Skoči na vsebino

[multi] Manor Lords


kemik

Priporočeni prispevki

  • 2 mesca kasneje...

Glede na specifikacije ne rabiš nekga hudga mlinčka.

 

Here are the Manor Lords System Requirements (Minimum)

  • CPU: Intel Core i5-3470, AMD FX 6350
  • RAM: 8 GB
  • VIDEO CARD: NVIDIA GeForce 670 GTX or AMD Radeon R9 285
  • DEDICATED VIDEO RAM: 2048 MB
  • PIXEL SHADER: 5.0
  • VERTEX SHADER: 5.0
  • OS: Windows 10
  • FREE DISK SPACE: 30 GB
 

Manor Lords Recommended Requirements

  • CPU: Intel Core i5 4690K, AMD Ryzen 5 1400
  • RAM: 16 GB
  • VIDEO CARD: NVIDIA GeForce 1070 GTX or AMD Radeon RX 5700
  • DEDICATED VIDEO RAM: 8192 MB
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • OS: Windows 10
  • FREE DISK SPACE: 30 GB

 

Drgač pa tud mene mal skrbi tale hajp po vseh koncih, da ne bo na koncu hladen tuš...

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Ubistvu so zaenkrat vsi navdušeni :) 

 

Čez 2 uri se unlocka na steamu. Počakam še Steam ocene in navali. 

 

Je pa hajp valda prevelik, par dni stari YT videi majo že po 400k ogledov, in to od modelčkov ki pač igrajo igro. To je že AAA level engagementa, tko da bo verjetno marsikdo razočaran ne zaradi igre same, ampak ker ne bodo dobili tega kar mislijo. Špil je v prvi vrsti še vedno relaxed city builder, te bitke k se zdej hajpajo niso tok pogoste kot v Total Waru in že avtor je miril da to ni konkurenca Total Waru ampak je samo city builder z zelo dobrim bojnim sistemom. 

 

edit: to glede enega modela se js vedno prašam če je sploh res, pomoje ne more bit. Imo je tko nekak:

 

- model začne delat sam in verjetno res ene 60-70% naredi sam. Kar je FUL, ampak v takem stanju ni igrabilno

- igra dobi traction, dobi ful keša od prednaročil, dobi založnika

- kdo potem v tej fazi nebi najel par devov da mu pomagajo? Od tle naprej je norost, če še vedno delaš sam, tko da v zadnji fazi je ta 1 guy bolj marketing prank 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka

Sej tip je prou naredu post na Steam forumih kaj spil NI, da folk ne bo razocaran. Js tut mislm, da so pricakovanja cist previsoka.

https://store.steampowered.com/news/app/1363080/view/5850813762792298449

 

Navedek

What this game is not.

 

-Manor Lords is not a Total War competitor. It's a citybuilder with battles. Yes, battles are there, but not as huge or as frequent as some of you might expect. The majority of gameplay is focused on citybuilding and management.

-It's not a Empire Management style Grand Strategy game either. The map has regions, but you won't be able to conquer the whole Europe, nor have marriages or anything like that. The game is designed to play at a much smaller scale.

-It's not an RPG either. If you played KCD or Mount&Blade, ML is a different type of game. There is a visit mode in Manor Lords which allows you to walk around your town, but it's an experimental, cosmetic bonus feature, the game is really meant to be played from the "bird's eye" perspective, like a strategy game (almost always) should. There won't be any first person gameplay.

-It's not a competitive, fast paced RTS like Age of Empires or Starcraft. A lot of the game mechanics focus on aesthetics of your town and resources take some time to be transported around the map. This results mostly in a more of a relaxed experience, with high intensity moments spicing up atmospheric citybuilding rather than the game being at high intensity all the time.

 

Povezava do prispevka
kemik reče pred 21 urami:

Ubistvu so zaenkrat vsi navdušeni :) 

 

Čez 2 uri se unlocka na steamu. Počakam še Steam ocene in navali. 

