Sektor 13 Objavljeno 10. januar 2021 Share Objavljeno 10. januar 2021 Eh take novice se za vse znamke najdejo. Kar je Tesla naredila v zadnjih letih jim je samo za cestitat. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 13. januar 2021 Avtor Share Objavljeno 13. januar 2021 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 16. januar 2021 Avtor Share Objavljeno 16. januar 2021 https://www.nytimes.com/interactive/2021/01/15/climate/electric-car-cost.html Navedek Povezava do prispevka
Samodejno Objavljeno 23. januar 2021 Share Objavljeno 23. januar 2021 Herbert Diess že izvaja prijetnje prek Twitterja Elonu Musku, češ ID.3 in e-tron že režejo trg v Evropi Tesli. https://siol.net/avtomoto/novice/predsednik-vw-prisel-na-twitter-in-ze-razkril-prve-skrivnosti-544103 Ta Herbert ni resen, ker VW nima nobenega autopilot software razvitega, da ne omenjam a ima sploh OTA update Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 25. januar 2021 Avtor Share Objavljeno 25. januar 2021 Saj software bodo porihtali nekoč. No vsaj zdaj drugi vidijo, da ni tako enostavno narediti IT ekosistem okoli avta. Starejša zadeva WeConnect, ki jo ima VW za npr eGolf je praktično neuporabna ali pa imaš skoz neke probleme. Hyudai sploh ne podpira njihovega BlueLinka za SLO trg itd. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 25. januar 2021 Share Objavljeno 25. januar 2021 Car reče Dne, 24. 1. 2021 at 0:25: Herbert Diess že izvaja prijetnje prek Twitterja Elonu Musku, češ ID.3 in e-tron že režejo trg v Evropi Tesli. https://siol.net/avtomoto/novice/predsednik-vw-prisel-na-twitter-in-ze-razkril-prve-skrivnosti-544103 eh saj e-tron ga (je) res je pa fajn, da se bo avto industrija malo zbudila, ker so v softveru zelo zelo slabi Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 26. januar 2021 Share Objavljeno 26. januar 2021 Sem sedel vceraj v novem Tusconu, hibrid, sicer ni bil najdrazji nivo opreme, ampak vseeno, men seje avto zdel kot faking vesoljska ladja. Ne morem se odlocit, a je to kul, kar delajo s to digitalizacijo in vsem tem IT junkom v avtih) al ne. Ampk vedno bolj se nagibam k ne. Je pares da sem tut vsak dan starejsi in ne mlajsi. Oh ja, lajf. Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 26. januar 2021 Share Objavljeno 26. januar 2021 KTM not even once. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 28. januar 2021 Avtor Share Objavljeno 28. januar 2021 Bolano. https://www.tesla.com/sl_si/models?fbclid=IwAR0zq00Pjlbbn2w67GVs1fdrNu-PZRM-c_rgrptdYsU0IWf-Sb0pbElViyw Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 28. januar 2021 Share Objavljeno 28. januar 2021 https://www.thedrive.com/news/38969/the-refreshed-tesla-model-s-has-a-goofy-kitt-style-steering-wheel tesla S refresh ima tudi nov interier, screeni imajo baje 10tflops grafične moči in so pripravljeni na gayming teli pravijo sicer, da je yoke steering wheel slaba ideja. sploh v evropi, ko maš nonstop ene ovinke. https://www.thedrive.com/news/38970/yoke-steering-wheels-suck-but-you-dont-need-a-tesla-to-get-one Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 28. januar 2021 Avtor Share Objavljeno 28. januar 2021 Ta volan ziher ne bo v evropi. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 28. januar 2021 Share Objavljeno 28. januar 2021 1.99s 0-60 mph* damn, a veš kuk je to hitro to je formula 1 level https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_car#Acceleration Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 28. januar 2021 Avtor Share Objavljeno 28. januar 2021 Za v grabn direkt. Navedek Povezava do prispevka
Ivan JJ Objavljeno 29. januar 2021 Share Objavljeno 29. januar 2021 (urejano) . 25. februar 2022 uredilo bitje BotoxPutler Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 29. januar 2021 Avtor Share Objavljeno 29. januar 2021 Za povprečnega uporabnika še preveč. Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 29. januar 2021 Share Objavljeno 29. januar 2021 To je bolj za bogate jewtuberje, da se bodo kurcili. Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 30. januar 2021 Share Objavljeno 30. januar 2021 Vodokotlič reče Dne, 28. 1. 2021 at 10:10: Bolano. https://www.tesla.com/sl_si/models?fbclid=IwAR0zq00Pjlbbn2w67GVs1fdrNu-PZRM-c_rgrptdYsU0IWf-Sb0pbElViyw Ka si ti ja nor... Kvaj pa huda Sam cena je pa tud ulala Dobr volan bi mel okrogel, ostalo je pa sexy Navedek Povezava do prispevka
