Lepi Šime Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 A bodo penali za leglega? Povezava do prispevka
skyfotr Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 Pinali za leglega. Max prvak Povezava do prispevka
Lyrical Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 Max World Champ ocitno Povezava do prispevka
Ripper Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 LOL FIA v vsej svoji perfekciji. 5 s za Leglega , ko Perez ni bil niti vštric z njim.... Max vseeno zasluženo prvak, pošolal vse, RBR pa v ekipnem seštevku. Newey naredil raketo, katero bodo ostali lovili še par let. Čestitke še Fetlu, lep zadnji nastop na Suzuki. 1 Povezava do prispevka
Shadow Objavljeno 9. oktober 2022 Avtor Share Objavljeno 9. oktober 2022 prov vidis, za koga vozi. na koncu more zajebat 1 Povezava do prispevka
Boris Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 Ricciardo looks likely to sign on as a reserve driver at Mercedes Povezava do prispevka
DrMiha Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 če bo šlo tko naprej bo Aston Martin v konstruktorskem pičil še Alfo lol Povezava do prispevka
Gapi182 Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 Max zasluženo prvak seveda je pa lepo da nadaljujejo tradicijo in mu je ponovno FIA podarila WDC. 1 Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 Men osebno najboljša steza za gledat in špilat včasih...ko sm vidu dež mi je slabo ratal. Povezava do prispevka
Shadow Objavljeno 9. oktober 2022 Avtor Share Objavljeno 9. oktober 2022 Gapi182 reče pred 47 minutami: Max zasluženo prvak seveda je pa lepo da nadaljujejo tradicijo in mu je ponovno FIA podarila WDC. dej razlozi kako mu je letos podarila? Povezava do prispevka
B-Magic Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 Ferrari mu je pomagal 2 Povezava do prispevka
Shadow Objavljeno 9. oktober 2022 Avtor Share Objavljeno 9. oktober 2022 bol kot lani FIA, se strinjam ja 1 Povezava do prispevka
Gapi182 Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 Shadow reče pred 2 urama: dej razlozi kako mu je letos podarila? kako mu ni? Fant sam ni vedel da je prvak še dosti časa po dirki . Govorim seveda za samo to dirko. Valda se je vedelo da bo dobil championship zato sem tudi napisal zasluženo. Je pa lepo od F1 da vseeno nadaljujejo in ohranjajo to tradicijo, kljub temu da bi lahko na normalen način dobil prvenstvo. Povezava do prispevka
DrMiha Objavljeno 9. oktober 2022 Share Objavljeno 9. oktober 2022 (urejano) Boris reče pred 9 urami: Ricciardo looks likely to sign on as a reserve driver at Mercedes upam da ne, naj se spoka v AUS z Masijem pa naj dirka s kenguruji. tip ni sposoben šajtrge razvijat, kaj šele dirkalnika F1. Smo lepo videli v zadnjih par sezonah 9. oktober 2022 uredilo bitje DrMiha 1 Povezava do prispevka
DrMiha Objavljeno 10. oktober 2022 Share Objavljeno 10. oktober 2022 FIA is in Red Bull International Assitance mode Povezava do prispevka
rajc Objavljeno 10. oktober 2022 Share Objavljeno 10. oktober 2022 (urejano) Če bo samo denarna kazen bodo drugo leto vsi na 105% budgeta 10. oktober 2022 uredilo bitje rajc Povezava do prispevka
motika Objavljeno 10. oktober 2022 Share Objavljeno 10. oktober 2022 (urejano) Odvisno kje so kršili točno. Pa tej najbolj glasni so najbolj sral do zdaj, Ferrari motor 2019 je rezultiral v tajni dogovor s FIA, MB lani z nelegalnim DRSjem (kazen je bila zadnja štartna na sprintu), itd, itd 10. oktober 2022 uredilo bitje AtÍka Povezava do prispevka
Ripper Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Toto od volka sin napovedal, da če ne bo kazni za RBR, bo šel Merc drugo leto all in. Fuck the restrictions..... To hočm videt. 1 Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 14. oktober 2022 Share Objavljeno 14. oktober 2022 Yes!!! Mati motošporta, potem pa neko šparanje. 1 Povezava do prispevka
Suzi Difuzi Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 Potem pa neko šparanje, ko imaš na eni strani enega največjih koncernov v zgodovini avtomobilizma, na drugi strani pa Williams. In to je potem šport, ko en lahko zapravi miljardo, drugi pa samo desetino tega za RnD? Podpiram budgetcap, ker si na dolgi rok želim videti dirkače v enakovrednih bolidih, ki dejansko dirkajo med seboj, ne pa samohode moštev, ki si to lahko privoščijo. 1 Povezava do prispevka
Lyrical Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 (urejano) Ameriske sportne lige so to zelo dobro pogruntale, prek deljenja najvecjih talentov najslabsim ekipam prejsnje sezone na draftu in salary capom. Ekipe z dobrimi igralci ostanejo dobre, so pa ekipe bolj izenacene in nepredvidljive iz sezone v sezono, ni pogosto tega da bi ena ekipa vladala vsako sezono al pa ena siromasila. Podpiram ta koncept v vseh sportih. 15. oktober 2022 uredilo bitje Lyrical Povezava do prispevka
