Skoči na vsebino

zasledovalec

Hajduk
  • Število vsebin

    61
  • Pristopni dan

  • Zadnji obisk

Sloves v skupnosti

15 Tabornik

Več o članu zasledovalec

Nedavni obiski profila

Blok z nedavnimi obiski je onemogočen in ni viden ostalim tovarišem ter tovarišicam. Razen gejši, ona kajpakda vidi in ve vse.

  1. Krajsa predstavitev Paradox iger. Se mi zdi, da jih veliko ljudi ne pozna dovolj, pa bi jih mogoce zanimalo probat., ce jih zanima role-play in strategije. Pol pa neham delat zastonj reklamo Ce je kaksen bolj primeren topic, lahko premaknete, da ne hijackam te teme. Vsem je skupno: - Grand Strategy zanr, fokus na razvoju celotne drzave na makro ravni. - Asimetricen zacetek. Vsi parametri drzav so postavljeni glede na cas v katerem se igra dogaja. Tezavnost se povecuje/zmanjsuje glede na to s katero drzavo igras. - Real time, ne turn based. V praksi to pomeni, da cas prosto tece glede ena hitrost, ki jo lahko spreminjas med igro (1x, 2x...). Imajo tudi aktivno pavzo. Ogromno macro 'tickov' je se vedno na dolocen dan (npr. 1. v mesecu), tako da se naceloma se vedno igra zelo podobno kot turn based strategije. - Igrajo se od leta X do leta Y. Igre nimajo win conditiona. - Povdarek na role-playu, vse igre vsebujejo random evente/odlocitve, ki to spodbujajo. - Informacije odprtega tipa. Pred kakrsnokoli odlocitvijo imas vidne informacije na kaj bo le ta vplivala. - Tezek learning curve. - Ogromno DLCjev, ki dodajo content in nekatere kljucne mehanike. Pri nekaterih tudi subscription model, ki omogoca igranje vsega brez nakupa DLCjev. - Zaradi obseznosti iger problemi z balancom in bugi ob izdaji novih DLCjev/patchov. Victoria 2 in Crusader Kings 2 sta edini zakljuceni igri. - Vse igre majo carski community + ogromno modov - Heroin. Trenutne igre: - Imperator Rome; 304BC-27BC; Konec 2. samnitske vojne do ustanoviteve rimskega cesarstva. Igra je zmes EU4 in CK2 (glej spodaj). Je najnovejsa, a trenutno tudi najslabsa/najmanj dodelana igra, kar se tice igralnih mehanik. Se nisem igral. - Crusader Kings 2; 769-1453; Zgodnji srednji vek do razpada bizatinskega cesarstva. Igras kot srednjeveska dinastija in ne kot drzava. Zacnes kot trenutna glava dinastije, ko umres, nadaljujes kot tvoj naslednik. Fokus igre je na karakterjih in tem, da pridobis cim vecji vpliv za svojo dinastijo. To pocnes predvsem preko politicnih spletk/diplomacije, vojne, spreminjanja zakonov znotraj svojega ozemlja in religije. Igra vsebuje vec razlicnih socialnih struktur, ki so simulirane. Primer: simulirana hierarhija fevdalizma v zahodni Evropi. Je igra pri kateri je najvecji povdarek na role-playu. Racunalnik simulira vsak 'landed' karakter in ljudi na njegovem dvoru. Vsak ima svoje statistike, traite, itd. na podlagi katerih sprejema odlocitve. Z vsakim od teh karakterjev lahko imas interakcijo na razlicne nacine. Obstaja tudi Game of Thrones mod, ki mu je ta igra pisana na kozo. Letos jeseni pride 3ji del serije. - Europa Universalis 4; 1444-1821; Zacetek novega sveta do smrti Napoleona. Igras kot drzava. Fokus je predvsem na rasti drzave preko osvajanja ozemlja (vojna in kolonizacija) ali vecanja ekonomske moci. Napram CK vecji povdarek na vojskovanju, trgovini, mirovnih/zavezniskih pogodbah, notranji politiki. Vsebuje 'mission tree' za vsako drzavo, ki nekoliko bolj spodbuja igranje v doloceni (a)historicni smeri. Je vrjetno najbolj dodelana in kompleksna izmed teh iger. Priljubljena je tudi za MP igranje. - Victoria 2; 1836-1936; Viktorijanska doba. Igras kot drzava. Igra simulira globalno/lokalno gospodarstvo in notranjo/zunanjo politiko drzav. Glavna znacilnost igre so t.i. POPi, ki oznacujejo segmente prebivalstva v vsaki regiji znotraj drzave. Vsak izmed teh segmentov lahko dela v dolocenih panogah in ima dolocene politicne preference. Primer segmenta: Afro-brazilski katoliski suznji v Riu de Janeiru. Ker se igra dogaja v casu industrializacije je vecji povdarek tudi na razvoju