cashman Objavljeno 30. januar 2021 Share Objavljeno 30. januar 2021 najbolj hecno je, da si ga lahko marsikateri mn3čar privošči, če proda svoje kriptovalute Tadey, saj mogoče tudi ti nisi več tako daleč 1 Navedek Povezava do prispevka
Samodejno Objavljeno 30. januar 2021 Share Objavljeno 30. januar 2021 Najcenejše 4 kolesno električno vozilo https://www.segway.com/ninebot-gokart-pro/ Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 30. januar 2021 Share Objavljeno 30. januar 2021 cashman reče pred 9 urami: najbolj hecno je, da si ga lahko marsikateri mn3čar privošči, če proda svoje kriptovalute Tadey, saj mogoče tudi ti nisi več tako daleč Slab kaže prasci ne pustijo kupovat Sporočim v ponedeljek če bom mel namest za 1 feltno za 2 Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 2. februar 2021 Share Objavljeno 2. februar 2021 Ima kdo tukaj izkusnje z Toyotinimi hibridi? Kako se zadeva obnese, koliko je dejanskega izplena elektrike in kaksna je dejanska poraba? Tale o 50% na strom z blagim hibridom pri novi Corroli mi smrdi do neba in nazaj. Can it be? Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 2. februar 2021 Avtor Share Objavljeno 2. februar 2021 Kaj 50% na štrom? Misliš 50km na štrom? Toyotini hybrid je daleč najbolj zanesljiv avto. Poznam enega, ki ima porabo 1l (Zadnji prius plug-in), ker se vsak dan vozi lokalno na štrom v službo in nazaj. Pa Corolla ni blagi hibrid. Je čisto pravi. Pač samo ni plug in (ne moreš ga dofilavat doma). Več ti lahko pove @VonGriffin ki ga ima. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 2. februar 2021 Share Objavljeno 2. februar 2021 neki zate kotličky Navedek Povezava do prispevka
LordFebo Objavljeno 2. februar 2021 Share Objavljeno 2. februar 2021 Shenkey reče Dne, 29. 1. 2021 at 3:49: tele 0-60 cifre na Tesli so le to, cifre. Deluje enkrat, dvakrat potem se pa zelo upocasni Menim, da je tvoja trditev ravno v primeru Tesle oziroma vsakega električnega avtomobila najbolj zgrešena. Pri fosilarju moraš za najjači pospešek finomehanično nadzorovat več okončin in biti pri tem res spreten, pri čemer kaj hitro zjebeš elemente kompleksnega prenosa. Pri električnem avtomobilu zgolj pritisneš nožno tipko do konca in se bo v vsakem od stotih primerov zgodilo popolnoma enako. In po mojem je zaradi vsega tega (in zgolj ene oziroma dveh prestav) tudi najmanjša razlika med 'tovarniškim' in tvojim realnim pospeškom. Navedek Povezava do prispevka
Ivan JJ Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 (urejano) . 25. februar 2022 uredilo bitje BotoxPutler Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 Vodokotlič reče pred 18 urami: Kaj 50% na štrom? Misliš 50km na štrom? Toyotini hybrid je daleč najbolj zanesljiv avto. Poznam enega, ki ima porabo 1l (Zadnji prius plug-in), ker se vsak dan vozi lokalno na štrom v službo in nazaj. Pa Corolla ni blagi hibrid. Je čisto pravi. Pač samo ni plug in (ne moreš ga dofilavat doma). Več ti lahko pove @VonGriffin ki ga ima. Ne, govorim o tem, da sta Yaris in Corolla na testih sodec sposobna prevoziti 50% razdalje na strom. In me zanima ali to drzi in kako jim to uspeva? Navedek Po slabih 100 kilometrih sem dosegel porabo 3,7 litra na 100 prevoženih kilometrov, 54 odstotkov poti pa prevozil na elektriko. Ta delež je predvsem pri nekoliko daljših vožnjah boljši kot pri priključnem hibridu. Ta ima v praksi okrog 30 kilometrov dosega, nato pa se baterija med vožnjo le počasi polni. Ce je to zgoraj res, potem zabrisem vse ponudbe za plug-in hibride v kos in grem do prvega Toyotinega trgovca po Corollo. Zgornjih stevilk namrec jaz osebno z mojim nacinom voznje in na razdalji, ki jo vozim z prikljucnim hibridom ne dosezem nikoli. @VonGriffin prosim za tvoje mnjenje in izkusnje iz prve roke, thx. Navedek Povezava do prispevka
