Matej24 Objavljeno 25. junij 2020 Share Objavljeno 25. junij 2020 Ugiba se o 35k za osnovno e-verzijo. 21k za osnovnega bencinarja. Z nujnimi dodatki verjetno blizje 38k. Minus subvencija, 32k. Zelo konkurencno glede na trenutno ponudbo v e-SUV segmentu IMHO. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 29. junij 2020 Avtor Share Objavljeno 29. junij 2020 Zanimivo kaj ga tesla bolj gre, ko je vročina. Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 29. junij 2020 Share Objavljeno 29. junij 2020 (urejano) če si na furi z avant2go in te dobi toča, krije to A2G ali plčaaš tistih 300€? 29. junij 2020 uredilo bitje T7ank Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 30. junij 2020 Share Objavljeno 30. junij 2020 Vodokotlič reče pred 20 urami: Zanimivo kaj ga tesla bolj gre, ko je vročina. To je Musk verjetno inzenirjem narocil, da naj avto prilagodijo na podnebje Texasa... Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 30. junij 2020 Avtor Share Objavljeno 30. junij 2020 Ma vem zakaj. Pri višji temperaturi baterija se lažje prazni in polni. Manj je upora. Glede varnosti tesel. https://www.vehiclesuggest.com/why-are-tesla-cars-so-safe-tesla-car-fire-statistics/?fbclid=IwAR1w-pq7nNlHipXCCIu0-RR8QJ-wMAlRlYS562VJdu5wlyvjDhA_3z0N5hw Navedek Povezava do prispevka
Babica Zima Objavljeno 1. julij 2020 Share Objavljeno 1. julij 2020 Ma te cene so res brutalne. Sem ravno pogledal review Corse-e na Fully charged in tam razlaga, glede na današnje cene baterij, da so totalno umetno napihnjene cene. Da bi corsa-e mogla biti cenejša od ICE corse... Pač to je že desetletje stara teorija zarote, samo da je bilo 10 let nazaj to še nekako opravičljivo s cenami baterij, danes pač. Edino kar me čudi je, da glede na to da iz mehanističnega vidika je e-avto res enostavneje sestaviti kot ICE, zakaj ni več nekih manjših startupov ki bi delali cenovno ugodne avte in preplavili trg z dobrimi, poceni in uporabnimi e-Daciami. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 1. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 1. julij 2020 Veliko startapov je propadlo. Ni tako enostavno. Zato Elonu in ekipi props. Npr poglej si Dyson. Dost denarja so zmetali in na koncu so odpovedali. Poleg avtomobila je treba še prodajno/servisno mrežo razširit. Cene baterij pač narekuje trg. Umetno bodo držali dovolj visoko, da so čim večji dobički. Povpraševanje je visoko. Dobava pa nizka. Tukaj od servisov težko živiš. Verjamem, ko bo več tovaren baterij, kje ne bo treba kobalt in minimalno litija bo cena padla. Npr tudi litij so prenehali kopati intezivno, da ceno drži čim višje. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 1. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 1. julij 2020 Corso-e imajo eno v Sloveniji pri Oplu. Nekaj crknila. Noben ne ve kaj ji je. Peugeot e-208 tudi crkujejo npr po Italiji. Ne vedo kaj je. Da ne rečem da sta oba avta praktično enaka. Tako da ni to easy Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 1. julij 2020 Share Objavljeno 1. julij 2020 Za to e-Corso sem jaz tudi slišal od Oplovca direkt, da jih je "osramotila". Za Peguote nisem vedel, me pa ne čudi. To je tut eden izmed glavnih razlogov, da sem kar se nove e-Mokke tiče še zadržan. Sicer bi bil hype over 100. @Babica Zima Spravit delujoč električni avto na trg, zadostiti vsem normativom glede varnosi itd. ni mačji kašelj. Vsekakor pa to ni start-up zalogaj. Niti približno. Je pa res, da bo potrebno več konkurence na trgu baterij, da se bodo cene znižale..trenutno pač teh nekaj playerjev tako močon prevladuje, da držijo cene tam kjer so. Potem je pa tukaj še vprašanje, ali je recimo v interesu VW da naredi e-Golfa cenejšega od ICE Golfa? Odgovor je jasen... Navedek Povezava do prispevka
