Skoči na vsebino

Priporočeni prispevki

Mitsu reče Dne, 12. 11. 2023 at 0:06:

Pa še moj rig.

Fak cel ta post je čist letel mim mene, hudo, če bi imel prostor bi imel triple, tko pa jebi ga. Kako pa se obnesejo z rallyi, ti so po mojih izkušnjah dost skopušni z nastavitvam za FOV in vso to robo? Voziš tud kaj MP (zbiramo ekipo za 24h Daytone januarja :D)

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 15 urami:

Fak cel ta post je čist letel mim mene, hudo, če bi imel prostor bi imel triple, tko pa jebi ga. Kako pa se obnesejo z rallyi, ti so po mojih izkušnjah dost skopušni z nastavitvam za FOV in vso to robo? Voziš tud kaj MP (zbiramo ekipo za 24h Daytone januarja :D)

 

V bistvu nisem nek resen dirkač, tko da to mam rig z vsemi stvarmi glih tko nastavljen, da se počutim kot da kolikor toliko vozim avto, ko igram "simulacije" - največ Dirt 2.0 ki ni ravno simulacija. Monitorji so 3 x 27" AOC fullhd 144hz. Prvi problem je, da  imam Spawn sim racing rig kot bazo, samostoječe držalo za monitorje je pa od UVI-ja in zaradi samega dizajna obeh stvari, ne morem približati monitorjev k glavi na manj kot 87cm od glave, kar mi že onemogoča nek realen FOV pri Dirtu (ampak se da nastavit da je zadovoljivo). Potem  Dirt 2.0 (kot tudi novi EA Wrc) ima problem da tri monitorje jemlje kot enega in če si postaviš taprave kote za čimboljši immersion, imaš zaradi nenative podpore triple monitorjev probleme z distorcijo, ki povzroča motion sickness in moraš za Dirt 2.0 zmanjšat kote med stranskima monitorja, kar je za nekatere težko, ker imajo hardver optimalno nastavljen in potem za posamezne špile nastavljajo specifične nastavitve znotraj njih.

 

https://youtu.be/LqLrgsqQ_bs?si=e6kfFSNglICthqPB

 

Ker imam glavo bolj oddaljeno si postavim takšne kote med monitorji in takšen FOV, da zgleda kot da imam en super velik monitor, samo zaradi večje oddaljenosti glave nisem potem čisto notri v dogajanju. Je pa res da trije monitorji so boljši za dirke na progi kot rally, ker prej vidiš napade sotekmovalcev (model v videu spodaj to super razloži). Pri rally-ju maš samo boljši feeling da z večjo površino, ki jo pokrijejo monitorji vidiš več proge in ovinkov in bolj čutiš cel avto in če imaš vse prav nastavljeno se počutiš kot da si res v simuliranem okolju v katerem voziš. Sem ugotovil, da postane zelo podobno VR-ju, samo da je vseeno manj motion sicknessa - meni VR na Questu 2 ni nikakor odgovarjal. Tole s tremi monitorji je bolje.

 

 

Sem si pa zdaj naložil in sedaj konfiguriram tudi Richard Burns rally . Rally simfans verzijo - zaenkrat mi je zelo všeč. 

 

Drugače pa počasi nadgrajujem rig. Najprej bom nabavil Moza pedala, da vidim kako se vozi z load cell zavoro. Spawn rig sem si tako nastavil, da se mi ne zvija ko fajn pritiskam na pedale - to sem rešil da sem držalo za pedala podložil z dvema yoga kockama in deluje super, drugače se je ob močnejšem pritisku na pedala res vse nenormalno zvijal in si kar težko fural. Potem bom počasi nabavil kakšen dober alu rig in pa kakšen boljši direct drive volan (Logitech G pro ali Moza), na koncu bi pa imel tudi kakšen motion platfom sistem. Ampak to vse lepo počasi.............se daleč pride. Aja drgač pa razen rall-ya se še mal učim bolj natančno driftat v Assetto corsi, samega bolj resnega dirkanja se pa še nisem lotil.

