hordak Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 lynx reče Pravkar: A ni bolje, da ni zastoja? Seveda, sam to je mal utopično pričakovat. Tudi če se vsi Slovenci spravimo na vlak imaš tukaj še vedno pol Evrope, ki bi šlo na obalo. Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 a pol evrope se vsak dan zjutraj in popoldne vozi cez ljubljano na morje? ce si si ti izmislil, da imamo zastoje zaradi pocitnikarjev se ne pomeni, da je res zastoji na avtocesti (ki niso vpadnice v vecja mesta) so samo v primeru nesrec ali gradbenih del Navedek Povezava do prispevka
hordak Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 Kdaj si se nazadnje peljal poleti po obvoznici? Pa veliko ljudi se vozi na delo skozi Ljubljano, npr iz Domžal v Grosuplje. Take boš težko prepričal da grejo na vlak. Navedek Povezava do prispevka
GigiGovedina Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 ja saj to je point kr povezave so v kurcu Navedek Povezava do prispevka
Heidi Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 (urejano) maribor naj postane upravno središče slovenije, pa je. in tranzitne tovornjake direktno na vlak 2. junij 2020 uredilo bitje gladius Navedek Povezava do prispevka
kalasnikov Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Kdaj se naj bi začela graditi avtocesta do koroške? Navedek Povezava do prispevka
andrejus Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 (urejano) maksi reče pred 11 urami: ne pa da z avtom prideš dosti prej kot z vlakom Z avtom prideś skoraj vednonprej kot z vlakom V deželi javnega prometa kjer trenutno prebivam, V 80% primerih prideš prej z avtom kot z vlakom. Spet ta anekdota. V soboto sem sina peljal v trampolin park. Z javnim prometom 1:20 h plus 1 km hoje. Z avtom 18 min door to door. 3. junij 2020 uredilo bitje andrejus Navedek Povezava do prispevka
hordak Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 andrejus reče pred 5 minutami: Spet ta anekdota. V soboto sem sina peljal v trampolin park. Z javnim prometom 1:20 h plus 1 km hoje. Z avtom 18 min door to door. Sej to tem aktivistom ni jasn. Iz Vrhnike v Trzin si v manj kot 20 min če ni glih zastojev na obvoznici pa še neodvisen si od voznega reda . Kako boš temu konkuriral z vlaki. Pustmo malenkosti kot so, da Vrhnika sploh nima železnice. Navedek Povezava do prispevka
Caffrey Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Čakte da okoljevarstveniki blokirajo že dogovorjene načrte za izgradnjo. Navedek Povezava do prispevka
hordak Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Ja sej, blokiral smo 10 metrsko razsiritev ceste. Great succes! Navedek Povezava do prispevka
andrejus Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 hordak reče pred 13 minutami: Ja sej, blokiral smo 10 metrsko razsiritev ceste. Great succes! A to razširitev obvoznice? A so že blokirali al kaj? Navedek Povezava do prispevka
BuDi Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 (urejano) Navedek Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec je med nedavnim televizijskim gostovanjem napovedal skorajšnji prihod Uberja v Slovenijo. "Na ministrstvu pišemo zakonodajo, ki bo pomenila prihod Uberja v Slovenijo" "V preteklosti smo delali korake nazaj, ko smo rekli 'ne, to je nekaj slabega za državo.' Ampak ne razumem, zakaj smo se otepali na primer Uberja, Airbnbjev in teh modernih digitalnih platform, ki so v velik doprinos. Digitalizacija je cenejša in osrečuje ljudi," "Uvedba možnosti najema vozila z voznikom pomeni pomembno dopolnitev ponudbe javnih prevozov, ki jih trenutno tvorijo mestni, medkrajevni (železniški in cestni) in avtotaksi prevozi. Ob ustreznih rešitvah lahko ta dopolnitev