Samodejno Objavljeno 1. julij 2020 Share Objavljeno 1. julij 2020 Tudi Mate Rimac je nekaj razlagal, da malim startaup se najbolj splača delat hypercar kot nek poceni mali uporaben mestni avtek. In glede baterij se njim splača nabavljat standardne Li-Ion, ki so mnogo bolj primerne za hyper avtomobile. Imajo "srednjo" kapacitivnost, ampak za hyper avte, kjer se lastniki pofurajo par deset km in gas do daske je v njih več kot dovolj el. kapacitete. Seveda z solidnim hlajenjem. Elon je povedal, da on gradi skupaj z Panasonicom svojo mega tovarno baterij, tako da si bodo sami baterije proizvajal, da ne bodo odvisni od trga baterij. Tudi Nemška avto industrija mora skupaj stopit in si izdelat svojo fabriko baterij, če ne bodo cene orng nihale. V Srbiji so našli nahajališče velikih zalog Lithiuma Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 1. julij 2020 Share Objavljeno 1. julij 2020 Car reče pred 5 minutami: Tudi Nemška avto industrija mora skupaj stopit in si izdelat svojo fabriko baterij, če ne bodo cene orng nihale. V Srbiji so našli nahajališče velikih zalog Lithiuma Nemcem se bo na dvorisce, dobesedno pred nos usral Elon s svojimi nacrti o tovarni baterij nekje v Berlinu. Razen, cen ebo politika vmes stopla, kar je precej verjetno. To o nahajaliscih Litija v Srbiji ti resno, ali je to kaka Nova24 raca? Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 1. julij 2020 Share Objavljeno 1. julij 2020 jap, e-crosa-e in peguote-i imajo kar nekaj težav očitno. Matej nič ti ne pomaga tovarna, če gre cena surovine strmo navzgor zaradi povpraševanja. Car: Saj imajo tudi nemci tovarne z baterijami npr. Mercedes v Kamenz-u že od 2012(?). Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 3. julij 2020 Share Objavljeno 3. julij 2020 Moj foter si lasti eLeaf od Nisana in moje izkušnje s tem avtomobilom so vse prej kot prijetne. Že res, da je super za manjše razdalje po mestu in je neizmerno poceni, kar se tiče polnenja. Velik minus tega avta je to, da ima premajhno kapaciteto baterije. Če bi bil nekje v rangu tesle bi bil to čudovit avto. Tako pa je žal vsaka pot nad 100km že potrebno načrtovanje vnaprej. Moja izkušnja z leafom je sledeča: Zvečer se zmenim z prijateljem, da greva na bled iz Ljubljane. Baterija je imela kapaciteto 35% in sem nekje pri Kranju na bencinski prišel do kapacitete 19%. Tam sem se ustavil in po nekaj težavah z aplikacijo končno začel polniti. Tam sem bil primoran ždeti ene 20-30 minut, da sem baterijo spravil do 80%. Pridem potem na Bled in se tam družim ter se nato ponoči odpravim nazaj. Med samo potjo ugotovim, da avto seveda ne bo prišel do Ljubljane in bom ponovno moral polniti zadevo. Ko moraš polniti ob 1:00 zjutraj nisi ravno navdušen... samo ajd, nimaš izbire. Ponovno sem imel veliko težav, da sem sploh lahko začel polnit zadevo in si tako podaljšal pot še za 20 minut. Ne vem no... Mene res ni prepričal, ker je bilo potrebnega veliko enega hustla, da sem opravil pot, ki me sicer stane 15€ za nafto. e avta ne bom kupil, dokler ne bo imel takšnih kapacitet kot long range tesle. Ker je preveč težav z njimi, da bi bili udobni. 1 Navedek Povezava do prispevka