 

uredilo bitje Mitsu
Povezava do prispevka

A to je edini mod, ki ga ima? Začneš obvezno s Content Managerjem: https://acstuff.ru/app/

In pa Custom Shader Patch: https://acstuff.ru/patch/

 

Večina modov je potem samo drag in drop v Content Manager, pa se inštalira samo. Za vreme in grafiko imaš brezplačen Sol: https://www.racedepartment.com/downloads/sol.24914/

Ali pa daš evro za modelov patreon, kjer razvija Pure, nekak next gen Sol: https://www.patreon.com/peterboese

 

Raznih postprocesing filtorv in tega imaš pa na tone, pa je dost od okusa. Avtov in prog je tud na tone, za začetek je kakšen racedeparment čist OK štart. Boljši avti so pa praviloma plačljivi (boljši v smisu modelov, fizike itd.), ponavdi sicer zarad IPja in to nimajo pravih imen ampak so 1:1 kopije, od zadnje sezone F1, prototipov itd. Za okus, kaj takga: https://racesimstudio.com/

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Zanima me, če je kdo tukaj sprobal Mozo r5? Po moči naj bi bila baza tam, tam z mojim TM T-GT 2, ampak recimo AC vozim z ffb na 50%. Bi torej r5 bila nadgradnja trenutnega volana, s katerim sem overall zadovoljen, ali bi bila boljša izbira Fanatec csl dd 8Nm bundle za 520€? 

Sicer pa trenutno odkrivam AC, oz. mode. Super zadeva, ampak vedno, ko prešaltam na AMS2 se mi nekako odpre nov svet. Prehod iz PS na PC je bila odlična poteza, ne vem samo, zakaj tega nisem storil že prej? V bistvu sem vse imel in sem samo kable preklopil, hehe.

 

Povezava do prispevka
  • 2 mesca kasneje...

Jest sm pred enim mescem nabavu Mozo R9 v2 in sem zelo zadovoljen. Noro velik preskok iz Logitech G920. Volan se premika super mehko, FFB daje več informacij in je bolj zvezen in močnejši. Ful se bolje vse čuti.  Sicer mislim da bi lahko nabavil tudi Mozo R5, ker furam rally in driftanje na 45-50% moči, kar je več mi je preveč. Samo nisem vedel kolk moči majo te zadeve pa sem rajši kupil da mam več ffb-ja kot pa da bi ga mel premal. Baze naprej od R9 se mi zdi da bi ble premočne ker R9 na 100% je overkill. Ne vem a je to mišljeno za tovornjake vozit? Mam pa na bazi  namontiran custom deep dish Slide volan. Navor se da štelat z Moza pit house softverom, tko da se da ffb naštimat po želji. Zdej če ne rabita res močnega ffb-ja in če bi dala rada manj denarja je najbrž bolje nabavit R5. Tudi pri R5 se da FFB naštimat po želji, tko da ga lahko namontiraš skoraj kamor hočeš.

 

voljan.thumb.jpg.4c6097d99e339d9e89daac56321c87c8.jpg

 

 Zraven sem si nabavil še SR-P pedala in kit z dodatnimi vzmetmi in bolj trdo gumo in sem bremzo nastavil, da je najtrše kot se jo da naštimat. Vse ostalo mi je premehko, sploh tista vzmet in gumica ki ju dobiš zraven sta odločno premehka (oziroma namenjena temu da so pedala na tleh in se zaradi manjše sile, ki je potrebna za pritisk ne premikajo po tleh). Tudi s pedali sem zelo zadovoljen. Zdej mam pa res dober občutek ko volaniziram in teli dve zadevi sta vsaj za moje občutke zelo natančni. Kot sem napisal je zelo velik preskok iz serijskega Logitech G920 kompleta. Oziroma z originalnim premajhnim Logi volanom in original čudno bremzo je G920 komplet bolj švoh ker je bolj igrača. Jaz sem si brenzo malo modificiral in zamenjal volan s tem ki ga imam tudi na Mozi in je bilo potem veliko bolje in preskok na Mozo ni potem tako gromozanski.