 

Je pa hajp valda prevelik, par dni stari YT videi majo že po 400k ogledov, in to od modelčkov ki pač igrajo igro. To je že AAA level engagementa, tko da bo verjetno marsikdo razočaran ne zaradi igre same, ampak ker ne bodo dobili tega kar mislijo. Špil je v prvi vrsti še vedno relaxed city builder, te bitke k se zdej hajpajo niso tok pogoste kot v Total Waru in že avtor je miril da to ni konkurenca Total Waru ampak je samo city builder z zelo dobrim bojnim sistemom. 

 

edit: to glede enega modela se js vedno prašam če je sploh res, pomoje ne more bit. Imo je tko nekak:

 

- model začne delat sam in verjetno res ene 60-70% naredi sam. Kar je FUL, ampak v takem stanju ni igrabilno

- igra dobi traction, dobi ful keša od prednaročil, dobi založnika

- kdo potem v tej fazi nebi najel par devov da mu pomagajo? Od tle naprej je norost, če še vedno delaš sam, tko da v zadnji fazi je ta 1 guy bolj marketing prank 

Saj tukaj je povedal, da je potem oujtsourcal:
https://www.unrealengine.com/en-US/developer-interviews/solo-dev-makes-sophisticated-sim-manor-lords-using-unreal-engine

Vseeno, vsaka mu čast. 7 let je tole delal in bojni model vsaj zaenkrat izgleda, da se poščije na vso AAA konkurenco.


Všeč mi je ta ideja, da uporabiš peasantse kot vojake in da je treba zato še dodatno merkat pr bitkah. Sam verjetno je težko balansirati tak igralni model. A je kdo že kaj sprobal, prvi vtisi? Zakaj nima igra svoje teme?

Povezava do prispevka

Sem vrgel ene 2 uri not.

 

Kar se tiče medieval city builderjev je to to. Postavljanje potk in hiš je top, smisel za detajle je nor. Ko recimo nekdo nalaga dobrine na voz ni voz avtomatsko graficno enkrat poln random stvari, ampak je na vozu tocno ta kos surovine ki ga je nekdo gor nalozil, pa potem naslednja in naslednja...

 

Všeč mi je tudi mehanika trga, ki je nezahtevna za uporabo in ful doda k realizmu.

 

Nekaj malega bo delegiranja delavcev, production tree izgleda OK ampak ni pretirano razvejan. Izgleda pa kar obsezen upgrade tree kamor vlagaš razvojne točke. Farme izgledajo ful dobro in tudi tam je polno detajlov, recimo ta da vsaka žetev izčrpa zemljo tako da ti špil ponudi rotacijo pridelkov vsako leto.

 

Aja pa novi settlerji pridejo vsakega prvega v mesecu, da jih ne bo kdo čakal kot budala (jaz 😀).

 

Dober je tudi filing odzumiranja, kjer sta imela otroka scroll out map iz supreme commanderja in taktičen pogled iz Total Wara.

 

Imam filing da je indi city builder žanr zadnja leta dozivel popolno renesanso, vsako leto smo dobili več spodobnih iger, Manor Lords pa je potegnil od vseh najbolje in dodal kup svojih dodatkov kar botruje v popolni erekciji žanra. 
 

Me pa zanima kaksen je sploh celoten gameplay loop, kok postane repetitivno, kako izgleda ko inas vec regij (imas pol vec mest?) itd...

Povezava do prispevka

Nisem se tolk dalec, verjetno je kot v City Skylines, ko odklenes nov tile in naprej gradis tam.

 

S temi familijami in dodeljevanjem le-teh na razne stavbe je kar kul, samo se mi zdi da postane zadeva ful prevelik micromanagement, ko ti naselbina zraste in bos moral zonglirat stuff. Imo bo treba dodat kaksno avtomatizacijo, podobno kot ima Anno (npr. nehite podirat drevesa, ce mamo vec kot N debel v shrambi, tko da se ti tiste druzine sprostijo in lahko gredo na neko drugo pozicijo)

 

Drugace je pa res comfy city builder.

uredilo bitje Paljo
Povezava do prispevka

Pa je res zelo počasna? Sicer, pa saj si itak zaklel da teh early access se probam čimbolj izogibat..

