Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

MorskaGlista reče pred 1 uro:

Porka pipa, sej počasi ugotavljajo, da je že vsaka stvar, ki komu pride na misel, boljša od litija...sol, pesek, zdaj že ganđa lubje...zakaj sploh še vztrajajo pri litju :nicjasno:

definitivno ne po gostoti energije (kwh/t)

kakšne druge baterije so recimo bolj primerne za storage (ala ngen), za v avte pa ne toliko.

https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_density

glej spodaj pod other

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 20 urami:

Pa s kje mate ljudje tolko dnarja za avte :D

 

Za ta denar bi že raje kamper kupil

kombi kamperji so že preko cene 60k, če želiš polintegriranega pa dodaj še 10k, za integriranega še 10k povrh. Nevem kateri retardi kupujejo po takih cenah. Še dve leti nazaj so bile cene kombi kamperjev 35-40k. 

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 1 uro:

 

Sej to je danes na žalost že skoraj neka redna cena za avto. Tesle so res ugodne.

No ja, karavani so še vedno 20-30k manj

Chris reče pred 6 minutami:

kombi kamperji so že preko cene 60k, če želiš polintegriranega pa dodaj še 10k, za integriranega še 10k povrh. Nevem kateri retardi kupujejo po takih cenah. Še dve leti nazaj so bile cene kombi kamperjev 35-40k. 

Vem, je foter gledal na sejmu pred kratkim. Tam za 70k dobiš kej pametnega. Najbolj smešno pa je, da se 4 leta rabljeni na avto.net prodajajo za približno isto ceno.

 

Prav imaš, so bile. Tako kot je tudi octavia bila 10k man, kot je zdej. Pa se še vedno prodajajo za tretjino večjo ceno zdej. Meni se itak zdi, da cene se ne bodo več spustile na predk rizno raven in bodo kr ostale tle, kjer so zdej.

Vodokotlič reče pred 19 urami:

Jaz naredim na dan najmanj 150km. Pa še free polnim. Torej se mi hitro poplača oz nimam bistvenih višjih tekočih stroškov.

No ja, če delaš 50k km+ na leto, pol se ti mogoče kdaj povrne dokler filaš zastonj

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 30 minutami:

No ja, karavani so še vedno 20-30k manj

Vem, je foter gledal na sejmu pred kratkim. Tam za 70k dobiš kej pametnega. Najbolj smešno pa je, da se 4 leta rabljeni na avto.net prodajajo za približno isto ceno.

 

Prav imaš, so bile. Tako kot je tudi octavia bila 10k man, kot je zdej. Pa se še vedno prodajajo za tretjino večjo ceno zdej. Meni se itak zdi, da cene se ne bodo več spustile na predk rizno raven in bodo kr ostale tle, kjer so zdej.

No ja, če delaš 50k km+ na leto, pol se ti mogoče kdaj povrne dokler filaš zastonj

Lani je oče kupoval renault trafica za 11k letnik 2015 s 100k km. Dandanes je tak cca 20k. 

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka
Morski reče pred 28 minutami:

Na evsvet. Ampak so ugibanja

da bodo višje 

in odvisne od prihodka al neki

 

baje danes predstavi minister al neki

 

bi kar pašalo enih 7k na model 3 performance:pirate:

Interesting, če se spet povišajo bom spet razmislil o menjavi, sicer mi zaenkrat avto še lepo služi in odkar delam od doma ga ne potrebujem več kot za vikend izlete in trgovine

 

Chris reče pred 3 minutami:

Lani je oče kupoval renault trafica za 11k letnik 2015 s 100k km. Dandanes je tak cca 20k. 

Ja sej vem, obupno je. Octavia mislim da je šla gor kr za 30% v 3 letih. Vem da si dobil za +- 30k € Octavio s skoraj vso opremo, zdej pa je že bolj blizu 40.

 

Renault megane EV tudi ni glih poceni, glede na to da ima max 60kwh baterijo, stane pa dobro opremljen okoli 50k, me prav zanima koliko so jih prodali do zdej :D 

Povezava do prispevka
Morski reče Dne, 22. 2. 2023 at 11:11:

Verjetno bodo odstranili obvolanske ročice in dali komande za žmigavce na volan (enjoy krožna krizisca), prestave na zaslon. To kar je v S.

 

ma glede na to da hočjo znižat stroške proizvodnje verjetno baterija ostane enako velika.

 

4881_1200x1200.jpg?v=1570280218

 

ne vem zakaj raje ne naredijo tistega zadnjega in sprednjega dela iz enega kosa, kot ga ima Y, bi s tem dost prišparali imo. pa nosilno batko. nebi rabili delati takih bedarij.

https://www.notateslaapp.com/news/1037/a-peek-at-tesla-s-single-piece-front-casting-for-the-model-y

https://www.teslarati.com/tesla-model-3-single-piece-casting-elon-musk-munro-video/ :rolleyes:

 

Tesla-Model-Y-vs-Model-3-underbody.jpg?q

 

pa nebi smeli zapravljat časa z novim roadsterjem in semijem, itak se bosta slabo prodajala oz. slabše od pickupa.

tole so recimo pokazali 2015 lol in ni bilo nič iz tega. za garaže bi bilo čist kul in marsikateri amer ma dost keša, da si privošči to.

 

 

pa zdaj bodo mogli delat batke zda, da bodo dobili tiste govt subvencije od bidna (za katere ga evropa obtožuje, da je protekcionizem).

ne vem sicer, a bodo tut s kitajske selili proizvodnjo (tam delajo LiPoFe batke, ki so cenejše) al sam v evropi ne bo nič s tem.

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka
drevored reče Dne, 18. 2. 2023 at 21:02:

gledam da je mazda ponovno naredila rotary engine in ga dala v elektricni avto kot range extender

 

ampak tale motor sploh ni prikloplen na kolesa ampak je priklopljen na generator, ki daje elektriko elektricnemu motorju, ki potem zene kolesa

 

zdaj pa jaz vas vprasam

 

how the fuck tile IC range extender motorji mejkajo sense? k mors dat not IC motor, generator, kesl za benz, izpuh, etc samo zato da filas baterije? zakaj ne das dodatnih baterij? ce je to boljse od baterij, zakaj pol ne odstranis se preostale baterije in nardis vecji kesl za benz? oz gres se korak dlje in fuknes ven elektromotor pa zenes kolesa z IC motorjem?

prednost ICja je, da dela na bencin, ki ga natankaš kjerkoli v 30 s in je tudi distribucijsko omrežje ustrezno dimenzionirano.

 

Prednost tega, da IC ni priklopljen direktno na pogonski sklop, je to, da lahko vedno deluje v optimalnem režimu delovanja, zaradi česar imaš lahko nek relativno majhen motor (ki bi bil prešibak za normalen premik avta od 0 do 100 km/h recimo). Poleg tega ti ni treba vgrajevati menjalnika, sklopke, itd, tako da ne povečuješ mase vozila.

 

Baterije potrebuješ, ker poraba elektromotorjev ni vedno enaka proizvodnji elektrike, glej zgornjo točko. Kdaj rabiš malo več, kot ti daje IC motor, kdaj malo manj, pa takrat spravljaš presežek.

 

Po mojem mn3nju je tole najbolj smiselna "implementacija" hibridnega pogona.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...