Babica Zima Objavljeno 3. julij 2020 Share Objavljeno 3. julij 2020 A to je novi Leaf al tastari? Tanovi ima večjo kapaciteto (60 maybe?). Ampak kaj ko je pasje drag. Drugače polnjenje na Petrol App, če je o tem govora je res slabo, dostikrat ne dela in polnilnice v mestu večinoma nimajo sploh možnosti priklopa na app. To res ne vem kaj je fora. Živim v Zupančičevi jami v LJ in so zdaj postavili nove polnilnice Petrolove. V soseski je tako zdaj skupaj 10 vtičnic, kar je res lepa številka in vedno dopiš prostor (8 petrolovih, 2 elektro Ljubljana). Ampak fora je da so vse nove Petrol polnilnice samo na kartico. Tako, da sem si jo naredil in je zdaj polnjenje brez problemov. Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 3. julij 2020 Share Objavljeno 3. julij 2020 Če sta bili samo dve generaciji je potem to 2 generacija. Navedek Povezava do prispevka
Babica Zima Objavljeno 3. julij 2020 Share Objavljeno 3. julij 2020 (urejano) Je tak? Gledam zdaj da je od 2019 na voljo z 62kW baterijo, standard je pa 40kW, kar je precej malo, čeprav bi moral zlahka narediti 200km, če ga ne teraš lih 150, in bi moglo it iz LJ do Bleda na izi. Sem pa slišal, da imajo Leafi slab sistem (oziroma ga sploh nimajo) za hlajenje baterije, kar povzroča precej hiter upad kapacitete, sploh če se ga veliko fast charga. Ne vem, to mi je povedal človek, ki mi je prodal Ampero. So pa cene res nore. 62kW stane minimalno 44k, torej okoli 38k s subvencijo, za avto velikosti megana (mogoče malo večji), ki nima niti možnosti vleke... A to kdo ve kaj je fora, da noben e-avto nima serijsko možnosti kluke, razn model X. Kakšna je to bedarija. To so vse te neke mini slabosti, k jih pomoje načrtno ufurajo, da nardijo e-avte manj zanimive za kupce....Ok ja z vleko bi se doseg zmanjašl, sam če morš po mestu furat prikolco je to res nepomembno. 3. julij 2020 uredilo bitje Babica Zima Navedek Povezava do prispevka
Interceptor Objavljeno 3. julij 2020 Share Objavljeno 3. julij 2020 a se bodo cene tesel v prihodnosti kaj pocenile? Recimo danes model 3 50-60k. A bo recimo čez 3 leta pričakovat ceno med 40-50k za isto zadevo. Govorimo o novih ... Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 4. julij 2020 Share Objavljeno 4. julij 2020 Verjetno bo takrat več konkurence. Zaenkrat se še za te avte plačuje premium in kdo pač lahko. Ko bo enkrat poplava različnih kvaltietnih modelov bo se zadeva pocenila. Poglej Norvežane kako hitro so dobesedno odsekali teslo in kupujejo vse drugo. Tesla je pri njih skoraj izgubila "trg" pri prodaji novih vozil. Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 6. julij 2020 Share Objavljeno 6. julij 2020 @Vodokotlič in @T7ank: Ce bo kdo od vaju kje zasledil na temo tezav z E-Corso, naj mi javi prosim. Sam preverjam po svojih linijah, pa zaenkrat ni se nic..res me zanima, kje ga je Opel usral... Thx. Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 7. julij 2020 Share Objavljeno 7. julij 2020 (urejano) vsrali so ga tam, kjer so podpisali združenje z peugeotom. e-corsa je na peugeotovi platformi. Kot pri večini, se tukaj tudi očitno ne splača kupit čisto novega modela. treba počakat kakšno leto ali dve, da v prihodnjih letnikih odpravijo porodne težave nove serije. 7. julij 2020 uredilo bitje T7ank Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 7. julij 2020 Share Objavljeno 7. julij 2020 Babica Zima reče Dne, 3. 7. 