Morski Objavljeno 18. julij 2020 Share Objavljeno 18. julij 2020 Kaj pa pravte na ID3 1st v izvedi Basis za enih 32k s subvencijo? 200 konjičev (kasneje bodo na voljo tudi dosti šibkejši motorji), 58kwh baterija, meni izredno dopadljiv zunanji design s precej cool feltnami in žal zelo povprečna notranjost (design na nekaj mestih spominja na poor mans bmw i3ko) - notri je tudi izbira materialov precej češka baje. Meni se zdi Basis precej huda zadeva za to ceno, kar se električarjev tiče, sploh če vzamemo v zakup še zelo zelo ugoden kredit. Ostala dva paketa pa že preveč posegata v domeno Tesla Model 3. Tuki mate več info: https://www.porscheinterauto.net/zanimivosti/volkswagen-ID.3/ Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 19. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 19. julij 2020 Zanikiv avto. Edino pri taki bateriji bi si želel toplotno črpalko, ki je za naš trg ne bo. Vsaj v 1st edition. Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 21. julij 2020 Share Objavljeno 21. julij 2020 Na nemškem vw je že konfigurator. mi je pa malo misterij prednosti te 1st edicije če je označeno da majo tut običajni modeli 204ps moči ob podobni ceni Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 26. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 26. julij 2020 Ko me vprašajo kakoxje zdaj life s Teslo Screen_Recording_20200727-003635_Facebook_1.mp4 Navedek Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 A misli slovenija tud kdaj kenslat davek na štrom kole, kot nemčija? Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 27. julij 2020 Share Objavljeno 27. julij 2020 Glede na to, da je vlada EKO SKLADU vzela 10 milsov bi prej rekel, da bojo skensal se te subvencije, ki jih trenutno imamo v segmentu e-mobilnosti, ne pa da bojo kake davke sli rezat. Ne v Sloveniji. Je aparat prevec pozresen. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 29. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 29. julij 2020 Nemčija ima korist od tega. Spodbuja domače gospodarstvo. Lahko bi pri nas dali vsaj za twingota, ki bo itak predrag. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 29. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 29. julij 2020 Kaj narediti, če ti crkne baterija po pretečeni garanciji? Greš sosedom in ti popravijo kot se zagre. Navedek Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 Vodokotlič reče pred 3 urami: Nemčija ima korist od tega. Spodbuja domače gospodarstvo. Lahko bi pri nas dali vsaj za twingota, ki bo itak predrag. larifari, če mene vprašaš. če bi hotli spodbujat gospodarstvo bi generalno še za umazane afte znižal davek za določen cajt, ker so vsi žrtve zdej. dejansko se mi zdi ta poteza neobdavčenosti bolj to, da se približajo nekemu normativu električnih avtomobilov do ne vem katerega leta, ker jim (je) izredno slabo kazalo drugače (ne vem kje sem to bral, ne najdem več linka). No fakin wonder, če so še lansko leto predstavljali samo neke nove polglomazne umazane SUVe. in ker so zaspali, zdaj država dela take drastične poteze, kar je kul za rajo. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 29. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 29. julij 2020 Zakaj bi zniževali davek za ICE, itak se prodajajo še vedno. Gospodarstvo se usmerja v drugo smer in tukaj morajo pospešiti. Brez skrbi nemci znajo to dobro. Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 30. julij 2020 Share Objavljeno 30. julij 2020 (urejano) Ena zanimiva anekdota izpred par let, ko sem bil na Bavarskem, v samem osrcju BMW pokrajine je bavarska vlada dala ven razpis za javna podjetja in ustanove za subvencije za E-vozila. Itak, jasno, z velikim poudarkom na BMW i3 modelu, ampak tudi vse ostalo je bilo "sprejemljivo", recimo takrat je bil precej zanimiv model Renault Kangoo ZE. Ciljali so predvsem na razne davcne urade, mestne svete, obcinske uprave itd. Mislim, da je bilo govora o okoli milijon € subvencij, razpis je trajal cele 3 mesece, preden so ga, neslavno, predcasno zakljucili. Zakaj? Ker so dobili, reci in pisi, s cele bavarske manj kot 5 prijav na razpis. To je bila takrat kar zanimiva tema v novicah in na radio postajah par dni in ko sem kakega sodelavca gor vprasal kaj si misli o tem je ponavadi samo odmahnil z roko in zasikal kaj v smislu to je babji avto, neuporabno, zanic, ce nima 250KM ni avto itd. Ampak, ko nekaj casa zivis gor in jih mal spoznas vidis in razumes ta njihov pogled. Ker za Nemca avto z 200km dosega ni nic. Moji sodelavci so se vozili tok samo v eno smer na siht. In to konstantno po AC z brzino 200+. Gor je to pac standard. Jaz tukaj rabim za 80km 1h15min, gor Bavarci to naredijo v 30min. 30. julij 2020 uredilo bitje Matej24 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 31. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 31. julij 2020 https://avto.finance.si/8964425/Tesla-prihaja-v-Ljubljano 1 Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 2. avgust 2020 Share Objavljeno 2. avgust 2020 Kul. Me pa zanima, če bo cena takšna kot je na netu, povečana za davke. Ali bo dodatno še kakšen visok znesek "priprava vozila". Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 2. avgust 2020 Share Objavljeno 2. avgust 2020 (urejano) Matej24 reče Dne, 30. 7. 2020 at 7:59: Ampak, ko nekaj casa zivis gor in jih mal spoznas vidis in razumes ta njihov pogled. Ker za Nemca avto z 200km dosega ni nic. Moji sodelavci so se vozili tok samo v eno smer na siht. In to konstantno po AC z brzino 200+. Gor je to pac standard. Jaz tukaj rabim za 80km 1h15min, gor Bavarci to naredijo v 30min. carji bi znala biti tudi kakšna priprava vozila itd. ja. 2. avgust 2020 uredilo bitje bainit Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 5. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 5. avgust 2020 https://twitter.com/Tesla__Mania/status/1290941390055075840?s=20 Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 6. avgust 2020 Share Objavljeno 6. avgust 2020 Kotlic je to un video s Kitajske ko ga Tesla lagano sportski drajva v "submarine" modu po vodi? Un komentar ga zmaga: "Zakaj se mu niso vklopli avtomatski brisalci? Ker jih v "submarine" modu ne rabi." 1 Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 6. avgust 2020 Share Objavljeno 6. avgust 2020 Na eni izmed prvih strani je bilo malo posmeha na mojo idejo, da bi električni avti morali imeti swap statione, ki bi zamenjali prazno bazerijo in bi dali novo not pa bi se pelal naprej.. očitno ideja ni tako neumna in ni tako nerealna. ker NIO to očitno že dela. Zelo znana e-avto firma na kitajskem. dejansko je točno to že dosegljivo. menjava baterije v 3min. na posnetku postopek prikažejo ob 6.50. na koncu še pokažejo van, ki se on-demand pripelje na remote stran mesta in ti avto nafila. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 6. avgust 2020 Share Objavljeno 6. avgust 2020 to ma tesla model S, lahko v minuti zamenjat batko, samo se v praksi ne uporablja. Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 7. avgust 2020 Share Objavljeno 7. avgust 2020 (urejano) T7ank reče pred 14 urami: Na eni izmed prvih strani je bilo malo posmeha na mojo idejo, da bi električni avti morali imeti swap statione, ki bi zamenjali prazno bazerijo in bi dali novo not pa bi se pelal naprej.. očitno ideja ni tako neumna in ni tako nerealna. ker NIO to očitno že dela. Zelo znana e-avto firma na kitajskem. dejansko je točno to že dosegljivo. menjava baterije v 3min. Ne vem kdo se je posmehoval, ampak to je dejansko dobra ideja. Druga se bolj radikalna pa je polnjenje baterije med voznjo, ampak tu so zadeve se res precej dalec od koncne realizacije. Kar se pa baterij tice je trenutno bolj "in" modularnost in gredo koncepti v smeri menjave posameznih modulov/sklopov in cim enostavnejsega servisiranja baterij, ter zagotavljanja daljse zivljenske dobe baterij, tudi ce kaka celica "crkne". In ce mene vprasas bi moral bit koncni cilj (ceprav realno gledano tezko izvedljiv), da rata menjava baterije izvedljiva "on-the-go". Ne 3 min, ampak 1 min - kot smo vcasih menjali baterije v Waklmanih... 