 

Unlike other settlement building games, though, growth won't come quickly here - in fact, growth hardly happens much at all. Even a dozen hours in, my village is still very much a village, with 55 homes and 166 families - that's the scope the game plays out at. The pace the game plays out at, meanwhile, is 'walking pace'. Everything takes a significant amount of time, as if to reinforce how much time it actually took when people lived like this (there was no popping to the shops on a lunch break then). Whatever you construct needs to be built, and building involves people - as I mentioned - collecting the materials and then transporting them to the building site, then using them to build, which all plays out in detail and takes time. Progress, therefore, comes slowly, which I like - too many games speed past these idyllic early phases, whereas this game revels in them.

However, when things aren't running smoothly, a purposefully slow pace of life can be exacerbated to annoying levels. Sometimes, you'll hit inexplicable bumps in the games and get storage errors despite having adequate storage available, for example, and villagers won't do the jobs you want them to despite all available conditions apparently being met. You can raise construction priorities, directing the flow of labour somewhat, but there's still an element of villagers behaving however they please, and of you not quite having control over them. And in a game that takes its time, any further hold-ups can feel excruciating.


https://www.eurogamer.net/manor-lords-early-access-review-beautiful-foundations-but-missing-important-pieces

 

Povezava do prispevka

kot sem napisal na steamu, zelo dobra osnove igre, ki ima hud potencial in je že zdaj zelo igrabilna. ampak, če si veteran žanra, nima pa nič novega ali ful exciting kar ne bi igral vsakih par mesecev v taki ali drugačni obliki. cena je precej visoka, čeprav s tem launch popustom je passable. 

 

občasno malo dizajniram svoj city builder in ugotavljam, da glavni design problem take igre je, da mora za vsem skupaj stati nek namen. igralca mora gnati nekaj tretjega in tle ima manor lords to dobro pošlihtano z vojskovanjem. combat dejansko zgleda hudo in dobro deluje. 

 

v štirih urah sem naredil vasico s 50 familjami in opremil 3 skoraj cele bataljone. zdaj me malo začne zafrkavat hrana, ker sem razmeroma pozno naredil polja. igram un scenarij, kjer se AI od začetka počasi širi po mapi. sem napovedal, da zavzemam eno regijo in je AI odogovoril z bitko, kjer so poslal ene 5 celih bataljonov, tako da verjetno sem vse skupaj zastavil preveč počasi. če so ti jasne vse mehanike že predno si odprl igro, je vse skupaj precej enostavno in manjka izziva.

uredilo bitje Lunco
Povezava do prispevka
Lunco reče pred 41 minutami:

kot sem napisal na steamu, zelo dobra osnove igre, ki ima hud potencial in je že zdaj zelo igrabilna. ampak, če si veteran žanra, nima pa nič novega ali ful exciting kar ne bi igral vsakih par mesecev v taki ali drugačni obliki. cena je precej visoka, čeprav s tem launch popustom je passable. 

 

občasno malo dizajniram svoj city builder in ugotavljam, da glavni design problem take igre je, da mora za vsem skupaj stati nek namen. igralca mora gnati nekaj tretjega in tle ima manor lords to dobro pošlihtano z vojskovanjem. combat dejansko zgleda hudo in dobro deluje. 

 

v štirih urah sem naredil vasico s 50 familjami in opremil 3 skoraj cele bataljone. zdaj me malo začne zafrkavat hrana, ker sem razmeroma pozno naredil polja. igram un scenarij, kjer se AI od začetka počasi širi po mapi. sem napovedal, da zavzemam eno regijo in je AI odogovoril z bitko, kjer so poslal ene 5 celih bataljonov, tako da verjetno sem vse skupaj zastavil preveč počasi. če so ti jasne vse mehanike že predno si odprl igro, je vse skupaj precej enostavno in manjka izziva.

zakaj si igral v vr

 

:D

Povezava do prispevka

Pismo zame ima pa igra ful novega tako da nevem od kje to ravnodušje Lunco, je pa čist možno da sem izpustil kakšen game ki je to že imel?

