Skoči na vsebino

Cestna golazen


Mutombo

Priporočeni prispevki

Jake the Mess reče pred 22 minutami:

Pogi ma šanse za vse tri GTje pomoje. Na Giru ni neke resne konkurence, Tour bi imo tud mogu odnest pred Roglo, pol pa že skor mora še na Vuelto startat.

 

Najprej mora ostati 42 etap na nogah za dvojček, pa tudi Rogle ne bi kar tako odpisal. Prevečkrat nas je že demantiral + Pogi bo vseeno prišel utrujen na Tour verjetno.

Povezava do prispevka
svaljek reče pred 1 minuto:

Se strinjam. Celega in zdravega Rogliča je frdamano težko premagat, poleg tega je ded letos poln motivacije in neke nedoločljive neomajnosti.

 

Če bi bil pri Vismi, pa v isti formi kot lani na Vuelti, bi bil verjetno zelo visoko na stavnicah. S tole Boro mi pa vse deluje še zelo tko tko....

Povezava do prispevka

če se bodo danes naravnost brez žlajfat zatresli v ograjo, ki je pred arenberg sektorjem postavljena kot šikana za upočasnitev hitrosti, kedo bo kriv? Organizator, ki je to postavu in obvestil kolesarske ekipe, keyboard warriorje in nas mn3 shitposterje ali kolesarji, ki ne bodo žlajfali in prilagodili hitrosti razmeram in terenu? 

uredilo bitje bozicekman
Povezava do prispevka
hawa meyta reče pred 16 urami:

 

haha, točno to sem danes razmišljal. :D

 

also...

 

ni čudno, da ga je katapultiralo ven...

Drugac a se zavedas da katapult ne deluje tko, sam povem😁

 

Dej si zamisl kaksna je to hitrost, ce si su kdaj z bajkom tolk navzdol, fuuu nimas velik casa za razmislit kaj narest dobr da je se taprav cajt potegnu bajk gor da je preskocu jark

 

 

Povezava do prispevka
Navedek

 

Kolutne zavore niso primerne za cestne dirke
Predsednik francoskega sindikata kolesarjev Pascal Chanteur pa opozarja na kolutne zavore, zato je v pogovoru z agencijo AFP vse odločevalce v kolesarstvu pozval k sprejetju ukrepov. "Tako ne moremo nadaljevati," vztraja nekdanji profesionalni kolesar, ki obsoja predvsem uporabo kolutnih zavor, za padce pa posredno krivi tudi lobi proizvajalcev koles. "Ali bomo čakali, da se zgodi še ena smrt? Da si kolesar odreže obe nogi in umre, preden se ljudje začnejo zavedati? Če je takšno splošno mnenje, ne bomo čakali zelo dolgo," je bil ogorčen. Glavno težavo po njegovem mnenju predstavljajo kolutne zavore, ki, kot pravi, niso ustrezna oprema za cestne dirke. Omogočajo namreč "zasilno, brutalno, instinktivno zaviranje", zaradi katerega "takoj naredite napako". Enako velja za prestave: "Po klancih navzdol vozijo s hitrostjo 80 km/h. Ko padeš, se ne moreš rešiti." Prst je uperil tudi v proizvajalce koles. "Ko so nameščali kolutne zavore, smo jih prosili, naj zaokrožijo ostre robove koluta. Nastal je spor, češ da bi bil strošek evro na kolut in da so prodali deset milijonov kosov. Ampak – to ni moja težava, če s tem obvaruješ kolesarja pred tem, da bi mu odrezalo nogo, prst, roko ..."

 

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...