rajc Objavljeno 15. oktober 2022 Share Objavljeno 15. oktober 2022 V F1 je velik del tudi razvoj dirkalnika in za to gre ogromno denarja. Sploh pa dirkaške plače niso v budgetcapu. Če pa ekipam odvzamemo razvoj, lahko pa gledamo tudi neko drugo random prvenstvo, magari F3, kjer je dirkalnik standardiziran. 1 Povezava do prispevka
Suzi Difuzi Objavljeno 16. oktober 2022 Share Objavljeno 16. oktober 2022 Ne govorim, da jim je treba odvzeti razvoj, le da je pri razvoju fair game. Ni mi želja gledati prvenstvo, kjer je enotna šasija (Indy), pa čeprav je boljše dirkanje kakor F1 letos, rad bi gledal prvenstvo, kjer vsako moštvo z budgetom X za RnD pripelje dirkalnik s povsem lastno vizijo in je isto sposoben Haas presenetiti konkurenco kakor Ferrari. Kar se potem tiče plač dirkačev, nivoja cateringa in vložka v PR tiče, mi je povsem vseeno. To, da en koncern vrže miljardo v razvoj, zato da zdominira konkurenco za deset let, ker je to pač vrhunska reklama (karikiram), medtem ko en Haas ali Williams praskata skupaj denar pri raznih sumljivih bradačih (Rich Energy), tehnoloških šarlatanih (Rokit) ali ruskih oligarhih samo zato, da preživijo sezono... Well, dokaj brezveze in negledljivo. 1 Povezava do prispevka
DrMiha Objavljeno 16. oktober 2022 Share Objavljeno 16. oktober 2022 edina kazen ob overspendu, ki bi zalegla, je ornk odvzem cajta v vetrovniku oz. za CFD... . Za vsak milijon čez -5% pa bi najbolj bolelo. 1 Povezava do prispevka
ayrton79 Objavljeno 17. oktober 2022 Share Objavljeno 17. oktober 2022 Ne moreš Mercedesa, ki avtomobile dela že 140 let in točno ve kako se stvarem streže hendikepirat, zato da se bo lahko nekdo, ki ima malo preveč denarja spomnil, da on bi pa tudi zdalje malo delal avtomobile. Taki se gredo lahko Cinquecento Cup. Formula 1 je laboratorij, kjer čez 15 let vse pride v serijski avto. In če tukaj firmam ne bi težil, bi še marsikdo od resnih avtomobilskih firm prišel tekmovat. Kaj naj Toyota in BMW prideta noter, da ji bodo pol čez prste gledal za vsako položnico. Yeah right. Tisto glede ameriških športov je pa mešanje hrušk in jabolk. Tam velja budget samo za plače igralcev, v Formuli je pa večina denarja v razvoju. To je tako, kot bi pol v NBA rekel, da lahko samo trikrat na teden trenirajo, ker ne smejo preveč zapravit za najem dvorane, ali pa da ne smejo imeti preveč modernih naprav v fitnesu. 1 1 Povezava do prispevka
Ripper Objavljeno 17. oktober 2022 Share Objavljeno 17. oktober 2022 (urejano) Pa F1 naj bi bila višek tehnologije in top šit. Kaj vse se je razvilo v F1? Bi se, če bi imeli take neumnosti kot so tele omejitve iz leta v leto? Pač je tako, ali si all in ali pa te ni. Tudi meni je bil Mclaren včasih top ekipa, belo/rdeča kombinacija Marlbora, Senna, Prost... Nostalgija. Samo svet gre naprej, predvsem pa razvoj. Da je Williams tam kjer je je žalostno, samo od Williamsa tako ni več nič ostalo. Odkar se tole "šparanje" navija se delajo še večje bedarije, kot prej ko tega ni bilo. V kaj vse so ekipe vlagale, pa se je potem naslednje leto prepovedalo, tak da to je kar ne green fake smoke screen. https://www.racv.com.au/royalauto/transport/cars/f1-innovations-in-road-cars.html 17. oktober 2022 uredilo bitje Ripper 1 Povezava do prispevka
Suzi Difuzi Objavljeno 17. oktober 2022 Share Objavljeno 17. oktober 2022 ayrton79 reče pred 1 uro: Ne moreš Mercedesa, ki avtomobile dela že 140 let in točno ve kako se stvarem streže hendikepirat, zato da se bo lahko nekdo, ki ima malo preveč denarja spomnil, da on bi pa tudi zdalje malo delal avtomobile. Taki se gredo lahko Cinquecento Cup. Formula 1 je laboratorij, kjer čez 15 let vse pride v serijski avto. In če tukaj firmam ne bi težil, bi še marsikdo od resnih avtomobilskih firm prišel tekmovat. Kaj naj Toyota in BMW prideta noter, da ji bodo pol čez prste gledal za vsako položnico. Yeah right. Tisto glede ameriških športov je pa mešanje hrušk in jabolk. Tam velja budget samo za plače igralcev, v Formuli je pa večina denarja v razvoju. To je tako, kot bi pol v NBA rekel, da lahko samo trikrat na teden trenirajo, ker ne smejo preveč zapravit za najem dvorane, ali pa da ne smejo imeti preveč modernih naprav v fitnesu. Preveč poudarka se imho daja na to, da je F1 laboratorij razvoja za avtomobilsko industrijo. F1 je primarno šport, kjer se v prestižnem razredu motošporta meri elitnih 20 dirkačev in Latifi, kar pa redko vidimo na stezi, ker je pač F1 laboratorij razvoja, kjer je nek koncern v zadnjih letih imel zaposlenih 1500 ljudi na razvoju in budget v velikosti zadnjih treh moštev skupno. Ne vidim razloga, zakaj ne bi mogla biti F1 obenem zanimiv šport in laboratorij razvoja ob nekem sprejemljivem budgetu, ki je za vsa moštva isti? Nenazadnje, je letni proračun 145 miljonov za deset faktorjev višji kakor v Indy seriji, novonastali WEC Hypercar pa ima predviden letni budget nekje med 20-25 miljonov, pa je takisto relevanten laboratorij razvoja. Povezava do prispevka
Flaming_C Objavljeno 17. oktober 2022 Share Objavljeno 17. oktober 2022 Verjetn click bait, nisem se pogledal Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki