Skoči na vsebino

[multi] The First Berserker: Khazan


Weraziel

Priporočeni prispevki

Ker tale špilčič pride ven marca 2025, se pravi čez 3 mesece, je prav da se naredi tema. Akcijski simulator demonskih kolin, narejen v Unreal Engine 4 (kar pomeni, da bo špil izšel tudi za PS4 in Xbox One) prihaja izpod prstov korejskega studia Neople.

 

Niso ravno znani po veliko igrah, med drugim so naredili Dungeon Fighter Online, neki špilčič ki je bil extra popularen sredi 2000čih. So pa spodbudni videji ljudi, ki so že igrali.

 

 

 

 

Izgleda kot nekaj kar zmeša elemente iz iger kot so God of War in Sekiro.

 

Vsi, ki so igrali beto, so rekli da so bossi ZAJEBANI bolj kot Black Myth Wukong in Lies of P :O 

 

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...

Igra se lepo, veliko boljše od večine souls klonov, grafika mi je ok, laufa lepo, ni floaty, input je vredi, imam pa nekaj pripomb.

 

Najprej, kdo se je spomnil item levele dat v soulslike? Najbolj retardirana looter mehanika, ki ni nikoli pasala v single player igre. Inventory bo poln Helmet of Power level 20, 21, 25… 


Set bonusi na basic gearu mi tudi niso kul, to naj je rezervirano za top gear ali naj jih sploh ni. Preferiram svobodo in fashion preko bonusov. 


Manjka orožij, saj je kul da so preseti, ampak spet, preferiram souls model v soulsliku, kjer si izberem eno od sto bednih orozij in jih naredim viable. Lies of P tle izstopa.

 

Pa parry in dodge windowi so mi malo preveliki. Če bossi in enemiji ne bojo neke sick advanced beštije (doubt), bi combat znal biti kmalu prelahek. So pa težavnostne stopnje zgleda, tko da bomo videli.

 

Drugače overall solid demo, verjetno kupim, bom pa počakal legitimne rivjujerje poročat kak je mid to end game.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 1 minuto:

Sicer pa glede item levelov, Nioh pozdravlja :D


Yep, en od aspektov Nioha, ki smrdijo lol. :D

 

Mi je pa všeč, da igra ne forsira nekih preveč unique mehanik. Mantra "če se igra dobro, bo igra dobra" je nekaj, kaj devi pozabljajo. Samo zato, ker si inspiriran s strani neke igre, ne pomeni da moraš svojih tavžent posrečenih ali ponesrečenih mehanik metat not. 

Naj se lepo špila, ne kompliciraj, nafukaj not dobra orožja in hude boss - zmagal si by default. 

 

Ne rabi bit vsaka igra seminalno fakin delo in naredit novo podzvrst. Saj že obstaja Mr. Zaki. In zato mi je Khazan pozitiven overall, stick to basics and make them good. 

 

Povezava do prispevka

Yeps,  FROM je dokazal da lahko narediš jebačino na več načinov, sploh ni pomembno dokler je gameplay in feel udarjanja dober.

 

Souls in ER: 1500 orožij na igro np, dela

Bloodborne: 15 orožij, vsako relativno kompleksno in multifaceted, dela

Sekiro: 1 orožje, 0 customizability, še vedno fakin dela

 

Ni izgovora. Pol pa igram nek Origins, Odyssey ali Valhallo, kjer je občutek udarjanja in impacta kot na playable alphi neke konceptne igrce. 


Khazan je definitivno nailal občutek.

Povezava do prispevka

Se do potankosti strinjam z @Buzzkillom. Boj je sicer res čista milina, tko kot pravi @Vučko3, ampak mi ta loot sistem ne diši niti približno.

Takle looter RNG, kot ga imajo Diablo ali Nioh mi res ne paše v tako igro. Veliko raje imam počasnejši leveling opreme, ne pa da mi vsak drug enemy vrže random level zadevo.

Mi je pa igra zaenkrat ful prelahka. Tudi, ker sem naletel na nak bug, kjer sem pri yeti bossu dobival nov xp ob vsaki smrti (a je samo pri meni bilo tako? :nicjasno:) in sem se preveč nabildal (story of my FromSoft lief :D). Tudi to, da imajo različni mobi iste movesete me ne navdaja z nekimi hudimi upi okoli raznolikosti sovražnikov. :D

Parry timing mi je pa malo čuden. Komot bi lahko malo skrajšali okno parryja, ampak bi ga morali zakasniti za ene 10-15 frejmov. Sedaj ne reagiram na sovražnikov zamah, ampak moram predviditi. Mogoče je me problem in imam enostavno preslabe reflekse, ampak če je res to krivo, pol mi ne bi ratalo tako suvereno parryjati vse živo. Ne vem, mogoče sem preveč pikolovski. Kljub temu je boj res čista uživancija. :wub:

 

Yeti boss fight

Spoiler
uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče Pravkar:

Se do potankosti strinjam z @Buzzkillom. Boj je sicer res čista milina, tko kot pravi @Vučko3, ampak mi ta loot sistem ne diši niti približno.