 

Naslednji nakup je alu rig. A ma kdo kakšno tako zadevo in kaj predlaga. Gledam nekaj od Trak racerja. TR 80, 120 ali 160? In za sedež ne bi imel več školjke, ampak kaj bolj mehkega in da lahko spreminjam naklon  Gledal sem tudl UVI racing seat extreme, ki ima dobro ceno, samo mi ni najbolj všeč, ker ma sedež samo školjko in za šalthebel in ročno preslab nastavek, jaz bi imel nekaj takega da se da v nulo naštimat pozicijo in da je zelo trdno.

uredilo bitje Mitsu
Povezava do prispevka

Kar se tiče baz, jaz ne bi gledal na Nm-je ampak na budget. Bolj močno bazo lahko zmerom bremzaš, iz 5 ne boš dobil 6 pa če se postaviš na glavo (no razen če je to Fanatech pa ti uvalijo napajalc za 150€). To je taka hi-fi analogija, ni ti treba kurt zvočnike na 300W da bo 300W amp boljši kot 30W, ker bo lažje sledil bremenom in pokrival hitre skoke v signalu.

 

Drugo je, da se moreš opreme navadit. Iz Logitech G920 na 5 Nm bazo je več kot 100% preskoka, ko sem vozil na G27 se mi je frendov T300 zdel tok trd, da nisem mogu vozit. Dons imam v profilih za svojo bazo vse na max output (25 Nm), tweakam potem ffbv igrah, ampak merim na peak sile nad 7 Nm. ACC imam v igri FFB na 30%, iRacing ima to malo drugač, in mu u bistvu poveš koliko je močna baza in koliko močno silo iz simulatorja boš "skompresiral" na to, tam imam ta faktor cca 0,5 (wheel strenght 25, max strenght 50), pa prilagajam na tip avta. Na splošno so GT3 avti ful trdi na volanu, medtem ko kakšne male formulce (FF1600) obrneš ko nič.

 

Poleg tega je ogromno dodatnih parametrov, ki zelo vplivajo na občutek na volanu. In dobre baze / driverji  (kot Moza) ti pustijo spreminjat te nastavitve v čim večje detajle, z dampingom, friction in inercijo se da zelo spremeniti občutek FFBja ob isti moči, potem so tu še rekonstrukcijski filtri, ki interpolirajo ffb signal "med" podatki, ki jih dobijo iz igre in je lahko manj ali bolj agresiven, jaz sem se dost igral z omejitvijo statične sile (ko v dolgih ovinkih na volan deluje konstatna sila jo lahko v driverju mal zadušiš, ker ne nosi neke nove informacije, lahko pa prekrije ostalo dogajanje), če je baza dovolj močna (to je spet argument iz prvega odstavka) imaš precej dovolj zaledja na slew rate (kako hitro se spremeni sila glede na čas), da lahko s tem narediš volan bolj ali manj "živ" in istočasno dovzeten za šum.

 

Zadnji element je pa sam obroč oz volan, kakšne oblike je, kakšna in kako razporejena je njegova teža. Pri meni je med 30 cm okroglih obročem in 30 centi GT volanom zelo drug občutek v rokah. Kar hočem povedat je, da je občutek FFBja odvisen od ful stvari, poleg same osebne preference, in moč še zdaleč ni edina niti mogoč najbolj relevantna. Jaz bi svetoval da vedno štartate na najbolj močno bazo, ki vam je finančno še OK.