2020 at 11:07: Je tak? Gledam zdaj da je od 2019 na voljo z 62kW baterijo, standard je pa 40kW, kar je precej malo, čeprav bi moral zlahka narediti 200km, če ga ne teraš lih 150, in bi moglo it iz LJ do Bleda na izi. Sem pa slišal, da imajo Leafi slab sistem (oziroma ga sploh nimajo) za hlajenje baterije, kar povzroča precej hiter upad kapacitete, sploh če se ga veliko fast charga. Ne vem, to mi je povedal človek, ki mi je prodal Ampero. So pa cene res nore. 62kW stane minimalno 44k, torej okoli 38k s subvencijo, za avto velikosti megana (mogoče malo večji), ki nima niti možnosti vleke... A to kdo ve kaj je fora, da noben e-avto nima serijsko možnosti kluke, razn model X. Kakšna je to bedarija. To so vse te neke mini slabosti, k jih pomoje načrtno ufurajo, da nardijo e-avte manj zanimive za kupce....Ok ja z vleko bi se doseg zmanjašl, sam če morš po mestu furat prikolco je to res nepomembno. Točno tak je ja. Mislim, da ga je kupil v letu 2018. Tako, da ima verjetno 40kW baterijo. Kakorkoli, ful je premalo dometa... Sam po drugi strani pa zna pridt fotr iz Ljubljane do Krka z eno kapaciteto. Verjetno se pelje kot polž Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 7. julij 2020 Share Objavljeno 7. julij 2020 T7ank reče pred 1 uro: vsrali so ga tam, kjer so podpisali združenje z peugeotom. e-corsa je na peugeotovi platformi. Kot pri večini, se tukaj tudi očitno ne splača kupit čisto novega modela. treba počakat kakšno leto ali dve, da v prihodnjih letnikih odpravijo porodne težave nove serije. To me niti najmanj ne preseneča in če je kak razlog da še kolebam glede prendaročila nove Mokke je to ravno ta Peugojeva platforma. Ker naj bi e-Mokka imela ne samo isto platformo ampak tudi isti motor kot e-Corsa. Navedek Povezava do prispevka
T7ank Objavljeno 7. julij 2020 Share Objavljeno 7. julij 2020 never preorder expensive stuff. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 10. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 10. julij 2020 https://insideevs.com/reviews/433163/polestar-2-road-test-review-uk/ Navedek Povezava do prispevka
hawa meyta Objavljeno 10. julij 2020 Share Objavljeno 10. julij 2020 (urejano) Navedek We do know that a 77-kWh battery pack powers the rear wheels for up to 310 miles (500 km). The el-Born can sprint from 0 to 31 mph (50 km/h) in 2.9 seconds, for what that's worth, and Cupra also mentions a sporty dynamic chassis control system. 10. julij 2020 uredilo bitje hawa meyta Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 10. julij 2020 Share Objavljeno 10. julij 2020 Če bo realno zdržal 400 km, bo to kar dostojen električni avto. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 12. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 12. julij 2020 Bo. Že tesla 3 z 75kWh kokot naredi toliko. Jaz z 90% baterije naredim kokot 400km. Pa večina je normalne vožnje po AC. Za zimo bom še videl. Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 12. julij 2020 Share Objavljeno 12. julij 2020 Berločnik (un bivši iz Petrola) k Avant car za managerja. Avant2go naj bi bil na voljo tut v Dubrovniku. Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 13. julij 2020 Share Objavljeno 13. julij 2020 @TurboMan pričakujem raport @Vodokotlič sexy nogice 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 13. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 13. julij 2020 Tadey kdaj prideš probat? Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.