Takega looter RNGja, kot ga imajo Diablo ali Nioh mi res ne paše v tako igro. Veliko raje imam počasnejši leveling opreme, ne pa da mi vsak drug enemy vrže random level zadevo.

Mi je pa igra zaenkrat ful prelahka. Tudi, ker sem naletel na nak bug, kjer sem pri yeti bossu dobival nov xp ob vsaki smrti (a je samo pri meni bilo tako) in sem se preveč nabildal (story of my FromSoft lief :D). Tudi to, da imajo različni mobi iste movesete me ne navdaja z nekimi hudimi upi okoli raznolikosti sovražnikov. :D

Parry timing mi je pa malo čuden. Komot bi lahko malo skrajšali okno parryja, ampak bi ga morali zakasniti za ene 10-15 frejmov. Sedaj ne reagiram na sovražnikov zamah, ampak moram predviditi. Mogoče je me problem in imam enostavno preslabe reflekse, ampak če je res to krivo, pol mi ne bi ratalo tako suvereno parryjati vse živo. Ne vem, mogoče sem preveč pikolovski. Kljub temu je boj res čista uživancija. :wub:

 

Yeti boss fight

  Razkrij skrite vsebine

 

Pomoje to ni bug ampak dobivaš XP glede na to koliko hpja si mu zbil, zato da ne rabiš it nazaj farmat stopenj da bi se malo nabildal. Men se pa to zdi zelo kul pogruntavščina. Jaz sem na zadnjem šefu tako dobil vsaj ene 3-4 levele ko sem ga ene 12x ponavljal.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 1 minuto:

Pomoje to ni bug ampak dobivaš XP glede na to koliko hpja si mu zbil, zato da ne rabiš it nazaj farmat stopenj da bi se malo nabildal. Men se pa to zdi zelo kul pogruntavščina. Jaz sem na zadnjem šefu tako dobil vsaj ene 3-4 levele ko sem ga ene 12x ponavljal.

Aha, thx za potrdilo, da ne gre za bug. Ma kaj pa vem, jaz mam raje trdo šolo souls iger, kjer moram gitat gud, al pa it drugam farmat lažje stvari. Tale mehanika mi je res čudna, oz. mi deluje kot neka get out of jail free card za folk, ki mu je igra pretežka. Tole bi imo moralo biti izključno v easy mode.

Fak, sam sebi se mal gnusim s tem purizmom. :D

Povezava do prispevka

Meni tudi zaenkrat demo dogaja. Se strinjam z opazko, da ne rabim 101 meč z lvl 7, 8, 9...itd diablo stil. Za danes končal po prvem purify demon testu; bi še igral, pa me žena priganja gledat film... Verjetno nabavim špil, ker mi je tudi grafično zaenkrat špil všečen, tak strip vibe art... Se odločim, ko preigram demo.

Povezava do prispevka

Top zadeva! :worship:

 

Combat mi je zelo všeč, res imaš občutek teže udarcev. Kot ste že eni povedali, ta lv itemizacija meni tudi ne paše v to igro. To bi morali rešit na drugi način...Prav tako mi ni všeč, da so dali  bonfires sistem ter pobiranje duš in s tem napredovanje lika. Tej igri bi bil dosti bolj  primeren način kot je v God of war, se pravi  bolj  hack and slash princip.... Enostavno mi sistem bonfirejev ubije game-flow pri takih igrah, en lep primer kjer to ne paše v igro je Jedi: fallen order ter Jedi:survivor :no:

 

tak da ja, bomo videli kako bo celotna igra...bom nabavil zagotovo

 

Art style igre je pa res noro dober :wub:

Povezava do prispevka

Pa kaj vam je šef res (pre)lahek? Jaz sem se tudi v drugo z DW orožji konkretno jebal da sem ga zbil. Enostavno ne pomnim tako težkega prvega šefa v tovrstnih igrah. Model ima svinjsko široko paleto combotov in preklaplja med vsemi tremi orožji in ima še zelo boleč grab zapovrh ter zelo anoying sposobnost da se ti teleportira proč iz dosega ko ima nizko stamino....

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...