gospodarske infrastrukture. Glede simulacije gospodarstva je verjetno to najboljsa igra sploh. Se vedno pa je seveda tudi vojna, zunanja politika in nekaj malega kolonizacije. - Hearts of Iron 4; 1936-1948; Druga svetovna vojna. Igras kot drzava. Najvecji povdarek na vojskovanju od njihovih iger. Dogaja se skozi najkrajse obdobje, zato pride tudi do najmanj ahistoricnih playthroughjev. Vecinoma se ukvarjas z notranjo/zunanjo politko, razvojem /produkcijo vojaske opreme, sestavo vojske in frontami/bojevanjem. Tudi ta igra ima mission tree. Zarad kratkosti obdobja in war game naravnanja je najbolj priljubljena igra za MP. - Stellaris; 2200-??? Igras kot vesoljska civilizacija. Edina igra, ki se dogaja v prihodnosti. Je najbolj podobna klasicnim 4X igram. Ima simetricen zacetek (razen civilizacij/spawna) in zaradi nedolocenega konca vsebuje tudi win conditione. Poleg CK najvecji povdarek na role-playu. V prvi fazi se vecinoma ukvarjas z raziskovanjem vesolja, kolonizacijo drugih planetov in nabiranjem resursov, kasneje pa se z vojno, ekonomijo, diplomacijo, itd. Vsebuje ogromno idej, ki se pojavljajao v sci-fi literaturi/filmih. Lahko naredis custom civilizacije z ogromno odbitimi moznostmi. Zelo lepa igrica. Trenutno je se 2 dni aktiven humble bundle, kjer dobite Stellaris in EU4 base game + Victoria 2 z vsemi dodatki za 5eur. CK2 base game je f2p na steamu. https://www.humblebundle.com/games/best-paradox-interactive
  2. Po pa sam navali na paradox, ne bo ti zal
  3. Sej zato ma imo tut folk take probleme z ucenjem Paradox spilov (razn stellaris). Ker si iz prve vrzn na edino mozno velikost igre, ki je ogromna, in edini difficulty, potem pa splavaj (poleg tega, da je se ogomno mehanik in slabi tutoriali). Sam tm je pa kljucno, da dojames, da ni cilj njihovih iger, da jo zmagas, ampak igras. Win condition tm ne obstaja, ampak samo igras od leta X do leta Y. Ko to dojames ti je tut velik manjsi problem koncat playthrough pred Y al pa zacet na kasnejsem X. Mislm sej tut Civo dost folka neha z igro, ko vejo, da je zmaga sam se vprasanje casa in grejo novo.
  4. To je klasicna napaka, da se lots 4X iger na use na max, ker se slis hudo. Najvecja mapa, najvec civilizacij, najmanjsi speed (najvec turnov), itd. Moras zacet na cim manjsem, da dojames use koncepte, pa da pads notr, potem pa zvisujes. Men civo na misel ne pride, da bi igral vec k 8 civ, ker vem da bo trajal miljon casa in tedious ratal. Ponavad igre tut niso balancane na najvec vsega, ampak na neke medium nastavitve. In itak je pol bolano prevec microta.
  5. Mogoce bols, da spusti te poste, ce hoce se met punco in sluzbo cez en mesec
  6. Pomoje bi mogu bl Crusader Kings 2 sprobat, tm se najboljse zgodbe pisejo imo would subscribe Je f2p base game na steamu, ce bi probal @Galko + 3ka pride letos. Mogoce mi se kak DLC key kje lezi.
  7. @Static ti si napisu dobesedno isti post ze ene 20x, pa se kr ne nehas. Res cudn, da gres na kurac folku. Poleg tega pa si zdej zacel se spoilat v nespoiler temi. Nevem zakaj te noben se ni banal realno.
  8. zasledovalec

    Cestna golazen

    Celotni posnetek Iz motorja od napada do cilja. https://streamable.com/99bq0u
  9. zasledovalec

    Cestna golazen

    par minut za roglicem ja, samo sliko so pokazal, nc niso rekl kdo/kaj je blo
  10. zasledovalec

    Cestna golazen

    nekdo se je se zabil v avto 100m pred ciljem :S
  11. zasledovalec

    Cestna golazen

    ja, sama sta spredi napetih 30 sec prenosa
  12. zasledovalec

    Cestna golazen

    ker 'prenos' res upam da uni k so placal dobijo nazaj denar
  13. zasledovalec

    Cestna golazen

    Mislm da bo online prenos? Vsaj to je v clanku pisal. Za vse ljubitelje kolesarstva, ki se v nedeljo v predvidenem sončnem vremenu ne bodo odpravili pod Krvavec, in zlasti za vse tekmovanj lačne navijače na tujem pa je Kolesarska zveza Slovenije pripravila tudi spletni prenos na platformi video2go.live.
×
×
  • Ustvari novo...