 

To kako se hiške plotajo v prazna območja je neviđeno in deluje res dobro. Nasploh je cel housing in road plotting najbolj smooth kar sem jih videl in pomoje popolnoma edinstven, popravi me če se motim @Lunco.

 

To kako plottaš hiško v eno nepravo obliko in se izide res lepo, pa potem iz tega dalje kaj boš s parcelo naredil 

 

- nič, imaš standalone house

- dodatna hiša

- vrt / neka pridelava

- dejanska produkcija zadev ala obleke in vojna oprema (S.P :) )

 

Nazaj vzamem tudi to da dobrin ni toliko, jih je ubistvu kar precej. Tudi upgrejdaš lahko popolnoma vse, še hitching post. Sem pa verjetno tudi js mal slow zarjavela panda, mislim da bom zvečer začel nov game, ker sem v produkciji / pridobivanju folka zajebal kar precej zadev. 

 

Bugov ni toliko, še največkrat se zgodi da neka surovina ne pride nekam in moraš assignat Oxa na hišo. BTW s koliko Oxi operirate? 

 

 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka

Kako pa zacnete igrat? Se fokusirate najprej na bajte, da dobite cimvec druzin in operirate z osnovnimi zivili (meso, jagodicevje, zelenjava)? Ali ze takoj zgradite farmo in gasa psenica, kruh in pivo? Tisto nekaj malega kesa, ki ga imam na zacetku ponavadi uporabim za zelenjavni vrticek/kokosnjak nadgradnjo, se tu mogoce bolj splaca nabavit se enega vola?

Povezava do prispevka

@kemik ja, to je vse res, ampak pač just another resource chain manager al kaj? grid al brez grida, tak skin al drugačen skin, na koncu delaš podobne stvari. če ne bo developer pobasal denarja in šel na havaje, bo tole gotovo ena najboljših city builderjev vseh časov, sam še vedno pa precej manjka do tega. gotovo se bolj splača kupit anno 1800 on sale, sam hočem postavit v neko razumljivo perspektivo.

 

farthest frontier je bil verjetno zadnji tak proper, precej podoben manor lords. je pa grid sistem. ga tud solidno updejtajo. 

 

@magični kralj must be a bug, nisem nič VR pognal. 

 

@Paljo btw, velikost vrta/sadovnjaka je dejansko pomembna, če majo velik vrt, lahk nardijo zelenjave za celo vas. folk gradi tako, da narediš polje za hiše, odstraniš hiše (tm nek minus okoli kladiva predno potrdiš) dokler ne dobiš samo ene hiše z extensionom. in pol maš dve familiji z velkim vrtom. baje lahk ene trije taki vrtovi preživijo 100 familij. verjetno mal exploit, ampak ja :D jaz sem takoj nabavil vole, ker se veliko uporabljajo. 

uredilo bitje Lunco
Povezava do prispevka
Lunco reče pred 17 minutami:

@kemik ja, to je vse res, ampak pač just another resource chain manager al kaj? grid al brez grida, tak skin al drugačen skin, na koncu delaš podobne stvari. če ne bo developer pobasal denarja in šel na havaje, bo tole gotovo ena najboljših city builderjev vseh časov, sam še vedno pa precej manjka do tega. gotovo se bolj splača kupit anno 1800 on sale, sam hočem postavit v neko razumljivo perspektivo.

 

farthest frontier je bil verjetno zadnji tak proper, precej podoben manor lords. je pa grid sistem. ga tud solidno updejtajo. 

 

 

Ja ampak kaj pa po tem kopitu ni "samo še en XY žanr/igra"? Morajo narest prav nov žanr? Ker Manor Lords že v prvih urah provajda ful upgrejdov glede na vse ostale igre

 

Ta road snapping, plotting je tok hud da ga dejansko štejem kot huge upgrade glede na vse kar smo dosedaj videli, including AAA naslovi (note: Skylines 2 še nisem igral jer je baje bugged af).  Znotraj tega še precej podrobnosti, ki sem jih že naštel. 