 

To sliko sem dal sam zato, da ne bo post tak wall of text in zgleda lepše <). iRacing je ravno danes dal patch za 350 Hz FFB update na Simucube, le ta je to podrpl z marčevskimi driverji, zato imam filter na 0 in gasa, morem še probat :D

 

image.png.1bd6cf0f1aabceff0c64b3dd8c4c505c.png

 

Kar se tiče samih nastavitev, jaz sem si vzel za osnovo setup(e) od modelov, ki so kdaj dirkal s pravimi avti. Tako da je moja osnova profil od Daniela Morada (med drugim 2x zmagal 24h Daytone v GTD razredu). In ti profili so trdi ko @Galko med dunajskimi dečki. Prvo sem bil čist wtf kako je to možno vozit, dejansko sem spremenil držo volana in zavijanja (komolce ob telesu in te fore), po parih dneh je tvoj vsakdan. Zdej ne vem a je to bil kakšen ful pomemben dejavnik al enostavno ratujem boljši, samo od kar imam tak "trd" setting sem v iRacingu dvignil rating za 50%, ACC sem se pa spravil vozit po skoraj pol leta in Kyalami best lap popravil za 2 sekundi. Čim več čim bolj jasnih informacij in jasno ločenih sil dobiš od opreme bolj veš kaj se dogaja v igri in kdaj si na meji. Edina stvar, ki se jo (iz inata) nočem navadit je bremzanje na 100% v ACC s pretrdo bremzo, ker me začne boleti noga, iRacing implementacija mi je bližje in tam imam lahko loadcell na 45+ kg, ACC si dam na 40kg ker si enostavno počasen (počasnejši), če ne zabijaš bremze do daske.

Povezava do prispevka

Sicer paaa.

 

Fural smo letos že 24h Daytone. Ekipa je bila zelo pisana, dva modela z ratingom mal pod 2k, en bližje 3k in naše jedro in motivacija, belgijski fotros z mal čez jurja. Split smo dobili glede na povprečje ekipe, tako da je vozil v zanj zelo tekmovalnem okolju. Vozili smo "nov" GT3 Ferrari, bolano lep avto.

 

Ferrari-296-GT3-Imola.jpg.86131bede83c13b101e4cc7741b811db.jpg

 

Daytona je multiclass dirka, tko da smo se skozi ure prebijali skupaj z prototipi, tono težkimi zeloooo aero "avti" z 700 konji. Prvi del dirke nam je šel dobro, jaz sem odvozil kvalifikacije in prve dva stinta, kjer smo so uspešno izognili vsem nesrečam v uvodnih krogih in lezli proti zgornji četrtini, trend, ki so ga nadaljevali ostali vozniki. Dokler ni prišel v igro naš najslabše rangiran voznik, ki je tipično tudi najbolj ziher (počasen ampak brez napak). Ki ga je žal udaril skill difference. Ko dirkaš s ful hitrejšimi avti med boljšimi dirkači, le ti pričakujejo od tebe predvsem predvidljivost, v počasnejšem razredu slediš svoji liniji, oni te prehitevajo kjer je prostor. On se jim je ves čas probal umikat, spuščal gas na ravnini "da grejo hitrejši vozniki mem" in podobne, v dirkanju ful nevarne stvari, kar je botrovalo, da ga je slej ko prej en od prototipov pomedu in smo se parkirali za skoraj uro v bokse. Žal ni nobenga followupa za tem, dirko smo končali kot zadnji od aktivnih avtov, vsi, ki so bili za nami so odstopili. Kar bedno.

 

Mesec za tem, 12h Bathursta. Vozili smo Daytona team minus 3k voznik, ki je zbolel praktično 12 ur pred štartom. Furali smo bembaro.

