props Se tudi js sprašujem to ja, baje da tm ne more bit zaradi neke dodatne ojačitve kabine al neki hvala 1 Navedek Povezava do prispevka
pumpahhh Objavljeno 20. september 2021 Share Objavljeno 20. september 2021 3 Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 23. september 2021 Share Objavljeno 23. september 2021 Kaj to pise? Zeleznice republike srbske? Navedek Povezava do prispevka
Kosinus Objavljeno 23. september 2021 Share Objavljeno 23. september 2021 Ja. Navedek Povezava do prispevka
Minto Objavljeno 27. september 2021 Share Objavljeno 27. september 2021 Po ''frišni'' gorenjski progi 3 Navedek Povezava do prispevka
Vantage Objavljeno 27. september 2022 Share Objavljeno 27. september 2022 Švicar je le švicar, kar se ergonomije tiče(pusti zdaj ostale malenkosti ) 4 2 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.