Dodaš k temu TW like combat in res hud sistem kjer se ti dejansko borijo kmetje / prebivalci ki so itak dragoceni, pa bogve kam se potem še igra razširi z več mesti, celo mapo... 

 

Initial impression je da je splošna ocena na Steamu kar prava, vsaj kar se mene tiče. 

 

@Paljo pomoje se bolj splača nabirat borovnice in lovit živali, ker ti ostali productioni vzamejo precej folka. Ne znam ti pa po letih opredelit, v prvo sem mal zajebal tako da bom šel na novo zdej k vem osnone principe. 

 

Se pa okoli men že vsi nekaj fajtajo, polno banditov... js pa nisem še niti enega kosa armorja proizvedel, razen tisto kar sem dobil. :D 

 

Povezava do prispevka

Ja, jaz sem ze dvakrat startal in sem prevec hitro zacel graditi farmo in polja imo, ker itak nimas dovolj folka, da ti pravocasno prestihajo in posadijo zadeve. Vsaj ne 1. leto. Se bom bolj probal fokusirat samo na borovnice, zivali in vrticke ter nabavit vec volov (vsaj 2), da se malo pospesi osnovna produkcija. Je kdo probal ta trading post al kaj je ze? Se splaca kaj prodajat (les, deske)?

 

Prvo igro sem pozabil zgradit bajto za drva in so mi vsi pomrznili :D

uredilo bitje Paljo
Povezava do prispevka
Paljo reče pred 36 minutami:

Ja, jaz sem ze dvakrat startal in sem prevec hitro zacel graditi farmo in polja imo, ker itak nimas dovolj folka, da ti pravocasno prestihajo in posadijo zadeve. Vsaj ne 1. leto. Se bom bolj probal fokusirat samo na borovnice, zivali in vrticke ter nabavit vec volov (vsaj 2), da se malo pospesi osnovna produkcija. Je kdo probal ta trading post al kaj je ze? Se splaca kaj prodajat (les, deske)?

 

Prvo igro sem pozabil zgradit bajto za drva in so mi vsi pomrznili :D

 

Verjetno je tako da več truda kot vložiš v izdelek več dobiš, ampak jaz sem v prvo prodajal borovnice in je bil čist okej income. 

Sem pa v prvo ves keš zagonil za vrtičke, potem zato nisem mogu uvozit ovc, šele tam sem dojel za kaj vse rabiš keš :D  Tako da I guess se trading post splača narest čimprej ko imaš porihtane osnove (tam nekje s cerkvijo) in pol prodajaš kar imaš surplussa, karkoli to že je. 

 

Mal me bega reach trga, ne vem a je mišljeno da imaš več trgov. 

Povezava do prispevka

@kemik ja, dobesedno v postu sem napisal, da bo GOAT igrica. passion project, ki spominja na stardew valley in barona. ampak še vedno, tudi pred stardew valley je blo miljon teh farming relationship igric, stardew valley je samo okronal žanr in z 1.0 stardew več ni bilo vredno igrati nič drugega. ta pa še ni 1.0.  

 

@Paljo les ma bolj nizke cene, ampak se hitro nabere denar. jaz sem začel na mapi z bogatim najdiščem železa in sem prodajal pol ekstra orožje. 

 

kolikor sem razumel tutorial, polje z 1 hektarjem (v igri je neka druga mera, vidiš predno postaviš njivo) lahko ena familija obdela. se mi je zdelo blizu temu med igranjem. 

 

zdaj mi je claimal AI še mojo "občino", sem zgubil bitko, ampak igre ni konec. mam še influence, da claimam nazaj, ampak bom raje začel novo rundo, da probam dobit achievement, ker to zdaj zgleda impossible. 

uredilo bitje Lunco
Povezava do prispevka
kemik reče pred 1 uro:

 

Verjetno je tako da več truda kot vložiš v izdelek več dobiš, ampak jaz sem v prvo prodajal borovnice in je bil čist okej income. 