pomeni manjšo potrebo po lastništvu avtomobila, obenem pa ne ogroža drugih oblik javnega potniškega prometa. Ministrstvo za infrastrukturo izvaja aktivnosti za pripravo zakonskih podlag, ki bodo poleg same ureditve instituta najema vozila z voznikom uredile tudi druga odprta vprašanja s katerimi so se ukvarjale tudi druge države ter Sodišče EU. V tej fazi postopka zato še ne moremo podajati podrobnih odgovorov na vprašanja, pri katerih so rešitve še v pripravi." Prihod Uberja v Slovenijo je ideja, ki je stara že vrsto let. Izvesti jo je želel že predzadnji infrastrukturni minister Peter Gašperšič (iz vrst SMC v 12. vladi pod vodstvom Mira Cerarja), a so različni interesi in nesoglasja iz političnega zakulisja takrat zavrli projekt. 3. junij 2020 uredilo bitje BuDi Navedek Povezava do prispevka
hordak Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 andrejus reče pred 2 minutama: A to razširitev obvoznice? A so že blokirali al kaj? ne vem, pomoje da ne Navedek Povezava do prispevka
Caffrey Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Kjer bodo v igri ceste, hidroelektrarne, jedrska... bodo sigurno zapleti. Tako kot v NM za tretjo razvojno os. Ko se na zadnji dan pojavi nova iniciativa 3 ljudi in blokira 120mio naložbo. Razen če tej vladi uspe urediti to področje, da ne bo res več vsak kurac mel možnost blokirat takšnih projektov. 1 Navedek Povezava do prispevka
Übermensch Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Marvak reče pred 18 urami: V času poceni denarja, kateri se vam zdijo primerni projekti ki nam bodo prinesli dodano vrednost. Jaz sem velik ventilator NUK 2 Sem pa proti hidroelektrarnam, ter indiferenten do JEK2 Za moje pojme NUK 2 trenutno doda majhno dodano vrednost. UKC 2, JEK 2, druga karavanška cev, optimizacija železniških 'zamaškov'. To veliko bolj potrebujemo, kot pa dodatno knjižnico. Navedek Povezava do prispevka
Marvak Objavljeno 3. junij 2020 Avtor Share Objavljeno 3. junij 2020 (urejano) Multiplikativni učinki nove knjižnice so thru the roof. Dobr tud za UKC2 sem za. Pa za optimizacijo zamaškov. Zakaj ne bi kar vse? 3. junij 2020 uredilo bitje Marvak Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ lynx Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Nevladne organizacije ničesar ne blokirajo — sodišča hitro odločajo, po novem bodo pa še take zadeve morala obravnavati kot prioritetne. Projekti se vlečejo, ker projektanti ne znajo pisati prijavnic in ker ARSO počasi odloča. Navedek Povezava do prispevka
Sudat Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Jaz bi najrajši posodobil železnice, najprej strogo tovorni promet samo na železnico pa bomo takoj razbremenili avtoceste, glede energetike ne vem dovolj če JEK 2 že rabimo al ne ampak sem definitivno pritstaš te oblike energije. Glavna zadeva pa je policentrični razvoj, ena izmed dejansko dobrih stvari, ki so dediščina bivše države je to da v Sloveniji nimamo velikanskih razlik med prestolnico in periferijo, če to porihtamo pol tudi ne bo potrebe po 150k al kolko je že bla številka folka ki se dnevno fura v LJ. Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Pa vi veste, o kakšni posodobitvi železnice je govora, da bi tranzitni tovorni promet dal gor? Ker trenutno so kapacitete polne ... Navedek Povezava do prispevka
Sudat Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Samo nekateri deli, isto se lahko reče da so kapacitete cest popolnoma zasedene v določenih časovnih oknih, bolj me skrbi da je cestni tranzit v privat lasti (in zato deljuje), vprašanje kako bi bilo z železnicami, če bi te bile v državni lasti... Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 kapacitet iz IT-HU ali SLO (Luka KP)-HU ni! kapacitete so zafilane tudi npr AT-IT (Wörgl-Brenner), k lahko gredo po cesti samo EURO6, pa še to omejeno št. na dan, ... kapacitet ni že za prevoz z vagoni KP-LJ kar velikrat me velikrat kliče ena izmed strank cela panična, k je računala na vagone, pa ji prestavijo za 1-2 tedna, da nej zrihtam kamione. Navedek Povezava do prispevka
