Skoči na vsebino

neuradna tema o kolesarjenju


Priporočeni prispevki

A bojo jutri padavine, jutri grem testirat batko v klanc, upam da bo vsaj 700vm k sumim da je svoh zdravja, s postnino je 504wh baterija 570eur 

 

Sam ne bom ze zdj nabavlal dokler ne bom 100% da je za zamenjavo

 

630wh je 675eur s postnino, a pol rabim se za 80eur novo ohisje kamor se nasadi

 

Bo kar 504wh dobra  

Povezava do prispevka
Boris reče pred 2 urama:

Gorc ne meci dnarja v ta bajk star 7 let. Furi sezono dve tri dokler gre gre

5 let

 

Zakaj, sej teoreticno ce ma nov motor pa baterijo je se zmer boljs ko vse smeti za 3000 jurje

Baterijo bo pa treba ce se izkaze da je  v kurcu, razen ce ma 1300vm vsaj, na eco

Babnca mora prlezt na klance z mano😁

Povezava do prispevka

Evo jest sem dal na servis vilico, potopno pa shock. New bike feeling incoming!

 

Sem mislil da se bom letos naucil in nabavil orodje/kose za shock in potopno poservisirat, pa mi ni ratalo.

Pa ce ze dajem na servis, sem dal se vilico.

 

Da vidimo ce sem v zadnjih dveh solo servisih kaj sfukal :D

Povezava do prispevka

potopno pa vilco ni tezko. Rabis malo orodja 2x olje pa sram mazivo. Za shock pa rabs ze kr orodja pa jst ti predlagam it nardit kak tecaj ker lahko hitro kej zajebes pa fuknes v kanto ali pa dobis kaj v glavo pod pritiskom. 

Mas pa za vilco pa ammo full servis kjer vse puse menjas in poservisiras kartuso al pa un obicn k sam olje pa parapolvere menjas

Povezava do prispevka

Ja vilica je simpl, vsaj olje/dihtunge, to sem sam caral 1x letno samo ciscenje pa olje, 1x pa potem se tesnila. Vec kot to ne vem ce bi se lotil, zato sem zdej fuknil na servis naj celo odprejo skupaj s kartuso.

 

Potopna sem videl da ubistvu odsraufas gor manseto pa isto cistis, menjas tesnila in gres. Ampak ja, treba si je cajt vzet pa nastudirat in probat.

 

Shock bi itak isto samo tole osnovno delal, samo air can ocistil, menjal dihtunge. Full rebuild se nebi sel. Pa ce se ne motim se nek dusik pumpajo noter al kaj jest vem.

Povezava do prispevka

Temu se rece smet ne pa cuden

ze za diagnozo itd za shope je za en kurac program kaj sele app. Sej di2 road je isto bl kot ne cesko narejeno. 
 

drgac prav uvoznik santacruzov da ima nova fazua ogromne probleme in da se boji da bodo tezko sledili warrany claimom. Ta motor imajo v novem heklerju sl 

Povezava do prispevka
gorann reče pred 14 urami:

na eco sm fural ene 20 visincev pol pa na trail in do konca turce

Haha, kar nekaj preteklih postov o furanju v eco sem prebral z veliko mero skepse.

Zamočil pri prvem poskusu. Napovedujem max assist (kakorkoli se že imenuje) v treh furah. Naj te ne bo sram. Dobesedno vsi to počnejo, le sprenevedajo se ne toliko x.x

Povezava do prispevka
S<3NEC reče pred 22 minutami:

Haha, kar nekaj preteklih postov o furanju v eco sem prebral z veliko mero skepse.

Zamočil pri prvem poskusu. Napovedujem max assist (kakorkoli se že imenuje) v treh furah. Naj te ne bo sram. Dobesedno vsi to počnejo, le sprenevedajo se ne toliko x.x

Ti ne ves kak deluje motor, ne

 

Mas eco, trail, boost pri shimanu 

In vsakemu od teh lahk na tri nacine dolocis pomoc, jaz sem na najmanjso dal eco, kar je za takrt dobro ko hoces res najvec visincev prefurat, je pa tud najbolj pocasno 

Vcerj pac nisem zelel tolk pocasi it ker je res pocasno, naslednjic dam na srednjo ali tretjo nastavitev od eco pa da vidim razliko

 

Trail je biu pa ze na najnizji premocan 

Boost pa sploh nima smisla razen ce hoces cim hitreje na klanc, to bom takrt ko bom kome specialkarjem podiral😁

 

Kaj mislis da se men jebe a se vozim na max ali na min?

vozim kot mi pase tist trenutk zato pa mam ebajk, ce pa hocem vam ugajat bom pa navadnga mtbja fural in bomo skup opravljal ebajkerje, a velja😊

Povezava do prispevka
S<3NEC reče pred 1 uro:

Haha, kar nekaj preteklih postov o furanju v eco sem prebral z veliko mero skepse.

Zamočil pri prvem poskusu. Napovedujem max assist (kakorkoli se že imenuje) v treh furah. Naj te ne bo sram. Dobesedno vsi to počnejo, le sprenevedajo se ne toliko x.x

moj frend fura vse na eco. Enkrat sm vzel telefon pogledal njegov eco je bil na 95% ker mi je blo cudno da je spraznu baterijo pri 800 visincih pa 30km 

 

pr ebajku te zjebe misicni spomin da se izrazimo po slovensko. Ker ce celo furo furas na recimo eco 10-30% in pol na klanec das na 50%. K klanec zakljuci in si fural recimo 20 30min na 50% te bo pr 10-30 oz eco zabilo ko prasca.  

Povezava do prispevka

Mene zjebe misicni spomin ko saltam na specialko, to mas filing da so gume prazne😁😁, nikakor pa ne na isti rundi saj se zmer na eco dovolj pomaga

 

Spec ma zgleda neumno narejeno da lahk eco nastimas na max kot je turbo nacin

to ma zgleda giant dost boljs k mas 360% pomoci motorja in ne mors kr eco nabit na 360%, tam do 100% pomoci je pomoje max, pol trail je od 125% naprej itd, turbo pa od 300% do max

 

360%pomoci je 100% , meho

Povezava do prispevka
Boris reče pred 4 minutami:

spec ma 3 stopnje k si jih lahko nastimas kot zelis. Nekdo zeli imet 3x turbo nekdo 3x eco nekdo neki srednjega in zakaj bi ti uporbnika omejeval? Naj si sam nastima kot zeli. 

Ja pa kako lahk reces eco ce je na 70%, saj obstaja vec pomoci pac izberes tisto k ti pomaga bolj

 

Ne recem da bi eco na 70% manj pokuru batke, da zniza navor al neki, turbo na 70% je se zmer enaka poraba al je razlika v navoru

 

Giant app ma tkole

Men je biu ok glede razlicnih moznosti 

 

 

Screenshot_20231130-100210_Chrome.jpg

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...