Skoči na vsebino

Formula 1 S2022


Shadow

Priporočeni prispevki

LOL FIA v vsej svoji perfekciji.  5 s za Leglega :D , ko Perez ni bil niti vštric z njim.... Max vseeno zasluženo prvak, pošolal vse, RBR pa v ekipnem seštevku. Newey naredil raketo, katero bodo ostali lovili še par let. Čestitke še Fetlu, lep zadnji nastop na Suzuki. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Shadow reče pred 2 urama:

 

dej razlozi kako mu je letos podarila? :rofl:

kako mu ni? Fant sam ni vedel da je prvak še dosti časa po dirki :D. Govorim seveda za samo to dirko. Valda se je vedelo da bo dobil championship zato sem tudi napisal zasluženo. Je pa lepo od F1 da vseeno nadaljujejo in ohranjajo to tradicijo, kljub temu da bi lahko na normalen način dobil prvenstvo.

Povezava do prispevka
Boris reče pred 9 urami:

Ricciardo looks likely to sign on as a reserve driver at Mercedes

upam da ne, naj se spoka v AUS z Masijem pa naj dirka s kenguruji.

 

tip ni sposoben šajtrge razvijat, kaj šele dirkalnika F1. Smo lepo videli v zadnjih par sezonah

 

uredilo bitje DrMiha
  • Ne me jebat 1
Povezava do prispevka

Odvisno kje so kršili točno. Pa tej najbolj glasni so najbolj sral do zdaj, Ferrari motor 2019 je rezultiral v tajni dogovor s FIA,  MB lani z nelegalnim DRSjem (kazen je bila zadnja štartna na sprintu), itd, itd

uredilo bitje AtÍka
Povezava do prispevka

Potem pa neko šparanje, ko imaš na eni strani enega največjih koncernov v zgodovini avtomobilizma, na drugi strani pa Williams. In to je potem šport, ko en lahko zapravi miljardo, drugi pa samo desetino tega za RnD?

 

Podpiram budgetcap, ker si na dolgi rok želim videti dirkače v enakovrednih bolidih, ki dejansko dirkajo med seboj, ne pa samohode moštev, ki si to lahko privoščijo.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ameriske sportne lige so to zelo dobro pogruntale, prek deljenja najvecjih talentov najslabsim ekipam prejsnje sezone na draftu in salary capom.

 

Ekipe z dobrimi igralci ostanejo dobre, so pa ekipe bolj izenacene in nepredvidljive iz sezone v sezono, ni pogosto tega da bi ena ekipa vladala vsako sezono al pa ena siromasila.

 

Podpiram ta koncept v vseh sportih.

uredilo bitje Lyrical
Povezava do prispevka

V F1 je velik del tudi razvoj dirkalnika in za to gre ogromno denarja. 

 

Sploh pa dirkaške plače niso v budgetcapu. 

 

Če pa ekipam odvzamemo razvoj, lahko pa gledamo tudi neko drugo random prvenstvo, magari F3, kjer je dirkalnik standardiziran. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ne govorim, da jim je treba odvzeti razvoj, le da je pri razvoju fair game. Ni mi želja gledati prvenstvo, kjer je enotna šasija (Indy), pa čeprav je boljše dirkanje kakor F1 letos, rad bi gledal prvenstvo, kjer vsako moštvo z budgetom X za RnD pripelje dirkalnik s povsem lastno vizijo in je isto sposoben Haas presenetiti konkurenco kakor Ferrari. Kar se potem tiče plač dirkačev, nivoja cateringa in vložka v PR tiče, mi je povsem vseeno. To, da en koncern vrže miljardo v razvoj, zato da zdominira konkurenco za deset let, ker je to pač vrhunska reklama (karikiram), medtem ko en Haas ali Williams praskata skupaj denar pri raznih sumljivih bradačih (Rich Energy), tehnoloških šarlatanih (Rokit) ali ruskih oligarhih samo zato, da preživijo sezono... Well, dokaj brezveze in negledljivo.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ne moreš Mercedesa, ki avtomobile dela že 140 let in točno ve kako se stvarem streže hendikepirat, zato da se bo lahko nekdo, ki ima malo preveč denarja spomnil, da on bi pa tudi zdalje malo delal avtomobile. Taki se gredo lahko Cinquecento Cup.

 

Formula 1 je laboratorij, kjer čez 15 let vse pride v serijski avto. In če tukaj firmam ne bi težil, bi še marsikdo od resnih avtomobilskih firm prišel tekmovat. Kaj naj Toyota in BMW prideta noter, da ji bodo pol čez prste gledal za vsako položnico. Yeah right.

 

Tisto glede ameriških športov je pa mešanje hrušk in jabolk. Tam velja budget samo za plače igralcev, v Formuli je pa večina denarja v razvoju. To je tako, kot bi pol v NBA rekel, da lahko samo trikrat na teden trenirajo, ker ne smejo preveč zapravit za najem dvorane, ali pa da ne smejo imeti preveč modernih naprav v fitnesu.

  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Pa F1 naj bi bila višek tehnologije in top šit. Kaj vse se je razvilo v F1? Bi se, če bi imeli take neumnosti kot so tele omejitve iz leta v leto? Pač je tako, ali si all in ali pa te ni. Tudi meni je bil Mclaren včasih top ekipa, belo/rdeča kombinacija Marlbora, Senna, Prost... Nostalgija. Samo svet gre naprej, predvsem pa razvoj. Da je Williams tam kjer je je žalostno, samo od Williamsa tako ni več nič ostalo. Odkar se tole "šparanje" navija se delajo še večje bedarije, kot prej ko tega ni bilo. V kaj vse so ekipe vlagale, pa se je potem naslednje leto prepovedalo, tak da to je kar ne green fake smoke screen. 

 

https://www.racv.com.au/royalauto/transport/cars/f1-innovations-in-road-cars.html

 

uredilo bitje Ripper
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
ayrton79 reče pred 1 uro:

Ne moreš Mercedesa, ki avtomobile dela že 140 let in točno ve kako se stvarem streže hendikepirat, zato da se bo lahko nekdo, ki ima malo preveč denarja spomnil, da on bi pa tudi zdalje malo delal avtomobile. Taki se gredo lahko Cinquecento Cup.

 

Formula 1 je laboratorij, kjer čez 15 let vse pride v serijski avto. In če tukaj firmam ne bi težil, bi še marsikdo od resnih avtomobilskih firm prišel tekmovat. Kaj naj Toyota in BMW prideta noter, da ji bodo pol čez prste gledal za vsako položnico. Yeah right.

 

Tisto glede ameriških športov je pa mešanje hrušk in jabolk. Tam velja budget samo za plače igralcev, v Formuli je pa večina denarja v razvoju. To je tako, kot bi pol v NBA rekel, da lahko samo trikrat na teden trenirajo, ker ne smejo preveč zapravit za najem dvorane, ali pa da ne smejo imeti preveč modernih naprav v fitnesu.

 

Preveč poudarka se imho daja na to, da je F1 laboratorij razvoja za avtomobilsko industrijo. F1 je primarno šport, kjer se v prestižnem razredu motošporta meri elitnih 20 dirkačev in Latifi, kar pa redko vidimo na stezi, ker je pač F1 laboratorij razvoja, kjer je nek koncern v zadnjih letih imel zaposlenih 1500 ljudi na razvoju in budget v velikosti zadnjih treh moštev skupno. 

 

Ne vidim razloga, zakaj ne bi mogla biti F1 obenem zanimiv šport in laboratorij razvoja ob nekem sprejemljivem budgetu, ki je za vsa moštva isti? Nenazadnje, je letni proračun 145 miljonov za deset faktorjev višji kakor v Indy seriji, novonastali WEC Hypercar pa ima predviden letni budget nekje med 20-25 miljonov, pa je takisto relevanten laboratorij razvoja.

 

 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...