Aktivist Vanč Objavljeno 25. maj 2020 Share Objavljeno 25. maj 2020 Ravnokar se spravljam v Civ 6 in imam slabe živce. So nizke težavnosti in tutorial dovolj, da poštekam in igram lagano, brez velikih napetosti? Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 25. maj 2020 Share Objavljeno 25. maj 2020 Na prince boš obrnil ko kels ampak ti bo dolgčas ko svinja nekje na pol špila, al pa še prej. King bi ti predlagal da začneš, boš moral mogoče celo kaj razmisliti oziroma ti bo igrica bolj zanimiva. Emperor je meni najbolj fun, mogoče vseeno prelahka, ampak kot začetnika te bodo pa masakrirali ko indijanca tko da močno odsvetujem - ful je oster preskok iz king na emperor. Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 25. maj 2020 Share Objavljeno 25. maj 2020 Ne, če me bojo masakrirali kot indijanca pol nebo to zame Bom prehitro vrgel puško v koruzo v tem primeru. Tnx za tips, bom začel na lažje, pa magari prekinil in šel stopnjo više. Najprej pa seveda tutorial. Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 25. maj 2020 Share Objavljeno 25. maj 2020 Morda začneš na Prince ene 100 turnov, da spoznaš kako deluje špil, pa potem na King, ta bi bila kar pametna, ja. Vseeno gre za ZELO kompleksen špil, v vsakem primeru rabiš ene 2 ali 3 špile, da ti je čist vse jasno, kako deluje in kako se povezuje. Je pa nora igrica, sploh s temi novimi civilizacijami, kjer so si avtorji dali duška z mehanikami, je absoluten must play. Od tutoriola pa ne pričakovati preveč hehehehehe Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 25. maj 2020 Share Objavljeno 25. maj 2020 Ja saj tutorial res ponavadi da čist basics. Nekako tako sem tudi mel v planu, da začnem na prince in malo spoznam, pol pa prešaltam na king, ko se naučim kako in kaj. Tnx. Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 25. maj 2020 Share Objavljeno 25. maj 2020 Deity je blo v petki predvsem cheesanje AIja v smislu, da si jih podkupil, da grejo v vojno z drugimi. Pa mal je blo odvisno od spawna, ker če si bil na sredu Zulujev pa Mongolije, ni blo najlažje. Jaz sem enkrat pregural do science victorya, pol sem pa ponavadi igral na immortal. Enako šestko. Šestka ma tud kr visok learning curve zaradi postavitve districtov, ko opaziš, da si zajebal že 100 turnov nazaj. Sem nabavu zdej ta Frontier pass, bo sedl ma šestke po dolgem času. Navedek Povezava do prispevka
Jake the Mess Objavljeno 26. maj 2020 Share Objavljeno 26. maj 2020 @Galko Sam toliko da veš, tvoji opisi epskih kampanj so me pripravili k nakupu igre. Me pa samo zanima, bi popolnemu začetniku v Civi priporočal kakšen video tutorial, če praviš da tisti v igri ni nevem kaj? Ali je čar igre da počasi odkrivaš vse njene skrivnosti? Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 26. maj 2020 Share Objavljeno 26. maj 2020 (urejano) Ta model načeloma kr ve kaj govori, sam ni nekih kratkih tutorialov, ki bi ti razložil igro. Pa ta: 26. maj 2020 uredilo bitje Lunco Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 27. maj 2020 Share Objavljeno 27. maj 2020 https://www.humblebundle.com/games/cities-skylines Navedek Povezava do prispevka
Jake the Mess Objavljeno 27. maj 2020 Share Objavljeno 27. maj 2020 Hej @Lunco hvala za tole. Ravno ta prvi video sem že imel namen pogledati. Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 6. junij 2020 Avtor Share Objavljeno 6. junij 2020 Eno vprašanje glede Anno 1404, ne zanima me točen how to ampak samo mehanika. Prvo igro sem šel yolo skirmish da osvojim mehanike namesto tutoriala, sedaj sem sklepam da v late gejmu kjer gradim katedralo za katero potrebujem 3500 noblemanov. Problem je, ker jih mam ene 2600, torej mi jih manjka še precej, na otoku pa nimam več prostora za nove peasante. Vse farme sem preselil drugam, na otoku pridelujem samo še orodje, orožje, sol, pa par rudnikov mam in zgradb na rekah, torej realno za mogoče 10 peasantov več. Kako deluje ta mehanika nadgrajevanja, moram na drugem otoku pridobit ostale noblemane ali sem falil kaj drugega? Ali moram vedno met peasante v nekem razmerju do ostalih, ali lahko vse peasante upgrejdam višje in tako naprej? Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 7. junij 2020 Share Objavljeno 7. junij 2020 Ce ti na enem islandu sfali placa za nove bajte, gres puvat parcele na novega, tako je Cifra, ki jo dolocena zgradba zahteva, je fiksna. Za katedralo rabis overall 3500 noblemanov, nima veze, ce vsi zivijo na glavnem otoku, al ce so razprseni naokrog. Razmerje med peasanti in ostalimi pa ne igra neke vloge, semizdi. To je bolj domena Anno 1800, kjer rabis razlicen workforce za production chaine Upam, da si to mislu s tem vprasanjem V late gameu je itak vse v mikromenedzmentu in preseljevanjem production chainov iz glavnega islanda na druge in delanjem trade routov. Pol pa glavni produkt samo z ladjami usmeris na vse poseljene otoke in cao Je pa res, da je kr tryhard dobit katedralo, ker 3500 noblemanov je ornk vlka cifra Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 7. junij 2020 Avtor Share Objavljeno 7. junij 2020 4Stringed reče pred 13 urami: Razmerje med peasanti in ostalimi pa ne igra neke vloge, semizdi. Ta del me bega. Na main otoku mam vedno določen del bajt peasant, določen del next level, določen del next level itd... in šele ko postavim novo peasant bajto, se mi bo ena obstoječa upgrejdala in sprožila ostale upgrejde na gor. Imajo pa vse peasant hiše vse potrebe na max zadoščene pa se ne upgrejdajo, torej sklepam, da more bit zmeri nek del bajt peasant in tako naprej? Ker lih zarad tega mi prostorsko ne znese, če bi se vse, ki imajo zadoščene potrebe nadgradile potem nebi bilo težav. Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 7. junij 2020 Share Objavljeno 7. junij 2020 (urejano) Aja, tocno, zdle sem se spomnu, kje je mogoc problem Kolker mi je jasno, se vsi peasanti ne upgrejdajo, tako da dolocen del populacije vedno ostane na peasant levelu, razmerje je mnda 80:20 za upgrejdane prebivalce, ostalih 20 posto je lvl 1 peasantov To je mene tut mal begalo v taprvem late gameu, pol sem pa nekje prebral tole zgornje, pa se sprijaznu, da bo par cornerjev v mestu neupgrejdanih Na konc tut boljse tako imo, ne rabis postavljat cerkve na cist vsakem kurcevem vogalu, ker ma tak slab reach in se pol utapljat v maintenance costu EDIT: Tale lik nekje na zacetku, ko taprvi district postavi, razlozi kako je s peasanti 7. junij 2020 uredilo bitje 4Stringed 1 Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 7. junij 2020 Avtor Share Objavljeno 7. junij 2020 Enkrat kmet zmeri kmet praviš Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 7. junij 2020 Share Objavljeno 7. junij 2020 Niso zacimbe pa cigumiji za seljacine na robu mesta, tako je Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 6. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 6. oktober 2020 1 Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 20. februar 2021 Share Objavljeno 20. februar 2021 Friendly bump https://store.steampowered.com/app/1157220/Nebuchadnezzar/ Yay/nay? Ze igral kdo? Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 20. februar 2021 Share Objavljeno 20. februar 2021 Jst sm čaku na pirata, da probam prej. Sem kr hyped, sam ne kupim predno probam. Vidim, da so končno dali gor GOG verzijo. Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 28. februar 2021 Share Objavljeno 28. februar 2021 Nebuchadnezzar je kr huda osnova igre. Edina nova mehanika je, da walkerji niso random, ampak vsem določiš pot po kateri hodijo. Med centri proizvodnje do trgovin in ladij pa furajo karavane, ki jim tudi določiš pot. Tole mi je dejansko zlo všeč in je kr upgrejd, ker zmanjša tisti RNG random walkerja, ki včasih gre k neki hiši, včasih pa ne. Aja, pa kr decent editor je za monumente gradit (piramide iz Pharaoha), sam nisem really into that. Maš vedno tudi prednarejenega. Manjkajo alternativne misije (npr. iz Caesarja, ko si sobival z barbari in combat misije) oz. win conditioni, ki bi malo popestrili in naredili igro bolj raznoliko. Zaenkrat je vedno čisto enak osnovni loop: pogruntaj kaj prioritizirat early, da odkleneš trejdanje z drugimi mesti in začneš pridobivat denar, zgradiš navadne delavce, začneš postavljat velik tempelj, ki ti dvigne prestiž in s tem hitro odklene nove trejde (to malo traja, zato ta korak), zgradiš mestne delavce in potem počasi dodajaš surovine in izdelke, ki so potrebni za lepšanje in večanje hiš. Prestiž in določeno število hiš take in take kvalitete so vedno win condition. Pogrešam tudi učinek nezaposlenih na mesto (tega zaenkrat sploh ni), ker naredi gradnjo malo bolj organsko. V tej igri lahko predzgradiš CELO mesto (no, omejen si samo z denarjem), klikneš play in počakaš, da se vse napolni. Manjka tudi razpadanje stavb in požari, tako da si še manj omejen s tega pogleda. 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 3. marec 2021 Share Objavljeno 3. marec 2021 Drgač Pharaoh in Kleopatra DLC (al je to bil samostojen game, se ne spomnim več) dobita zdaj 4k rerelease https://www.gog.com/game/pharaoh_a_new_era 1 Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 5. marec 2021 Share Objavljeno 5. marec 2021 Chamir reče Dne, 3. 3. 2021 at 16:53: Drgač Pharaoh in Kleopatra DLC (al je to bil samostojen game, se ne spomnim več) dobita zdaj 4k rerelease https://www.gog.com/game/pharaoh_a_new_era Morm rečt, da ni neki relevantno, ker majo vsi te stari city builderji HD fixe, ki omogočajo, da vidiš več igre na velikih ekranih. Navedek Povezava do prispevka
Molag Bal Objavljeno 31. marec 2021 Share Objavljeno 31. marec 2021 Nevem če ste opazili, ampak nenadoma se je na svet prikradel remejk legendarne Rome TW. 2 Navedek Povezava do prispevka
Sudat Objavljeno 31. marec 2021 Share Objavljeno 31. marec 2021 Kupim takoj ko bodo porihtali še mode Europa barbaroru hir aj kome Navedek Povezava do prispevka
Molag Bal Objavljeno 31. marec 2021 Share Objavljeno 31. marec 2021 Sudat reče pred 2 minutama: Kupim takoj ko bodo porihtali še mode Europa barbaroru hir aj kome Ravno tole sem imel v mislih. Sam vseeno bom iz nostalgije mal preigral vanillo z bronze age egipčani. Načeloma je grafiko do neke mere že izboljšal Roma Surrectum II, sam tukaj se pač gre bolj za podporo sodobnejšim sistemom, bolj prijazen UI, 4k podpora, hd teksture, v glavnem win/win združili so igralne mehanike iz sodobnejših TW z staro dobro zasnovo. Navedek Povezava do prispevka
seattle Objavljeno 2. april 2021 Share Objavljeno 2. april 2021 (urejano) Dorfromantic je v EA. Tak relaxing puzzle/city(catan) builder. https://store.steampowered.com/app/1455840/Dorfromantik/ 2. april 2021 uredilo bitje seattle Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 3. april 2021 Share Objavljeno 3. april 2021 Evil Genius 2 je out, men je soliden, ni pa neki ful hudo. Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 13. maj 2021 Avtor Share Objavljeno 13. maj 2021 Kaj pa ta pizdarija? Zgleda noro https://store.steampowered.com/app/1280190/Falling_Frontier/ 1 Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 3. september 2021 Avtor Share Objavljeno 3. september 2021 FUCK KAKO DOBR TO ZGLEDA Upam, da ne bo delayan. Bojda precej deep zadeva, vizualno izgleda super. 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.