7. avgust 2020 uredilo bitje Matej24 Slovnicne napace :) Navedek Povezava do prispevka
kalasnikov Objavljeno 7. avgust 2020 Share Objavljeno 7. avgust 2020 Problem menjave baterij v vozilih je to da se proizvajalci ne bodo mogli dogovoriti o standardu. Velikost in vse ostalo Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 7. avgust 2020 Share Objavljeno 7. avgust 2020 če ne drugo bo standard bo določil nekdo, ki bo dovolj močen na trgu. zraven tega pa je avtomobilska industrija tako zelo prepletena s temi lastništvi en čez drugega, da več kot 5 različnih rešitev ne bo obstajalo, če vzamemo, da bi v najslabšem primeru vsak koncern imel svojo rešitev. če pogledamo ducatija in njegovo lastništvo -> ducati-> lamborghini -> audi -> VW. ziher ne bodo razvijali nekih novih priklopov, za posamezen brand, če imajo lahko univerzalno in za vse enako, ker je vse "ista firma" Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 7. avgust 2020 Share Objavljeno 7. avgust 2020 Tocno to, sploh ce pogledas kako se razvijajo nove platforme, kjer itak vsi delaj skupaj na koncu koncev, se bo tukaj zgodilo podobno. Se jebeni FCA bo menda vzel od PSA platformo za svoj B-Segment... Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 7. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 7. avgust 2020 Ne vem. Trenutno si to ne predstavljam. Mogoče kasneje ko bo drugačna kemija in lažja baterija. Npr. da je napolnjena baterija na 60% (oz 100% če ne vpliva na degradacijo) Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 9. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 9. avgust 2020 Hudo razloženo glede baterij 1 Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 10. avgust 2020 Share Objavljeno 10. avgust 2020 Dobra kotlic, priporocam ogled. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 10. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 10. avgust 2020 Ioniq bo ločena znamka... https://avto.finance.si/8964660/Zacel-je-kot-tekmec-priusu-od-danes-je-samostojna-znamka 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 10. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 10. avgust 2020 (urejano) Mini slovenski test ID.3 https://avto.finance.si/8964597/Elektricni-volkswagen-ki-zeli-nadaljevati-dinastijo-ljudskega-avtomobila V testu pravijo, da bo v sloveniji osnovni ID.3 45kWh stal 30.890€ pred subvencijo in popusti 10. avgust 2020 uredilo bitje Vodokotlič Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 10. avgust 2020 Share Objavljeno 10. avgust 2020 Vodokotlič reče pred 6 minutami: Ioniq bo ločena znamka... https://avto.finance.si/8964660/Zacel-je-kot-tekmec-priusu-od-danes-je-samostojna-znamka Me res zanima kaj bodo spravili na cesto naslednje leto...ocitno se ne bojijo vec SUv segmenta in ga bodo skusali elektrificirati...me likes! Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 10. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 10. avgust 2020 Mene bolj zanima šprtna EV divizija. Zna biti huda zadeva. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 10. avgust 2020 Avtor Share Objavljeno 10. avgust 2020 To bo hudo. Še posebej, če doma postaviš in imaš sončne celice. Lepo služiš (Če si na strateškem mestu.) Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.