 

02-1629423550.jpg.bc50c4518be933cdaf77ad5642962757.jpg

 

Pričakovanja sem mel Daytoni primerna (nizka :D), split tudi ni bil več najslabši kot lansko leto, proga je zajebana, kjer gre lahko miljon stvari narobe, prostora za napake praktično ni. In smo ga odlomil na polno, po previdnem štartu sem končal svoja uvodna dva stinta v top 10, čez 2 uri sem prevzel avto na 4 mestu in čez 20 minut bil že v top 3. Nakar se je zgodil sim racing, server je imel nek preblisk s stabilnostjo, in je pometal 8 ljudi dol, med drugimi mene. Bili smo tko na hard osmoljenci, najvišje uvrščena ekipa, kjer jim je DCJal prav aktivni voznik, in to v momentu, ko sem ful gas šopal po gori navzdol direkt v serpentino. Ko sem videl da grejo stvari po svoje sem samo stisnil bremze in se začel dret v diskord naj nekdo prevzame avto, po ne vem kakšnem krompirju je bil avto zgolj opraskan (20 sekund popravil, da so spoliral vn praske), smo pa čakali vleko v bokse (par minut). Ker je crash špila sfukala tudi moj volan (vleku v levo nonstop) nisem hotel tvegat in sem resetiral cel PC. Ko sem prišel nazaj je v avtu že sedel in vozil drug model, ki se ga mogoč kdo spomni iz lanske tekme, kjer smo dobili penale zarad prekoračitve hitrosti v boksih. No, to smo ponovili na tej točki, zgubili še pol kroga, ampak živci so bili napeti. Kar se je poznal še ene 20 minut kasnej, ko je zgubil avto in mal bolj konkretno obutal pragove. Z 7 urami dirke še pred nami nismo hotl tvegat nič, odkrevljal je v bokse, kjer smo dobili par minut popravil, zamenjala sva sedeže in furamo dalje. Počasi smo plezali dalje in smo bili v igri za top 3 mesta (no bili smo tam), dokler se nam ni uro pred koncem zgodila tale situacija, direkt za slepim levim ovinkom ...

 

received_918610413244324.thumb.jpg.6935e8c213c8b82f65cade12f24783c7.jpg

 

Žal je avto spet najebal, zgubili smo par krogov in do konca nismo več mogli pokrit razlike, tako da smo zelo pestrih 12 ur dirkanja končali na 5 mestu. Kar je bila vseen kar zmaga.

 

Zdej grem mal nažigat helldiverje, mam pa na lagerju še nov dashboard zaslonček na rigu in mal splošnih simracing updejtov, recimo dež v iRacingu (wooo), kako zgledal Low Fuel Motorsport liga v ACC in AC, pa kako Max Verstappen na joypad owna folk po tem, ko je ravno zmagal F1. Postam mogoč še danes.

  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 2
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 11 urami:

Men tale zgleda dobr, pa rig tud švoh

 

 

 

Tale alpine trx rig sem tudi gledal in je lep, samo mi ni najbolj všeč, ker se mi zdi da ni dovolj trden in se bo kaj zvijal. Bejba sicer pravi da se njej nič ne zvija, ampak ona ma 50kg, jest pa 80 in to je velika razlika. Je pa tukaj res super, ker se ga da res dobr in hitro nastavljat.  Shifter mount kot sem gledal je bolj bogi in pomoje se ga ne da glih v nulo nastavljat, tko kot na dobrem alu rigu. Pa jaz razmišljam da bi v prihodnosti kupil še kakšne motion actuatorje in mislm da na tak cevasti tip riga ne grejo glih.

 

No sem šel pogledat še drug review in se zadeva zvija. Babnc ni fajn poslušat pr bolj moških zadevah, oziroma najbrž je infljuenserka in influensa za Trak-racerja in pove samo tisto kar ji naročijo.

 

 

 

uredilo bitje Mitsu
Povezava do prispevka

Hvala ti za predlog za sim-labs rige. Sploh nisem poznal firme (potem sem šel preverit na začetek te teme in vidim da imaš ti njihov rig) in sem preveril spletno stran in so mi zelo všeč produkti in ponudba in tudi cene niso previsoke, tko da bom poleg trak racerja tudi to gledal. Kateri model imaš pa ti (na začetku piše GT2, ki ga zdaj ne vidim več v ponudbi) in kako si zadovoljen z njim? 

