Skoči na vsebino

[uradna] Lokomotive tema


Kočevc

Priporočeni prispevki

Sej sem napisal star clanek :DDD In ja njihova 1216 serija, ki je identicna temu je bila do prihoda vectronov tudi najsodbnejsa...Pa se to U4F2 verzija te lokomtive je bila razvita za Slovenijo in je potem Oebb narocil enako in prav ta verzija lokomotive drzi hitrosti rekord za lokomotive pri 357km/h :) Just for info, da te ne bodo stevilke zmedle ;) Kar pa se Kopra tice pa je takratna stevilka iz 72 vlakov na dan prisla na skoraj 95 vlakov na dan in to po enem tiru! 
Evo pa se danasnja realnost, skoraj ni vec vlaka pod 2000t...

0DC5A2B3-7FD2-40A1-A601-E9BECD24CD56.jpeg

uredilo bitje Vantage
Add :)
Povezava do prispevka

Ta 357kmh world record lok, je dostkrat na nasi postaji. Sam tko pac glede cifer, tm se je pac avtor zmotil, zal grejo tovorni vlaki100kmh, max 120 ce so res po neki sreci taki vagoni.

 

Drgac Vectron je ful manj pregleden, pa nobenga okna normalnega in je mnde kr problem ponoci delat Bremsprobe, ker nic ne vids kaj ti oni premikac maha 😄

Povezava do prispevka

Evo se en svez podatek, danes od 6 zjutraj do zdaj je slo iz Kopra preko postaje Šentilj za Avstrijo 41680t tovora in 680 vagonov, ponoci bo se 20% vec. Proti Madzarski gre pa priblizno se 30% vec :) Zdaj pa mas dovolj stevilk, pa vprasaj kolko tovora ste pri vas cez dan prekladali :)

Povezava do prispevka
  • 3 mesece kasneje...
  • 6 mesecev kasneje...

Ni tku švoh no, se navadiš v dveh letih od kar so na naših tirih... je pa 1216 kar se tiče preglednosti in kontrole nepredstavljivo boljša :D  na Vectronu maš okno maš tm za hrbtom na vratih, preglednost maš pa približno tako kot konj ja (vsaj na 1293 ki ima SCMT - italijansko varnostno napravo v kabini), signala za telefon več al manj nimaš ker je kabina tku ''zadihtana'', strojnica je cela razmetana ker je vsaka varovalka na svojem koncu, kamere maš namest špeglov itd. :D v zadnjih dveh letih so precej izpodrinle 1216, katero zdaj že bolj redko dobim. Sicer pa da od sebe več vlečne sile in manj spodrsava kot 1216, zato se da kakšno tono več z njo potegnit iz Kopra ven :D

 

 

Povezava do prispevka

No, uceraj po cudezu sem imel celo nocno dve 1216 😄 bore malo vidis s kamero, js jo uporabljam predvsem v ksnih krivinah in ovinkih, da vidim kaj se z vlakom dogaja, sicer je pa prakticno neuporabna... ko se dela zavorne preizkuse se pa itak po GSMR pogovarjamo in dajemo signalne znake, drugace pa pac glavo skozi okno pa gledas kaj ti maha 😄 mele so en problem ja, ker je mende ventil od Federspeicher bremse popustu (V/A zavora) in se je parkirana masina nekje odpeljala, zato smo ob zapustitvi vedno obracali pipo od le-te na zavornem modulu. Je pa potrebno ob zapustitvi odpreti tudi zunanjo pipo GZV na čelu 😊 Sicer pa ja, v nezasedeni strojevodski kabini se jo da z gumbom preprosto odvret, kar pa na drugih serijah preprosto ni mogoce... Razen na herkulesu mogoce 😄

Povezava do prispevka
  • 1 leto kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...