Übermensch Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Panična stranka, dobra stranka, al kako. Navedek Povezava do prispevka
GigiGovedina Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Vse te varijante so dokaj meh. Razen železnice recimo. UKC2, lepo vas prosim, če kaj, bi blo treba razširit zdravstveno oskrbo, ne pa v LJ vse. Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 kadar se da zmenit za "intervencijsko" ceno, vsekakor je pa en večjih problemov (zame), da itak večina SLO firm v branži gre na "franko pripeljano" in nimajo nič s prevozom bom nehal z offtopicom men je samo smešno vsakič, ko kje berem KAMIONE NA VLAKE k folk res blage nima o celotni situaciji Navedek Povezava do prispevka
GigiGovedina Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 daj pol malo razloži, res me to zanima, pa ne mislim na noben način cinično ali podjebantsko, ampak res... ker tko iz laičnega vidika bi mislil, da je boljše za vse, če se cargo prepelje po drugih poteh, ne pa kjer folk commuta Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Problem št. 1 - infrastrukutra nima kapacitet Problem št. 2 - tranzitni čas. Večinoma bi radi dostavo že včeraj, ne čez 1 teden (recimo 20 min nazaj sem dobil prevoz Benetke-Praga, ki mora nujno bit dostavljen še ta teden). Tudi če bi bile kapacitete, bi ti moral iti naklad-železniška postaja-železniška postaja-razklad. Tudi če ignoriramo, kako dolgo traja naklad 1 vlakovne kompozicije (vsaj 20min za šleper!) se konkretno podaljša čas. Hkrati to za sabo potegne tudi to, da kamion mesečno naredi manj prevozov/km, kar nobenemu prevozniku ne diši niti najmanj. Problem št. 3 - stroški. Jaz če imam ustrezen kamion za it čez ta Brenner pass, ki sem ga omenjal prej, mi je vseeno ceneje, kot ga poslati na vlak. Stranka seveda ne bo plačala višje cene dokler ne bo PREPOVEDANO po cesti. valda bodo potem tudi cene končnih izdelkov za potrošnike precej višje. sigurno bi v nekem perfect worldu blo super, če bi se res tko delalo. Ampak potem je prvo treba res konkretno posodobit večino železniške infrastrukture in to ne samo po SLO. Navedek Povezava do prispevka
Heidi Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Berbasecks reče pred 2 urama: Pa vi veste, o kakšni posodobitvi železnice je govora, da bi tranzitni tovorni promet dal gor? Ker trenutno so kapacitete polne ... glede na to, da je potniški železniški promet mrtev, ga lahko popolnoma zamenjamo s tovornim lp Navedek Povezava do prispevka
Caffrey Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 (urejano) Fora je, da tovornjaki tudi ne vozijo izkljucno samo iz tocke A v tocko B in nazaj v tocko A. Kaksnega avtoprevoznika vprasajte kako gre logistika v realnem svetu. Da ne govorimo o natrpanih urnikih in rokih, posledicno penalih. 3. junij 2020 uredilo bitje Caffrey Navedek Povezava do prispevka
Heidi Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 (urejano) Je sloveniji bolj pomembna kvaliteta bivanja v državi, ali to, da lahko druge države uporabljajo njeno infrastrukturo? 3. junij 2020 uredilo bitje gladius Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 o fak, da bi to res recimo uvedli samo za tuje avtoprevoznike namest da bi se trenutno bali za šihte, lahk kr še kakega zaposlimo Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.