Povezava do prispevka

Ja moj ni več v prodaji, ne vem pa kakšna je zgodba za njim. Jaz sem ga vzel, ker je mal bolj kompakten kot GT1, ima pa več custom kosov, kar sklepam, da je botroval k več komplikacijam in manjši marži kot če je večina riga alu profili in standardni kosi.

 

Firma sama je super, odzivni na maile, saj sem pisal te zgodbe kako sem odlomil del sliderja za sedež in so poslali cel nov paket, z vodili in vse.

 

Kar se tiče rigidnosti so alu profili ko alu profili, ni kaj velik telovadbe, ni pa to noben čudež, da ne bo niti milimetra mrdal, front mounted Simucube 2 Pro ga kamot pretrese, samo to so bolj feels vajbi, ne uhajajo ti pedala in ne krivi se ti baza v ovinkih. Absolutno pa jaz ne bi dajal monitor mounta direkt na rig, ker se bojo tresl. Samo pomoje to velja za vse rige in je slaba ideja po defaultu.

Nastavljivosti je dovolj, ni pa najbolj preprost in hitr prestavit pedala, dvignit volan itd. To si moreš čas vzet, probat mal, najdet kar ti paše, v pravem vrstnem redu in previdno zategnit vse šraube, da ti ne potegne kakšno vložko po profilu prehitro in ko imaš vse na mestu idealno pozabit. Sem videl dost rigov, ki imajo to bolj elegantno rešen, ampak glede na to, da v mojem vozim samo jaz mi to ni nek hud minus.

Kar sem ga zmodifirical sem mu dodal še en set profilov pod sedež, da je višji (to sicer zavisi tudi od tega kakšen mount za sedež si kupiš), in naredil iz lesa nosilc za h-shifter in ročno, kar bi načeloma lahko kupil tudi "original" od njih, samo so bili prazniki pa se mi ni dal čakat (plus cenej je bilo). S par alu plat in lesenim remlnom sem tudi zimproviziral mounte za bass shakerje, samo to kar vem nima noben rig nekaj default, ker je prvo miljon različnih shakerjev in jih folk monitra na vse možne konce, jaz nisem hotu vrtat v sedež. Pa ker imam monitor na roki na mizi in pride kamor pride sem cel rig podstavil, da je tam ~10 centi višje, samo temu težko rečem problem riga.

 

Tko da pod črto so ti alu profili fajn, ker lahko z malo kreativnosti navesiš vse. Nastavljivi kot pedal, višina volana, kot volana itd. je vse podprta, ni pa vse samo odtegnit dva navoja ampak je treba za kaj dvignit vse skup, pridet do kakšnega težko dostopnega šraufa, se jebat z mini tolerancam itd. tako da hočeš to počet čim manjkrat. Jaz sem še največkrat prestavljal sedež (višina, kot), samo to pa res đabe, 4 vijake s strani pa izbira luknje na nosilcu.

 

Pa lej, Sarah te je tok resno vzela da je takoj dons dala nov video vn :D

 

 

Povezava do prispevka

Hvala za napisano, si se res potrudil in napisano iz izkušenj je največ vredno. Tale Tr160 zgleda super. Sem pa včeraj še nekaj iskal in našel tole spodaj od Next level racinga. Noro. Točno nekaj takega bi imel v prihodnosti. Samo je treba pa vržt tam nekje slabih 10 jurjev naenkrat za tole. Načeloma se nagibam za en alu rig, pol pa ko cene motion actuatorjem mal padejo, da bi jih nabavu, samo tale zadeva se mi zdi pa res nora, ker ti super simulira še traction loss. Pomoje actuatorji tega ne naredijo tolk dobr, če sploh. Vem da načeloma tega ne rabiš za sim racing in te lahko celo moti, sam men so všeč take zadeve, da čim bolj not padeš v simulirano okolje. Oziroma fajn bi blo tole probat preden se kupi, pol pa veš a bi mel al ne bi mel.

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...