Sem pa v prvo ves keš zagonil za vrtičke, potem zato nisem mogu uvozit ovc, šele tam sem dojel za kaj vse rabiš keš :D  Tako da I guess se trading post splača narest čimprej ko imaš porihtane osnove (tam nekje s cerkvijo) in pol prodajaš kar imaš surplussa, karkoli to že je. 

 

Mal me bega reach trga, ne vem a je mišljeno da imaš več trgov. 

Kolikor sem ugotovil imas kesa glih za dva upgrejda al pa upgrejd in vola na zacetku. Tko da sem si naredil trading post, ko sem si uredil hrano (zelenjava, borovnice, meso) in zacel prodajat dile. Se je hitro nabralo za dodatne vrticke. Zaenkrat imam hrano in obleke (usnje), da lahko nadgradim ene hise na lvl2, ki pa ze rabijo nadgrajeno cerke in bife.

 

Zdaj gledam kako naredit dodatno orozje/oklep, ker imam se dva tedna preden me pridejo partizani obiskat. Kot sem videl v trading postu, lahko kupis, samo rabis povezavo, ki je pa nimam, ker sem se spawnal sredi mape, obkrozen z claimanimi/praznimi regijami.

uredilo bitje Paljo
Povezava do prispevka

a je ratal komu spravt ovce na njivo, ko počiva? sem zgradil ograje, ampak se nikoli ne premaknejo, mam zaposlene povsod. je pa nek bug, kmet z volom vozi stran deske za ograjo, graditelji jih pa prinašajo. ampak, ker ma on vola, jih prehiti :D in pol v neskončnost gradijo ograjo okol njive. 

 

edit: ok, zgleda morš zbrisat dejanski pašnik in vedno met vsaj eno njivo na fallow. 

uredilo bitje Lunco
Povezava do prispevka

Kje je prašičja farma? :D To morajo ziher dodat v patchu, glede na medieval lore ni varjante da je nebi bilo. Teli lovci so zelo slab supply mesa, ne vem točno kako se parijo živali ampak mam filing da sem redno brez mesa, medtem ko hidesov za cunje je nekako dovolj. 

 

Pri mlinu merkajte ker ma tut on svoj efficiency rate, verjetno glede na veter. Pri meni je vseeno trajalo ene pol leta, da je začel delat, kljub temu da je bil na 100%. 

 

Zdej v drugo je šlo ful hitreje in imam ene 90 družin. Sem se vmes mal fokusiral na vojsko, da sem jim naredil orožja in armor ker sem hotel zavzet regijo. Ampak ne gre tako naizi, rabiš 1000 influenca (ali 2000 za že zavzeto) in nevem kok treasurija. Slednjega sem dobil z razbijanjem bandit campov. Je pa smešno, da se pri tem ne sproži bitka? Bandit camp samo izgine, potem se odločaš kaj boš z zavzetimi dobrinami. 

 

Infulenca imam pa samo 500, sem šele sedaj postavil Manor in začel pobirat davke in influence, predlagam da tudi to nardite čimprej kot je možno. 

 

Tako da tole vojsko sem dost za brezveze nabiral, razen za obrambo če me kdo pajsne. 

 

V naslednji seansi grem na cunje in +3 hiške. 

 

Aja še ta tip: če koga zeza doseg trga dajte več folka v granary in storehouse + imejte dovolj surovin. Trg ima kar velik doseg, če imaš surovine ampak neizpolnjene želje prebivalstva je problem prej v distribuciji, ker prve hiše požrejo vse. 

Povezava do prispevka

Kaj pa replayability? Pa to dodajanje in odvzemanje družin ... se mi zdi da kasneje ko je vse x krat večje zna bit ta micromanagement kr jeba .... ali?

 

Razmišljam, da če se zdaj v Alpho vržem mi bo do full rilisa dojadilo :D

uredilo bitje sherc
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...