VonGriffin Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 (urejano) Matej24 reče pred 1 uro: Ne, govorim o tem, da sta Yaris in Corolla na testih sodec sposobna prevoziti 50% razdalje na strom. In me zanima ali to drzi in kako jim to uspeva? Ce je to zgoraj res, potem zabrisem vse ponudbe za plug-in hibride v kos in grem do prvega Toyotinega trgovca po Corollo. Zgornjih stevilk namrec jaz osebno z mojim nacinom voznje in na razdalji, ki jo vozim z prikljucnim hibridom ne dosezem nikoli. @VonGriffin prosim za tvoje mnjenje in izkusnje iz prve roke, thx. 50% razdalje na strom je kvecjemu z mestno voznjo. Cisto verjamem da nek ki se fijaka le po mestu z Yarisom dosega izredno majhno porabo Problem je da ljudje ne razumejo kaj hibrid je. To NI alternativa elektricnim ampak so alternativa dizlasom ! Po domace gre za bencinarje z porabo ki ga ponavadi dosega varcen dizel. Potem pa gredo na avtocesto , po moznosti z 1.8 , tisijo nato pa sledi sok pri porabi Corola Hybrid = Prius, 1,8 ima isti ma izboljsan motor Sam imam 2.0, lokalna cesta, obcasno avtocesta, realna poraba nekje 4,2l, zdaj ko je mraz malo vec. Ce vozim ko penzic ga spravim na ene 3,8l. Poleg tega moj hibrid deluje malo drugace kot tvoj plug in, temu zmedenost: Tebi prvo sprazni baterijo in nato uporabi bencin. Pri Toyoti pa je tako da baterija deluje med voznjo in se sproti polni. Sam edrive mislim da drzi maks le par kilometrov. Baterija se vklopi v tockah kjer je poraba pri voznji najvisja, recimo ob startu in mrzlem motorju, v kolonah, pod 70km/h, ob pospesevanju....skratka kar Toyota pocne je da z epogonom pridobi boljsi izkoristek 3. februar 2021 uredilo bitje VonGriffin 1 Navedek Povezava do prispevka
LordFebo Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 Shenkey reče pred 8 urami: Govorim o tem da se baterija Model S segreje kar zelo vpliva na performance https://www.taycanevforum.com/threads/taycan-vs-model-s-repeated-0-60-1-4-mile-runs.1370/ Seveda tega ne bos zasledil v promo materialu. Tesla kot firma vedno zapise najboljse mozno na papirju, ceprav se to v resnici redko zgodi. Enako je z dometom, razlike med Taycanom in Model S so v resnici veliko manjse kot na papirju. Aja, sem mislil, da si cikal na slabšanje performans skozi leta. No, baterije se grejejo pri vseh in vse firme zapišejo najboljše rezultate in, ako sem piker, Nemci celo potvorjene. (Mimogrede, nisem nikakršen Teslin fan.) Tale diagram je vsekakor zanimiv, ampak kot vidim, obstaja tudi novejši od taistega medija, ki govori drugače. Gotovo pa je taycan celokupno boljši avto. Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 VonGriffin reče pred 58 minutami: 50% razdalje na strom je kvecjemu z mestno voznjo. Cisto verjamem da nek ki se fijaka le po mestu z Yarisom dosega izredno majhno porabo Problem je da ljudje ne razumejo kaj hibrid je. To NI alternativa elektricnim ampak so alternativa dizlasom ! Po domace gre za bencinarje z porabo ki ga ponavadi dosega varcen dizel. Potem pa gredo na avtocesto , po moznosti z 1.8 , tisijo nato pa sledi sok pri porabi Corola Hybrid = Prius, 1,8 ima isti ma izboljsan motor Sam imam 2.0, lokalna cesta, obcasno avtocesta, realna poraba nekje 4,2l, zdaj ko je mraz malo vec. Ce vozim ko penzic ga spravim na ene 3,8l. Poleg tega moj hibrid deluje malo drugace kot tvoj plug in, temu zmedenost: Tebi prvo sprazni baterijo in nato uporabi bencin. Pri Toyoti pa je tako da baterija deluje med voznjo in se sproti polni. Sam edrive mislim da drzi maks le par kilometrov. Baterija se vklopi v tockah kjer je poraba pri voznji najvisja, recimo ob startu in mrzlem motorju, v kolonah, pod 70km/h, ob pospesevanju....skratka kar Toyota pocne je da z epogonom pridobi boljsi izkoristek Tenkju, to sem hotel slisat. Koncept me je zanimal. Mas plus. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 3. februar 2021 Avtor Share Objavljeno 3. februar 2021 Toyotin hybrid in plug in hybrid je ista stvar. Samo da slednji ima možnost polnjenja na domači ali javni vtičnici in precej precej večjo baterijo. Z navadnim hibridom narediš na do 3-5km z baterijo. Z plug inom pa do 50km. Oba delata na vse možne načine. Paralelno, serijsko itd. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.